PDA

View Full Version : Krijgt Sem een reserve-partij?



MJOKKIE
30-09-2008, 02:09
Zou ik graag willen weten. K-1 is eindelijk 'van hem af', net als de rest van de vechters. Met dank aan Peter. K-1 heeft er nooit een geheim van gemaakt va hem af te willen. En het toernooi ligt helemaal open. Zoals het er nu naar uit ziet het meest frisse toernooi in jaren. Aflossing van de wacht wellicht, of toch nog een vlammende Peter en Jerome, of Remy (die er tussen in hangt)
Maar zou het management van Sem onvoorwaardelijk akkoord zijn gegaan met de partij tegen Peter? Of hebben ze een reserve-partij geeist in het geval van verlies? Zou ik niet onlogisch vinden.

Of ze het geeist hebben of niet, stel dat hij de reserve pot krijgt, dan zou hij zomaar door de achterdeur in het toernooi kunnen komen. Het hypothetische scenario behoeft daarbij weinig uitleg..

NOgmaals, hypothetisch.

Kan Bas Boon hier wellicht een toelichting op geven. En uh, vat het aub niet op als een persoonlijke aanval, ik ben gewoon benieuwd!:thup:

chief108
30-09-2008, 08:40
ik denk/ vrees dat hij dat wel kan vergeten
maar ik hoop dat z'n management zo'n vangnet ingebouwd heeft

Stallion
30-09-2008, 08:45
Ik vind dat de K1 zich behoorlijk ongeloofwaardig(er) zou maken als Sem nu geen reservepartij krijgt, maar daar straks wel heel vrolijk Park of Choi staat. Ik verwacht dus wel een partij tussen Schilt en Feitosa ofzo.

MB667
30-09-2008, 08:45
ben geen sem schilt fan, maar als er eentje is die een reserveplaats voor de finales verdient, dan is hij het wel.

chief108
30-09-2008, 08:51
hij heeft het zeker wel verdiend
maar mocht er iemand uitvallen weet de K-1 organisatie ook wel dat hij best een heeeeele goede kans maakt om weer het toernooi te winnen

en de geloofwaardigheid van de K-1 organisatie verliezen?
hebben ze die dan?? :confused:

Stallion
30-09-2008, 08:55
hij heeft het zeker wel verdiend
maar mocht er iemand uitvallen weet de K-1 organisatie ook wel dat hij best een heeeeele goede kans maakt om weer het toernooi te winnen

en de geloofwaardigheid van de K-1 organisatie verliezen?
hebben ze die dan?? :confused:

Daarom staat er (er) achter ongeloofwaardig. Kan me niet voorstellen dat ze een kampioen die drie keer achter elkaar de WGP wint(leuk of niet) geen reservegevecht geven.

Bud S
30-09-2008, 09:11
ik denk/ vrees dat hij dat wel kan vergeten
maar ik hoop dat z'n management zo'n vangnet ingebouwd heeft

ik denk/hoop...

peter aerts weer als champ !

Glen
30-09-2008, 09:45
Ik vind het zowiezo een rare zaak dat de regerend kampioen zijn (derde) titel niet mag verdedigen...
Of je hem haat of niet, hij hoort er bij!

The Bulldog
30-09-2008, 09:49
ik denk BAdr HAri als champ...maar ik hoop Peter Aerts...

chief108
30-09-2008, 09:53
Ik vind het zowiezo een rare zaak dat de regerend kampioen zijn (derde) titel niet mag verdedigen...
Of je hem haat of niet, hij hoort er bij!
:stupid:

je zou toch denken dat een regerend kampioen een wildcard voor de finale krijgt oid

maar ja
die Japanners houden er soms "heel erg andere ideeën" op na :wacko:

Illest
30-09-2008, 10:14
Sem Schilt en Paul Slowinsky verdienen de reserve-partij...

