PDA

View Full Version : Badr Hari @ DREAM 6



Wheelie
23-09-2008, 18:07
And I hear that Badr Hari pretty much talked shit about MMA in the ring and effectively called all the MMA fighters no-skill pussies who like hugging and kissing each other. Jeez, thanks, champ.

Haha heeft Badr dat echt gezegd ?

Is een quote van het kakutougi forum

Angelco
23-09-2008, 18:20
leuk, dus dat betekent dat zijn vriendje Melvin ook een no-skill pussy is ... wat een eikel. dan moet hij maar eens in de ring stappen tegen Fedor of Kharitonov :)

joost
23-09-2008, 18:45
Als ie dat heeft gezegd is ie wel erg dom :D

micha
23-09-2008, 18:52
lijkt me sterk dat hij dat zo heeft gezegd

Garcia
23-09-2008, 18:53
Ja idd MMA vechters hebben ook geen skill want een echte K1 vechter weet zich prima op de grond te verdedigen :twak:

Jamila
23-09-2008, 19:05
Ja misschien een heel leuk idee voor een creatieve promoter, 6 rondes MMA/ Kickbox bijv. 1e Kickbox 2e MMA 3e Kickbox etc.

Alistair vs. Badr Hari.

Put your bet ............. Ik zet mijn geld in ieder geval op Alistair misschien dat Badr daarna meer respect heeft voor MMA.

Gr, Jamila:thup:

Angelco
23-09-2008, 19:11
Ja misschien een heel leuk idee voor een creatieve promoter, 6 rondes MMA/ Kickbox bijv. 1e Kickbox 2e MMA 3e Kickbox etc.

Is ooit al eens geweest tussen Jerome LeBanner en Bob Sapp. Was uiteindelijk een draw als ik me niet vergis ... Is wel klote dat er tussen de rondes steeds van handschoenen verwisseld moet worden

ijsbier
23-09-2008, 19:12
Als ie dat heeft gezegd is ie wel erg dom :D

2x :D

54321
23-09-2008, 20:32
wat ik verstond was dat hij iedereen die tegen hem wilde vechten op k-1 dynamite uitdaagde. maar dan wel op ''zijn'' regels(k-1 regels dus) en niks van dat geknuffel op de grond. wat werd vergezeld door flink wat boegeroep van het japanse publiek. typisch hari dus, dit word er van hem verwacht.

Angelco
23-09-2008, 20:44
net iets opgevallen in de titel .. het moet Dream 6 zijn en niet Hero's 6

simtekf1
23-09-2008, 21:26
Wanneer zei die dat precies dan?

Ralph
23-09-2008, 21:32
Volgens mij was hem dit gewoon opgedragen te doen. Hij heeft toch al een bad boy imago, dus komt alleen maar goed uit. En dat maakt een ontmoeting met iemand uit de MMA wereld tijdens NYE (Mark Hunt ofzo) alleen maar interessanter.

ijsbier
23-09-2008, 23:08
Volgens mij was hem dit gewoon opgedragen te doen. Hij heeft toch al een bad boy imago, dus komt alleen maar goed uit. En dat maakt een ontmoeting met iemand uit de MMA wereld tijdens NYE (Mark Hunt ofzo) alleen maar interessanter.

kan, al zou het me niks verbazen als hij t meent...

Wheelie
24-09-2008, 10:51
net iets opgevallen in de titel .. het moet Dream 6 zijn en niet Hero's 6

Bedankt :blush:

HUNTER
24-09-2008, 12:34
hahahaha

hij zat wel behoorlijk te slijmen bij Fedor..... wellicht had Fedor al eerder zo iets van hem gehoord. Lijkt me een mooie pot voor NYE..... :hugegrin:

simtekf1
24-09-2008, 15:56
Filmpje iemand? :D

Slome
24-09-2008, 16:26
Filmpje iemand? :D
2x

Btw:
tijdens het uitdelen van de prijzen heb ik me geiriteerd aan manhoef... who else??

