PDA

View Full Version : Waarom gaat Manhoef als een slaaf



doom
24-09-2008, 15:32
Ik vind het jammer dat Melvin aan zo een ketting staat het lijkt wel een slaaf.Wat vinden jullie.Dat een trainer dit soort spelletjes meedoet.

blackadder
24-09-2008, 15:33
Als Manhoef het een leuke opkomst vindt wie ben jij om daarover te lopen klagen?

wrestler_nl
24-09-2008, 15:33
ik vind het niet echt jammer ofso. het is een keuze die hij zelf maakt, ik zou het niet doen maar hij moet het zelf weten:)

Slome
24-09-2008, 15:33
Unleash the Beast...... niks slave shit... gewoon: die pitbull wordt vrijgelaten en happen naar de baas..!!

TOON
24-09-2008, 15:34
@blackadder:volgens mij mag je toch wel een mening hebben over iemands opkomst lijkt me zo...

ik vind het persoonlijk ook minder die opkomst met die ketting....maar idd als melvin er gelukkig mee is moet ie dat vooral blijven doen...

rene37
24-09-2008, 15:35
Ja, dat vindt ik ook helemaal niks... volgens mij moet manhoef een aangelijnde hond voorstellen, maar dit terzijde.

Illest
24-09-2008, 15:37
:cool2:

het komt idd een beetje SM-achtig over, vooral met dat leren rokje...

ik vind het niet echt vet iig

wrestler_nl
24-09-2008, 15:37
:cool2:

het komt idd een beetje SM-achtig over, vooral met dat leren rokje...

ik vind het niet echt vet iig

:lol:

Illest
24-09-2008, 15:38
:cool2:

geen disrespect naar Melvin!!....ben echt fan van hem...
but he doesn't need that crap

leks
24-09-2008, 15:41
Hij zat toch ook in Pulp Fiction of vergis ik me nou :confused:

Tony
24-09-2008, 15:42
ach.. kan er wel mee lachen.. Manhoef is zowieso een vechter die ik associeer met "een beest/monster".... Unleash the fury he

Slome
24-09-2008, 15:42
Hij zat toch ook in Pulp Fiction of vergis ik me nou :confused:

En jij in Costa!

ers
24-09-2008, 15:43
volgens mij heeft Manhoef dat idee van Danny the dog, die film waarin Jet Li als hond was opgevoed en wanneer zijn ketting weggehaald werd sloeg hij alles en iedereen kort en klein.



Of zou hij toch stiekem sm spelletjes spelen met Mike??

Tizy
24-09-2008, 15:43
Volgens mij is het een knipoog naar de film : " Unleashed" van fameuze vechter Jet Li waarin hij in het illegale vechtcircuit moet fungeren als een ' vechtershond' die zodra zijn baasje de ketting los maakt hij als een beest tekeer gaat. Leuke film trouwens.

Tony
24-09-2008, 15:43
Hij zat toch ook in Pulp Fiction of vergis ik me nou :confused:

jij bedoeld the gimp :D
http://msp301.photobucket.com/albums/nn75/IshmaelNoir/Pulp_Fiction_Gimp.jpg

joost
24-09-2008, 15:50
volgens mij heeft Manhoef dat idee van Danny the dog, die film waarin Jet Li als hond was opgevoed en wanneer zijn ketting weggehaald werd sloeg hij alles en iedereen kort en klein.




daar is het op gebaseerd!!! moet haast wel.. en als je het via die gedachten bekijkt, vind ik het ERGGGG VET!!

Maar voor mensen die het niet snappen kan ik me voorstellen dat het er raar uitziet

Slome
24-09-2008, 15:54
daar is het op gebaseerd!!! moet haast wel.. en als je het via die gedachten bekijkt, vind ik het ERGGGG VET!!

Maar voor mensen die het niet snappen kan ik me voorstellen dat het er raar uitziet

Ik zag t voor 't eerst in de Arena.. ik moest ff nadenken(owja,, die film met jet li en morgan freeman).. maar vondt t zo vet die opkomst toen (ook al was t bruggetje te kort naar mijn idee)..!! Een maat van mij is helemaal anti manhoef geworden sinds die Arena opkomst.. hij is ooit eens vast gebonden door een chickie. en euhh heel leuk en geil allemaal maar 30 uur later was ie pas los....:twak:

marcelt
24-09-2008, 15:58
:lol:Ik vind het erg grappig !:lol:

Paganstars
24-09-2008, 16:01
dude moet shrale ballen hebben gehad na 30 uur!

dimitri
24-09-2008, 16:04
Ik vind het jammer dat Melvin aan zo een ketting staat het lijkt wel een slaaf.Wat vinden jullie.Dat een trainer dit soort spelletjes meedoet.