En als Schilt toch in het toernooi belandt...so be it! Hij is echt niet zo onverslaanbaar als ie lijkt. Het is gewoon een kwestie van een goeie game plan....geen ruimte geven om die reach te kunnen gebruiken..veel druk zetten..

In de finale pakt Aerts hem toch wel weer;)

MJOKKIE
30-09-2008, 10:38
Slowinski verdient zeker een reservematch. Kan me niet voorstellen dat zijn management hem weer tegen Sem laat vechten.
Ik hoop ook op Peter, maar denk niet dat hij het gaat redden. Stel dat Schilt erin komt dan ga ik er vanuit dat hij een makki aan de reservepot heeft gehad. Komt ie een gesloopte Peter/Badr of Jerome/Remy tegen bijv. haha....

TOON
30-09-2008, 10:51
Sem heeft toch zn kans gekregen om zich te verdedigen, of dat nu alleen op de finale dag is geweest of bij de final 16...hij heeft een kans gehad en hij heeft verloren...

dat ie recht heeft op een reservepartij staat buiten kijf! maar je bent afhankelijk van de die jappen en het zou idd zomaar kunnen dat ze de twee meest populaire vechters de eerste reservepartij geven...tja en er zit nogal een verschil tussen de beste vechters en de meest populaire vechters dus dan vrees ik voor Semmy...

JeMalleMoer
30-09-2008, 10:54
Gezien hij de titelverdiger is krijgt wel zeker wel een reservespot.

Speculeren dat hij het niet gaat krijgen omdat ze van hem af willen is echt lukraak speculeren.

Peter0711
30-09-2008, 11:31
Ik denk dat zelfs de K1 nu wel het plaatje kan zien van peter weer kampioen,en de prestatie op zich,en bovendien de kijkcijfers! Volgens mij laten ze het wel uit hun hoofd om Sem daar weer neer te zetten.niet dat ze van hem af willen natuurlijk,maar het sprookje wat nu speelt,is vele malen mooier,dat zien zelfs die jappaners wel volgens mij,en bovendien gunnen ze het peter daar ook wel voor de 4de keer na zoveel jaar(denk ik)..! Het is een mijlpunt voor sport in het algemeen,niet alleen voor de kickboks Fans,dus ik denk dat de media hierbij ook langere vingers heeft als voorgaande jaren!
Wat uiteindelijk weer heel positief is voor de K1 in het algemeen.

A-team
30-09-2008, 11:32
Waarom hoort schilt erbij? Hij heeft terecht verloren van peter dus............
Volgend jaar weer een nieuwe kans!

Luka
30-09-2008, 12:36
laat sem maar weg en peter nieuwe champ !! ole :D

leks
30-09-2008, 12:46
Sem heeft er meer recht op dan wie dan ook maarja of dat genoeg is.

Virus
30-09-2008, 12:57
ik denk/hoop...

peter aerts weer als champ !

zeer juist...

BJJClown
30-09-2008, 13:03
ik volg niet alle ins en outs van k1 en ik vraag me dus af waarom k1 van Schilt af wil?

ik neem aan vanwege de saaie partijen die t oplevert?

Het zou geen eerlijke reden zijn om daarom van hem af te willen en hem eventueel onheus te behandelen.
Hij is nu eenmaal dat formaat en k1 is uiteindelijk vechten dus persoonlijk vind ik: deal with it.
Ik heb hem weleens ontmoet op een training en ik kwam tot zn schouders... :-s
Dat was even een vreemde gewaarwording.
Kreeg na 5 minuten met hem praten pijn in mn nek vant omhoog kijken.
Als vechter vind ik hem vrij saai om te zien maar als persoon kwam hij ontzettend aardig en down to earth op me over.

Mijn favoriet is Karaev, zn carriere is net een goeie film: ups, downs, drama en een come back.

Virus
30-09-2008, 13:11
Alleen jammer dat Ruslan soms iets te wild / ongecontroleerd vecht...
Hij is goed gebouwd, is erg sterk en behoorlijk snel, maar door z`n wilde vechtstijl loopt ie soms ook onnodig tegen een stoot aan die `m soms nog wel eens een KO gekost heeft... Verder hoop ik dat hij het nog ver gaat schoppen in de K1

Khanom Thom
30-09-2008, 13:17
Ik hoop dat Sem via een reservepot weer terug in het tournooi komt, en voor de 4e keer kampioen wordt.
En volgend jaar weer kampioen wordt, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop enz, enz...

Biiyen
30-09-2008, 13:17
Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt

simtekf1
30-09-2008, 13:22
Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt


Hoezo dan?

Bud S
30-09-2008, 13:46
Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt

choi was zelf al niet zo blij met de gunst die hem gedaan werd met die extra ronde tegen hari.
misschien heeft ie ook niet zoveel zin meer om z'n ribben en benen weer tot gort te laten trappen
kampioen wordt ie toch niet

Garcia
30-09-2008, 13:52
Ik hoop dat Peter weer het toernooi wint. En laat Sem lekker wegblijven van de K1 en weer het MMA oppakken!!

En ik ben het met The Underdog eens... Badr maakt een giga kans om te winnen, maar toch hoop ik dat Peter wint.

blackadder
30-09-2008, 13:56
Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt
Waarom Choi wel en Butterbean niet?

Tsuki
30-09-2008, 14:03
Schilt verdiend gewoon een wildcard .......................... klaar

jan sensei kyokushin
30-09-2008, 14:06
Ik vind het zowiezo een rare zaak dat de regerend kampioen zijn (derde) titel niet mag verdedigen...
Of je hem haat of niet, hij hoort er bij! Osu volkomen mee eens

respect!!

jan sensei kyokushin
30-09-2008, 14:06
Schilt verdiend gewoon een wildcard .......................... klaar:Dosu

als je toch 3 keer de K.1. wint achter elkaar dan helemaal !!! maar er zijn veel vechtsporters hier ook in nederland die hem liever zien gaan dan komen .

respect

osu

Biiyen
30-09-2008, 14:08
Waarom Choi wel en Butterbean niet?

Choi is Koreaan en Korea is big business voor de K1 en het verkoopt beter met een Koreaan op het programma.

blackadder
30-09-2008, 14:10
Choi is Koreaan en Korea is big business voor de K1 en het verkoopt beter met een Koreaan op het programma.
In dat geval zie ik zelfs nog liever Randy Kim een wildcard krijgen.

jan sensei kyokushin
30-09-2008, 14:13
In dat geval zie ik zelfs nog liever Randy Kim een wildcard krijgen. Osu opzouten met die gasten die hebben helemaal nergens recht op met de beste bedoelingen blackadder

osu

blackadder
30-09-2008, 14:15
Osu opzouten met die gasten die hebben helemaal nergens recht op met de beste bedoelingen blackadder

osu
Oh. Dat ben ik met je eens. Maar als de K-1 sowieso een Koreaan wil opstellen dan zie ik liever Kim dan Choi.

Chico
30-09-2008, 14:50
Ik ben geen fan van Sem Schilt maar Sem verdiend zeker wel een wildcard... als regerend kampioen hoor je er gewoon bij...

Maar ik hoop dit jaar op LeBanner eigenlijk :D

Kingster
30-09-2008, 15:38
De k-1 organisatie zou zichzelf compleet ongeloofwaardig maken mochten ze sem geen reserve partij geven. Ben geen schilt fan maar dit is wel het minste wat de beste man verdiend na 3 keer de k-1 champ te zijn geweest.

Hopelijk heeft z`n management een goede clausule laten inbouwen bij het aannemen van de partij tegen aerts.

Met schilt of zonder schilt ik hoop dat dit peter de finale gaat winnen. :thup:

dimitri
30-09-2008, 16:30
Ik betwijfel of de Japanners Schilt opnieuw erin willen laten. De kans is groot dat hij voor de derde keer wint (in wil Aerts hem nog eens zien verslaan in een toernooi, na een andere match en voor een volgende...).

