PDA

View Full Version : Peter Aerts vs Sem Schilt *spoiler*



Wheelie
27-09-2008, 15:20
Peter Aerts wint net op punten van Sem Schilt.
Peter had echt een goed "game plan" en vocht zeer agressief, zeer verdiend gewonnen.
Wat een vechter, hij heeft tot nu toe alle K-1 GP's meegemaakt.

RESPECT

Ik gun hem echt zijn 4e titel, het is nu of nooit IMO want de nieuwe generatie komt er aan

http://www.alientrickmedia.com/teamaerts/PeterAerts_800.jpg

dontmindme
27-09-2008, 15:23
dat denk ik ook.
16 keer op rij in de finale is geen kattepis
hij was en is en blijft boegbeeld van sportiviteit

MJOKKIE
27-09-2008, 15:26
Waar kan ik deze en de rest van de potten terug zien. heb alleen die boring bout van saki vs ray gezien

Justinian
27-09-2008, 15:29
Erg goed gedaan door Aerts. De meeste partijen van Aerts zijn leuk om te zien, maar dit is om meerdere redenen de beste partij van Aerts sinds tijden denk ik. Heel slim gevochten!

Het is overigens niet dat ik Schilt geen finaleplaats gun, maar Aerts gun ik het (veel) meer. Schilt is bovendien nog relatief jong en heeft nog wel een aantal jaren om K-1 titels binnen te halen ;)

dontmindme
27-09-2008, 15:30
Waar kan ik deze en de rest van de potten terug zien. heb alleen die boring bout van saki vs ray gezien

ze draaien nu samenvattingen


http://www.megathai.it/1.asp

hoop dat ie het nog doet

chief108
27-09-2008, 15:31
Aerts had een fokking goed taktiek idd
kon Sem niets tegen inbrengen

hoop dat Peter een beetje ongeschonden z'n partijen doorkomt in de finale iig
zou mooi zijn als hij toch nog 1 keer de titel kon pakken, maar denk dat iedereen nu een redelijke kans maakt

Octavius
27-09-2008, 15:32
Sem bovenin bezig houden. Zo werden de benen uitgeschakeld. Top van Peter.

blackadder
27-09-2008, 15:52
Schilt is bovendien nog relatief jong
Hij is 35.

Jeru
27-09-2008, 15:53
Zou zo mooi zijn als Aerts zijn 4e titel pakt!!!

Haaija
27-09-2008, 15:55
Wat een partij zeg, echt petje af voor Aerts hoe die man is terug gekomen! en ik ben zeer benieuwd naar de laatste 8!

Justinian
27-09-2008, 15:57
Hij is 35.
Dat bedoel ik. Hoost was 42 toen hij stopte en won zijn laatste titel zo rond zijn 37e als ik het goed heb.

Straight
27-09-2008, 15:58
Erg goed gedaan door Aerts. De meeste partijen van Aerts zijn leuk om te zien, maar dit is om meerdere redenen de beste partij van Aerts sinds tijden denk ik. Heel slim gevochten!

Het is overigens niet dat ik Schilt geen finaleplaats gun, maar Aerts gun ik het (veel) meer. Schilt is bovendien nog relatief jong en heeft nog wel een aantal jaren om K-1 titels binnen te halen ;)


Hij is 35.

@Blackadder.
"Dat is niet wat er klopt." Al was ie 23; ik heb zo gevoel dat de K-1 Schilt niet meer uitnodigt :P

blackadder
27-09-2008, 15:59
Zou zo mooi zijn als Aerts zijn 4e titel pakt!!!
X1000.000.000 in het kwadraat!!!

blackadder
27-09-2008, 16:00
Dat bedoel ik. Hoost was 42 toen hij stopte en won zijn laatste titel zo rond zijn 37e als ik het goed heb.
Ok. Zo gezien heb je natuurlijk gelijk.

blackadder
27-09-2008, 16:04
@Blackadder.
"Dat is niet wat er klopt." Al was ie 23; ik heb zo gevoel dat de K-1 Schilt niet meer uitnodigt :P
Dat zou de geloofwaardigheid van de K-1 niet ten goede komen. Want ze zullen wel de Chois en Bob Sapps van deze wereld blijven halen. En de enige lange die ook nog eens kan vechten niet?

