PDA

View Full Version : Alistair Overeem Calls Cro Cop a Faker?



Tony
24-09-2008, 10:29
http://cdn.cagepotato.com/www/wp-content/uploads/2008/09/alistair-overeem-hammer.jpg

Knees to the groin aside, Alistair Overeem isn’t buying Mirko “Cro Cop” Filipovic’s claims that he could not continue during last night’s Dream.6 bout. Cro Cop’s anguish looked pretty genuine, and Overeem’s knees seemed intent on finding his testicles, but Fighters Only reports that the Dutchman thinks dude was faking it in order to get out of a beating:


“Tonight I was kicking his ass, I destroyed him. …The first knee was in the crotch but the second was not. CroCop just didn’t want to fight anymore.”

“I think he underestimated me, but if he wants to fight again, I’ll fight him again. I’d like to finish him.”

Overeem was dominating the fight. That much seems apparent, though Cro Cop would have us believe that he was just biding his time and waiting for the right moment to stop getting his ass kicked.

But whatever you think of Cro Cop and his ethical code, that knee strike was clearly in the groin neighborhood. A cursory examination of the video evidence (http://www.cagepotato.com/2008/09/23/videos-dreams-night-of-beatdowns/#more-2677) proves that much. Even if Overeem feels that he didn’t get him right on the buttons, as it were, he’s got to concede that Cro Cop might have been just a little extra sensitive in the testicular region at that point in the fight, seeing as how he’d already been nailed there. Nobody likes to see a fight end like that, especially the guy who leaves the ring with one of his testicles inside his body, but let’s give him the benefit of the doubt on this one.

paspoes
24-09-2008, 10:32
ok dan, en nu een Rematch 5 okt, CC is ook aanwezig volgens mij.;)

rene37
24-09-2008, 10:49
Ja, wat Alistair zegt was mijn idee ook... Alistair was hem verschrikkelijk aan het slopen, en CC pakte "his way out". (sorry hoor Tony;))
Heel jammer voor Alistair vindt ik, maarja CC zo verschrikkelijk ownen dat deze denkt how the fuck can i get out of here, dan is het voor mij duidelijk dat je op een heel hoog level bezig bent.

Keep the pace going, Alistair:thup:

FightingDutchman
24-09-2008, 10:54
Ja, wat Alistair zegt was mijn idee ook... Alistair was hem verschrikkelijk aan het slopen, en CC pakte "his way out". (sorry hoor Tony;))
Heel jammer voor Alistair vindt ik, maarja CC zo verschrikkelijk ownen dat deze denkt how the fuck can i get out of here, dan is het voor mij duidelijk dat je op een heel hoog level bezig bent.

Keep the pace going, Alistair:thup:

Tuurlijk was Alistair um verschikkelijk aan het slopen....! Helemaal mee eens! Maar om CC nou een fake te noemen gaat me toch wat ver...

Die eerste knie zat er gewoon recht in en die tweede raakte toch ook duidelijk het kruis van CC. Kom op zeg, als je de beelden bekijkt dan zie je dat hij duidelijk geraakt word! En je rechter kloot in je lichaam hebben zitten lijkt me ook een minder prettig gevoel.

Wel teleurstellend natuurlijk voor Alistair want wat was hij lekker bezig zeg!

Kortom:
Alistair was geweldig bezig: Ja!
CC Faked: Nee
Rematch: Natuurlijk!

Tony
24-09-2008, 10:58
No harm done René ;)
Iedereen heeft een eigen mening.. dat mag gelukkig soms in Nederland.

Overeem was supergoed bezig.. helemaal mee eens.
Maar een knie in je kruis is al verschrikkelijk.. Een knie van Overeem in je kruis is nog veel erger... 2 knieen van Overeem in je kruis is dus echt hopeloos... Resultaat: rechter testikel terug in de onderbuik... Grote bikkel wie dan nog gaat vechten.

Dus...
Overeem deed het goed: zeer zekers
CC faker: No way
Rematch: uiteraard...


