PDA

View Full Version : Hoe goed is Mousasi? De Mousasi trein



123trisweat
24-09-2008, 14:20
.......gruwelijk goed.

Pas 23, "fedor" achtige uitstraling, nederlandse school

Laatste 4 dream overwinningn kang, Yoon, ,Manhoef, Jacare

en tegen cyborg Evangelista Santos (http://www.sherdog.com/fighter/Evangelista-Santos-2605)

Respectvol tegenover ze tegenstanders (ps viel me op dat ie Zelg en Jacare tot ze vrienden beschouwt ;)). Heeft voorlopig geen trash talk nodig.

Anyway, van harte met je Dream titel

Tsuki
24-09-2008, 14:23
tja hij was echt IJZERSTERK dit tournooi en wat het mooiste is hij ziet er zo relax uit .................. echt respect voor deze prestatie

wrestler_nl
24-09-2008, 14:24
.......gruwelijk goed.

Pas 23, "fedor" achtige uitstraling, nederlandse school

Laatste 4 dream overwinningn kang, Yoon, ,Manhoef, Jacare

en tegen cyborg Evangelista Santos (http://www.sherdog.com/fighter/Evangelista-Santos-2605)

Respectvol tegenover ze tegenstanders (ps viel me op dat ie Zelg en Jacare tot ze vrienden beschouwt ;)). Heeft voorlopig geen trash talk nodig.

Anyway, van harte met je Dream titel

met een geweldige record!
Record 24 - 2 - 1 (Win - Loss - Draw)

Tony
24-09-2008, 14:29
toen ie destijds wist te winnen van Hector Lombard in Pride Bushido wist ik genoeg... Deze jongen gaat ver komen..

Hector lombard (olympisch niveau judo) wist Mousasi niet te pakken op de grond.

Roob
24-09-2008, 14:37
Complete vechter! Had de uitslag wel verwacht! Go Mousasi!! :D

danial
24-09-2008, 14:38
Ik wist dat hij bij de beste hoorde, Maar zo makkelijk winnen. Ik zag geest van fedor in hem, Top gedaan

MilfhunterMMA
24-09-2008, 15:00
mousasi naar de ufc wat mij betreft. de middleweight divisie daar is behoorlijk dun.

Eelco
24-09-2008, 15:07
Echt een toppper die Mousasi.
Het respect voor tegenstanders, zijn no-nonsens instelling en zijn beschaafdheid (all just like Fedor) zijn echt een meerwaarde voor de sport.

Slome
24-09-2008, 15:12
een groots woord behoord tot deze nieuwe kampioen: RESPECT....

123trisweat
24-09-2008, 15:19
btw waar traint ie (hoorde dat hij voor dream 6 bij/met fedor/red devils heeft getraind
?)

hoe zijn z'n low kicks?

Angelco
24-09-2008, 15:24
ik wist dat mousasi de titel de titel zou pakken, maar had toch wel meer weerwerk verwacht van melvin en jacare. what else can i say, mousasi is a stud!

kooivechter
24-09-2008, 16:01
mousasi is van uitzonderlijke klasse! kreeg bij hem hetzelfde gevoel als bij fedor zo langzamerhand. dat hij op dit moment haast onverslaanbaar is. dezelfde rust en zakelijkheid straalt hij uit, daarbij een killer instinct heeft. ik zei al een paar maanden geleden dat hij al beter is dan overeem en yvel. toen werd door toch wat sceptisch op gereageerd, dat de jongens nog 1 a 2 klasses boven hem staan. pound voor pound de beste nederlandse vechter die we hebben. Hij staat voor mij in de top 5 van beste mma vechters tot 185 pound. binnen nu en 2 jaar is hij de beste middel weight van de wereld

Slome
24-09-2008, 16:02
mousasi is van uitzonderlijke klasse! kreeg bij hem hetzelfde gevoel als bij fedor zo langzamerhand. dat hij op dit moment haast onverslaanbaar is. dezelfde rust en zakelijkheid straalt hij uit, daarbij een killer instinct heeft. ik zei al een paar maanden geleden dat hij al beter is dan overeem en yvel. toen werd door toch wat sceptisch op gereageerd, dat de jongens nog 1 a 2 klasses boven hem staan. pound voor pound de beste nederlandse vechter die we hebben. Hij staat voor mij in de top 5 van beste mma vechters tot 185 pound. binnen nu en 2 jaar is hij de beste middel weight van de wereld

ben benieuwd hoe hij zich zal neerzetten in een UFC

kooivechter
24-09-2008, 16:06
ben benieuwd hoe hij zich zal neerzetten in een UFC

ik ook. hoop eigenlijk dat de ufc hem nu een bod gaan doen, nu hij de grand prix heeft gewonnen, kunnen ze niet meer om hem heen. had in een interview van hem gelezen dat ze nog niet bij hem aan de deur geklopt hadden, maar dat hij daar wel wilde gaan vechten, als ze met een bod kwamen.