harry
27-09-2008, 17:27
Toernooi is nu een beetje als de tour winnen zonder Armstrong :whistling:


(Al vocht Peter zeker als een leeuw)

jan sensei kyokushin
27-09-2008, 17:29
Sem bovenin bezig houden. Zo werden de benen uitgeschakeld. Top van Peter. Osu u begrijpt het ,maar Sem komt terug let op mijn woorden !!
sportgroeten
Respect!!

osu

MilfhunterMMA
27-09-2008, 17:33
geweldig dit

MMAFAN-1122
27-09-2008, 17:57
Super....wat een knokker en een held..... op naar de vierde titel...

DeMoN
27-09-2008, 18:11
Peter blijft toch een topper... Wat een partij heeft die man gedraaid zeg..

DennK
27-09-2008, 18:14
Vet dat Aerts heeft gewonnen! Gok een leuke finale 8! :D

Justinian
27-09-2008, 18:16
Toernooi is nu een beetje als de tour winnen zonder Armstrong :whistling:


(Al vocht Peter zeker als een leeuw)
Die vat ik ff niet. Sem is gewoon uitgeschakeld, Peter was de betere vechter. De sterkste/slimste vechter staat in de eindronde, simpel ;)

harry
27-09-2008, 18:17
Waarom? Hij is toch gewoon uitgeschakeld?..

Frustratie van mij :(

king
27-09-2008, 18:18
Aerts is een tank, en dat nu nog! Niemand verdient het meer om de finale te winnen dan hij. Zeker na deze overwinning. Na Schilt moeten de rest van de finalisten toch een
"makkie" zijn... Ik hoop alleen dat hij niet (weer) door een blessure geveld wordt.

harry
27-09-2008, 18:21
Die vat ik ff niet. Sem is gewoon uitgeschakeld, Peter was de betere vechter. De sterkste/slimste vechter staat in de eindronde, simpel ;)

Ook de niet blije mensen moeten hun ei kwijt...

zit nog in de ongeloof fase, het verwerkingsproces moet ook nog komen...

Justinian
27-09-2008, 18:23
Ook de niet blije mensen moeten hun ei kwijt...

zit nog in de ongeloof fase, het verwerkingsproces moet ook nog komen...
Hahaha geen probleem Harry ;)

Aarti
27-09-2008, 18:47
Toppertje! Leuk toernooi in december! Finale Bonjasky-Aerts en dan toch Aerts de beker. Als Aerts Hari pakt, dan ook Zimmerman en een gesloopte Bonjasky (na Banner en Saki). Alleen hopen dat Aerts tegen Hari blessurevrij blijft....

Eelco
27-09-2008, 18:54
Peter is een HELD !!!!

Virus
27-09-2008, 19:16
Jammer... ik was voor Schilt ;)

ghehehe... Top Peter! Echt super dit!

Peter0711
27-09-2008, 19:48
Wat geweldig zeg..Echt ongelofelijk! Ik lees het net,en het eerste wat er in me op kwam was,laat peter alsjebliefd geen blessure krijgen in de aankomende finale,want dat is naar mijn idee op dit moment de enige reden waardoor peter niet een 4de titel kan pakken in 2008. mocht dat gebeuren is het niet alleen een prachtige prestatie voor de nederlandse vechtsportfans,maar ook voor sport in het algemeen.dit valt in de catogarie joop zoetemelk in zijn laaste tour winst,een bijzondere prestatie voor sport in het algemeen..!!

Maar niet te min,ook al pakt ie m niet,zoals ik hierboven ook al eerder las,hij heeft wel die reus van zijn winning streak gehaald ! tot nu toe is daar nog geen jong aanstorment talent in geslaagd! echt top dit..ben helemaal overdonderd.!

simtekf1
27-09-2008, 19:57
Eindelijk, petje af voor Aerts.
Dit is pas z'n 2de partij dit jaar.

