PDA

View Full Version : Line-up Top Team gala Beverwijk



onne1983
27-09-2008, 21:07
http://img218.imageshack.us/img218/8131/topteamprogrammagn1.jpg

Slome
24-10-2008, 18:37
kaartjes binne...

De man van 14K
24-10-2008, 18:40
Aussie tegen Sem Braan, dat wordt echt een toppartij! ik denk dat Sem het niet zal winnen van Aussie. Die gozer is zo handig. Dat die nog niet op de grote gala's staat is mij echt een raadsel.

Slome
24-10-2008, 18:56
Ja , ben ik met je eens Rosso, Aussie moet nu gewoon doorbreken in het (commercielere) circuit... top vechter!!! Zo technisch, noem maar op.. vrees ook voor de altijd goed lachse sem...

De man van 14K
24-10-2008, 21:41
Was je de vorige keer ook bij dat gala van Dick? Toen moest Aussi tegen Jan de Keyser. Die werd echt de hele ring door geslagen en getrapt.
Als je aussie ziet knokken is het net Najim die je ziet knokken.

marcelt
26-10-2008, 15:54
uitslagen?

Fr3ddy
26-10-2008, 16:20
Aussie tegen Sem Braan, dat wordt echt een toppartij! ik denk dat Sem het niet zal winnen van Aussie. Die gozer is zo handig. Dat die nog niet op de grote gala's staat is mij echt een raadsel.

x2 die jongen hoort echt bij de absolute top

De man van 14K
26-10-2008, 16:24
denk dat het gala nog wel tot een uurtje of 10 / 11 vanavond duurt.
Ik was er de vorige keer iedergeval ook laat pas vandaan

Italian*Berlusconi*
27-10-2008, 09:25
Aussie tegen Sem Braan, dat wordt echt een toppartij! ik denk dat Sem het niet zal winnen van Aussie. Die gozer is zo handig. Dat die nog niet op de grote gala's staat is mij echt een raadsel.

helaas beetje ziekjes en kon er niet bij zijn, maar Sem heeft op KO gewonnen van Aussie, hoge trap volgens mij.
Aussie is idd een topper, buiten de ring ook... maar Semtex ging lekker gister naar wat ik hoorde, spreek hem straks weer denk ik dus ben benieuwd naar zijn 'verslag' van deze wedstrijd tegen Aussie.

Dit zo vast blijven houden Semtex! en dan naar de top van de -76kg! :)

De man van 14K
27-10-2008, 09:33
fuck. jammer

Italian*Berlusconi*
27-10-2008, 10:50
http://i10.photobucket.com/albums/a130/maztermindz/Top%20Team%20Beverwijk/1641.jpg

geleend bij de buren.

maztermindz
27-10-2008, 12:54
http://i10.photobucket.com/albums/a130/maztermindz/Top%20Team%20Beverwijk/1641.jpg

geleend bij de buren.

Van mij mag je :cool2:

grtzz Eddy

De man van 14K
27-10-2008, 13:03
mooie foto's Eddy, ik had ze al stiekm bekeken.
Maar ik kom liever niet te vaak op dat andere forum. Zou je ze hier ook kunnen posten? ;)

danial
27-10-2008, 13:13
Brain ofzo van goude kooi ging ook zwaar neer. (dacht linker hoek)

Italian*Berlusconi*
27-10-2008, 13:20
Van mij mag je :cool2:

grtzz Eddy

laatste 3 foto's van Sem zijn wedstrijd heb je netjes gedaan, ging volgens mij ook zo in die volgorde volgens mij...

Trap van Semtex op Aussie.

http://i10.photobucket.com/albums/a130/maztermindz/Top%20Team%20Beverwijk/1641.jpg

Aussie wankelend.

http://i10.photobucket.com/albums/a130/maztermindz/Top%20Team%20Beverwijk/1651.jpg

En liggen maar...

http://i10.photobucket.com/albums/a130/maztermindz/Top%20Team%20Beverwijk/1661.jpg

Netjes getimed!!

De man van 14K
27-10-2008, 13:57
Hoe was die partij verder? Ging het gelijk op?

marcelt
27-10-2008, 18:24
Brain ofzo van goude kooi ging ook zwaar neer. (dacht linker hoek)

Beter! Hij moest tegen Rachid El Bouddounti van Gym Haarlem!

domonator
27-10-2008, 19:32
Hoe was die partij verder? Ging het gelijk op?
Ik vond dat aussie een stuk beter vocht.

marcelt
27-10-2008, 21:13
4 jongens van Gym Haarlem hebben gewonnen. Een verloor op gele kaarten. Het waren K1 regels en hij clinchte te veel, hoorde ik vanavond. Jammer! Zoals Royers zegt als plan A niet werkt moet je een plan B hebben.

Arie
27-10-2008, 23:21
Schaam je je niet dat je sem zo hebt onderschat?:lol:

De man van 14K
28-10-2008, 00:19
voor het geval je het tegen mij had: nee.
Sem is goed hoor, dat ik hem in IT's Showtime reality zag was ik ook steeds voor hem. Leuke vechter en sympathieke gozer! Dat absoluut maar ik ken Aussie al een tijd en sorry dat ik het zeg maar ik vind hem nog steeds beter dan Sem Braan. Daarbij ben ik er ook van overtuigd dat hij verder gaat komen maar dan moet hij wel meer partijen draaien. De laatste keer dat hij knokte was dik een half jaar geleden! Dat is gewoon te weinig, dat zie je ook in zn ritme.

Italian*Berlusconi*
28-10-2008, 09:29
ach ja..zo heeft iedereen zijn favorieten. En Aussie heeft idd een aantrekkelijke vechtstijl, die jongen komt er zeker wel.
Vind wel dat Sem soms wat te kort word gedaan qua het 'inschatten' op zijn wedstrijden, wel weer des te leuker als hij deze dan toch wint ;)
Blijft een leuk spelletje dit!

De man van 14K
28-10-2008, 09:54
dat zeker!!

Arie
28-10-2008, 10:49
@Rosso, Ik had het niet zozeer tegen jou. Ik ken de tegenstander van Sem niet eens, dus ik kan niet echt oordelen over hem. Wat ik wel weet is dat Sem heeft gewonnen en dat er werd gedacht dat hij dat niet zou doen. Vandaar mijn reactie. Ik dacht eens even kijken hoe dat zit.:lol:

Maar wist je toen je schreef dat je dacht dat Sem zou verliezen dan niet dat zijn tegenstander een half jaar geen partij had gedraaid ofzo? Maar ik dol maar wat, al ben ik het wel met Berlusconi eens.

Marco
28-10-2008, 12:39
jammer voor Brian, hij was natuurlijk niet gewend dat iemand terugslaat:whistling:

spen
28-10-2008, 14:06
jammer voor Brian, hij was natuurlijk niet gewend dat iemand terugslaat:whistling:

flauwe shit

Slome
28-10-2008, 18:37
ik heb me goed vermaakt daar, kwam precies optijd binnen voor de partij van brian kubatz vs rachid... whaha wat een opkomst!!!! en wat een afgang!!!

aantal leuke partijen, brain douwes leuk op punten gewonne, niet heel spectalulair helaas. En Aussie; die had gewoon moeten winnen op punten.. hij tond echt voor. prachtig stootwerk, zo snel en technisch... bravo voor sem!!!

ps. er waren te weinig zitplaatsen, en de catering was goed!!!

j0rg
28-10-2008, 18:54
Er waren inderdaad te weinig zitplaatsen! Wij waren gelukkig al op tijd binnen en hadden goede plaatsen, maar toen ik ff naar beneden wilde bleken ook alle trappen vol te zitten! Voorgaande jaren waren er ook beneden in de zaal plaatsen beschikbaar voor het 'gewone' publiek. Dit jaar hadden ze gekozen voor alleen vip plaatsen beneden!

Slome
29-10-2008, 15:15
http://uk.youtube.com/watch?v=R1GzpJ5G0gU
die muziek doet het hemm...

De man van 14K
29-10-2008, 17:52
hahah... niet te geloven wat een kneus!

Gerben Zonderland
29-10-2008, 17:59
Was een mooi gala. Ik vond die Brian van de GK wel leuk vechten. Hij knokte voor wat hij waard was. Ja,...en verliezen hoort er nou eenmaal bij helaas. Aussie - Braam was TOP!!

mama
29-10-2008, 18:31
Er waren inderdaad te weinig zitplaatsen! Wij waren gelukkig al op tijd binnen en hadden goede plaatsen, maar toen ik ff naar beneden wilde bleken ook alle trappen vol te zitten! Voorgaande jaren waren er ook beneden in de zaal plaatsen beschikbaar voor het 'gewone' publiek. Dit jaar hadden ze gekozen voor alleen vip plaatsen beneden!

klopt de walvis is qua tribune niet zo heel groot.
maar de hele zaal voor vip.. dan hadden ze een hoop tafels staan

ICON
29-10-2008, 18:49
hahah... niet te geloven wat een kneus!

hoezo??

hij traint er zo te zien hard voor. hij heeft darabij nog het geluk dat hij bekender is en een sponsor heeft.(daar ga ik even vanuit tenminste aan t filmpje te zien)

De man van 14K
29-10-2008, 18:53
hoezo??

hij traint er zo te zien hard voor. hij heeft darabij nog het geluk dat hij bekender is en een sponsor heeft.(daar ga ik even vanuit tenminste aan t filmpje te zien)

kom op, Brian is een epic fail.
Dat hij gaat kickboxen is hardstikke leuk voor hem maar ga ff lekker ergens anders doen alsof je het gemaakt heb terwijl je in de nieuwelingen vecht.

j0rg
29-10-2008, 20:23
@Marieke, dat klopt, waren veel meer viptafels dan vorig jaar. Weet niet hoeveel mensen er op de tribune kunnen, volgens mij is dat een man of 700. En er waren 1500 kaarten beschikbaar volgens mij.

spen
29-10-2008, 23:16
kom op, Brian is een epic fail.
Dat hij gaat kickboxen is hardstikke leuk voor hem maar ga ff lekker ergens anders doen alsof je het gemaakt heb terwijl je in de nieuwelingen vecht.

De enige die hier een kneus is ben jij als je iemand anders niet in z'n waarde kan laten. Die jongen houdt van kickboxen, doet er alles voor en omdat hij nu eenmaal een beetje naamsbekendheid heeft omdat hij aan een tv programma heeft meegedaan krijgt hij extra aandacht. Live and let live en maak je vooral niet te druk. :)

marcelt
29-10-2008, 23:20
De enige die hier een kneus is ben jij als je iemand anders niet in z'n waarde kan laten. Die jongen houdt van kickboxen, doet er alles voor en omdat hij nu eenmaal een beetje naamsbekendheid heeft omdat hij aan een tv programma heeft meegedaan krijgt hij extra aandacht. Live and let live en maak je vooral niet te druk. :)

Ik denk dat hij het een kneus vindt om hoe Brian zich in dat tv programma manifesteerde. Ik heb het zelf nooit gezien, maar wat ik ervan gelezen heb heeft hij er wel van alles aangedaan op tv om niet serieus genomen te worden.

spen
29-10-2008, 23:37
Ik denk dat hij het een kneus vindt om hoe Brian zich in dat tv programma manifesteerde. Ik heb het zelf nooit gezien, maar wat ik ervan gelezen heb heeft hij er wel van alles aangedaan op tv om niet serieus genomen te worden.

Dat zou kunnen natuurlijk maar denk dat je hem dan gewoon lekker moet beoordelen als (beginnend) kickbokser als hij de ring in stapt. Maar is natuurlijk wel zo dat als je aan een tv programma meedoet, je misschien een wat hogere boom wordt die wat meer spreekwoordelijke wind vangt. Persoonlijk heb ik respect voor een ieder die de ring in stapt. Hij houdt van dezelfde sport als wij, doet er zijn stinkende best voor en is omdat hij andere keuzes maakt dan misschien jij en ik niet direct een kneus wat mij betreft. Dat hij toevallig vanwege zijn bekendheid een sponsor heeft is alleen maar fijn voor hem. Is hem wat mij betreft gegund. Verder no big deal.

De man van 14K
29-10-2008, 23:47
De enige die hier een kneus is ben jij als je iemand anders niet in z'n waarde kan laten. Die jongen houdt van kickboxen, doet er alles voor en omdat hij nu eenmaal een beetje naamsbekendheid heeft omdat hij aan een tv programma heeft meegedaan krijgt hij extra aandacht. Live and let live en maak je vooral niet te druk. :)

t zal me ook verder een rotzorg zijn.
En ik ga echt mijn tijd niet verdoen met discussieren met jou waarom Brian wel-of niet een kneus is. Dat zou echt nergens over gaan.

spen
29-10-2008, 23:53
t zal me ook verder een rotzorg zijn.
En ik ga echt mijn tijd niet verdoen met discussieren met jou waarom Brian wel-of niet een kneus is. Dat zou echt nergens over gaan.

Best joh

anonymous001
29-10-2008, 23:57
t zal me ook verder een rotzorg zijn.
En ik ga echt mijn tijd niet verdoen met discussieren met jou waarom Brian wel-of niet een kneus is. Dat zou echt nergens over gaan.

Correct!

Enne... Brian is een sukkel en een schreeuwlelijk, daarom is het fijn dat ie KO is gegaan...:p

spen
30-10-2008, 00:00
Correct!

Enne... Brian is een sukkel en een schreeuwlelijk, daarom is het fijn dat ie KO is gegaan...:p

beetje voorspelbaar...

anonymous001
30-10-2008, 00:04
beetje voorspelbaar...

...maar je houdt je keurig in...:)

spen
30-10-2008, 12:08
...maar je houdt je keurig in...:)

Ook ik heb weleens mijn goede momenten! ;)

j0rg
30-10-2008, 21:32
Ach, hoge bomen vangen veel wind. Hij heeft als enige vechter een introductiefilmpje, als enige N klasse vechter een rondemiss, en staat midden op de poster (nog voor de A(!)vechters van TTB!). Daarnaast heeft hij na zijn vorige partij een hoop onzin verteld over dat 'ie eigenlijk gewonnen had' etc. Daarom waren er een hoop mensen die hem wilden zien verliezen denk ik. Hoogmoed komt voor de val!

Marketingtechnisch is het natuurlijk een slimme zet. Want mensen die normaal gesproken niks met kickboksen etc hebben, kopen eerder een kaartje om een 'BN-er' aan het werk te zien!