:p

rene37
24-09-2008, 11:02
Misschien niet helemaal objectief van mij, maar ga zelfs zo ver dat ik betwijfel of de rechterbal daadwerkelijk in het lichaam geknikkerd is.:whistling:

Misschien geen faire gedachte:blush:

The Bulldog
24-09-2008, 11:04
ik denk dat je niet vrolijk wordt van die knieen en dat je daardoor niet ddor knokt snap ik ook....had een DQ kunnen zijn...


wat wel opviel...cc kon niet opstaan niks....maar stond na het bekend maken redelijk snel en liep redelijk makkelijk naar de kleedkamer..

dirk5
24-09-2008, 11:13
Stel:

Allistair had hem nog een knie gegeven...
ook linker teelbal was achter buikwand gaan schuilen.

Had CC dan gewoon door kunnen vechten na elke knie in de groin?

aangezien de zak van Mirko knieen en trappen aantrekt vraag ik me af of hij hier operatief zijn voordeel niet mee kan doen.

(einde sarcasme)

zeer triest als Allistair dit gezegd heeft, zijn waren allebij precies op de button en natuurlijk was Mirko graag doorgegaan.
rematch: zo snel mogelijk

chief108
24-09-2008, 11:18
stel:

dat CroCop had Ali 4 keer een knie in z'n zak gegooid
Ali niet meer verder kon om logische redenen

en dat CC daarna ging lopen zeiken dat Ali een jankert is die niet durfde (geen ballen genoeg had... :w00t: )

zou iedereen dan nu eisen dat CroCop openbaar gekruisigd werd hier?
denk het wel :rolleyes:

rene37
24-09-2008, 11:31
You'r damn right!:D

Tony
24-09-2008, 11:32
:chief:


hoe dan ook.. de waarheid zal ergens in het midden liggen en zolang je achter een bepaald persoon staat neem je het niet zo nauw met de objectieve feiten.

stiffler
24-09-2008, 11:35
stel:

dat CroCop had Ali 4 keer een knie in z'n zak gegooid
Ali niet meer verder kon om logische redenen

en dat CC daarna ging lopen zeiken dat Ali een jankert is die niet durfde (geen ballen genoeg had... :w00t: )

zou iedereen dan nu eisen dat CroCop openbaar gekruisigd werd hier?
denk het wel :rolleyes:


:chief: Maar dat neemt nog niet weg dat Ralf gelijk heeft mbt het opstaan nadat de partij was afgelopen dat vond ik ook raar

Paganstars
24-09-2008, 11:37
Ik vond dat cc zich wel een beetje makkelijk vanaf maakte... ik ben het derhalve dus ook eens met ralf zijn opmerking!

Tony
24-09-2008, 11:37
Stiffler: tony= underdog? (volgens mij heb je mijn naam omgewisseld)

stiffler
24-09-2008, 11:37
Stiffler: tony= underdog? (volgens mij heb je mijn naam omgewisseld)


hehehe dat bedoel ik, dat zei ik :whistling:

123trisweat
24-09-2008, 11:42
devil's advocate: Overeem had na de eerste knie in de groin, knieën achterwege moeten laten/ uit zijn gameplan moet laten (risico van DQ en gele/rode kaarten) en gewoon verder gaan met demolition, G 'n p en een guilotine choke

chief108
24-09-2008, 11:45
devil's advocate: Overeem had na de eerste knie in de groin, knieën achterwege moeten laten/ uit zijn gameplan moet laten (risico van DQ en gele/rode kaarten) en gewoon verder gaan met demolition, G 'n p en een guilotine choke
exactly...
dan had hij gewoon gewonnen
gemakkelijk zelfs

hij heeft het helemaal aan zichzelf te danken en mag blij zij dat het geen DQ is geworden

en dan zo'n stukkie in de pers gooien... :twak:

I rest my case

Illest
24-09-2008, 11:48
:cool2:

Een beetje meer respect van Allistairs kant mag wel..
CC heeft z'n sporen wel verdiend, vind ik.

Dat hij niet zou durven is natuurlijk bullshit.