Ik betwijfel ook of Schilt met zijn nogal klinisch-efficiënte stijl echt populair is voor de Japanse fans.

chief108
30-09-2008, 16:34
De kans is groot dat hij voor de derde keer wint
:rolleyes:

maak daar maar 4e van ;)

DennK
30-09-2008, 16:58
De reservepartij verdienen Sem en Paul vind ik. Sem toch 3x k-1 kampioen. Vindt z'n style niet aantrekkelijk, maar toch preseert hij het om 3x te winnen achter elkaar.
Paul omdat hij echt een karakter heeft van een vechter. Hij wilt alleen maar doorgaan en weet van geen ophouden. Alleen mist hij het nu nog tegen de beste jongens. Maar voor de rest een uitstekende vechter.

TOON
30-09-2008, 17:08
ik denk dat Sem wel een reserve-partij krijgt...maar dan pas de tweede...das veiliger voor de jappaners...geven ze de regerend kampioen wel een kans, maar toch ook weer niet...

Jarno
30-09-2008, 17:40
Snap eigenlijk niet goed waar er hier over gediscussieerd wordt.... Dat hij een reserve partij verdient op basis van zijn titel oké... Maar voor hij de ring in stapte tegen Peter was duidelijk of hij of Peter de finale in.... Nu hem er nog is via de achterdeur inlaten, maak die afspraak natuurlijk kompleet belachelijk.... Ik bedoel iedereen vond het hele idee super toen Peter de ring instapte in de ArenA, maar nu de Sem is uitgeschakeld terug krabbelen.... Beetje nep of niet dan???

micha
30-09-2008, 18:20
nou ik denk gewoon dat Peter en de k1 dit graag wilden omdat Peter snel geblesseerd is en Sem niet. Als Peter na 2 partijen nog een keer tegen Sem moet dan wordt het lastig voor hem.
Sem daarin tegen is een robot die ik nog niet vaak geblesseerd zien afhaken. Maar zijn titel als kampioen geeft hem zeker recht op een reserve gevecht.

BJJClown
30-09-2008, 18:27
typisch weer 'politiek' gekonkel waar ik zo schijtziek van wordt in de vechtsportwereld.
het kan nooit eens zonder geheime agenda's enzo.


edit: als t klopt wat er hier gepost wordt tenminste.(even slag om de arm)

Kameleon
30-09-2008, 18:34
De k-1 organisatie zou zichzelf compleet ongeloofwaardig maken mochten ze sem geen reserve partij geven. Ben geen schilt fan maar dit is wel het minste wat de beste man verdiend na 3 keer de k-1 champ te zijn geweest.

Hopelijk heeft z`n management een goede clausule laten inbouwen bij het aannemen van de partij tegen aerts.

Met schilt of zonder schilt ik hoop dat dit peter de finale gaat winnen. :thup:

Ik denk dat de commerciele belangen veel zwaarder wegen dan de sportieve. Dat blijkt wel uit het verleden. Bovendien is Sem een dure vechter voor de K-1...dus waarom zouden ze hem dan plaatsen? Kost alleen maar veel geld.

Vergeet niet dat Peter Aerts 2 jaar geleden in de reservepartij stond omdat hij niet kon vechten in de Final Eleminations. Hij was toen ziek of zo.
Sem is dit jaar uitgeschakeld. een ander verhaal dus.

Quato
30-09-2008, 20:20
Zet Sem maar in een rematch tegen Choi. Hebben ze én een commerciele partij en krijgt Sem waar hij m.i. de volle 100% recht op heeft. Maar zie ze het ook nog wel zo draaien dat ze twee reservepartijen opstellen en hij in de tweede komt.

aapnootmies
30-09-2008, 22:49
Schilt - Feitose of Schilt - Slowinsky zouden m.i. de meest terechte partijen zijn

chief108
11-11-2008, 21:37
Ik hoop dat Sem via een reservepot weer terug in het tournooi komt, en voor de 4e keer kampioen wordt.
En volgend jaar weer kampioen wordt, en het jaar erop, en het jaar erop, en het jaar erop enz, enz...
you were wrong


Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt
you were right

2x jammer maar helaas...