Ten eerste gaat het niet om slavernij, maar om een pitbull die losgelaten wordt voor een gevecht.

Ten tweede waarom moet jij zo politiek correct zijn? Het is duidelijk dat Manhoef, die zelf zwart is, zich er niet druk in maakt, anders zou hij het toch niet doen

Slome
24-09-2008, 16:06
Ten eerste gaat het niet om slavernij, maar om een pitbull die losgelaten wordt voor een gevecht.

Ten tweede waarom moet jij zo politiek correct zijn? Het is duidelijk dat Manhoef, die zelf zwart is, zich er niet druk in maakt, anders zou hij het toch niet doen

niet zwart, maar behorend tot het negroide ras...


dude moet shrale ballen hebben gehad na 30 uur!

Nope.... ze was gaan shoppen met zijn card... (en ondertussen..........)

dimitri
24-09-2008, 16:06
Ik zag t voor 't eerst in de Arena.. ik moest ff nadenken(owja,, die film met jet li en morgan freeman).. maar vondt t zo vet die opkomst toen (ook al was t bruggetje te kort naar mijn idee)..!! Een maat van mij is helemaal anti manhoef geworden sinds die Arena opkomst.. hij is ooit eens vast gebonden door een chickie. en euhh heel leuk en geil allemaal maar 30 uur later was ie pas los....:twak:

God weet wat er in die 30h gebeurd is, volgens mij verteld je maat niet het hele verhaal!

Hij krijgt het waarschijnlijk ook benauwd bij die bring out the gimp scene uit pulp fiction

nicolas the red
24-09-2008, 16:17
:cool2:

het komt idd een beetje SM-achtig over, vooral met dat leren rokje...

ik vind het niet echt vet iig

dat was mijn reactie ook ja

Illest
24-09-2008, 16:29
Ik zag t voor 't eerst in de Arena.. ik moest ff nadenken(owja,, die film met jet li en morgan freeman).. maar vondt t zo vet die opkomst toen (ook al was t bruggetje te kort naar mijn idee)..!! Een maat van mij is helemaal anti manhoef geworden sinds die Arena opkomst.. hij is ooit eens vast gebonden door een chickie. en euhh heel leuk en geil allemaal maar 30 uur later was ie pas los....:twak:

:cool2:

Ooh dat verhaal ken ik wel...

Wordt ie vastgebonden en opgegeild en vervolgens komt er een kleerkast van een gay uit een kast tevoorschijn...

Damnn..dat was dus een maat van jou?

pffff over trauma's gesproken...wens 'm bij deze sterkte!

shakie
24-09-2008, 16:44
daar is het op gebaseerd!!! moet haast wel.. en als je het via die gedachten bekijkt, vind ik het ERGGGG VET!!

Maar voor mensen die het niet snappen kan ik me voorstellen dat het er raar uitziet

IDD.....,als je dat ziet denk je dan aan een slaaf?
Meer een monster:twak: dacht ik zo:D

dimitri
24-09-2008, 16:54
Damnn..dat was dus een maat van jou?

Ja, het was een "maat" van hem.

simtekf1
24-09-2008, 17:02
Vind het wel bij zijn image passen.
Niks mis mee. :)

Ronald
24-09-2008, 18:41
Slaaf? Ik was er zelf niet opgekomen. 't Is maar net wat je er in wilt zien denk ik.

Persoonlijk spreekt me het niet aan trouwens, net zoals de peptalk vooraf (de zoen op het voorhoofd vind ik dan wel weer mooi :D). Maar zoals anderen ook al zeggen: als hij dat graag zo wilt doen moet ie dat gewoon zo doen. Niks mis mee.

Aarti
24-09-2008, 20:27
Ik vind het echt vreselijk! Ookal wordt deze japanse vechtstijl gedomineerd door nederlanders, vind ik dit echt niet kunnen. Doe het simpel, train hard, fight easy! Maargoed, daarom ook geen fan van Manhoef.

micha
24-09-2008, 20:47
slaaf wat een gelul zeg.

het komt van een of andere film las ik net maar dat is gewoon duidelijk toch, Hij is een pitt-bull

blackadder
24-09-2008, 21:55
Het zou ook leuk zijn als hij bij binnenkomst als een gek op de ring afstormt en Mike hem aan de ketting terug moet trekken.