Maar ik krijg wel steeds meer het idee dat CC z'n beste tijd gehad heeft...en dat vind ik eigenlijk wel jammer

Tony
24-09-2008, 11:49
Ik ga een stap verder... Ik bedoel dit is MMA... en ik heb teveel partijen gezien in mijn leven waarbij iemand 3 ronden lang in elkaar gebeukt werd.. en die dan in de laatste minuut toch nog een dikke stoot of trap weet te landen waardoor ie toch nog de winnaar is.

Wat als CC die knieen niet gehad had in zijn zak... Dan was er een reële kans geweest dat CC een goeie stoot geland had... wat als die stoot right on the button was?

winner by ko... Crocop..

ik zeg niet dat het zo gelopen zou zijn... Ik zeg alleen dat het een reëel en mogelijk scenario is binnen een MMA partij en het is NAIEF om te denken dat dat Overeem niet had kunnen overkomen.


i rest my case ook :p

we komen er toch nooit achter... enige dat we weten zijn de feiten... En het feit is dat Overeem een toppartij neerzette en CC gematigd overkwam.

simtekf1
24-09-2008, 11:54
Alistair moet nu niet gaan zeuren, als hij voorzichtiger was geweest was dit nooit gebeurd.
En tuurlijk was Crocop aan de verliezende hand maar ik kan me niet voorstellen dat hij express op gaf.
Hij kreeg na de 1ste keer ook al een paar keer een knietje in z'n noten waarbij de scheids niet ingreep.

Pepe the Ice-Murderer
24-09-2008, 11:54
Reële kans voor winst Crocop; inderdaad: toen crocop die verschroeiende levertrap landde en dan voor de highkick ging zag ik even het licht bij overeem uitgaan.

Los van dat, Alistair was beter, maar hij heeft een flink grote mond gekregen en tegenover een tegenstander zoals Mirko vind ik dat je meer respect moet opbrengen.

Als de partij "fair" had verlopen dan hadden we echt een oorlog gehad tussen deze twee giganten. Hopelijk komt er een goeie rematch.

Tony
24-09-2008, 11:54
CroCop Wanted to Continue; DREAM to Korea?


Cro Cop Wanted to Fight On: "I Knew My Time Would Come"

"Alaister was ahead on points, however its a 15 minute fight and i knew my time would come" said Mirko

Mirko wanted to continue to fight, however the ringside doctor prevented him from continuing.

"I'm angry it ended this way, it seemed as if he was the dominant one, however i wasn't in trouble for a second and was waiting for my opportunities. I prepared very well because i thought the match could last a while. I thought i would knock him down in the end"

His manager Zvonimir Lučić confirmed that he wanted to continue the fight however the ringside officials prevented it as a precaution.

His manager stated that the injury is not a serious one. He doesn't know when the rematch will take place however Mirko's team want one as soon as possible.

It is thought that Dream could host an event in Korea, before the NYE event.

One would think if its economically feasible putting on a show in Korea could be very entertaining. There is all sorts of Japan vs. Korea rivalry going on in MMA and the ever-villainous Yoshihiro Akiyama (or is it Choi Sung-Ho?) would be an interesting addition to the card.

As for CroCop, I'll reserve judgment until I watch the fight, but color me skeptical about what he has left. Like many other fighters, CroCop is very susceptible to the psychological influence of the fears, apprehensions and anxieties created by the mind. Everyone is susceptible to that sort of pressure, but the way in which it affects performance seems particularly acute with him. Unless he is able to bully and cause others to play apprehensive or restrained, he doesn't seem nearly as dangerous. He works best when he waits patiently to land his shot as his opponent trepidaciously tries to avoid damage. If you take the fight to him, he seems far less of a threat. But I do need to watch the fight.

Paganstars
24-09-2008, 11:58
OEWH zie een bad blood situatie ontstaan!