TOON
24-09-2008, 16:23
ja volgens mij wilde hij eerst zichzelf in de markt zetten door die titel te pakken om vervolgens eens een keer met de UFC te gaan onderhandelen... ook beter voor je paycheck als je als een champ de UFC binnenkomt ofcourse..

kooivechter
24-09-2008, 16:27
dat heeft hij nu wel gedaan lijkt mij

paspoes
24-09-2008, 16:30
waarom is het bij hem niet Cool en bij film unleashed wel.
Ik vond het wel mooi om te zien ben benieuwd naar Ralf the underdog in Ahoy ;)

Slome
24-09-2008, 16:47
waarom is het bij hem niet Cool en bij film unleashed wel.
Ik vond het wel mooi om te zien ben benieuwd naar Ralf the underdog in Ahoy ;)

How about een chain om ze enkels...

Fasada
24-09-2008, 16:53
Mousasi is gewoon echt goed...
Je heb soms van die vechters dat wanneer zij in moeilijkheden komen dat je weet dat zij eruit komen. Dat heb ik ook bij Mousasi. Hij blijft kalm en beheerst en weet de wedstrijd altijd naar zijn hand te zetten...

Ik hoop dat hij ook naar de UFC gaat maar volgens mij is zijn management dezelfde mensen achter Fedor (M-1) dus dat kan problemen brengen om hem de UFC in te krijgen. Althans Dana White kennende is arrogant genoeg om hem niet te contracteren omdat het hem ook niet is gelukt om Fedor binnen te halen... Dit zijn puur speculaties uiteraard maar zou mij niks verbazen... Je ziet het ook bij GG, Sem is weg gegaan met onenigheid geloof ik en sindsdien heb ik geen GG vechter gezien in de UFC dus dat zegt ook wel wat...

lopez86
24-09-2008, 17:01
Mousasi is gewoon echt goed...
Je heb soms van die vechters dat wanneer zij in moeilijkheden komen dat je weet dat zij eruit komen. Dat heb ik ook bij Mousasi. Hij blijft kalm en beheerst en weet de wedstrijd altijd naar zijn hand te zetten...

Ik hoop dat hij ook naar de UFC gaat maar volgens mij is zijn management dezelfde mensen achter Fedor (M-1) dus dat kan problemen brengen om hem de UFC in te krijgen. Althans Dana White kennende is arrogant genoeg om hem niet te contracteren omdat het hem ook niet is gelukt om Fedor binnen te halen... Dit zijn puur speculaties uiteraard maar zou mij niks verbazen... Je ziet het ook bij GG, Sem is weg gegaan met onenigheid geloof ik en sindsdien heb ik geen GG vechter gezien in de UFC dus dat zegt ook wel wat...

x2

dimitri
24-09-2008, 17:35
waarom is het bij hem niet Cool en bij film unleashed wel.
Ik vond het wel mooi om te zien ben benieuwd naar Ralf the underdog in Ahoy ;)

???

Slome
24-09-2008, 17:39
???

laat ik t ff uitleggen: hier in t topic over "Hoe goed is Mousasi? De Mousasi trein" zijn we eruit dat Manhoef zijn ketting enzo tijdens zijn opkomst niets te maken heeft met slave shit maar is gebaseerd op de film van Jet Li en Morgen Freeman "Danny The Dog - Unleashed"..

Paspoes is nieuwschierig naar Ralf W. omdat zijn nickname (the underdog) ook verwijst naar een hond (dog). Dat hij straks in de Ahoy (5 okt.) mis ook met een kettingkie ofzo opkomt....

Capice...;)

Fish
24-09-2008, 17:52
wat ik ook mooi vond van mousasi gister,

toen ie gewonnen had van manhoef zie je dat zijn hoek meteen weg wil maar dan zegt mousasi volgens mij "wacht" en dan zijn prijs in ontvangst neemt en nog wat handjes uitdeelt

en hij deelt handtekingen uit als hij terug gaat naar de kleedkamer loopt dat zie ik eigenlijk nooit iemand anders doen

respect

ZanZaiZuk
24-09-2008, 18:29
Als manhoef fan was ik echt onder de indruk van mousasi in beide gevechten. No bullshit, gewoon zen ding doen en die titel meepakken.
Respect! Wat een mooie KO trouwens tegen Jacare.

MMARuud
24-09-2008, 18:46
Super vechter, had niet verwacht dat hij (zo snel) door de gp heen kwam

dontmindme
24-09-2008, 19:07
yeah baby, gegard heeft melvin simpel weg gezet, had het zien aan komen alleen niet zo makkelijk

micha
24-09-2008, 19:19
hij is echt super goed!! Het enige wat ik een beetje mis is een show element.

ZanZaiZuk
24-09-2008, 19:45
Manhoef kun je nooit gemakkelijk opzij zetten, tegen gelijk wie dat ben ik zeker. Hij blijft gevaarlijk tot het laatst beetje! 31 van 32 gewonnen partijen op KO winnen zegt genoeg...
Maar Mousasi heeft hem inderdaad heel netjes aangepakt