Kingster
27-09-2008, 20:18
Wat een geweldige pot met een geweldige winaar. Peter heeft heeft vele miljoenen fans een heel groot plezier gedaan. Van mij mag ie de 4e titel pakken:)

Hopelijk krijgt peter nu ook wat meer media aandacht in nederland. Dat verdient hij gewoon.

Vanavond nog maar eens genieten op sbs6. :thup:

remco pardoel
27-09-2008, 20:22
het is goed voor de sport. Het zou ook niet goed zijn als er 4 mensen van GG bij de final 8 zaten, hoe zeer ze ik het ook gun. Ik vindt het echt balen dat Arrab is neergegaan, volgens mij ook de eerste keer in zijn loopbaan.

Aerts verdient ieders respect, net zoals Schilt het ook meer dan verdient. We kunnen wel lopen zeiken over zijn stijl maar hij heeft t wel al een paar maal geflikt!

simtekf1
27-09-2008, 20:29
het is goed voor de sport. Het zou ook niet goed zijn als er 4 mensen van GG bij de final 8 zaten, hoe zeer ze ik het ook gun. Ik vindt het echt balen dat Arrab is neergegaan, volgens mij ook de eerste keer in zijn loopbaan.

Aerts verdient ieders respect, net zoals Schilt het ook meer dan verdient. We kunnen wel lopen zeiken over zijn stijl maar hij heeft t wel al een paar maal geflikt!

Tegen Goodridge ging die ook neer. (toch?)

blackadder
27-09-2008, 20:33
Aerts verdient ieders respect, net zoals Schilt het ook meer dan verdient. We kunnen wel lopen zeiken over zijn stijl maar hij heeft t wel al een paar maal geflikt!
Zeker weten. Sem krijgt veels te weinig credit voor zijn prestaties.
Maar toch. T'is Aerts. Can't help myself.:D

martin
27-09-2008, 20:41
Respect voor Aerts en natuurlijk ook voor Sem, vond ook dat Sem wel aan het knokken was maar Peter was alleen gericht op zijn hoofd hij kwam tegen Le banner al goed weg maar vandaag was ie teveel bezig met zijn hoofd te beschermen je zag bijna geen highkick en al helemaal geen achterwaartse.
Het kan maar zo een ommekeer zijn in zijn carierre.
Voor mij waren er nog twee toppers en titelkandidaten vandaag Errol en Hari wat een talenten zeg.

blackadder
27-09-2008, 20:43
Respect voor Aerts en natuurlijk ook voor Sem, vond ook dat Sem wel aan het knokken was maar Peter was alleen gericht op zijn hoofd hij kwam tegen Le banner al goed weg maar vandaag was ie teveel bezig met zijn hoofd te beschermen je zag bijna geen highkick en al helemaal geen achterwaartse.
Yep. Aerts gaf hem gewoon de ruimte niet ervoor om zijn lengte goed te kunnen inzetten zoals hij gewend is.

MB667
27-09-2008, 20:46
was gewoon een titanenstrijd, biede verdienden het om naar de finales te gaan, klaar!

Fr3ddy
27-09-2008, 20:54
Ik zie voor de rest geen vechters bij de final 8 die van Schilt hadden kunnen winnen.. Degene die dit jaar de titel pakt (als dat niet Aerts zelf is) heeft dat dus 100% aan Aerts te danken!

Quato
27-09-2008, 21:49
Ik zie voor de rest geen vechters bij de final 8 die van Schilt hadden kunnen winnen.. Degene die dit jaar de titel pakt (als dat niet Aerts zelf is) heeft dat dus 100% aan Aerts te danken!

x 2. Denk dat K-1 het hem zeker niet makkelijk gaat maken om er weer tussen te komen...

Weet iemand trouwens hoe het zit met de zwaargewicht titel? Volgens mij was dit geen titelgevecht en houdt Sem deze dus gewoon. Of heb ik 't mis?

Persoonlijk baal ik als een stekker van de uitslag, maar goed, 't kan natuurlijk ook niet altijd mee zitten hè? (hoewel 't daar wel op begon te lijken :-) )

Justinian
27-09-2008, 21:59
Ik zie voor de rest geen vechters bij de final 8 die van Schilt hadden kunnen winnen.. Degene die dit jaar de titel pakt (als dat niet Aerts zelf is) heeft dat dus 100% aan Aerts te danken!
Goed punt!

Marco
27-09-2008, 22:29
Aerts is synoniem aan wilskracht.
Hij gaat ook op zeker Hari verslaan straks in dec.

dontmindme
27-09-2008, 22:40
wat hari vandaag heeft gedaan is een zeer grote prestatie imo dan.
als iemand peter tegen kan houden is hij het wel











ook al wil dat niet

marcelt
28-09-2008, 00:05
Erg goed gedaan door Aerts. De meeste partijen van Aerts zijn leuk om te zien, maar dit is om meerdere redenen de beste partij van Aerts sinds tijden denk ik. Heel slim gevochten!

X2 Ik hem een tijd niet meer zo gedreven zien vechten!

marcelt
28-09-2008, 00:07
wat hari vandaag heeft gedaan is een zeer grote prestatie imo dan.
als iemand peter tegen kan houden is hij het wel
ook al wil dat niet
Vond het ook een goede prestatie, maar Badr gaat eraan tegen Peter!

De dikke nudist
28-09-2008, 00:14
X1000.000.000 in het kwadraat!!!

Dat is dus één quintiljoen.

Spike_tm
28-09-2008, 11:40
Ik ben wel blij dat Aerts gewonnen heeft. Knap van Sem dat hij 3 keer op rij kampioen geworden is, maar z'n style staat me niet aan. Al kan je het er ook moeilijk soepel en explosief uit laten zien met 2m15. Maar ik zie veel liever Aerts vechten.
Hari knalt Hong Man Choi er uit, gelukkig maar, dat scheelde echt niet veel met die jury.
Maar zeg nou eerlijk, zie je in het finale toernooi liever Aerts tegen Hari, of Sem tegen HMC.

blackadder
28-09-2008, 11:47
Weet iemand trouwens hoe het zit met de zwaargewicht titel? Volgens mij was dit geen titelgevecht en houdt Sem deze dus gewoon. Of heb ik 't mis?

De superzwaargewichtstitel blijft gewoon bij Schilt lijkt mij. En alleen al daarom zullen ze hem weer terug moeten laten komen.

Garcia
28-09-2008, 12:42
Gisteravond de partijen gekeken maar DAMN wat was Aerts goed bezig zeg!!!!

Ik sprong een gat in de lucht toen hij als winnaar naar voren kwam, want hij heeft toch een aantal harde stoten moeten incasseren.

WAR AERTS!!!

TOON
28-09-2008, 12:44
Maar zeg nou eerlijk, zie je in het finale toernooi liever Aerts tegen Hari, of Sem tegen HMC.

nou ik zou Sem graag nog een keer tegen HMC zien vechten...heeft ie nog wat recht te zetten...van Aerts verliezen kan natuurlijk altijd gebeuren, maar dat ie destijds van Choi verloren heeft was toch echt vreselijk! Dat zou nou eens een mooie partij zijn op de finale dag...tussendoor Choi vakkundig door Sem een koppie kleiner gemaakt te zien worden!

Khanom Thom
28-09-2008, 12:54
Top dat Aerts door is naar de finale. Ik baal er wel van dat Sem eruit is. Hij hoort gewoon in de finale te staan!

Aerts hheft een zware kluif aan Hari...

Kameleon
28-09-2008, 12:54
Wat een geweldige prestatie van Peter Aerts!!!! Niets op af te dingen! Hij vocht als een leeuw en verdiende de overwinning.

Sowieso een mooie dag voor Nederland! Die Zimmerman heeft mij echt verrast. Wat een beuker is dat. Als Aerts van Badr wint krijgt hij in de 2e ronde te maken met iemand die net zo vecht als hij. Ook dat wordt knallen.

Maar grote bewondering voor Peter Aerts! Voor mij is hij weer de winnaar van de Top 25!!!!!

Biiyen
28-09-2008, 13:29
Dit is precies waarom Peter Aerts de man is! Wat een klasbak is het ook.