Fr3ddy
24-09-2008, 11:58
You can't fake THE BALLS!!

chief108
24-09-2008, 12:00
"I'm angry it ended this way, it seemed as if he was the dominant one, however i wasn't in trouble for a second and was waiting for my opportunities. I prepared very well because i thought the match could last a while. I thought i would knock him down in the end"

:thup:
steek dat maar in je reet Ali!!! :w00t:

ik zeg: snel een rematch en WAR CROCOP!!!!!!

el bastardo
24-09-2008, 12:05
Gewoon niet zeiken... rematch en dan maar kijken hoe het loopt. Ik baalde wel als een stier gisteren! Had me hier al weken vet op verheugd en dan dit...

123trisweat
24-09-2008, 12:09
Huh? Crocop's body language zei iets anders en volgens mij zag ik hem toch echt een aantal keer Nee schudden.
Of was dat meer in de trant van

"Nee, stop het gevecht niet. Ik begin wel op mijn knieën doen ze bij grappling training ook wel eens"


CroCop Wanted to Continue; DREAM to Korea?



One would think if its economically feasible putting on a show in Korea could be very entertaining. There is all sorts of Japan vs. Korea rivalry going on in MMA and the ever-villainous Yoshihiro Akiyama (or is it Choi Sung-Ho?) would be an interesting addition to the card.

As for CroCop, I'll reserve judgment until I watch the fight, but color me skeptical about what he has left. Like many other fighters, CroCop is very susceptible to the psychological influence of the fears, apprehensions and anxieties created by the mind. Everyone is susceptible to that sort of pressure, but the way in which it affects performance seems particularly acute with him. Unless he is able to bully and cause others to play apprehensive or restrained, he doesn't seem nearly as dangerous. He works best when he waits patiently to land his shot as his opponent trepidaciously tries to avoid damage. If you take the fight to him, he seems far less of a threat. But I do need to watch the fight.

panther management
24-09-2008, 13:00
CC had gehoopt om de Overeem later in de wedstrijd KO te slaan of trappen,gezien het feit dat Overeem conditioneel niet altijd even sterk is en de laatse tijd erg snel wint was dit wel een slimme gameplan.

Die rematch in Korea moet wel snel komen aangezien de winnaar al in december tegen FEDOR moet aantreden:thup:

dimitri
24-09-2008, 13:06
Wordt het niet eens tijd dat die discussie over de zak van Crocop stopt?

Tony
24-09-2008, 13:08
Wordt het niet eens tijd dat die discussie over de zak van Crocop stopt?

om eerlijk te zijn... ja

Dan kunnen we ons volledig focussen op het succes van Mousasi dat nu een beetje ondersneeuwt raakt...

spacebox
24-09-2008, 13:16
http://img87.imageshack.us/img87/1076/kruisnb3.th.gif (http://img87.imageshack.us/my.php?image=kruisnb3.gif)http://img87.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php) Dit is toch niet in het Kruis??
Al vind ik de plek waar hij komt wel laag, maar het is naar mij mening niet in het kruis.
En het is zeker niet zo dat je ballen naar binnen schiet. Maarja wie het weet mag het zeggen!!

wrestler_nl
24-09-2008, 13:17
ik ben het helemaal niet mee eens wat overeem zegt man. het is zijn schuld dat hij crocop in zn ballen kniet , het is niet crocop's schuld. Overeem deed het vast niet expres maar toch dan kan je toch niet zeggen dat cro cop aan het faken was man. zn rechter testikel was naar binnen geschoten man. als dat bij overeem was gebeurd zou hij vast niet verder vechten.

Tony
24-09-2008, 13:18
Nou ik vind dit toch echt wel laag hoor :lol:

Fasada
24-09-2008, 13:32
"His manager stated that the injury is not a serious one. He doesn't know when the rematch will take place however Mirko's team want one as soon as possible."

Dan gaan ik er even vanuit dat zijn bal niet naar boven is geschoten. Want zo blessure kan serieus zijn en er is een kans dat het operatief teruggezet moet worden.