Barang
24-09-2008, 21:59
Volgens mij is het een knipoog naar de film : " Unleashed" van fameuze vechter Jet Li waarin hij in het illegale vechtcircuit moet fungeren als een ' vechtershond' die zodra zijn baasje de ketting los maakt hij als een beest tekeer gaat. Leuke film trouwens.

correct ; unleashed the beast

De dikke nudist
24-09-2008, 22:34
Jezus Christus, wat houden jullie ontzettend van kutfilms hier op MF.

shakie
24-09-2008, 23:05
Ik vind het echt vreselijk! Ookal wordt deze japanse vechtstijl gedomineerd door nederlanders, vind ik dit echt niet kunnen. Doe het simpel, train hard, fight easy! Maargoed, daarom ook geen fan van Manhoef.

?
Wat heeft je opkomst met je skills te maken....
train hard, fight easy...,geloof me,die man traint hard en wordt alleen maar beter:D

jopke
24-09-2008, 23:18
ik vind het wel een vette opkomst!!

laatst was er een film op van een man die in de gevangenis kam( volgens mij was t clint eastwood maar weet het niet meer zeker)
die moest aan vecht tournooien mee doen in de gevangenis.
en toen hij op het laatst een opstand veroorzaakte lieten ze een enorm gedrocht op hem los, echt een monster die het even op moet gaan lossen

ik moets direct aan manhoef denken!:thup:

blackadder
24-09-2008, 23:25
ik vind het wel een vette opkomst!!:thup:
x2

martin
25-09-2008, 08:49
melvin heeft een geweldige opkomst. Maar het maakte gegard geen moer uit koel en berekend heeft hij de pittbull straf gegeven

Mickey
25-09-2008, 09:32
Yup.. Ik denk idd dat we er niet zo krampachtig over moeten doen.
Het is duidelijk met een knipoog.

paspoes
25-09-2008, 09:46
volgens mij is er al een topic over dit

Slome
25-09-2008, 09:49
volgens mij is er al een topic over dit

Klopt is toen in April al gemaakt na de Arena opkomt.. (volgens mij toen kwam die voor t eerst zo op)

Garcia
25-09-2008, 10:08
:cool2:

het komt idd een beetje SM-achtig over, vooral met dat leren rokje...

ik vind het niet echt vet iig

Maybe he likes it rough :lol:

Khanom Thom
25-09-2008, 10:20
Laten we eerlijk zijn, in Japan houden ze ervan... 'tis een vorm van jezelf verkopen, en het werkt!

chief108
25-09-2008, 12:53
Jezus Christus, wat houden jullie ontzettend van kutfilms hier op MF.
hey....
Unleashed was best een aardige film
beetje zoetsappig, maar wtf...

spacebox
25-09-2008, 12:55
http://www.youtube.com/watch?v=YpPX_meC-So

Unleashed (Danny the Dog) trailer (Jet Li)

Dragao
25-09-2008, 13:11
Het is gewoon van Unleashed Danny the dog. Dat jij het ziet als een slaaf zegt meer over jou zienswijze

doom
25-09-2008, 14:14
ja maar laat hem dan ook vechten als een beest,Het leek wel een schoothondje.

Sammy
25-09-2008, 14:37
ja maar laat hem dan ook vechten als een beest,Het leek wel een schoothondje.
Beste Doom (of Yassin eigenlijk),

Waarom loop je in godsnaam op dit forum of Kickbox.nl altijd andere ex-Pancration-vechters af te zeiken ? Als je ze allemaal zo waardeloos vindt vechten, bel ze dan op, ofzo. Maar ga niet alle forum-leden ermee vermoeien, of mensen voor slaaf uitmaken (hoe verzin je het ?!)

paspoes
25-09-2008, 14:38
:jerry:

J_roen
25-09-2008, 15:09
ja maar laat hem dan ook vechten als een beest,Het leek wel een schoothondje.


Manhoef een schoofhondje? Wtf liever niet op mijn schoot dan

dimitri
25-09-2008, 16:46
Jezus Christus, wat houden jullie ontzettend van kutfilms hier op MF.

Het is een degelijke film

De dikke nudist
25-09-2008, 16:52
Nee, dat is het niet.

raveboy
25-09-2008, 17:03
Ik vond het ook een kut film, maar ja.
Dave Vader kwam al eerder zo op volgens mij, met honden erbij of vrouwen die de ketting vansthielden of iets dergelijks.
Bij THTH of een Rings gala.
Misschien dat het daar van komt?
Ik vind het in ieder geval een stuk beter als zijn opkomst die hij daarvoor had, met dat antiliaanse liedje erbij en zijn soort regendans, of met dat Silence of the lambs masker.
Nee denk dat dit toch beter is, net zoals een opkomst van Drago of Genki Sudo of Badr Hari(niet die van een half uur), vind ik dit een stuk leuker als gewoon Tupac of een technolied en rustig op komen lopen.

Marco
25-09-2008, 17:05
jullie snappen er allemaal ook niks van, manhoef is geinspireerd door de Junkyard dog een fenomeen uit de oude WWF tijd... :)
http://img69.imageshack.us/img69/1697/junkyard9zg.jpg

raveboy
25-09-2008, 17:17
Dat was Rampage toch, die dat nadoet?
of heeft Rampage het weer van:

http://www.aintitcool.com/images2007/bsm-1sht-small.jpg

dimitri
25-09-2008, 17:19
jullie snappen er allemaal ook niks van, manhoef is geinspireerd door de Junkyard dog een fenomeen uit de oude WWF tijd... :)
http://img69.imageshack.us/img69/1697/junkyard9zg.jpg

En je hebt ongetwijfeld bewijsmateriaal om je stelling te onderbouwen?

Marco
25-09-2008, 17:22
En je hebt ongetwijfeld bewijsmateriaal om je stelling te onderbouwen?

nee, maar ik dacht laat ik eens wat luchtigheid brengen in deze zwaar overdreven topic ...

renamer
25-09-2008, 17:23
volgens mij heeft ie gewoon een weddenschap van mike verloren hahaha.. ;)

dimitri
25-09-2008, 17:37
nee, maar ik dacht laat ik eens wat luchtigheid brengen in deze zwaar overdreven topic ...

Dus jij vind racisme een "luchtig onderwerp"? Je vind het misschien zelfs "gaaf" of "cool"!?

A.F.
25-09-2008, 18:05
ff serieus .... Melvin als slaaf???? Kom op hey... Dan ken je Melvin nog niet... Hij is de laatste die zich als slaaf zal neerzetten... :twak:

blackadder
25-09-2008, 19:16
Dus jij vind racisme een "luchtig onderwerp"? Je vind het misschien zelfs "gaaf" of "cool"!?
Wat is er racistisch dan?

Marco
25-09-2008, 20:06
Dus jij vind racisme een "luchtig onderwerp"? Je vind het misschien zelfs "gaaf" of "cool"!?

.... dude, relax..

uiteraard ben ik tegen racisme, het ging mij er meer om dat we ons niet zo druk hoeven te maken over manhoef en zijn ketting. dat de topic starter begint met slaaf etc... neem ik niet al te serieus idd..

De dikke nudist
25-09-2008, 21:00
http://img255.imageshack.us/img255/929/qz3oeubiy4.jpg</p>

Justinian
25-09-2008, 21:32
ff serieus .... Melvin als slaaf???? Kom op hey... Dan ken je Melvin nog niet... Hij is de laatste die zich als slaaf zal neerzetten... :twak:
x2, mijns inziens een beetje een vreemde vraag.

spacebox
26-09-2008, 04:10
Dus jij vind racisme een "luchtig onderwerp"? Je vind het misschien zelfs "gaaf" of "cool"!? Wacht maar tot ik je tegen kom hahah. Ik als slaaf ihhihi kom op zeg denk na kan wel voor me zeilf zorgen. ik ben a killlla!!!!!!!

Waar gaaat dit over!?

oepssss hhahahah

dimitri
26-09-2008, 10:23
oepssss hhahahah

lol

smike
26-09-2008, 13:43
Dus jij vind racisme een "luchtig onderwerp"? Je vind het misschien zelfs "gaaf" of "cool"!?

Ik heb nog nooit zo'n achterlijke opmerking gehoord, dit hele topic heeft niks met racisme te maken, kom jij even stoken hierzo, waar is het racisme hierzo, Manheof is zeker racist volgens jou.. wahahah

Ik vind de opkomt juist super, let the beast uit the cage idee, Manhoef is een topper en dit heeft niks met slaven of die shit te maken, als je daar aan denkt moet je jezelf laten nakijken.

dimitri
26-09-2008, 14:35
Ik heb nog nooit zo'n achterlijke opmerking gehoord, dit hele topic heeft niks met racisme te maken, kom jij even stoken hierzo, waar is het racisme hierzo, Manheof is zeker racist volgens jou.. wahahah

Ik vind de opkomt juist super, let the beast uit the cage idee, Manhoef is een topper en dit heeft niks met slaven of die shit te maken, als je daar aan denkt moet je jezelf laten nakijken.

LOL, je hebt blijkbaar niet teveel van de thread (inclusief de eerste post, en ook mijn eerste post) gelezen. Maar goed, ik vergeef je je onwetendheid/kortzichtigheid.

Die laatste post was inderdaad om mensen op stang te jagen. Ik had eerser al gezegd wat ik van z'n opkomst vond (=cool).

Moreno
26-09-2008, 16:44
Hij is gewoon een pitbull die zijn prooi wil pakken en zijn baas moet hem even in bedwang houden door aan de riem te houden want zodra hij zijn trouwe vriend aan de prooi los laat krijg je zo een effect van manhoef karaev