PDA

View Full Version : Vanavond SBS6 23.15 uur: K-1 World GP 2008 Final 16



Marco
27-09-2008, 21:24
aldus

Marco
27-09-2008, 21:26
lekker snel trouwens, gelijk op de dag zelf ! super.

dontmindme
27-09-2008, 21:38
nog ff en het is live

leks
27-09-2008, 22:47
Ik heb expres maar niks gekeken, chips, bier net live ;)

Aarti
27-09-2008, 22:49
Zou de finale dan misschien al live zijn......Het wordt nu al op dezelfde dag uitgezonden, misschien over 3 maanden dezelfde dag, maar dan een paar uur eerder....:-)

Devster
27-09-2008, 23:20
En met welke partij beginnen ze? Aerts-Schilt...

zodoon
28-09-2008, 03:17
Remy leek niet echt tevreden na afloop
en hij was conditioneel ook niet super vond ik
3de rond was ie wel even doorheen
en in het eind tog even goed terug gekomen

Karel
28-09-2008, 11:23
Choi leek wel erg mager op die dunne beentjes..
Was trouwens wel even wennen om Schilt niet als winnaar te zien vertrekken, de partijen waren in ieder geval weer mooi om te zien op het tvscherm, heeft toch iets extras

Fr3ddy
28-09-2008, 11:40
Damn!!! Wat een SPOILERS op SBS 6!!! :swear:

Khanom Thom
28-09-2008, 11:40
Heerlijk...

Heb expres tot 's avonds gewacht! "Live" K1 kijken, lekker lui op de bank met een fles cola en een zak chips, commentaar van Fred Royers er bij... wat kan het leven soms toch mooi zijn ;)

leks
28-09-2008, 11:55
Mooi idd alhoewel ik een hekel heb aan het voorkenniscommentaar, Badr wint de eerste en laatste ronde en de tussenliggende is een draw op zn slechts wint ie dus met 2-1.

Dat de jurering bevooroordeeld is sja dat is een feit maar om daar in mee te gaan door door te laten schemeren dat je denkt winst Choi en maar hoopt op een extra ronde vind ik wat verneukeratief,.. gold ook voor sommige anderen partijen.

Het zal wel zijn om neutrale kijkers alvast voor te bereiden maar van mij hoeft het niet, zeg gewoon hoe het is.

Guillermo
28-09-2008, 12:08
Heerlijk...

Heb expres tot 's avonds gewacht! "Live" K1 kijken, lekker lui op de bank met een fles cola en een zak chips, commentaar van Fred Royers er bij... wat kan het leven soms toch mooi zijn ;)

Inderdaad, ondanks dat ik de uitslagen al wist toch weer gekeken. :)
En het comentaar van Fred is ook altijd super. Ik vind het maar vreemd als ik partijen kijk via de buis en een of andere rare gast geeft comentaar.

leo oldenburger
29-09-2008, 09:07
Mooi idd alhoewel ik een hekel heb aan het voorkenniscommentaar, Badr wint de eerste en laatste ronde en de tussenliggende is een draw op zn slechts wint ie dus met 2-1.

Dat de jurering bevooroordeeld is sja dat is een feit maar om daar in mee te gaan door door te laten schemeren dat je denkt winst Choi en maar hoopt op een extra ronde vind ik wat verneukeratief,.. gold ook voor sommige anderen partijen.

Het zal wel zijn om neutrale kijkers alvast voor te bereiden maar van mij hoeft het niet, zeg gewoon hoe het is.

Van 'voorkenniscommentaar' was geen sprake. We (en dan met name Fred) hebben zaterdagochtend live commentaar gegeven. We spraken dus in, op het moment dat er ook daadwerkelijk gevochten werd. Wij wisten dus niet hoe de partijen zouden aflopen, hadden dus geen voorkennis.

Tony
29-09-2008, 09:10
kijk... duidelijkheid :)

chief108
29-09-2008, 09:36
dat hoorde ik er ook niet echt in nee...

misschien dat als je zelf wel al weet wat er gaat gebeuren je dat idee zou kunnen krijgen
maar ja...
dan maakt dat toch geen zak uit toch?

SuperD
29-09-2008, 11:53
Jammer dat fred partijdig commentaar geeft. Bij de partij van Bonjasky zou hij Remy echt voorstaan op punten. En veel van Slowinski kwam alleen op de dekking. Als je de partij nogmaals eens goed bekijkt kom je wel tot een andere conclusie. Maar aangezien Remy bij Mejiro heeft getraind is Fred partijdig. Remy heeft zelf toegegeven dat hij eigenlijk verloren had. Ik verwacht van een professional een onpartijdige weergave van de partij. De info op de K1 site is al net zo bizar. "Bonjasky closed up against Slowinski's early combinations then answered with a couple of flying knees that left Slowinski's nose bloodied and his legs shaky." Ten eerste is er geen bloedneus aan te pas gekomen maar had hij een klein sneetje bij zijn wenkbrauw en ten tweede als je je voet zodanig neerzet dat je tenen dubbel klappen, mag je dan even je voeten weer goed zetten??!!!!! Maar ja ze moeten wel iets verzinnen om hun beslissing goed te praten. Het is gewoon een kwestie van populariteit. Triest.

MilfhunterMMA
29-09-2008, 12:04
Jammer dat fred partijdig commentaar geeft. Bij de partij van Bonjasky zou hij Remy echt voorstaan op punten. En veel van Slowinski kwam alleen op de dekking. Als je de partij nogmaals eens goed bekijkt kom je wel tot een andere conclusie. Maar aangezien Remy bij Mejiro heeft getraind is Fred partijdig. Remy heeft zelf toegegeven dat hij eigenlijk verloren had. Ik verwacht van een professional een onpartijdige weergave van de partij. De info op de K1 site is al net zo bizar. "Bonjasky closed up against Slowinski's early combinations then answered with a couple of flying knees that left Slowinski's nose bloodied and his legs shaky." Ten eerste is er geen bloedneus aan te pas gekomen maar had hij een klein sneetje bij zijn wenkbrauw en ten tweede als je je voet zodanig neerzet dat je tenen dubbel klappen, mag je dan even je voeten weer goed zetten??!!!!! Maar ja ze moeten wel iets verzinnen om hun beslissing goed te praten. Het is gewoon een kwestie van populariteit. Triest.

ben ik niet helemaal met je eens

Robbie!
29-09-2008, 12:08
Jammer dat fred partijdig commentaar geeft. Bij de partij van Bonjasky zou hij Remy echt voorstaan op punten. En veel van Slowinski kwam alleen op de dekking. Als je de partij nogmaals eens goed bekijkt kom je wel tot een andere conclusie. Maar aangezien Remy bij Mejiro heeft getraind is Fred partijdig. Remy heeft zelf toegegeven dat hij eigenlijk verloren had. Ik verwacht van een professional een onpartijdige weergave van de partij. De info op de K1 site is al net zo bizar. "Bonjasky closed up against Slowinski's early combinations then answered with a couple of flying knees that left Slowinski's nose bloodied and his legs shaky." Ten eerste is er geen bloedneus aan te pas gekomen maar had hij een klein sneetje bij zijn wenkbrauw en ten tweede als je je voet zodanig neerzet dat je tenen dubbel klappen, mag je dan even je voeten weer goed zetten??!!!!! Maar ja ze moeten wel iets verzinnen om hun beslissing goed te praten. Het is gewoon een kwestie van populariteit. Triest.

...ben ik helemaal niet met je eens...

leks
29-09-2008, 13:37
Van 'voorkenniscommentaar' was geen sprake. We (en dan met name Fred) hebben zaterdagochtend live commentaar gegeven. We spraken dus in, op het moment dat er ook daadwerkelijk gevochten werd. Wij wisten dus niet hoe de partijen zouden aflopen, hadden dus geen voorkennis.

Ok sorry dan mijn fout, was niet de bedoeling om vals te beschuldigen.

Maar ik dacht vrij zeker van mijn zaak te zijn omdat de scores in de partij Badr-Choi behoorlijk duidelijk en eenzijdig waren, minus de knockdown.

Ik kan me enkel voorstellen dat Fred al aanneemt bij het begin v/d pot dat Badr zo'n beetje alle 3 de rondes zal moeten winnen om er een draw uit te halen en daar dan naar spreekt.

Schilt had immers ook gewonnen en toch de beslissing tegen gekregen.

Achteraf heeft hij nog gelijk ook, maar toch jammer we mogen best wel tegen die kromme jurering ingaan.

Alhoewel we daar in Europa ook niet perse vies van zijn, dus... ;)

leks
29-09-2008, 13:45
dat hoorde ik er ook niet echt in nee...

misschien dat als je zelf wel al weet wat er gaat gebeuren je dat idee zou kunnen krijgen
maar ja...
dan maakt dat toch geen zak uit toch?

Vond jij een draw terecht dan, als 'neutrale' kijker?

Kijk verbaasd ben ik er ook niet over in Italie, Frankrijk, Duitsland, (NL) waar niet zit ook vaak een flinke brok partijdigheid, ergens moet je daar idd ook gewoon mee leren leven.... but they can't take away my verontwaardiging :D

micha
29-09-2008, 15:32
Jammer dat fred partijdig commentaar geeft. Bij de partij van Bonjasky zou hij Remy echt voorstaan op punten. En veel van Slowinski kwam alleen op de dekking. Als je de partij nogmaals eens goed bekijkt kom je wel tot een andere conclusie. Maar aangezien Remy bij Mejiro heeft getraind is Fred partijdig. Remy heeft zelf toegegeven dat hij eigenlijk verloren had. Ik verwacht van een professional een onpartijdige weergave van de partij. De info op de K1 site is al net zo bizar. "Bonjasky closed up against Slowinski's early combinations then answered with a couple of flying knees that left Slowinski's nose bloodied and his legs shaky." Ten eerste is er geen bloedneus aan te pas gekomen maar had hij een klein sneetje bij zijn wenkbrauw en ten tweede als je je voet zodanig neerzet dat je tenen dubbel klappen, mag je dan even je voeten weer goed zetten??!!!!! Maar ja ze moeten wel iets verzinnen om hun beslissing goed te praten. Het is gewoon een kwestie van populariteit. Triest.

gelul

chief108
29-09-2008, 15:42
Vond jij een draw terecht dan, als 'neutrale' kijker?

Kijk verbaasd ben ik er ook niet over in Italie, Frankrijk, Duitsland, (NL) waar niet zit ook vaak een flinke brok partijdigheid, ergens moet je daar idd ook gewoon mee leren leven.... but they can't take away my verontwaardiging :D
:confused:
ehhh....
en waarom quote je mij daarbij?
die link ontgaat me een beetje...

leks
29-09-2008, 16:11
:confused:
ehhh....
en waarom quote je mij daarbij?
die link ontgaat me een beetje...

hmm ik denk dat ik dan in de war was en je reactie verkeerd heb begrepuh, tsja maandag, my bad ;)

fugitive
29-09-2008, 16:14
Ik vind het eigelijk heel jammer dat sbs ervoor gekozen heeft om Fred Rooyers het commentaar te laten geven.

Als je goed luisterd is het steeds weer het standaard verhaaltje wat hij verteld en een potje partijdigheid is hij ook niet vies van, hij moet niet vergeten dat er niet alleen maar Nederlanders naar de uitzendingen kijken.

En elk begin van de ronde weer roepen "... met de blauwe handschoenen en ... met de rode handschoenen" wordt een mens ook niet vrolijker van...

paspoes
29-09-2008, 16:21
zie wel nieuwe namen hiero die tegen de commentaar van Fred Royers zijn :confused: wel jammer.

IMO blijft Fred en nu Leo ook toppers.

MJOKKIE
29-09-2008, 16:25
gelul

Zeker geen gelul. Fred geeft geweldig commentaar. Hij combineert een eigen stijl met kennis van zaken, niet in het minst door zijn eigen ervaring als topvechter. Maar ook Fred is net een mens en heeft zijn persoonlijke voorkeur. En waar het om Remy gaat weet hij die moeilijk te verbergen. Remy heeft deze pot verloren. Zeker de eerste en de tweede ronde. Goed, hij legt in de laatste veertig tellen wel een mawashi in slowinski's nek, en dat vertekent wellicht. Maar over de hele pot genomen was het Slowinski die in z'n vooruit vocht en Remy in de reverse. Slowinsky heeft gewoon meer punten gemaakt. Remy dacht dat hij verloren had en zijn trainer dacht onbeslist. Maar goed, je moet kennelijk meer doen dan op punten winnen.

Wheelie
29-09-2008, 16:32
Ik vind het eigelijk heel jammer dat sbs ervoor gekozen heeft om Fred Rooyers het commentaar te laten geven.



Er is geen betere in Nederland, Fred is op het gebied van K-1/Muay Thai/Kickboksen echt goed

Pimp-Daddy
29-09-2008, 16:45
Ik vind het eigelijk heel jammer dat sbs ervoor gekozen heeft om Fred Rooyers het commentaar te laten geven.

Als je goed luisterd is het steeds weer het standaard verhaaltje wat hij verteld en een potje partijdigheid is hij ook niet vies van, hij moet niet vergeten dat er niet alleen maar Nederlanders naar de uitzendingen kijken.

En elk begin van de ronde weer roepen "... met de blauwe handschoenen en ... met de rode handschoenen" wordt een mens ook niet vrolijker van...

BS!! Fred is één van de betere K-1 commentatoren...

Fred for President!!!:thup:

Illest
29-09-2008, 16:48
Er is geen betere in Nederland.

Mijn idee!

Wat een gezeik over Fred Royers zeg. De beste kerel doet het hartstikke goed...
Hij heeft z'n eigen stijl en weet de kijkers te boeien. K1 is razend populair geworden en de manier waarop Royers het commentaar doet, heeft daar aan bijgedragen.
Hij doet het met beleving en passie. Als hij een andere partij heeft gezien dan sommige forumleden hier...so be it! Dat is op zich niets nieuws in onze sport. Over uitslagen zijn we het vaker niet met elkaar eens.

Royers is goed bezig! En met Staring achter de hand zitten we de eerst komende jaren wel goed.

(Leo vult 'm natuurlijk geweldig aan!) Super combinatie

Wheelie
29-09-2008, 16:52
Mijn idee!

Wat een gezeik over Fred Royers zeg. De beste kerel doet het hartstikke goed...


99 % is het daar ook mee eens, maar je kan nooit iedereen tevreden stellen.

Inderdaad ook credits voor Leo die het ook goed doet.

dietrik
29-09-2008, 18:21
Fred is de man!

Wie zou er anders commentaar moeten geven? Hans kraai?
Hugo"komt die stoooot" Walker?

Gennep-Spitfire
29-09-2008, 18:22
En elk begin van de ronde weer roepen "... met de blauwe handschoenen en ... met de rode handschoenen" wordt een mens ook niet vrolijker van...
Dat vind ik juist goed.
Jij en ik weten wie die gasten zijn,maar zo iemand als bijv. mijn vriendin,die kijkt maar heel af en toe met me mee en dan vind ik het niet zo raar dat ze vervolgens niet weet wie,wie is.
En omdat Royers dat constant blijft herhalen weet ze aan het eind van de partij WEL wie er nou gevochten hebben..

marcelt
29-09-2008, 19:27
Ik vind Fred top, maar heb wel wat aanmerkingen. Als hij iemand niks vindt gaat hij er maar over door. Als hij een bepaalde opvatting heeft of iets ziet. zegt hij "We weten allemaal dat..." wat je het gevoel geeft dat je het ook had moeten weten. En hij kan wel wat objectiever zijn. Hij is soms te veel fan, , maar afgezien daarvan vind ik Fred een geweldige commentator met veel humor.

Bud S
29-09-2008, 21:37
I Als hij een bepaalde opvatting heeft of iets ziet. zegt hij "We weten allemaal dat..." wat je het gevoel geeft dat je het ook had moeten weten..

en dan....:crying:

Biiyen
29-09-2008, 22:01
Ik vind het eigelijk heel jammer dat sbs ervoor gekozen heeft om Fred Rooyers het commentaar te laten geven.

Als je goed luisterd is het steeds weer het standaard verhaaltje wat hij verteld en een potje partijdigheid is hij ook niet vies van, hij moet niet vergeten dat er niet alleen maar Nederlanders naar de uitzendingen kijken.

En elk begin van de ronde weer roepen "... met de blauwe handschoenen en ... met de rode handschoenen" wordt een mens ook niet vrolijker van...

BLASPHEMY!!! :twak:

Wat ik wel vind is dat het NL commentaar saai is tegenover het duo commentaar van bv de Amerikanen. Maar dat ligt niet aan Fred dat ligt aan de NL manier van verslaggeving. Het kan allemaal veel dynamischer.

Kingster
29-09-2008, 22:18
Van 'voorkenniscommentaar' was geen sprake. We (en dan met name Fred) hebben zaterdagochtend live commentaar gegeven. We spraken dus in, op het moment dat er ook daadwerkelijk gevochten werd. Wij wisten dus niet hoe de partijen zouden aflopen, hadden dus geen voorkennis.

Kunnen jullie dit niet live op internet streamen? ;)

Pernik
29-09-2008, 22:39
Ik vind Fred top, maar heb wel wat aanmerkingen. Als hij iemand niks vindt gaat hij er maar over door.


Mee eens, zat vorige week Hawai te kijken, toen bleef hij er maar over door zeveren als er twee prutsers in de ring stonden.

fugitive
30-09-2008, 03:01
Precies, en hij komt soms over alsof ie het allemaal beter weet dan iedereen,
Ik weet niet meer in tijdens welke K1GP het was maar toen was voor de verandering een scheids de pisang want volgens Fred had de scheids de match al véél eerder moeten stoppen en had de scheids op dit niveau helemaal niets te zoeken..
Dat kan ie dan zo denigrerend vertellen, is gewoon irritant.

Hij heeft een hele leuke baan die hem in de eerste plaats mogelijk is gemaakt door de K1 in het algemeen, hieronder vallen dus ook de vechters en scheidsrechters, sta dan ook aan hun zijde en respecteer deze dan ook.

spacebox
30-09-2008, 04:13
Mee eens, zat vorige week Hawai te kijken, toen bleef hij er maar over door zeveren als er twee prutsers in de ring stonden.

Eerlijk gezegt vond ik dat wel het juiste comentaar want het was namelijk niet veel.Wat moet je dan zeggen, ze zijn top of goh wat een beren partij. Het was nou eenmaal niet veel dus dat mag best verteld worden en voor zo een groot tournooi ook vaak wat mij betreft. Mischien dat ze in Hawai dan een betere lineup bedenken in het vervolg, maar zal ijdele hoop blijken vrees ik

Fred en Leo zijn toppppie

Pernik
30-09-2008, 05:32
Je mag het wel zeggen, maar niet de complete wedstrijd lang, dan gaat het namelijk irriteren. (mij tenminste wel)

blackadder
30-09-2008, 06:44
Je mag het wel zeggen, maar niet de complete wedstrijd lang, dan gaat het namelijk irriteren. (mij tenminste wel)
Doe dan het geluid uit.
In andere landen zou men willen dat men iemand als Fred Royers had om de commentaar te verzorgen.

MJOKKIE
30-09-2008, 09:21
Doe dan het geluid uit.
In andere landen zou men willen dat men iemand als Fred Royers had om de commentaar te verzorgen.

Klopt, behalve in Australie. Daar hebben ze Mike 'the big Kaboosh' Shiavello, een briljante commentator.

MJOKKIE
30-09-2008, 09:26
Hij heeft een hele leuke baan die hem in de eerste plaats mogelijk is gemaakt door de K1 in het algemeen, hieronder vallen dus ook de vechters en scheidsrechters, sta dan ook aan hun zijde en respecteer deze dan ook.[/quote]

Is het ooit in je opgekomen dat de k-1/vechters, een Eurosport plus goede commentator net zo hard nodig hebben. dat is namelijk hoe de sport bij het grote publiek aan de man wordt gebracht. etc etc etc

Wheelie
30-09-2008, 10:15
Kunnen jullie dit niet live op internet streamen? ;)

waarom ? er zijn al zoveel manieren om dit live te bekijken :whistling:

SuperD
30-09-2008, 10:23
gelul


Ach ja Micha van jou had ik ook geen zinnig antwoord verwacht. Wel leuk trouwens dat je toch de tijd had gevonden tussen het GG konten likken door om naar een wedstrijd te kijken waar niemand van GG bij zat. :D

De man van 14K
30-09-2008, 10:58
opbokken, Fred is supercool en weet 100% waar hij over praat. Niet fucken met Fred!!

MJOKKIE
30-09-2008, 14:13
Ach ja Micha van jou had ik ook geen zinnig antwoord verwacht. Wel leuk trouwens dat je toch de tijd had gevonden tussen het GG konten likken door om naar een wedstrijd te kijken waar niemand van GG bij zat. :D

Toucheeeee! LOL

fugitive
01-10-2008, 02:29
Jammer dat Bas Rutten in Amerika zit, dat zou echt een goeie zijn voor de K1, hij heeft dan wel een MMA achtergrond maar verstand van vechten heeft ie wel, en hij heeft pas écht humor.
Maarja, denk dat ie in die jaren in Amerika zodanig verwend is dat ie voor dat schamele sbs loontje zn bed niet zou uitkomen..