Ik denk nog steeds dat hij het niet aan het faken was, dit vooral door zijn reactie na impact. Alistair moet naar mijn mening wat meer behouden zijn in wat hij zegt in de media. Al was het zo dat Crocop aan het faken was zelfs dan nog moet je niet zulke uitlatingen doen, is niet goed voor je PR..

Guillermo
24-09-2008, 13:36
Ali moet geen big mouth krijgen, je bent geen N-klasser godverdomme met al die knietjes in het kruis! Intentional of niet :twak:

Rematch bitches, rematch!

dimitri
24-09-2008, 13:41
"His manager stated that the injury is not a serious one. He doesn't know when the rematch will take place however Mirko's team want one as soon as possible."

Dan gaan ik er even vanuit dat zijn bal niet naar boven is geschoten. Want zo blessure kan serieus zijn en er is een kans dat het operatief teruggezet moet worden.

Ik denk nog steeds dat hij het niet aan het faken was, dit vooral door zijn reactie na impact. Alistair moet naar mijn mening wat meer behouden zijn in wat hij zegt in de media. Al was het zo dat Crocop aan het faken was zelfs dan nog moet je niet zulke uitlatingen doen, is niet goed voor je PR..

Een echte vent als CC gebruiktdit als z'n bal naar binnen schiet:

http://www.boomingnews.nl/content/images/stories/ontstopper.jpg

Tony
24-09-2008, 14:02
Of Jenna Jameson die zuigt het balletje zo terug naar buiten :D

Garcia
24-09-2008, 14:59
Geloof mij maar dat CC een lading hoeren laat komen op kosten van Dream om z'n ballen weer terug te laten zuigen ;)

MJOKKIE
24-09-2008, 15:11
CroCop Wanted to Continue; DREAM to Korea?




As for CroCop, I'll reserve judgment until I watch the fight, but color me skeptical about what he has left. Like many other fighters, CroCop is very susceptible to the psychological influence of the fears, apprehensions and anxieties created by the mind. Everyone is susceptible to that sort of pressure, but the way in which it affects performance seems particularly acute with him. Unless he is able to bully and cause others to play apprehensive or restrained, he doesn't seem nearly as dangerous. He works best when he waits patiently to land his shot as his opponent trepidaciously tries to avoid damage. If you take the fight to him, he seems far less of a threat. But I do need to watch the fight.

Tony, waar heb je bovenstaande quote vandaan, weet je wie het heeft geschreven

123trisweat
24-09-2008, 15:13
Topic was toch A. Overeem Crocop ;)??

maar idd zie me andere topic


om eerlijk te zijn... ja

Dan kunnen we ons volledig focussen op het succes van Mousasi dat nu een beetje ondersneeuwt raakt...

Tony
24-09-2008, 15:13
u roept, wij draaien :)

CroCop Wanted to Continue; DREAM toKorea? - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2008/9/23/620406/crocop-wanted-to-continue)

marcelt
24-09-2008, 17:04
Iedereen wil een rematch. Ik niet. Misschien alleen voor de record van Overeem, want ik heb het wel gezien nu. Ik zie hem liever tegen andere toppers (Fedor!)

dimitri
24-09-2008, 17:14
Iedereen wil een rematch. Ik niet. Misschien alleen voor de record van Overeem, want ik heb het wel gezien nu. Ik zie hem liever tegen andere toppers (Fedor!)

Dat wordt ouch ouch ouch (=verlies na 3 roner G&P) voor Overeem vrees ik.

Slome
24-09-2008, 17:20
Dat wordt ouch ouch ouch (=verlies na 3 roner G&P) voor Overeem vrees ik.


PAS OP:
de volgende letters kunnen aanstoot gevend zijn en/of geweld veroorzaken

Ik wil Fedor gewoon zien knokken, maak niet uit tegen welke BIG name...
Kijken of hij echt nog steeds de GodFedor of MMA is... Tegen Tim Silvia nam ik niet serieus... bad conditions voor tim...

