PDA

View Full Version : Siyar - Cyborg *Spoiler* + Fotos *mogelijk schokkend*



Hiro
28-09-2008, 11:01
Van Sherdog:


I just watched the Siyar vs Cyborg match ... and yep, it was definitely an injury TKO win.

Siyar tried a trip TD ... Cyborg struggled against it, they postured for position ... and Siyar did eventually secure the TD, but as he stepped away you could see Cyborg's ulna was out of the socket.

Vrij ongelukkige overwinning voor Siyar. Doet me denken aan Coleman tegen Shogun.

Tony
28-09-2008, 11:08
Cyborg's ulna.... wat is dat? out of the socket zal wel uit de kom zijn/

Jeru
28-09-2008, 11:09
Heb het net gekeken, maar zag er heel raar uit inderdaad. Ze vallen op de grond en Cyborg plant zijn arm gewoon verkeerd. Zijn elleboog was al meteen dik en uit de kom.
Siyar was wel heel overdreven met zijn overwinningsblijdschap moet ik zeggen. Zo'n mooie overwinning is dit nou ook weer niet.

Jeru
28-09-2008, 11:10
Zet de wedstrijd wel even in het MMF aangezien het een directe link is van mma tv. Zal sowieso niet iedereen kunnen zien.

Tony
28-09-2008, 11:12
ok.. dus elleboog uit het gewricht?

onne1983
28-09-2008, 11:18
Ja zag er erg pijnlijk uit. En ik vond Siyar ook iets te uitbundig vieren. Ik gun hem de overwinning van harte, maar het was geen echte overwinning. Maar hoop dat er ooit een rematch komt en dat Siyar de partij dan op een mooie manier naar zich toe weet te trekken.

Tony
28-09-2008, 11:30
tja.. is net zoiets al toen met shogun/coleman

je kan wel zeggen dat t geen echte winst is, maar Siyar is diegene die een takedown uitvoert en met damage aan opponent...

cyborg brak zijn arm niet zelf, dat deed siyar middels een toegestane techniek.

Khanom Thom
28-09-2008, 11:37
tja.. is net zoiets al toen met shogun/coleman

je kan wel zeggen dat t geen echte winst is, maar Siyar is diegene die een takedown uitvoert en met damage aan opponent...

cyborg brak zijn arm niet zelf, dat deed siyar middels een toegestane techniek.

Mee eens... Victory!!!!!!!

The Bulldog
28-09-2008, 11:38
Nasty!!!!!!

vond persoonlijk ook dat Siyar ondanks hoe Cyborg erbij lag er erg fanatiek op de touwens stond tekeer te gaan...

maar desalnitemin...een vette win weer op zijn lijst...

gefeliciteerd

micha
28-09-2008, 12:12
Super voor Siyar. na een lange blessure periode kan ik me voorstellen dat je erg blij bent ook al is het een beetje geluk.

Biiyen
28-09-2008, 12:16
Wat een klote reactie van Siyar zeg! Doe even normaal man. Zeer ongepast.

Virus
28-09-2008, 12:22
helemaal mee eens...

Wheelie
28-09-2008, 13:10
Inderdaad ongelukkig, maar wel een overwinning erbij op zijn lijst.
Top dat je terug bent en ik hoop je snel weer in actie te zien

marcelt
28-09-2008, 13:18
Ik vind zijn reactie ook niet kunnen.
Wel mooi om weer een win erbij te hebben.

A.F.
28-09-2008, 13:35
begrijp ze blijdschap wel... maar een beetje overdreven reactie ja... lucky

HUNTER
28-09-2008, 13:42
ulna is ellepijp als ik mn anatomie nog even voor de geest haal....

MARLOES
28-09-2008, 13:51
De ontlading van Siyar kan ik me wel goed voorstellen. Door alle druk en spanning voor de partij en de wil om te winnen is het allemaal erg snel gegaan door het ongelukkig tegen houden van een worp van Siyar door Cyborg.

Na het stoppen van de partij van 20sec. heb je nog aardig wat energie in je lichaam die eruit moet. Iedereen reageert anders en kan me daarom de ontlading van Siyar goed voorstellen

Cyborg zijn arm gaat niet zomaar uit de kom. Daarvoor moet er een aardige kracht op komen te staan en anders had Siyar hem op zijn rug gegooit als Cyborg zijn hand niet had neergezet.

Voor mij is het een mooie ovewinning door een goede worp en het is sneu voor Cyborg dat het zo moet aflopen.

Tussen deze twee heren moet zeker een rematch komen. Volgens mij was het echt vuurwerk als de partij langer door was gegaan!

Roemer

chief108
28-09-2008, 13:52
het is allemaal de schuld van Mickey...

lees maar in z'n eerste post:
Siyar vs Cyborg a.s. Zondag Succes Thread! - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=85650)

nicolas the red
28-09-2008, 13:53
dat mensen nog altijd hun arm posten als ze worden neergehaald, dat snap ik niet. dat is gewoon vragen om een kapotte elleboog. net zoals die kerel tegen galesic in dream 5.

