PDA

View Full Version : Gegard: "I'm fighting Vitor Belfort, Fedor against Josh Barnett."



michaell
30-09-2008, 20:35
DREAM middleweight champion Gegard Mousasi expects to face Vitor Belfort on Affliction’s next MMA show in January.
Speaking to Fighters Only this week, he revealed that the US organisation wants him to fight the Brazilian, while Red Devil team mate Fedor Emelianenko may face Josh Barnett.

http://www.m1mixfight.com/info/overviews/2008/9/30/gegard-mousasi-will-fight-vitor-belfort/

Tony
30-09-2008, 20:52
damn... dat is goeie.. thanks

dontmindme
30-09-2008, 21:07
ja, nu kunnen ze niet meer om hem heen.
goeie poep

Garcia
30-09-2008, 21:32
FEDOR!!!!

WAR!!!!

michaell
01-10-2008, 01:13
Ik hoop dat het niet te snel is voor Gegard. Heb dubbel gevoel omtrent dit nieuws.

Vitor Belfort
01-10-2008, 05:51
Ik hoop dat het niet te snel is voor Gegard. Heb dubbel gevoel omtrent dit nieuws.

X2

Mr 1 Leg
01-10-2008, 07:39
fedor all the way dit ziet er mooi uit :cool2:

Ivo C.
01-10-2008, 08:13
Both fights are going to be great!
Mousasi and Belfort are both top gamers.

Barnett vs. Emelianenko is going to be a fight of the year.... I hope...

chief108
01-10-2008, 09:09
klinkt goed iig....

wel iets om naar uit te kijken :thup:

nicolas the red
01-10-2008, 09:31
nice! mousasi pakt em. belfort is al jaren overschat en mousasi is zwaar onderschat.

dirk5
01-10-2008, 09:39
Dit word andermaal een bevestiging dat Mousasi echte wereldtop is.

Tony
01-10-2008, 10:03
totdat Belfort er een flurry uit weet te slaan en een lawine van vuisten op mousasi los laat..

Belfort is op zijn retour.. maar soms heeft ie een stuiptrekking en daarmee crushed ie dan zijn opponent.. zoals toen tegen Takahashi in pride.

Fasada
01-10-2008, 10:10
Dat evenement waar Gegard over heeft is toch Affliction II, die staat op 17 januari...
Dacht dat hij ook op oud en nieuw zou vechten tegen Akiyama in Dream.. Zie die partij liever om eerlijk te zijn... Denk dat 17 dagen toch te kort dag is maar goed hij heeft 2 partijen in een uur gevochten dus het zou ook wel kunnen ook.. ;)

Gegard is voor mij in beide gevechten de favoriet, Belfort moet hij kunnen hebben als hij hem niet de ruimte geeft en Akiyama wordt lastig omdat hij beter is dan mensen denken...Toch ga ik voor Gegard...

De man van 14K
01-10-2008, 10:12
Toch is die Belfort niet oud, ik bedoel met 31 jaar kan hij nog voor leuke dingen zorgen.
ik ben benieuwd, ik schat Manhoef in staat om Belfort te pakken en Mousasi pakte Manhoef dus...

FOCUS
01-10-2008, 10:15
totdat Belfort er een flurry uit weet te slaan en een lawine van vuisten op mousasi los laat..



:)

Tony
01-10-2008, 10:15
Vechten op zo'n hoog niveau vereist behalve een goede fysiek ook een sterk mentaal gestel.. en juist dát is bij Vitor momenteel even niet meer zoals het ooit geweest was.

dit neemt niet weg dat hij met de juiste begeleiding die "vibe" weer terugkrijgt... mocht het zover komen dan heeft Vitor nog een goeie kans op een goeie rentree hoor.

nicolas the red
01-10-2008, 10:34
totdat Belfort er een flurry uit weet te slaan en een lawine van vuisten op mousasi los laat..

Belfort is op zijn retour.. maar soms heeft ie een stuiptrekking en daarmee crushed ie dan zijn opponent.. zoals toen tegen Takahashi in pride.
pfff omdat hij terry martin heeft verslagen? komaan man

Tony
01-10-2008, 10:40
helemaal niet...

ik zeg alleen dat Belfort de kunde in huis heeft om iedereen te pakken.... In zijn hoogtijdagen was hij schier onverslaanbaar...

sinds zijn persoonlijke issues is ie ff de weg kwijt geweest (en mogelijk nog steeds, i dont know)... maar als hij een glimp van de oude belfort kan laten zien kan ie iedereen KO'en...
Qua grondwerk is hij gewoon heel solide.. punt uit. dus qua submission werk moet ie mousasi wel kunnen neutraliseren...

Standup zal het verschil betekenen.. Als Belfort niet helemaal scherp is dan pakt mousasi hem zonder pardon.. Belfort wel scherp.. dan heeft ook iemand als mousasi de kans om tegen zijn vuisten aan te lopen.


Kijk dat mousasi nu een paar top resultaten neergezet heeft wil niet zeggen dat ie nu onoverwinnelijk is.

Evilman
01-10-2008, 11:11
nice! mousasi pakt em. belfort is al jaren overschat en mousasi is zwaar onderschat.

overschat? die gast was juist uit de roelatie.
en nu is ie keihard terug.
ik denk dat dit teveel is voor moussasi behalve
op de grond wellicht. Vitors boxing is awesome.

kooivechter
01-10-2008, 13:36
X2

die begrijp ik niet helemaal. te snel voor mousasi?!hij heeft net de grand prix gewonnen. en mousasi is al een solide top 10 vechter misschien wel top 5 van de 185 pound klasse en dat zou belfort te snel komen. dat geloof je toch zelf niet

nicolas the red
01-10-2008, 13:39
Kijk dat mousasi nu een paar top resultaten neergezet heeft wil niet zeggen dat ie nu onoverwinnelijk is.

en het feit dat belfort nog eens gewonnen heeft (van Fight Finder - Terry Martin's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/Terry-Martin-7202)) wil niet zeggen dat hij "terug" is

Tony
01-10-2008, 13:45
dus?
enige dat ik zeg.. is dat belfort een bepaalde kunde in huis heeft om iedereen te kunnen ko'en.
vraag is alleen of het er ook daadwerkelijk uit komt..

maar ik zou zeggen.. laat deze fight er maar snel aankomen... ik vind het een prima match up.

michaell
01-10-2008, 14:32
Hoe zien jullie dat Belfort terug is? Deze bewering over Belfort bestaat al een jaar of 10 na hij zijn partij verloren had tegen underdog Couture.

X2
Dat is juist grappig gezie de persoon die zo reageerde (Vitor Belfort). Bent u bang, meneer Belfort? :D

nicolas the red
01-10-2008, 14:47
dus?
enige dat ik zeg.. is dat belfort een bepaalde kunde in huis heeft om iedereen te kunnen ko'en.
vraag is alleen of het er ook daadwerkelijk uit komt..

en ik zeg dat die er 10 jaar niet meer is uit gekomen :)

vind het gewoon onnozel hoe iedereen plots roept dat de "oude belfort terug is" terwijl ie gewoon van een middelmatige vechter gewonnen heeft, weliswaar op spectaculaire wijze

Tony
01-10-2008, 14:50
die mening deel ik met je...

Het is heel simpel... we weten wat belfort in zich heeft.... en weten ook dat het er al 10 jaar amper uit is gekomen... en we weten ook allemaal dat er een moment aan kan komen dat het er wel uit komt.. en daarom mag je nooit te gemakkelijk denken.

anyway.. ik zeg dat mousasi hem pakt..


punt

Hiro
01-10-2008, 15:05
Vitor Belfort is een geweldige vechter als ie tegen middelmatige vechters staat. Tuurlijk blijven allemaal hopen op de "oude"' Vitor maar laten we eerlijk zijn al die spectaculaire partijen waren tegen nobodies. De enige grote naam die hij heeft verslagen is Wanderlei Silva en die was toen nog niet eens op zn top.
Ik vind Vitor in goede doen een subtopper die het de echte toppers lastig kan maken maar ook niet meer dan dat. Een beetje vergelijkbaar zoals Heath Herring.

dontmindme
01-10-2008, 17:55
Toch is die Belfort niet oud, ik bedoel met 31 jaar kan hij nog voor leuke dingen zorgen.
ik ben benieuwd, ik schat Manhoef in staat om Belfort te pakken en Mousasi pakte Manhoef dus...


zeg ik iets aardigs, kom je met een vergelijking die lijkt te komen van kb.nl























schudt hoofd

TOON
01-10-2008, 18:01
De afgelopen twee jaar heb ik met Mousasi vaak gedacht...oei weet niet of ie dit gaat winnen, en vervolgens heeft ie iedere pot gewonnen waarbij ik twijfelde...

dus ik twijfel er niet aan dat ie gaat winnen van Belfort!

Vitor Belfort
01-10-2008, 18:30
Hoe zien jullie dat Belfort terug is? Deze bewering over Belfort bestaat al een jaar of 10 na hij zijn partij verloren had tegen underdog Couture.

Dat is juist grappig gezie de persoon die zo reageerde (Vitor Belfort). Bent u bang, meneer Belfort? :D

Bang ben ik zeker niet!:D
Haha ik bedoelde eigenlijk dat ik er een dubbel gevoel bij heb! Beide vechters mag ik graag! Had daarom liever een andere matchup gezien! ;)

Ben er van overtuigd dat Belfort nog wat leuks in huis heeft. In zijn partij tegen Martin zag je geen flurry aan stoten van hem, omdat hij zijn hand bij de eerste stoot had gebroken. Toch toverde hij een fraaie KO tevoorschijn met zijn knie!

kooivechter
01-10-2008, 21:26
die mening deel ik met je...

Het is heel simpel... we weten wat belfort in zich heeft.... en weten ook dat het er al 10 jaar amper uit is gekomen... en we weten ook allemaal dat er een moment aan kan komen dat het er wel uit komt.. en daarom mag je nooit te gemakkelijk denken.

anyway.. ik zeg dat mousasi hem pakt..


punt

ik durf bijna met zekerheid te zeggen, dat belfort z'n momentum heeft gehad. het is er in die 10 jaar amper uitgekomen en het zal er met alle waarschijnlijkheid in de toekomst ook niet uit komen.

mousasi pakt hem idd en denk ik vrij eenvoudig ook