Als je echt de Last Emperor en bla bla bla bent, moet je vechten waneer t kan.. punt... telkens bewijzen..opnieuw en opnieuw.. niet 1 of 2 keer per jaar...

ps. deze kritiek is niet ten nadele van de kwaliteiten van Fedor..

dimitri
24-09-2008, 17:28
PAS OP:
de volgende letters kunnen aanstoot gevend zijn en/of geweld veroorzaken

Ik wil Fedor gewoon zien knokken, maak niet uit tegen welke BIG name...
Kijken of hij echt nog steeds de GodFedor of MMA is... Tegen Tim Silvia nam ik niet serieus... bad conditions voor tim...

Als je echt de Last Emperor en bla bla bla bent, moet je vechten waneer t kan.. punt... telkens bewijzen..opnieuw en opnieuw.. niet 1 of 2 keer per jaar...

ps. deze kritiek is niet ten nadele van de kwaliteiten van Fedor..

Je hebt gelijk, ik zou ook graag wat meer grote gevechten van Fedor zien (tegen Sylvia was een goed begin) Toch denk ik dat Ali weinig kans maakt tegen Fedor. Ik denk niet dat hij iets heeft dat andere tegenstanders van Fedor nog niet naar de ring gebracht hebben.

Als je ziet hoe makkelijk Fedor Tim heeft weggezet (in vergelijking met Tim vs Nog), dan kan je alleen concluderen dat hij er niet op achteruit is gegaan.

Tony
24-09-2008, 18:21
k wil fedor zowieso nog tegen Barnett en Arlovski zien.. Overeem wil ik ook wel zien.

Slome
24-09-2008, 18:41
k wil fedor zowieso nog tegen Barnett en Arlovski zien.. Overeem wil ik ook wel zien.
daarom...

renamer
24-09-2008, 18:46
slim van ali.. als ie zn mond dicht zou houden dan zou crocop het waarschijnlijk wel goed gevonden hebben en dan zou er niemand tegen fedor uit mogen komen...

micha
24-09-2008, 19:29
:thup:
steek dat maar in je reet Ali!!! :w00t:

ik zeg: snel een rematch en WAR CROCOP!!!!!!


dan krijgt hij weer een pak rammel. let maar op hij kan beter eerst weer tegen een paar cans uit Japan of mexico om weer zelf vertrouwen te krijgen. Van Alistair wint hij nooit meer

The Bulldog
24-09-2008, 19:41
iedereen die zegt dat allistair het expres deed is een fucking idiot...

iedereen die zegt dat het erg slordig was....is correct...


maar er zeggen veel te weinig mensen dat hij een DQ hoorde te krijgen....vooral nu bekend is dat de dokter CC heeft gestopt...

Allistair was maximaal aan het domineren en slopen, maar we weten ook allemaal dat alle starts van Allistair zo zijn...dus CC had zeker nog kansen...na het potje whoopass die hij kreeg van Allistair...

geen disrespect naar Allistair toe bedoeld hoor , want wat liet hij een magistraal werk zien en de kracht die hij tentoonspreidde...deamn...

Ronald
24-09-2008, 19:53
Ja hoor, Cro Cop wilde doorvechten... LOL :D

The Bulldog
24-09-2008, 19:59
Ja hoor, Cro Cop wilde doorvechten... LOL :D

zo kwam hij zoals je in een eerdre post van me ook niet op mij over hahaha...

ik reageer op de verklaringen...


Ik erken de vette beating die hij kreeg , maar vond de no contest vreemd...

denk persoonlijk dat Allistair de volgende keer CC een nog hardere portie klappen geeft..

maar wel even doen natuurlijk....

chief108
25-09-2008, 13:43
maar er zeggen veel te weinig mensen dat hij een DQ hoorde te krijgen....vooral nu bekend is dat de dokter CC heeft gestopt...

Allistair was maximaal aan het domineren en slopen, maar we weten ook allemaal dat alle starts van Allistair zo zijn...dus CC had zeker nog kansen...na het potje whoopass die hij kreeg van Allistair...

geen disrespect naar Allistair toe bedoeld hoor , want wat liet hij een magistraal werk zien en de kracht die hij tentoonspreidde...deamn...
:stupid: