PDA

View Full Version : 'K1 denkt magie Souwer te stoppen'



jopie25
26-09-2008, 16:03
In de wens om eindelijk weer een Japanse winnaar (lees Masato) te krijgen heeft de psychologische oorlogsvoering een nieuw hoofdstuk gekregen.
Eerst werden de finales over twee avonden verspreid, omdat Masato drie jaar achter elkaar te maken kreeg met blessures in de halve finales.
Afgelopen woensdagavond werd besloten dat er alleen nog maar korte broeken gedragen mogen worden in de K1. :eek:

Volgens de officiele verklaring van de K1 aan het management van Souwer was dit niet gericht op Souwer, maar naar mijn weten vecht er maar 1 vechter in de K1 Max met een lange broek.:whistling:

Souwer zal dus niet meer (In ieder geval in deze finale) in zijn lange broek mogen vechten.

Zal het echt helpen om hem van zijn derde titel af te houden?
We zullen zien.:cool2:

chief108
26-09-2008, 16:04
ja hoor....

altijd weer die Jappen met hun rare fratsen
pfffffttttt..... :finger:

Tony
26-09-2008, 16:06
ongelofelijk die jappen..

Dadelijk komt er een nieuwe regel dat nederlanders niet meer mee mogen doen.

Casparvdzouw
26-09-2008, 16:07
Omg wat een naai zooi

Stallion
26-09-2008, 16:15
Wat een debielen daar zeg. En maar blijven ontkennen dat het niks met de Nederlandse overheersing te maken heeft.

simtekf1
26-09-2008, 16:20
Wat een kneuzen, alsof dat Souwer zal stoppen.

Octavius
26-09-2008, 16:23
Ken Nederlandse bonden die ook zulke rare regels hebben.

Hagelslag
26-09-2008, 16:24
Ik denk meer dat het met de stijgende populariteit van de S-Cup te maken heeft. Die lange broek is natuurlijk wel hun handelsmerk. Als de kampioen van de K-1 MAX de de S-Cup outfit draagt, hen eigenlijk representeert, vestigt dit veel aandacht op een opkomende concurrent van de K-1 MAX. Dat lijkt me eerlijk gezegd een logischer verklaring dan dat het is om Souwer te stoppen.

blackadder
26-09-2008, 16:29
Dat lijkt me eerlijk gezegd een logischer verklaring dan dat het is om Souwer te stoppen.
Ik denk toch wel dat het met allebei te maken heeft. Helemaal om dat Andy zowel de S-cup als ook de K-1 MAX allebei al twee keer heeft gewonnnen. Two birds with one stone.

dimitri
26-09-2008, 16:57
Moest ik Souwer zijn, in kwam in een speedoo'tje. Of in dat luipaard tangaa'tje dat Kimo in Pride droeg.

Illest
26-09-2008, 17:18
Souwer zonder z'n lange Evisu broek...

Shit...dat was nou net z'n geheime wapen:rolleyes:

Moreno
26-09-2008, 17:40
Wat een omkoperij eerst die onzin met 1 wedstrijd en halve finale en finale op 1 avond om (ma)sato te sparen (denk ik dan he) en nu dit om zijn broek uit te laten waar het geheime stofje mischien wel inzit genaamd Souwer Power. Hij is toch niet te stoppen met of zonder broek

Marco
26-09-2008, 17:48
rare jongens die jappen.....

Richelieu
26-09-2008, 18:03
Ik denk meer dat het met de stijgende populariteit van de S-Cup te maken heeft. Die lange broek is natuurlijk wel hun handelsmerk. Als de kampioen van de K-1 MAX de de S-Cup outfit draagt, hen eigenlijk representeert, vestigt dit veel aandacht op een opkomende concurrent van de K-1 MAX. Dat lijkt me eerlijk gezegd een logischer verklaring dan dat het is om Souwer te stoppen.

Sterk punt Robin!

michaell
26-09-2008, 18:37
ongelofelijk die jappen..

Dadelijk komt er een nieuwe regel dat nederlanders niet meer mee mogen doen.
Onmogelijk. K-1 zou dan leeg worden.

Garcia
26-09-2008, 18:55
Ik vind het wel iets hebben zo'n lange broek, zegt toch iets over de roots en achtergrond van Andy.

Beetje jammer...

Fr3ddy
26-09-2008, 19:21
Ach, vroeger vocht hij toch ook gewoon in een kickboksbroek..

Christophe
26-09-2008, 19:50
Ik denk meer dat het met de stijgende populariteit van de S-Cup te maken heeft. Die lange broek is natuurlijk wel hun handelsmerk. Als de kampioen van de K-1 MAX de de S-Cup outfit draagt, hen eigenlijk representeert, vestigt dit veel aandacht op een opkomende concurrent van de K-1 MAX. Dat lijkt me eerlijk gezegd een logischer verklaring dan dat het is om Souwer te stoppen.


Sterk punt Robin!

x 2

Ik denk ook eerder dat de verklaring hier te vinden is, maar dat neemt niet weg dat ik het krom vind. Als Sauwer graag in zijn lange broek vecht en dit heeft geen nadelige effecten voor zijn tegenstanders zouden ze dat niet mogen verbieden! :thown:

Lachen als hij straks met zo'n spannende wielrenners-short tot aan de knieën komt (wat is de definitie van kort?!) en de rest van zijn benen zwart verft met iets wat niet onmiddelijk afgeeft tijdens het vechten! Hahahahaha, dan kunnen ze hem helemaal niks maken en ziet het er net hetzelfde uit! Ik zeg: doen Andy! ;)

blackadder
26-09-2008, 19:57
Of alleen met toque en de rest bodypainten.:D

Christophe
26-09-2008, 20:06
Of alleen met toque en de rest bodypainten.:D

Euhm, is er iets dat jij Andy Sauwer wilt vertellen?! :confused:

blackadder
26-09-2008, 20:35
Euhm, is er iets dat jij Andy Sauwer wilt vertellen?! :confused:
:blush:Oei. Je hebt me. Bij jou viel het tenminste niet zo op. Want jij wou hem tenminste nog met een spannend wielrenners broekje laten aantreden.:p

Christophe
26-09-2008, 20:48
:blush:Oei. Je hebt me. Bij jou viel het tenminste niet zo op. Want jij wou hem tenminste nog met een spannend wielrenners broekje laten aantreden.:p

Die lange broek die hij nu draagt is niet veel losser, dus ik dacht aan iets dat daar het meeste op kon trekken. Maar ik vermoed dat jij trekken in deze in een heel andere context gebruikt! :p

blackadder
26-09-2008, 20:57
Die lange broek die hij nu draagt is niet veel losser, dus ik dacht aan iets dat daar het meeste op kon trekken. Maar ik vermoed dat jij trekken in deze in een heel andere context gebruikt! :p
Ach. Je probeert me gewoon op ideeen te brengen zodat je je niet meer zo alleen voelt.:rolleyes::p

Christophe
26-09-2008, 20:59
Ach. Je probeert me gewoon op ideeen te brengen zodat je je niet meer zo alleen voelt.:rolleyes::p

Hehehehe ... sad but true! ;)

rafi
26-09-2008, 21:50
volgens mij mochten de vechters laatst op die gala van andy.(s-cup) ook niet in een kortebroekje vechten.wie de bal schopt kan hem ook terug verwachten he.;)

Christophe
26-09-2008, 22:17
volgens mij mochten de vechters laatst op die gala van andy.(s-cup) ook niet in een kortebroekje vechten.wie de bal schopt kan hem ook terug verwachten he.;)

Ik ben nog geen jaar geleden naar dat gala van Team Sauwer geweest (als we het over hetzelfde gala hebben, maar ik denk het wel) en daar vocht de meerderheid met korte broek, dus waar je dit vandaan haalt ...?!

Jeru
26-09-2008, 22:21
Dat heeft ie volgens mij hier vandaan ;)
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=85508&highlight=shootboxing

rafi
26-09-2008, 22:36
Ik ben nog geen jaar geleden naar dat gala van Team Sauwer geweest (als we het over hetzelfde gala hebben, maar ik denk het wel) en daar vocht de meerderheid met korte broek, dus waar je dit vandaan haalt ...?!

Dat heeft ie volgens mij hier vandaan ;)
http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ht=shootboxing (http://www.mixfight.nl/forum/showthr...ht=shootboxing)

;):thup:

Jeru
26-09-2008, 22:43
Spuit 11

Christophe
26-09-2008, 22:48
Oops :blush:

Christophe
26-09-2008, 22:48
Spuit 11

:confused:

deco'o
27-09-2008, 00:45
dan wint andy dit jaar dus de k-1 max in een korte broek
zolang ze maar niet zijn opkomstnummer gaan bepalen...

MJOKKIE
27-09-2008, 00:54
Haha die Japanners. Maar wel een goeie! Ik ben dikke fan van Andy maar die broek is echt een grap. Net of die naar een fetisj party gaat. Anyway, go Andy!!

blackadder
27-09-2008, 05:24
Ach. Andy wint dit desnoods in zijn blootje. Maar winnen zal hij!!!

Shootboxing4all
27-09-2008, 09:53
volgens mij mochten de vechters laatst op die gala van andy.(s-cup) ook niet in een kortebroekje vechten.wie de bal schopt kan hem ook terug verwachten he.;)

oh dus zo werkt het:whistling:

Volgens mij heeft het feit dat de vechters in lange broek verschenen niets met niet mogen te maken. Er zijn voor de shootboxing gewoon afspraken gemaakt, waar iedereen het mee eens was.
Als de K1 die afspraken niet van te voren maakt, kun je ze niet in één keer gaan wijzigen en helemaal niet één week voor de finale.
volgens de mensen om hem heen heeft Andy er overigens geen probleem mee hoor. Dus wat de uitslag ook zal worden, het ligt niet aan het broekje;)