PDA

View Full Version : 1e NK Grappling te Amsterdam



Robbie
29-09-2008, 23:09
Zondag 5 okt -1e NK Grappling no-gi en Grappling gi (BJJ)

1e NK Grappling no-gi en Grappling gi (BJJ)

Onder auspiciën van (NOWB) Nederlandse Olympische Worstelbond
Aangesloten bij KNKF, NOC*NSF en FILA

Zondag 5 oktober 2008 aanvang 9.30 uur
Sporthallen Zuid te Amsterdam

Deelname aan 1 óf 2 onderdelen: gi en/of no-gi.
gewichten tot 62 kg, -70 kg, -80 kg, -92 kg, of tot 125 kg
Winnaars mogen naar WK in Luzern!!!

Inschrijvingen en meer info via mailtje naar: [email protected] met
vermelding van naam, woonplaats, gi en/of no-gi en gewicht.

30 euro voor één onderdeel (dus: gi óf no-gi), of
40 euro voor beide onderdelen (dus: gi én no-gi)

Met excuses voor de veel te late aankondiging, maar komt allen!

Voorzitter NOWB

gymalkmaar1
29-09-2008, 23:28
Damn de grapplingtoernooien worden de grond uitgestampt,wel weer eens lekker dat er keus is.

Mr 1 Leg
30-09-2008, 08:59
ziet er een vet gala uit jammer ik moet juist die dag een mma partij vechten anders had ik wel komen rollen succes voor iedere fighter die gaat graplen :cool2:

NESCIO
30-09-2008, 12:22
62 kg, -70 kg, -80 kg, -92 kg, of tot 125 kg

Vreemde gewichtklassen, mis er een paar.... -/-100 ?? tussen de zwaargewichten zit 33 kilo ???

BBC
30-09-2008, 13:52
Te duur! Wordt dit nu georganiseerd door een worstelclub? sinds wanneer organiseren die BJJ wedstrijden? Schoenmaker...

nicolas the red
30-09-2008, 14:14
62 kg, -70 kg, -80 kg, -92 kg, of tot 125 kg

Vreemde gewichtklassen, mis er een paar.... -/-100 ?? tussen de zwaargewichten zit 33 kilo ???

dat zijn de officiele FILA gewichtsklasses. ben er ook niet blij mee haha.

gymalkmaar1
30-09-2008, 14:53
Hoeveel inschrijvingen zijn er inmiddels?
En tot wanneer kun je inschrijven.
Hoeveel partijen mag je draaien?

wrestler_nl
30-09-2008, 15:53
wel een beetje aan de dure kant vind ik,,,

Tsuki
30-09-2008, 17:16
die gewichtsklassen zijn echt waardeloos :S ....................

Christophe
30-09-2008, 20:12
Zondag 5 okt -1e NK Grappling no-gi en Grappling gi (BJJ)

1e NK Grappling no-gi en Grappling gi (BJJ)

Onder auspiciën van (NOWB) Nederlandse Olympische Worstelbond
Aangesloten bij KNKF, NOC*NSF en FILA

Zondag 5 oktober 2008 aanvang 9.30 uur
Sporthallen Zuid te Amsterdam

Deelname aan 1 óf 2 onderdelen: gi en/of no-gi.
gewichten tot 62 kg, -70 kg, -80 kg, -92 kg, of tot 125 kg
Winnaars mogen naar WK in Luzern!!!

Inschrijvingen en meer info via mailtje naar: [email protected] met
vermelding van naam, woonplaats, gi en/of no-gi en gewicht.

30 euro voor één onderdeel (dus: gi óf no-gi), of
40 euro voor beide onderdelen (dus: gi én no-gi)

Met excuses voor de veel te late aankondiging, maar komt allen!

Voorzitter NOWB

Late aankondiging?! Jij (onder een andere naam) of iemand anders van je organisatie hadden het hier al aangekondigd:


1e NK Grappling no-gi en Grappling gi (BJJ)

Onder auspiciën van (NOWB) Nederlandse Olympische Worstelbond
Aangesloten bij KNKF, NOC*NSF en FILA

Zondag 5 oktober 2008 aanvang 9.30 uur
Sporthallen Zuid te Amsterdam

Deelname aan 1 óf 2 onderdelen: gi en/of no-gi.
gewichten tot 62 kg, -70 kg, -80 kg, -92 kg, of tot 125 kg
Winnaars mogen naar WK in Luzern!!!