Khanom Thom
28-09-2008, 13:54
het is allemaal de schuld van Mickey...

lees maar in z'n eerste post:
Siyar vs Cyborg a.s. Zondag Succes Thread! - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=85650)


Ja, wat is die Mickey toch een lul!

BLAME MICKEY!!! ;)

De dikke nudist
28-09-2008, 15:06
dat mensen nog altijd hun arm posten als ze worden neergehaald, dat snap ik niet. dat is gewoon vragen om een kapotte elleboog. net zoals die kerel tegen galesic in dream 5.

Tsja, je gaat ook niet op je schouder vallen.

michaell
28-09-2008, 15:09
Wat een schande dat Siyar niet eens bij Cyborg kwam. In plaats daarvan schreeuwt hij in de camera's alsof hij een battle tegen A.Silva won. Zelfs zijn cornerman Alistair liep naar liggende Cyborg te kijken...

MilfhunterMMA
28-09-2008, 15:11
Wat een schande dat Siyar niet eens bij Cyborg kwam. In plaats daarvan schreeuwt hij in de camera's alsof hij een battle tegen A.Silva won. Zelfs zijn cornerman Alistair liep naar liggende Cyborg te kijken...

ja echt kansloos

De dikke nudist
28-09-2008, 16:16
Wat een schande dat Siyar niet eens bij Cyborg kwam. In plaats daarvan schreeuwt hij in de camera's alsof hij een battle tegen A.Silva won. Zelfs zijn cornerman Alistair liep naar liggende Cyborg te kijken...

http://divisionstreet.files.wordpress.com/2008/04/crybaby.jpg

Justinian
28-09-2008, 19:28
De reactie is weliswaar niet gepast omdat Cyborg crepeert van de pijn, maar wel heel begrijpelijk! Siyar stond wel tegenover Cyborg en ik kan me voorstellen dat dit - zeker als comeback na een blessure - een behoorlijke druk op je legt. Als je dan zo snel je partij wint, dan zit je nog vol energie en moet je je ontladen!

Siyar gefeliciteerd met de overwinning!

Biiyen
28-09-2008, 19:52
De reactie is weliswaar niet gepast omdat Cyborg crepeert van de pijn, maar wel heel begrijpelijk! Siyar stond wel tegenover Cyborg en ik kan me voorstellen dat dit - zeker als comeback na een blessure - een behoorlijke druk op je legt. Als je dan zo snel je partij wint, dan zit je nog vol energie en moet je je ontladen!

Siyar gefeliciteerd met de overwinning!

Ik heb ook niets tegen de eerste ontlading, daar waar hij met zijn ogen dicht intent schreeuwt, dat kan. Ik vind het ongepast dat hij daarna voor de 2de keer in de touwen klimt en zijn armen omhoog doet. Hij ziet notabene in het voorbij lopen Cyborg in pijn liggen, dan doe je dat dus niet. Respect is om dan te kijken of je tegenstander OK is.

De dikke nudist
28-09-2008, 20:06
Ik heb ook niets tegen de eerste ontlading, daar waar hij met zijn ogen dicht intent schreeuwt, dat kan. Ik vind het ongepast dat hij daarna voor de 2de keer in de touwen klimt en zijn armen omhoog doet. Hij ziet notabene in het voorbij lopen Cyborg in pijn liggen, dan doe je dat dus niet. Respect is om dan te kijken of je tegenstander OK is.

Lege gestes.

Marco
28-09-2008, 20:16
De reactie is weliswaar niet gepast omdat Cyborg crepeert van de pijn, maar wel heel begrijpelijk! Siyar stond wel tegenover Cyborg en ik kan me voorstellen dat dit - zeker als comeback na een blessure - een behoorlijke druk op je legt. Als je dan zo snel je partij wint, dan zit je nog vol energie en moet je je ontladen!

Siyar gefeliciteerd met de overwinning!


ontlading snap ik maar in dit geval niet te lang lijkt me en je mag toch uit goed fatsoen toch wel redelijk snel ff bij je tegenstander checken hoe het voor staat...

De dikke nudist
28-09-2008, 20:17
En dan?

Biiyen
28-09-2008, 20:21
En dan?

Ikke ikke ikke.... dat heb jij wel duidelijk gemaakt de laatste maanden. Je kan beter je naam nogmaals wijzigen. -> De dikke aso.

De dikke nudist
28-09-2008, 20:24
Als je geen antwoord hebt op een legitieme vraag kan je ook gewoon het snaveltje dicht houden.

Marco
28-09-2008, 20:26
Ikke ikke ikke.... dat heb jij wel duidelijk gemaakt de laatste maanden. Je kan beter je naam nogmaals wijzigen. -> De dikke aso.

x2, vooral niet druk maken om je tegenstander die er beroerd bij ligt...denk toch ff na man, sportiviteit fatsoen etc. normen en waarden ik kan de hele boel er wel bij halen maar iedereen weet toch echt wel wat ik bedoel. We hebben het toch altijd over de vechtsporters in het algemeen die sportiviteit hoog in het vaandel hebben staan en het veel gebruikte woord respect, en over OSU nog maar te zwijgen.........

De dikke nudist
28-09-2008, 20:30
Ik irriteer me er altijd juist aan als een vechter ineens met z'n grote kop nieuwsgierig in de weg komt staan terwijl de dokter bezig is met de fuxed-up tegenstander.

Marco
28-09-2008, 20:31
Ik irriteer me er altijd juist aan als een vechter ineens met z'n grote kop nieuwsgierig in de weg komt staan terwijl de dokter bezig is met de fuxed-up tegenstander.

jij snapt het duidelijk niet helemaal, maar goed dream on met je eigen wijsheid jongen jij komt er wel.

De dikke nudist
28-09-2008, 20:33
Thanks man.

Justinian
28-09-2008, 20:47
ontlading snap ik maar in dit geval niet te lang lijkt me en je mag toch uit goed fatsoen toch wel redelijk snel ff bij je tegenstander checken hoe het voor staat...
Dat ben ik ook met je eens, het was zeker ongepast. Geef alleen aan dat ik de reactie wel kan begrijpen ;)

Marco
28-09-2008, 20:53
Dat ben ik ook met je eens, het was zeker ongepast. Geef alleen aan dat ik de reactie wel kan begrijpen ;)

OSU ;)

Floris
28-09-2008, 21:32
Op Sherdog vonden ze het ook niet zo'n mooie reactie...


http://www.sherdog.net/forums/f61/siyar-bahadurzada-vs-evangelista-cyborg-santos-852344/

CAPO58
28-09-2008, 22:36
Negatieve mening over Siyar zijn reactie kan, maar om hem nou eikel enz te noemen vind ik te ver gaan. Ga nou niet via internet zulke praatjes maken. Respect voor Siyar, hij staat in de ring tegen Cyborg. Hij krijgt een lowkick, haalt Cyborg neer die strekt zijn arm uit en knak! Klaar overwinning binnen dit is MMA alles kan gebeuren. Siyar gefeliciteerd met je overwinning Killer, op naar de volgende!

Jeru
28-09-2008, 22:42
http://i35.tinypic.com/10ntb0k.jpg

Virus
29-09-2008, 00:21
Ai...

J_roen
29-09-2008, 08:30
ahh nasty!

Mickey
29-09-2008, 08:38
Oeeeh.. dat is echt een nare landing zeg..

Desalniettemin snap ik al jullie haters niet..
Sommige mensen ervaren zulke partijen gewoon iets intensiever als anderen.
Ik weet dat Siyar altijd erg opgeladen is voor zijn partijen. Dat is zn M.O.
Zo wint ie zijn partijen en dat heeft hem vooralsnog geen windeieren gelegd.

Om hem dan lastig te gaan lopen vallen op de manier waarop hij daar mee omgaat
vind ik idioot. Jullie hebben er geen idee van hoe hij naderhand in de kleedkamers met zo iemand omgaat. Doorgaans ken ik Siyar buiten partijen om als een rustige jongen met veel respect.

En verder ben ik het met Tony eens. Takedown + Damage = Legit Victory.
Toegegeven: het is geen gesprongen knie op zn gezicht, maar een ieder die wel eens
goed geworpen is weet dat Take Downs soms best auw kunnen doen ;)

Siyar! Van harte gozer!! Mooie take down..

chief108
29-09-2008, 08:43
op die gif is het wel erg goed te zien hoe nasty dat is zeg... :eek:

enne...
het blijft gewoon Mickey's schuld natuurlijk :rolleyes:

phranq
29-09-2008, 08:46
Het was een ongelukkige landing, en de reactie van Siyar was idd een beetje overdreven. Echter ken ik Siyar ook als een hele rustige relaxte gozer dus om hem een eikel te noemen gaat veel te ver!

kooivechter
29-09-2008, 09:08
ik snap wel dat hij blij is dat hij van cyborg gewonnen heeft. t'is geen kleine naam, alleen hij gaat gewoon heleemaal niet even kijken hoe het met cyborg is. dat stuk begrijp ik niet. het lijkt op deze manier alsof het hem gewoonweg niet interesseert hoe cyborg eraan toe is. dat is niet een goede visitekaart van jezelf

sebastiaan
29-09-2008, 09:28
Beetje overdreven gevierd inderdaad,maar wel payout voor Siyar..
Was trouwens wel een gelukje ook voor Siyar,want hij kwam zelf onder de mount door zijn eigen takedown, maar cyborg brak zijn arm al bij de eerste poging tot posture..

the killer
29-09-2008, 09:36
Hallo allemaal,

Allereerst wil jullie bedanken voor het gelukwens voor mijn partij. Ten tweede wil ik graag even mijn kant van verhaal vertellen wat door mij heen ging in de ring op dat moment en graag mijn reactie nader uitleggen na de partij. Dit hoef ik niet te doen, dat weet ik wel, maar toch wil als een prof mijn kant van verhaal vertellen zoals ik het vandaag tijdens de persconferentie in Japan ook heb verteld.

Allereerst vind ik het enorm jammer dat mijn partij op deze manier moest aflopen. Daarom wens ik Cyborg ook voorspoedige herstel. Ten tweede mijn reactie/ontlading na de partij had de volgende redenen:
Ik had mijn rechterhand twee keer gebroken binnen 3 maanden sinds mijn laatste partij. Mijn hand was net uit de gips en een week later brak ik hem weer. Daarna had ik een zware elleboog operatie waardoor ik in totaal 6 maanden passief was, kon zelfs niet hardlopen, ivm gips om mijn hand. Mensen die mij kennen weten dat dit super moeilijk is geweest voor mij. Natuurlijk lopen frustraties steeds op na zulke blessures achter elkaar.

Om het kort te houden, tot een paar weken geleden was ik in Afghanistan. Ik werd er ziek en kwam terug naar Nerderland. Dit was 4 weken voor mijn partij tegen Cyborg. Ik was twee weken zwaar ziek(longontsteking) en gebruikte 4 soorten antibiotica. Dit was natuurlijk ook gefrustreerd voor me, want voor een tegenstander als cyborg, heb je wel lucht nodig.
Al met al, heb ik 10 dagen voor deze partij kunnen trainen en stond ik in Japan in de ring tegen Cyborg. Na dat ongelukje, was het dan ook moeilijk voor mij om mijn emoties/frustraties te bedwingen. Het ging automatisch en vechters die zelf in de ring hebben gestaan en/of mensen die een beetje empathisch vermogen hebben, kunnen dit wel een beetje begrijpen denk ik.
Dit allemaal staan nog eens los van mijn prive leven. De grootste druk en frustratie komt eigenlijk vanuit mijn prive leven. Maar daar wil ik niets over kwijt en hou liever prive gescheiden van zaken.

Het feit dat ik na de partij niet naar Cyborg liep om te kijken hoe het met hem gaat, is misschien bij de meesten verkeerd terecht gekomen, maar ik heb er mijn eigen manier van kijk op deze situatie. Ik ging niet naar hem toe, omdat hij heel erg pijn had en met zijn gezicht op de kanvas lag te gillen. Op zo'n moment wil je behalve de nodige doctors, niet eens je cornerman om je heen hebben. En dan ook nog eens naar hem toe lopen om excuses aan te bieden dat het kut voor hem is dat ie zo verloren heeft??? HELL NO! Dat weet hij dat het kut is en dat weet ik ook. Ik heb alle tijd om naar hem toe te gaan als hij een beetje rustiger is in de kleedkamer. In zijn geval nadat hij terug is uit het ziekenhuis. En dat is dan ook precies gebeurd. Het eerste wat ik vanochtend deed was Cyborg opzoeken en vragen hoe het met hem gaat. Kon hem helaas niet vinden, lag nog in het ziekenhuis, maar zijn cornermen heb ik wel gesproken en zo heb ik ook doorgegeven dat ik het erg jammer vond dat het zo afgelpen is. Ook al heb ik voor deze partij maar 10 dagen kunnen voorbereiden na 6 maanden passif zijn, nog was ik er klaar voor een 15min oorlog in de ring aan te gaan tegen Cyborg. Daarom krijgt hij ook een rematch zodra hij hersteld is en dan wil ik het nog een keer tegen hem opnemen en deze keer de partij echt voortijdig beeindigen en een puntje op de i zetten!(alleen al voor mensen die niet in mij geloven:) )

Dit is hoe ik het ervaren heb.
Veel plezier achter de keyborads!

Gegroet.

phranq
29-09-2008, 09:55
Siyar, je bent een topper! Tnx voor je uitleg.

Wheelie
29-09-2008, 09:59
Siyar, bedankt voor je reactie,
Ik ken je niet anders dan dat je een hele sportieve vechter bent ik kan je ontlading begrijpen.
Buiten de ring ben je ook een top gozer, succes :cool2:

Mickey
29-09-2008, 10:17
I didnt wanna play the "Beste stuurlui aan wal, ga er maar eens aanstaan" card..
Maar dat dus..

Bedankt voor je reactie Siyar!

En het is inderdaad allemaal mijn schuld, Chief!
Sorry IEDEREEN! Sorry!

Khanom Thom
29-09-2008, 10:21
Hallo allemaal,

....Dit is hoe ik het ervaren heb.
Veel plezier achter de keyborads!

Gegroet.

Hahaha, super!! Bedankt voor je reactie en succes in je verdere loopbaan!

:thup:

sebastiaan
29-09-2008, 12:12
Class act die Siyar, respect.
Alleen al dat ie reageerd is netjes,zie je niet vaak.

Il Loco
29-09-2008, 12:52
Class act die Siyar, respect.
Alleen al dat ie reageerd is netjes,zie je niet vaak.

Zeker mee eens. Ik snap al dat gezeur erover overigens ook niet, het is net zoals hij zelf al aangeeft, niemand kan zien hoe hij buiten die ring ermee omgaat. En daarbij heeft hij groot gelijk, laat eerst de doctors de ernst bepalen, en de pijn een beetje afnemen. Daarna komen er nog genoeg kansen om te kijken hoe het gaat en te praten. Op zo'n moment valt er daarbij sowieso niet veel te praten wanneer de pijn nog op zijn ergst is.

En uit de reactie van Siyar kan ik zijn ontlading ook wel begrijpen, hij is gewoon superblij dat na zulke korte tijd van voorbereiding het hem toch nog lukt. En het getuigt van vakmanschap dat hij zegt Cyborg meteen een rematch aan te willen bieden, daar is jullie vechters mentaliteit toch!

Dat het er in eerste instantie te uitbundig uit ziet, dat is dan mischien wel zo, maar ik vind na het lezen van Siyar's reactie kun je niks anders dan begrip er voor hebben.

Virus
29-09-2008, 12:57
Dat het er in eerste instantie te uitbundig uit ziet, dat is dan mischien wel zo, maar ik vind na het lezen van Siyar's reactie kun je niks anders dan begrip er voor hebben.

Daar heb je zeker een punt...

De dikke nudist
29-09-2008, 13:09
Allemaal lief en aardig.

En het is inderdaad heel spijtig betreft jouw blessures van de afgelopen maanden. Als vechter weet ik dat het enorm klote is vooral als prive er dingen zijn die ook niet lekker lopen.

Maar jij vraagt aan ons om in jouw situatie / schoenen te verplaatsen (empathisch vermogen) terwijl jij zelf als vechter/mens zelf ook daar weinig van liet zien.
Jij verklaart in jouw betoog dat je te kampen had met meerdere blessures de afgelopen maanden.. juist wanneer je weer aan de bak gaat en jouw oponent valt zo ongelukkig en die loopt te krijsen van de pijn. Dan zou er bij jou gelijk een belletje kunnen rinkelen van damn Cyborg gaat de komende maanden hetzelfde ondervinden als ik.

Beste Siyar waar is jouw stukje medeleven dan op dat moment ? Je schreeuwt jouw overwinning uit of je een lintje van de koningin hebt verdient.

Bij vele mensen is dit gewoon verkeerd gevallen, en misschien ben je een aardige gozer en misschien heb je de afgelopen maanden veel voor je kiezen gehad en nogmaals dat is gewoon KLOTE maar dat je de volgende dag jouw medeleven bent gaan betuigen is niet meer dan mosterd na de maaltijd brengen.

Je moet niet vergeten dat de camera's op jouw gericht zijn en dat jouw fans dit ook mee krijgen.



Ik wens je voor de rest een mooie toekomst toe en hoop dat het prive beter gaat.

Sportieve groet uit Antwerpen/Zuidholland.


ps. excuses dat ik jouw eikel hebt genoemd maar zo voelde dat even op dat moment.
Maar wat heeft Cyborg er aan? Net wat Siyar zelf zegt: die gozer gaat daar kapot. Moet Siyar dan zich in de menigte dringen die er is ontstaan rond de tegenstander om effe te checken hoe het gaat om vervolgens weer weg te lopen? Het gaat er om wat redelijk is, niet om wat de toeschouwer van je verwacht.

Il Loco
29-09-2008, 13:11
Maar wat heeft Cyborg er aan? Net wat Siyar zelf zegt: die gozer gaat daar kapot. Moet Siyar dan zich in de menigte dringen die er is ontstaan rond de tegenstander om effe te checken hoe het gaat om vervolgens weer weg te lopen? Het gaat er om wat redelijk is, niet om wat de toeschouwer van je verwacht.

My point exactly. :)

Arno verbraak
29-09-2008, 16:41
zonde dat t geen party geworden is. ik kijk er al wel naar uit in ieder geval. enne nette reactie man

micha
29-09-2008, 19:19
Hallo allemaal,

Allereerst wil jullie bedanken voor het gelukwens voor mijn partij. Ten tweede wil ik graag even mijn kant van verhaal vertellen wat door mij heen ging in de ring op dat moment en graag mijn reactie nader uitleggen na de partij. Dit hoef ik niet te doen, dat weet ik wel, maar toch wil als een prof mijn kant van verhaal vertellen zoals ik het vandaag tijdens de persconferentie in Japan ook heb verteld.

Allereerst vind ik het enorm jammer dat mijn partij op deze manier moest aflopen. Daarom wens ik Cyborg ook voorspoedige herstel. Ten tweede mijn reactie/ontlading na de partij had de volgende redenen:
Ik had mijn rechterhand twee keer gebroken binnen 3 maanden sinds mijn laatste partij. Mijn hand was net uit de gips en een week later brak ik hem weer. Daarna had ik een zware elleboog operatie waardoor ik in totaal 6 maanden passief was, kon zelfs niet hardlopen, ivm gips om mijn hand. Mensen die mij kennen weten dat dit super moeilijk is geweest voor mij. Natuurlijk lopen frustraties steeds op na zulke blessures achter elkaar.

Om het kort te houden, tot een paar weken geleden was ik in Afghanistan. Ik werd er ziek en kwam terug naar Nerderland. Dit was 4 weken voor mijn partij tegen Cyborg. Ik was twee weken zwaar ziek(longontsteking) en gebruikte 4 soorten antibiotica. Dit was natuurlijk ook gefrustreerd voor me, want voor een tegenstander als cyborg, heb je wel lucht nodig.
Al met al, heb ik 10 dagen voor deze partij kunnen trainen en stond ik in Japan in de ring tegen Cyborg. Na dat ongelukje, was het dan ook moeilijk voor mij om mijn emoties/frustraties te bedwingen. Het ging automatisch en vechters die zelf in de ring hebben gestaan en/of mensen die een beetje empathisch vermogen hebben, kunnen dit wel een beetje begrijpen denk ik.
Dit allemaal staan nog eens los van mijn prive leven. De grootste druk en frustratie komt eigenlijk vanuit mijn prive leven. Maar daar wil ik niets over kwijt en hou liever prive gescheiden van zaken.

Het feit dat ik na de partij niet naar Cyborg liep om te kijken hoe het met hem gaat, is misschien bij de meesten verkeerd terecht gekomen, maar ik heb er mijn eigen manier van kijk op deze situatie. Ik ging niet naar hem toe, omdat hij heel erg pijn had en met zijn gezicht op de kanvas lag te gillen. Op zo'n moment wil je behalve de nodige doctors, niet eens je cornerman om je heen hebben. En dan ook nog eens naar hem toe lopen om excuses aan te bieden dat het kut voor hem is dat ie zo verloren heeft??? HELL NO! Dat weet hij dat het kut is en dat weet ik ook. Ik heb alle tijd om naar hem toe te gaan als hij een beetje rustiger is in de kleedkamer. In zijn geval nadat hij terug is uit het ziekenhuis. En dat is dan ook precies gebeurd. Het eerste wat ik vanochtend deed was Cyborg opzoeken en vragen hoe het met hem gaat. Kon hem helaas niet vinden, lag nog in het ziekenhuis, maar zijn cornermen heb ik wel gesproken en zo heb ik ook doorgegeven dat ik het erg jammer vond dat het zo afgelpen is. Ook al heb ik voor deze partij maar 10 dagen kunnen voorbereiden na 6 maanden passif zijn, nog was ik er klaar voor een 15min oorlog in de ring aan te gaan tegen Cyborg. Daarom krijgt hij ook een rematch zodra hij hersteld is en dan wil ik het nog een keer tegen hem opnemen en deze keer de partij echt voortijdig beeindigen en een puntje op de i zetten!(alleen al voor mensen die niet in mij geloven:) )

Dit is hoe ik het ervaren heb.
Veel plezier achter de keyborads!

Gegroet.


reps topper

MARLOES
29-09-2008, 19:54
Allemaal lief en aardig.

En het is inderdaad heel spijtig betreft jouw blessures van de afgelopen maanden. Als vechter weet ik dat het enorm klote is vooral als prive er dingen zijn die ook niet lekker lopen.

Maar jij vraagt aan ons om in jouw situatie / schoenen te verplaatsen (empathisch vermogen) terwijl jij zelf als vechter/mens zelf ook daar weinig van liet zien.
Jij verklaart in jouw betoog dat je te kampen had met meerdere blessures de afgelopen maanden.. juist wanneer je weer aan de bak gaat en jouw oponent valt zo ongelukkig en die loopt te krijsen van de pijn. Dan zou er bij jou gelijk een belletje kunnen rinkelen van damn Cyborg gaat de komende maanden hetzelfde ondervinden als ik.

Beste Siyar waar is jouw stukje medeleven dan op dat moment ? Je schreeuwt jouw overwinning uit of je een lintje van de koningin hebt verdient.

Bij vele mensen is dit gewoon verkeerd gevallen, en misschien ben je een aardige gozer en misschien heb je de afgelopen maanden veel voor je kiezen gehad en nogmaals dat is gewoon KLOTE maar dat je de volgende dag jouw medeleven bent gaan betuigen is niet meer dan mosterd na de maaltijd brengen.

Je moet niet vergeten dat de camera's op jouw gericht zijn en dat jouw fans dit ook mee krijgen.



Ik wens je voor de rest een mooie toekomst toe en hoop dat het prive beter gaat.

Sportieve groet uit Antwerpen/Zuidholland.


ps. excuses dat ik jouw eikel hebt genoemd maar zo voelde dat even op dat moment.
Beste stuurman,

Hou alsjeblieft je bijdehandte & misplaatse grote bek dicht! En haal het niet in je hoofd om te denken dat je Siyar als een kleine jongen kan toespreken met je opgeheven vinger.

Sportieve groet,
Marloes
Deventer/Amsterdam

Ps: Ik voel plaatsvervangende schaamte als ik jouw post lees, althans dat voelt even zo op dit moment. Bij voorbaat excuses en als je echt boos blijft dan zie ik je wel op Glory in de ring. Kijken hoe bijdehand je dan nog bent.
Ps2: O, maar dat meen ik niet hoor, het voelt alleen even zo op dit moment...



Marloes

paspoes
29-09-2008, 21:25
Beste stuurman,

Hou alsjeblieft je bijdehandte & misplaatse grote bek dicht! En haal het niet in je hoofd om te denken dat je Siyar als een kleine jongen kan toespreken met je opgeheven vinger.

Sportieve groet,
Marloes
Deventer/Amsterdam

Ps: Ik voel plaatsvervangende schaamte als ik jouw post lees, althans dat voelt even zo op dit moment. Bij voorbaat excuses en als je echt boos blijft dan zie ik je wel op Glory in de ring. Kijken hoe bijdehand je dan nog bent.
Ps2: O, maar dat meen ik niet hoor, het voelt alleen even zo op dit moment...



Marloes

WTF:eek:, Pittig Dame zeg :thup: respect enne Mevr Coenen gaat u ook 9 november vechten ?

Gokhan
30-09-2008, 00:49
Gefeliciteerd siyar.. groeten

martin
30-09-2008, 08:29
Beste stuurman,

Hou alsjeblieft je bijdehandte & misplaatse grote bek dicht! En haal het niet in je hoofd om te denken dat je Siyar als een kleine jongen kan toespreken met je opgeheven vinger.

Sportieve groet,
Marloes
Deventer/Amsterdam

Ps: Ik voel plaatsvervangende schaamte als ik jouw post lees, althans dat voelt even zo op dit moment. Bij voorbaat excuses en als je echt boos blijft dan zie ik je wel op Glory in de ring. Kijken hoe bijdehand je dan nog bent.
Ps2: O, maar dat meen ik niet hoor, het voelt alleen even zo op dit moment...



Marloes

Shit die meid is echt stoer maar het blijft een meid en wat betreft siyar z'n uitleg mag er zijn en zijn les voor de volgende keer heeft hij gehad hoe je op nederlandse manier moet juichen { we bemoeien ons echt overal mee }

Mickey
30-09-2008, 09:08
Ik blijf erbij dat het gelul is hoe er gereageerd word. In plaats van dat we blij zijn met zn allen dat er weer een Nederland een stapje hoger komt op de ladder in ons wereldje moeten we weer wat te drammen hebben. Draai nu al een tijdje mee in deze gemeenschap en dat is zonder twijfel echt een van de meest irritante eigenschappen van onze scene. Blech.

chief108
30-09-2008, 09:12
ja man...
Nederlanders moeten nu eenmaal zich overal mee bemoeien en overal wat over te zeiken hebben...
dat is nou eenmaal zo
maar dat gaat op voor alle "groepen" in Nederland hoor

Marco
30-09-2008, 10:45
Ik denk dat de reacties eensgezind waren geweest als het verhaal andersom was geweest maar goed ... Siyar bedankt voor je uitleg en gefelicteerd uiteraard.
Ik hoop dat je je verder optimaal kan voorbereiden na zo'n k..t periode.

Fight Master
30-09-2008, 10:54
siyar, respect man en vind het cool van je dat je uitleg geeft.

Evilman
01-10-2008, 11:00
ja man...
Nederlanders moeten nu eenmaal zich overal mee bemoeien en overal wat over te zeiken hebben...
dat is nou eenmaal zo
maar dat gaat op voor alle "groepen" in Nederland hoor

dit heeft niets met nederland te maken.
je reageert op wat je ziet. je weet niet dat siyar later probeert
langs te gaan in het ziekenhuis.
Je ziet dat hij staat te schreeuwen alsof het manhoef zn partij was
tegen cyborg, en dat is gewoon een idioot gezicht als je ziet hoe dit
geen partij was.

Op amerikaanse forums zijn ze nog veel harder dan hier.
En ik vindt het niet onbegrijpelijk gezien die actie voor een miljoenen
publiek op de camera staat.
Humble zijn en een buiging maken of iets dergelijks om meteen te
laten zien dat dit een rotsituatie is, was beter dan te doen alsof
er gewonnen is.

Ontlading kan ik me zeer goed voorstellen, maar dit zag eruit alsof
je door t dolle was dat je 'gewonnen' had. Ik weet nog dat germaine
in ahoy tegen de touwen trapte omdat ze baalde dat r tegenstander
zo snel knock was haha. Dan zie je dat iemand baalt dat t klaar is.
Met deze actie kun je goed verwachten dat mensen reageren zoals
ze reageren.

Ik kijk in elk geval uit naar de remacht!

a.s.c.
01-10-2008, 14:16
In mijn ogen wordt dit incident nogal uit zijn verband getrokken. Er worden allerlei veronderstellingen gedaan over de oorzaak van Siyar's ontlading na een winstpartij op Cyborg, terwijl Siyar zelf al aangeeft dat er meerdere oorzaken aan ten grondslag liggen die mogelijk veel zwaarder wegen dan de daadwerkelijke winstpartij. Het was weliswaar een 'ongelukkige' voor Cyborg maar het is net zo goed een fout als je dekking niet op orde hebben (al is het maar een klein beetje) en tegen een KO stoot oplopen. Beide zijn het resultaat van een foute reactie/ inschatting. Als ik kijk naar Siyar's eerdere partijen en de wijze waarop hij deze overtuigend wist te beslissen lijkt het mij ook niet dat hij heel blij is met de wijze waarop deze partij is afgelopen, al was het een legitieme winstpartij. Daarbij word ik er persoonlijk ook een beetje moe van dat een ieder verwacht dat hij de pijn van Cyborg boven het resultaat van de partij dient te zetten. Zodra Siyar zag dat Cyborg pijn had tijdens de partij zie je hem ook direct afstand nemen - de enige vorm van respect die in mijn ogen waarde toevoegt aan de situatie -, iets wat andere vechters wel eens vergeten, zeker doorstoten op het hoofd van een KO geslagen tegenstander is iets wat regelmatig gebeurt en daar hoor je vrijwel niemand over omdat dit gebruikelijker is, terwijl er dan eveneens sprake kan zijn van een pijnlijke 'blessure' aan de hersens. Maar omdat de schade nu zichtbaar is volgt er een verontwaardigde reactie? een beetje kort door de bocht..

Mauk
01-10-2008, 15:30
A.S.C. Ik ben het met je eens.

Capleton Allemaal heel lief en aardig maar je klinkt eerder als een sukkel(ige vader die zn kleine dochtertje de les wilt lezen) dan als een vechter.
Je p.s. met je excuses.. is niet meer dan mosterd na de maaltijd brengen.

Siyar geef hem volgende keer anders eerst een bosje bloemen en ga dan in de kleedkamer juichen..haha gefeliciteerd killer!!!

Remco
01-10-2008, 15:36
Wat Siyar gedaan heeft, heeft hij gedaan.

Dus ja, hij reageerde bijzonder uitbundig en zonder zich zichtbaar om Cyborg te bekommeren. Dit was voor mij ook de reden deze topic op te zoeken, ik stoorde mij eraan en gelukkig meerdere fans.

Maar ook: ja hij reageert zo gelet op sensaties rond deze partij waar vrijwel niemand hier over mee kan praten en ja hij heeft zich weldegelijk om Cyborg bekommerd. Dat dit buiten de camera om was, is daarbij feitelijk irrelevant, het wekt alleen een onjuiste indruk.

Dus: dat het er niet sympathiek uit zag is een feit, maar of Siyar ook onsympathiek IS geloof ik niet. Ik ben in ieder geval overtuigd door de uitleg en vind zelfs dat hij meer omstandigheden noemt dan nodig.

Zowel Cyborg als Siyar wens ik succes bij hun verdere carriere.

Mickey
03-10-2008, 10:10
Ik kreeg nog een paar fotos toegezonden van Siyar, die ik hier dan ook ff bij plaats.
Dan kun je goed zien hoe de breuk ontstaat!

http://www.ma-skills.com/mick/siyar_cyborg/1.jpg
http://www.ma-skills.com/mick/siyar_cyborg/2.jpg
http://www.ma-skills.com/mick/siyar_cyborg/3.jpg
http://www.ma-skills.com/mick/siyar_cyborg/4.jpg
http://www.ma-skills.com/mick/siyar_cyborg/5.jpg
http://www.ma-skills.com/mick/siyar_cyborg/6.jpg
http://www.ma-skills.com/mick/siyar_cyborg/7.jpg

chief108
03-10-2008, 10:21
nasty...

YoMarK
03-10-2008, 11:23
Mooi dat er een reactie is gegeven. :thup:

Toen ik het voor het eerst zag vond ik het ook respectloos overkomen, maar kan me dan ook weer vinden in de verklaring.
Helaas vrees ik dat veel mensen het op deze(verkeerde) manier zullen opvatten aangezien het enige wat ze zien het stukje film is.
Misschien iets wat in een persbericht ofzo kan ophelderen, is goed voor de fanbase enzo. :)

Virus
03-10-2008, 11:41
nasty...

Die tattoe`s he? Vind ik ook...

Echt goor...

Marco
03-10-2008, 11:51
Die tattoe`s he? Vind ik ook...

Echt goor...

mannen met nagellak ...da's pas nasty..:eek:

Huite
03-10-2008, 13:20
mannen met nagellak ...da's pas nasty..:eek:

haha dat viel me ook op!
toch zou dit de eerste flikker zijn waarvoor ik het op een rennen zet!;)