123trisweat
24-09-2008, 16:36
Btw:
tijdens het uitdelen van de prijzen heb ik me geiriteerd aan manhoef... who else??

x2

a.s.c.
24-09-2008, 21:20
Ik geloof er niks van.. Hij traint per slot van rekening bij Mike's gym. Een school waar MMA toppers als Manhoef, Danny van Bergen, Mickey Reiter en ik geloof Jason Jones vandaan komen.

raveboy
24-09-2008, 23:01
Ik hoorde het ook net voor het eerst.
Het gebeurd vlak nadat Overheem zijn verhaal heeft gedaan in de ring.
Dan zie je Badr bijna de ring in stappen , en met een japans mannetje praten.
Tijdens de beelden en stats van de finalisten hoor je hem praten over zijn uitdaging.
Hij vind het een leuk gala met leuke KO's en leuke gevechten, maar alles wat hij ziet is gekuffel en gekus in de ring.
Als iemand echte gevechten en Ko's wilt zien dan ben je aan het verkeerde adres.
Hij zal het goede adres even vertellen.
Dan begint hij dat hij iedereen die denkt dat hij wat te vertellen heeft in de ring uitdaagt om op het Dynamite event tegen hem te vechten Oveheem of Crocop het maakt hem niks uit.
Wel op zijn regels natuurlijk.
Ik denk dat hij dit niet spontaan heeft gedaan, want niet iedereen kan zomaar de ring in lopen om even wat te zeggen lijkt me.
Ik denk wel dat hij grond gevecht niks vind, ookal doet Manhoef het mma gedeelte.
Manhoef staat ook liever als dat hij op de grond ligt, en mag gewoon wat meer als in de K1, dus denk niet dat Manhoef meteen boos is, dat Badr dit zo zegt.
Alvast promoten voor het gala is toch goed?

blackadder
24-09-2008, 23:06
lijkt me sterk dat hij dat zo heeft gezegd
Want iedereen weet hoe vriendelijk en genuanceerd Badr Hari is.

dietrik
24-09-2008, 23:20
Goeie vechter uiteraard, maar in z'n uitspraken blijft het een sukkel.

Fr3ddy
24-09-2008, 23:39
YouTube - Edmund Kirsis [WFCA-Baltic] vs BADR HARI (http://www.youtube.com/watch?v=6CP63CUM5Jg)

simtekf1
24-09-2008, 23:45
Ik hoorde het ook net voor het eerst.
Het gebeurd vlak nadat Overheem zijn verhaal heeft gedaan in de ring.
Dan zie je Badr bijna de ring in stappen , en met een japans mannetje praten.
Tijdens de beelden en stats van de finalisten hoor je hem praten over zijn uitdaging.
Hij vind het een leuk gala met leuke KO's en leuke gevechten, maar alles wat hij ziet is gekuffel en gekus in de ring.
Als iemand echte gevechten en Ko's wilt zien dan ben je aan het verkeerde adres.
Hij zal het goede adres even vertellen.
Dan begint hij dat hij iedereen die denkt dat hij wat te vertellen heeft in de ring uitdaagt om op het Dynamite event tegen hem te vechten Oveheem of Crocop het maakt hem niks uit.
Wel op zijn regels natuurlijk.
Ik denk dat hij dit niet spontaan heeft gedaan, want niet iedereen kan zomaar de ring in lopen om even wat te zeggen lijkt me.
Ik denk wel dat hij grond gevecht niks vind, ookal doet Manhoef het mma gedeelte.
Manhoef staat ook liever als dat hij op de grond ligt, en mag gewoon wat meer als in de K1, dus denk niet dat Manhoef meteen boos is, dat Badr dit zo zegt.
Alvast promoten voor het gala is toch goed?


X2.
Ik denk dat je best wel eens gelijk kan hebben.
Waarom zou Badr anders zoiets zeggen.

Il Loco
24-09-2008, 23:49
YouTube - Edmund Kirsis [WFCA-Baltic] vs BADR HARI (http://www.youtube.com/watch?v=6CP63CUM5Jg)

Wou dat ik je reps kon geven man!

Badr met zijn praatjes, hij wordt gedomineert als het MMA regels zijn, punt uit.

simtekf1
25-09-2008, 17:17
Ik wil niet lullig doen maar ff over dat filmpje hierboven.
Manhoef zou eerst vechten maar die haakte geblesseerd af, Badr zei toen dat hij wel wou vechten. (zonder enige normale training)
Dus zo gek is het niet dat hij vrij snel verloor.

Il Loco
25-09-2008, 19:27
Ik wil niet lullig doen maar ff over dat filmpje hierboven.
Manhoef zou eerst vechten maar die haakte geblesseerd af, Badr zei toen dat hij wel wou vechten. (zonder enige normale training)
Dus zo gek is het niet dat hij vrij snel verloor.

Dan nog, dan moet hij juist als geen ander weten wat voor werk en techniek er nodig is voor dat 'geknuffel'. En zou hij er juist respect voor moeten hebben!

Muay Thai Elite
25-09-2008, 19:32
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij dat niet gezegd heeft, althans niet zo..

Il Loco
25-09-2008, 19:33
Ik weet uit betrouwbare bron dat hij dat niet gezegd heeft, althans niet zo..

Hoe dan wel?

raveboy
25-09-2008, 21:55
Hij vind het een leuk gala met leuke KO's en leuke gevechten, maar alles wat hij ziet is gekuffel en gekus in de ring.

Dit is wat hij zegt, het hele gala is te downloaden op de tracker, en vlak nadat Overheem de ring uit stapt komt Badr Hari de ring in.
Je moet wel goed luisteren en zelfs Bas Rutten probeerd dit te doen zegt hij zelf.
Ik zal even kijken of ik het stukje uit een avi kan halen met een programma, dan kan iedereen het horen.

raveboy
25-09-2008, 22:23
Hier is het stukje.

http://www.megaupload.com/?d=AYDNF010

Er zitten dus wel spoilers in, want ze laten beelden zien van de halve finales.

simtekf1
29-09-2008, 22:35
Reps voor Raveboy. :)
Thanks, heb je het hele gala ofzo? (zoja, de opkomst van Badr en van Aerts, zou je die er misschien uit kunnen knippen?) :D

Il Loco
30-09-2008, 00:51
Reps voor Raveboy. :)
Thanks, heb je het hele gala ofzo? (zoja, de opkomst van Badr en van Aerts, zou je die er misschien uit kunnen knippen?) :D

Huh het gaat hier om DREAM 6 en niet om K1...:wacko:

raveboy
30-09-2008, 00:54
Huh het gaat hier om DREAM 6 en niet om K1...:wacko:

Inderdaad, bij Dream zei Badr dit, en daarvan heb ik het hele gala.
Van K-1 heb ik wel alle gevechten, maar zonder opkomst.

simtekf1
30-09-2008, 14:31
Haha fuck, sorry.. foutje. :blush:

dontmindme
30-09-2008, 17:29
Ja misschien een heel leuk idee voor een creatieve promoter, 6 rondes MMA/ Kickbox bijv. 1e Kickbox 2e MMA 3e Kickbox etc.

Alistair vs. Badr Hari.

Put your bet ............. Ik zet mijn geld in ieder geval op Alistair misschien dat Badr daarna meer respect heeft voor MMA.

Gr, Jamila:thup:


first round knockout als ze met kickboxen beginnen, alistair wordt dan bewust van de nadelen van anabolen en steroiden.


ps ik wil je geld wel afpakken op deze manier:thup::thup::thup:

Evilman
16-10-2008, 14:28
of t nou gemeend/gepland is of niet.. je zegt t voor miljoenen mensen daar en thuis en op internet. mensen uitdagen is best.. maar om op n mma evenement te gaan zeggen dat hij alleen gekus en geknuffel ziet. wie is hij dan wel niet dat hij dat zegt?
dit soort acties zorgen ervoor dat ie steeds meer wordt uitgekotst.

kan ie zich trouwens niet beter focussen op k1.. want hij is nog geen kampioen.....

simtekf1
16-10-2008, 21:47
of t nou gemeend/gepland is of niet.. je zegt t voor miljoenen mensen daar en thuis en op internet. mensen uitdagen is best.. maar om op n mma evenement te gaan zeggen dat hij alleen gekus en geknuffel ziet. wie is hij dan wel niet dat hij dat zegt?
dit soort acties zorgen ervoor dat ie steeds meer wordt uitgekotst.

kan ie zich trouwens niet beter focussen op k1.. want hij is nog geen kampioen.....

Hij is al 2 jaar de K-1 Heavy Weight kampioen.