Inschrijvingen en meer info via mailtje naar: [email protected] met vermelding van naam, woonplaats, gi en/of no-gi en gewicht.

30 euro voor één onderdeel (dus: gi óf no-gi), of
40 euro voor beide onderdelen (dus: gi én no-gi)

Maar jullie verkozen niet te reageren op de vele (eerder negatieve) reacties: Zondag 5 okt -1e NK Grappling no-gi en Grappling gi (BJJ) - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=85623)

Beter wachten tot het vorige topic ver genoeg is weggezakt en weer helemaal opnieuw beginnen, wellicht in de hoop dat een groot deel van de Mixfight-lezers de kritische opmerkingen vergeten zou zijn!

:thown: :thown: :thown:


Niet dus! ;)

Hebben jullie deze keer wél tijd voor een reactie?

ijsbier
30-09-2008, 22:40
2x echt slecht van de organisatie... maargoed, de worstelbond draait al tijden slecht...

Vision
01-10-2008, 01:17
Ook leuk om te weten voor je er naartoe rijd is dat het geen "open" kampioenschap is.
Enkel voor nederlanders dus, geen buitenlanders toegelaten...
Zou handig zijn moesten ze dit ook vermelden... :whistling:

Christophe
01-10-2008, 08:11
Ook leuk om te weten voor je er naartoe rijd is dat het geen "open" kampioenschap is.
Enkel voor nederlanders dus, geen buitenlanders toegelaten...
Zou handig zijn moesten ze dit ook vermelden... :whistling:

Wat?! Inderdaad, handig dat dat aangekondigd is! :thown:

Winnaars mogen naar het WK in Luzern (op eigen kosten), maar ik kan me niet inbeelden dat er gek veel mensen aan het NK gaan deelnemen ... dus hoe "prestigieus" is zo'n competitie dan?!

En nogmaals ... waarom €30?!

casca grossa
01-10-2008, 10:04
Zondag 5 okt -1e NK Grappling no-gi en Grappling gi (BJJ)

1e NK Grappling no-gi en Grappling gi (BJJ)

Onder auspiciën van (NOWB) Nederlandse Olympische Worstelbond
Aangesloten bij KNKF, NOC*NSF en FILA

Zondag 5 oktober 2008 aanvang 9.30 uur
Sporthallen Zuid te Amsterdam

Deelname aan 1 óf 2 onderdelen: gi en/of no-gi.
gewichten tot 62 kg, -70 kg, -80 kg, -92 kg, of tot 125 kg
Winnaars mogen naar WK in Luzern!!!

Inschrijvingen en meer info via mailtje naar: [email protected] met
vermelding van naam, woonplaats, gi en/of no-gi en gewicht.

30 euro voor één onderdeel (dus: gi óf no-gi), of
40 euro voor beide onderdelen (dus: gi én no-gi)

Met excuses voor de veel te late aankondiging, maar komt allen!

Voorzitter NOWB


De gewichtsklassen zijn waardeloos, inschrijfgeld te hoog!

Grappling no gi en grappling gi...............kan het ff niet meer volgen.


NOWB.... hou het maar bij worstelen!

761217186
01-10-2008, 10:54
de keuze voor mij is eenvoudig! Ik ga naar de Ahoi. Te laat+ verkeerde dag.

Robbie
01-10-2008, 10:55
Kreeg dit bericht net van de Worstelbond!!!!

Onderstaand mailtje had gisteren niet verstuurd mogen worden.
Er is helaas géén NK Grappling!
Excuses voor de verwarring en overlast.

BBC
01-10-2008, 11:23
Probeer dit maar eens serieus te nemen. Professionaliteit troef bij de Worstelbond!
Had ik ook niet gelezen dat de Dutch Open is verplaatst voor dit tornooi dat niet zal doorgaan. :thown:

BBC
01-10-2008, 11:28
Ik organiseer binnenkort trouwens het NK worstelen en kleiduifschieten in België. Moet wel eerst eens de regels leren en een initiatiecursus "instructeur worstelen" volgen + leren schieten op kleiduiven. Inschrijving voor het NK worstelen is slechts 80 euro's en de winnaar krijgt een handdruk en mag het WK worstelen en kleiduifschieten organiseren op eigen kosten.

nicolas the red
01-10-2008, 11:33
wat zijn de gewichtsklasses? (van de schieters, niet van de duiven)

BBC
01-10-2008, 12:16
Slechts twee gewichtsklassen: -120 en + 120
Je moet wel je eigen weegschaal meenemen. Wegen op de schaal van de organisatie kost 50 euro (voor één discipline - 110 euro voor twee).

nicolas the red
01-10-2008, 12:20
oef ik zit er net onder dan

casca grossa
01-10-2008, 13:08
Ik zit zelf te denken om het worstelen te combineren in een bond met ballet.
Kan beide in dezelfde kleding.

BBC
01-10-2008, 14:12
Ik zit zelf te denken om het worstelen te combineren in een bond met ballet.
Kan beide in dezelfde kleding.


Ik denk dat een nieuwe discipline is geboren (en de nodige subdisciplines: Grieks Romeins Jazz worstelen anybody?). Denk er wel aan belachelijk veel geld te vragen als je een competitie organiseert.

nicolas the red
01-10-2008, 14:35
street grappling! ipv gekleurde gordels dragen de deelnemers gekleurde bandana's.

Briant
01-10-2008, 18:29
Begrijp ik nou goed dat het dus niet door gaat?

Christophe
01-10-2008, 19:34
Ik organiseer binnenkort trouwens het NK worstelen en kleiduifschieten in België. Moet wel eerst eens de regels leren en een initiatiecursus "instructeur worstelen" volgen + leren schieten op kleiduiven. Inschrijving voor het NK worstelen is slechts 80 euro's en de winnaar krijgt een handdruk en mag het WK worstelen en kleiduifschieten organiseren op eigen kosten.


Ik zit zelf te denken om het worstelen te combineren in een bond met ballet.
Kan beide in dezelfde kleding.


Ik denk dat een nieuwe discipline is geboren (en de nodige subdisciplines: Grieks Romeins Jazz worstelen anybody?). Denk er wel aan belachelijk veel geld te vragen als je een competitie organiseert.


street grappling! ipv gekleurde gordels dragen de deelnemers gekleurde bandana's.

LMFAO :rotflmao:

Christophe
01-10-2008, 19:49
Kreeg dit bericht net van de Worstelbond!!!!

Onderstaand mailtje had gisteren niet verstuurd mogen worden.
Er is helaas géén NK Grappling!
Excuses voor de verwarring en overlast.

Ik vermoed dat dit inderdaad het beste zal zijn (voor jullie) , maar zoals BBC zeer terecht aanhaalt: dit getuigd van erg weinig professionaliteit! :thown:

Het feit dat jullie niet kunnen/willen/durven reageren op de vele kritische (en eerder negatieve) opmerkingen hier is ook een goede indicator dat jullie niet stevig in de schoenen staan en deze "stijloefening" beter niet kunnen herhalen!

Ik heb een goed idee: als jullie zich eens gingen bezig houden met het promoten van worstelen en het organiseren van worsteltornooien?! Misschien dat jullie daar wél iets in kunnen betekenen.

Oh ja, als er worstelaars van jullie organisatie eens willen kijken wat ze met hun worsteltechnieken zoal kunnen bereiken in het grappling, zijn er verscheidene "echte" grapplingcompetities. Eén van de meer bekende en van zeer hoge kwaliteit (zowel qua organisatie als qua deelnemerveld) is die van "Grappling Ede". Als er iemand een NK Grappling zou mogen organiseren, zijn zij het wel. De wedstrijden worden hier aangekondigd, hou het in de gaten! :thup:

Robbie
01-10-2008, 23:25
Ik zit zelf te denken om het worstelen te combineren in een bond met ballet.
Kan beide in dezelfde kleding.

Valt me tegen dat jij dit zegt. Iemand die nooit aan sport heeft gedaan maar wel een grote bek heeft op dit forum. Verdiep je eerst in een sport voor je een negatiefe reactie geeft sukkel!!!

Jammer dat de meeste foute reacties op dit forum van lui komen welke nooit aan sport gedaan hebben. Lekker in sportkleding kijken op de bank met een grote zak chips naar K1 en MMA. En dan op dit forum dan commentaar geven op sport en prestaties van vechters/sporters.

Succes

nicolas the red
02-10-2008, 00:23
huh? ik denk dat je het niet goed snapt. niemand heeft hier een probleem met worstelen, integendeel zelfs, wel met de manier waarop de worstelbond dit grappling toernooi probeerde te organiseren.

Robbie
02-10-2008, 00:38
huh? ik denk dat je het niet goed snapt. niemand heeft hier een probleem met worstelen, integendeel zelfs, wel met de manier waarop de worstelbond dit grappling toernooi probeerde te organiseren.

De worstelbond heeft goede bedoelingen met het grappling. Zij doen dit niet alleen maar met diverse personen uit de grappling wereld. We moeten ze wel een kans geven!!!

Ik reageerde op onderstaande domme reactie van Casca Grossa

Originally Posted by casca grossa
Ik zit zelf te denken om het worstelen te combineren in een bond met ballet.
Kan beide in dezelfde kleding

Die reactie eriteert me behoorlijk!!

Christophe
02-10-2008, 01:19
Ik kan me heel goed inbeelden dat die reactie jou irriteert.

Kan jij begrijpen dat ACTIEVE BJJ'ers en grapplers het "irritant" vinden dat:
- een worstelbond zich geroepen voelt een NK Grappling (gi + no-gi) te organiseren?
- het inschrijvingsgeld verdomd hoog is (zonder aanwijsbare reden)
- er niet gereageerd wordt door diezelfde worstelbond op kritische opmerkingen

En even ter informatie, de mensen die ik herken in de reacties zijn allemaal actieve BJJ en/of grappling competitie-vechters. Degene tegen wie jij het zwaarste uithaalt is zelfs een icoon in de Nederlandse BJJ-scène (mét zuurverdiende zwarte gordel). Maar het is een correcte kerel, dus ik ben zeker dat hij openstaat voor je excuses! ;)

In dit topic geeft niemand commentaar op "sport en prestaties van vechters/sporters", elders op dit forum wel. Daarom is het een forum, toch?! Verwar jij het niet met een trainingszaal? Daar moet je inderdaad niet "in sportkleding en met een zak chips op de bank naar K1 en MMA kijken" en je mening daarover luchten.

Dus nogmaals, vergis je niet over de functie van een forum en vergis je vooral niet in Mixfight.nl ... je zou schrikken als je wist hoeveel actieve vechtsporters hier posten!

Succes! ;)

Amazing James
02-10-2008, 01:34
Valt me tegen dat jij dit zegt. Iemand die nooit aan sport heeft gedaan maar wel een grote bek heeft op dit forum. Verdiep je eerst in een sport voor je een negatiefe reactie geeft sukkel!!!

Jammer dat de meeste foute reacties op dit forum van lui komen welke nooit aan sport gedaan hebben. Lekker in sportkleding kijken op de bank met een grote zak chips naar K1 en MMA. En dan op dit forum dan commentaar geven op sport en prestaties van vechters/sporters.

Succes

Vraag me af of je wel weet wie hij daad werkelijk is en wat hij betekent heeft in het grappling/BJJ. Nooit aan sport gedaan?? Denk het niet...

Christophe
02-10-2008, 01:34
De worstelbond heeft goede bedoelingen met het grappling. Zij doen dit niet alleen maar met diverse personen uit de grappling wereld. We moeten ze wel een kans geven!!!
Diverse personen uit de grappling wereld? Interessant, wie dan?!




Voorzitter NOWB


De worstelbond heeft goede bedoelingen met het grappling. Zij doen dit niet alleen maar met diverse personen uit de grappling wereld. We moeten ze wel een kans geven!!!

Funny, in je eerste post ben je nog de voorzitter van de NOWB, in één van je laatste posts spreek je over de worstelbond als "ze". :confused:

Ik ben er zeker van dat niemand er een probleem mee heeft als jullie (of "zij" ;)) een grapplingtornooi organiseren. Graag zelf! Maar hou het op grappling en laat "grappling met gi (BJJ)" over aan BJJ-teams, noem het geen NK Grappling, probeer betere gewichtscategorieën aan te houden en vraag een redelijke prijs. Je zal versteld staan van de positieve reacties!

Mr 1 Leg
02-10-2008, 08:21
x2 amigo gewoon rollen en niet lullen hahahahaha

BBC
02-10-2008, 10:01
Ik ben er zeker van dat niemand er een probleem mee heeft als jullie (of "zij" ;)) een grapplingtornooi organiseren. Graag zelf! Maar hou het op grappling en laat "grappling met gi (BJJ)" over aan BJJ-teams, noem het geen NK Grappling, probeer betere gewichtscategorieën aan te houden en vraag een redelijke prijs. Je zal versteld staan van de positieve reacties!

x 2. Hoe meer competities, hoe liever. Denk trouwens dat de felste reacties komen van de mensen die het liefst competitie draaien. Die couch patato opmerking is COMPLEET van de pot gerukt als je weet wie hier allemaal op gereageerd heeft.

nicolas the red
02-10-2008, 11:14
*pakt z'n 4 stripe witte gordel vast en flext z'n biceps* grrr

761217186
02-10-2008, 13:30
Oh ja, als er worstelaars van jullie organisatie eens willen kijken wat ze met hun worsteltechnieken zoal kunnen bereiken in het grappling, zijn er verscheidene "echte" grapplingcompetities. Eén van de meer bekende en van zeer hoge kwaliteit (zowel qua organisatie als qua deelnemerveld) is die van "Grappling Ede". Als er iemand een NK Grappling zou mogen organiseren, zijn zij het wel. De wedstrijden worden hier aangekondigd, hou het in de gaten! :thup:

2x ;) (eind nov geloof ik)

Mr 1 Leg
02-10-2008, 13:33
x3 :twak:

casca grossa
02-10-2008, 19:57
Valt me tegen dat jij dit zegt. Iemand die nooit aan sport heeft gedaan maar wel een grote bek heeft op dit forum. Verdiep je eerst in een sport voor je een negatiefe reactie geeft sukkel!!!

Jammer dat de meeste foute reacties op dit forum van lui komen welke nooit aan sport gedaan hebben. Lekker in sportkleding kijken op de bank met een grote zak chips naar K1 en MMA. En dan op dit forum dan commentaar geven op sport en prestaties van vechters/sporters.


Wat een gefrustreerde reactie! Waar is jouw gevoel voor humor?

Ik vraag mij af, wie heeft er hier nu een grote bek?

Mr 1 Leg
02-10-2008, 20:33
x2 casca op tv of op de mat is een groot verschil en dan nog met een zak chips hahahahaha

ijsblok
06-10-2008, 16:11
heeft iemand de uitslagen van gister? En hoe was het (niveau/deelnemersveld/sfeer/organisatie ed)?

mdk
06-10-2008, 16:31
heeft iemand de uitslagen van gister? En hoe was het (niveau/deelnemersveld/sfeer/organisatie ed)?


Mmm tijdje niet meegelezen?

De hele mikmak is afgeblazen, heb netjes m'n inschrijfgeld terug gekregen maar heb wel de week hiervoor de short circuit laten waaien....DAMN!

ijsblok
06-10-2008, 20:42
Mmm tijdje niet meegelezen?

De hele mikmak is afgeblazen, heb netjes m'n inschrijfgeld terug gekregen maar heb wel de week hiervoor de short circuit laten waaien....DAMN!


echt waar? Dan heb ik zeker een hele thread gemist ofzo??!

casca grossa
06-10-2008, 23:50
Mmm tijdje niet meegelezen?

De hele mikmak is afgeblazen, heb netjes m'n inschrijfgeld terug gekregen maar heb wel de week hiervoor de short circuit laten waaien....DAMN!

jammer! was een top dag!

mdk
07-10-2008, 00:09
jammer! was een top dag!

Soms moet je keuzes maken.
Maar jij weet vast wel bij wie ik volgende keer ben...