Wheelie
11-11-2008, 22:35
Snap eigenlijk niet goed waar er hier over gediscussieerd wordt.... Dat hij een reserve partij verdient op basis van zijn titel oké... Maar voor hij de ring in stapte tegen Peter was duidelijk of hij of Peter de finale in.... Nu hem er nog is via de achterdeur inlaten, maak die afspraak natuurlijk kompleet belachelijk.... Ik bedoel iedereen vond het hele idee super toen Peter de ring instapte in de ArenA, maar nu de Sem is uitgeschakeld terug krabbelen.... Beetje nep of niet dan???

Iedereen is blij dat Aerts er in zit, maar de discussie draait om de reservepartij waar Sem toch wel recht op heeft IMO

Ik hoop dat Sem weer een comeback maakt in het MMA

Biiyen
11-11-2008, 23:18
Ga er maar vanuit dat Hong Man Choi zeker een reserve plek krijgt

I hate to say I told you so. I told you so! En Sem niet, K1 is zo voorspelbaar. Jappen zijn imo zielige pietjes! Ze claimen altijd eer, maar telkens tonen ze angst en bedrog.

Jarno
11-11-2008, 23:21
Iedereen is blij dat Aerts er in zit, maar de discussie draait om de reservepartij waar Sem toch wel recht op heeft IMO

Ik hoop dat Sem weer een comeback maakt in het MMA

De reactie toen over de discussie, kwam omdat sommige vonden dat Sem zoiezo in de finale thuis hoorde... Waarop ik zoiets had/heb van dat dat niet de afspraak was. Ik vind Sem als mens een aardige man (heb hem tijdens It's Showtime in de kleedkamer 2 keer meegemaakt), maar als vechter soms te zakelijk, en daardoor niet attractief om naar te kijken. Dat is iets wat ik wel bij zijn MMA en Pancrase had. Dus ook ik zou hem graag in Dreams of een vergelijkbaar gala zien...

YoMarK
11-11-2008, 23:42
Ik ook, maar dan zou ie toch iets aan z'n takedown defence moeten doen wil ie echt meekunnen met de toppers.
Alistair zou hem een boel kunnen leren daarover trouwens.

J_roen
11-11-2008, 23:49
Ik ook, maar dan zou ie toch iets aan z'n takedown defence moeten doen wil ie echt meekunnen met de toppers.
Alistair zou hem een boel kunnen leren daarover trouwens.

Zou ook wel een mooie partij zijn

Alistair. vs. Schilt.:thup:

Alleen jammer dat ze beide van GG zijn.
:twak:

A-team
12-11-2008, 10:55
Misschien had Sem gewoon moeten winnen, dan was hij erbij geweest!

marcelt
12-11-2008, 12:24
Misschien had Sem gewoon moeten winnen, dan was hij erbij geweest!

Zo is het. Ander threat (K1 politiek van Jamila) blijkt ook uit dat ze zeker gemist heeft dat Sem verloor in de final 16 van Aerts.

GG_Hooligan_J
12-11-2008, 13:14
nou ik denk gewoon dat Peter en de k1 dit graag wilden omdat Peter snel geblesseerd is en Sem niet. Als Peter na 2 partijen nog een keer tegen Sem moet dan wordt het lastig voor hem.
Sem daarin tegen is een robot die ik nog niet vaak geblesseerd zien afhaken. Maar zijn titel als kampioen geeft hem zeker recht op een reserve gevecht.


helemaal mee eens! al wint ie 10 x achter elkaar.. schumacher wint toch ook altijd,hoor je ook niemand over zeiken :fireworks:
titel verdediger hoort er gewoon bij :thup: