PDA

View Full Version : PETER AERTS BEDANKT ZIJN FANS!



RINGS INFO
01-10-2008, 02:01
“Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de steun die ik heb mogen ondervinden in de aanloop naar, en tijdens mijn wedstrijd tegen Sem Schilt afgelopen zaterdag (27 september j.l). Het is voor mij niet mogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken daarom hoop ik op deze manier zoveel mogelijk mensen te bereiken.

Aangezien er maar weinig mensen geloofden in een overwinning was ik dubbel gemotiveerd. Ik wilde voor mijzelf en mijn fans bewijzen dat het mogelijk was om Schilt te verslaan.
Samen met Jan Plas en Harry Hooft hebben wij een strategie bedacht om zijn sterke kanten uit te schakelen en zijn manier van vechten te ontregelen. De doelstelling was om hem niet in zijn spel te laten komen, kort op hem te zitten en hem continue aan het werk te houden. Gelukkig heeft het plan gewerkt! Door jullie support werd ik extra gemotiveerd en daarvoor nogmaals mijn dank!

Verder heb ik géén blessures aan de partij overgehouden en voel mij uitstekend.
Ik hoop dat jullie ook weer achter mij staan naar de grote finale, waar ik Badr Hari in de eerste ronde ontmoet. Hij is één van de grote talenten van dit moment en dat is voor mij dan ook weer een goede motivatie om tegen hem te vechten. Ik ga mij goed voorbereiden op dit gevecht en beloof jullie dat het een spectaculaire wedstrijd zal worden! Op 6 december zal ik klaar zijn voor mijn 16e finale in de K-1!”

OSU!

Peter Aerts

blackadder
01-10-2008, 02:09
GOGOGO!!! Lumberjack4ever!!!
Op naar die vierde titel!!!
Je bent een inspiratie voor elke vechter en vechtsport liefhebber!!!
:thup:

spacebox
01-10-2008, 02:45
“Aangezien er maar weinig mensen geloofden in een overwinning
OSU!

Peter AertsIHIIHII daar hoorde ik niet bij


Cool man da Lumberjack, wat een vette heb je partij gedraaid!!!!!!. Nou nog Badr Hari en Errol Zimmerman, en de finale natuurlijk. Zal niet makkelijk worden maar ja dat hoef ik je niet te vertellen

Go Aerts Go op naar de vierde wereld titel

Ik kan niet wachten:thup:!!!!!! TOP

fugitive
01-10-2008, 03:17
Bij deze nog gefeliciteerd Aerts!

Vorig jaar in de finale was je ook goed op weg en zonder die vervelende blessure had je toen al je 4e titel gepakt, nu een jaar later zou die prestatie alleen maar meer respect verdienen.

We staan achter je Peter!

Groetjes Erkan

Iwan
01-10-2008, 08:25
Peter is een supergozer!

Richelieu
01-10-2008, 09:02
Het gevecht tussen Aerts & Schilt was zeker één van de meest interessante van de K1 Sweet 16. Peter had volgens mij al diverse keren laten weten dat hij graag in een losse partij wilde laten zien dat hij sterker was dan Schilt ipv elkaar tegen te komen in een slopend toernooi!! De strategie is echt goed uitgepakt en Schilt had hier geen antwoord op!

Het is je echt van harte gegund Peter om voor de vierde keer de titel te pakken!!

aapnootmies
01-10-2008, 09:05
Zijn stategie heeft super gewerkt. Top Peter!

Tony
01-10-2008, 09:24
Denk dat we hier allemaal wel op dezelfde golflengte zitten..
Peter = top!

MMAFAN-1122
01-10-2008, 09:28
Ik geloofde wel in de winst van Peter tegen Sem en weet ik zeker dat hij de finale gaat winnen....
Sterkte in je voorbereiding!

nick
01-10-2008, 09:32
Aerts is mijn favoriet.

Hoop dat hij de finale nu nog is 1x kan winnen.
Al is de loting wel erg zwaar.

Kick Ass

Garcia
01-10-2008, 09:35
GOGOGO!!! Lumberjack4ever!!!
Op naar die vierde titel!!!
Je bent een inspiratie voor elke vechter en vechtsport liefhebber!!!
:thup:

Dat is Peter zeker.

En Peter, in december staan we allemaal achter je!! Van harte hoop ik dat je deze titel weer gaat pakken, je heb hem dik verdient!!

chief108
01-10-2008, 09:36
niet alleen een topper, maar....

Het is voor mij niet mogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken daarom hoop ik op deze manier zoveel mogelijk mensen te bereiken.

hij snapt ook hoe het werkt :p

gewoon ff posten op mixfight.nl :lol:

Garcia
01-10-2008, 09:38
Precies, Mixfight begint steeds meer een begrip te worden want dat merk ik ook in de sportscholen. In de kleedkamer hoor je steeds vaker van " hey heb je dat en dat nog gelezen op Mixfight" :D

Eelco
01-10-2008, 09:45
Peter is een legende. Hoop dat hij de 4e titel pakt, zou meer dan terecht zijn.

chief108
01-10-2008, 10:36
Precies, Mixfight begint steeds meer een begrip te worden want dat merk ik ook in de sportscholen. In de kleedkamer hoor je steeds vaker van " hey heb je dat en dat nog gelezen op Mixfight" :D
is te merken aan de drukte ook....

bezoekers aantallen gaan compleet door het dak :lol:

zelfs 's nacht zijn er vaak tegen rond de 100 mensen online....

JeMalleMoer
01-10-2008, 10:59
Had er alle vertrouwen in dat peter ging winnen! Mijn buren hebben het geweten ook toen ik het op sbs aan het kijken was hehehe:corsodispari_banana

Op naar de titel@!!

FOCUS
01-10-2008, 11:17
No matter what the outcome
AERTS IS LEGEND

Virus
01-10-2008, 11:48
Peter en Ernesto...

De 2 grootste allertijden!!

De man van 14K
01-10-2008, 11:58
Peter is de grootste! wat een held!

Evilman
01-10-2008, 12:10
Geweldige overwinning! T moest er gewoon van komen :D
En trap hari knock! :p

Kameleon
01-10-2008, 13:37
De openingswedstrijd is meteen de finale. Wat een partij gaat dat worden.

marcelt
01-10-2008, 13:51
Was een sensatie Peter. Ik dacht ook niet dat je het zou lappen. Ik hoop dat je Hari ook een pakkie geeft!

paspoes
01-10-2008, 15:41
Peter is een supergozer!

idd Fijne gast :thup:

Ronald
01-10-2008, 16:11
Mooi zo'n bericht. Altijd leuk als de toppers na afloop nog even wat aan de fans laten horen :)

Remco
01-10-2008, 16:22
Erg sympathieke boodschap van THE LUMBERJACK.

Het zal hem nog verbazen hoe massaal we hem hier zullen steunen op weg naar de titel in december! Dit was nog maar het begin.

Fonz
01-10-2008, 16:39
Mooi zo'n bericht. Altijd leuk als de toppers na afloop nog even wat aan de fans laten horen :)

Voor Peter heb ik altijd al grote bewondering gehad. Na deze wedstrijd en reactie nog meer!

Kingster
01-10-2008, 16:46
Peter, je hebt vele miljoenen mensen bijzonder blij gemaakt.
Hoop dat je het in december af kunt maken, dat zou echt grandioos zijn!

Bossie
01-10-2008, 19:48
Bij deze nog gefeliciteerd Peter!

Vorig jaar door omstandigheden net niet je 4e titel gepakt, hopelijk dit jaar iets meer geluk. Het zal moeilijk worden met hari, zimmerman en bonjasky.

Het zou een mooie afsluiter voor je prachtige carriere zijn.

Veel Succes in Yokohoma, Ik zal er dit jaar ook weer bij zijn.


Bossie

Justinian
01-10-2008, 19:58
Nogmaals gefeliciteerd Peter. Ik heb de wedstrijd vol enthousiasme achter m'n PC-scherm gevolgd en maakte denk ik net zoveel kabaal als de gemiddelde Japanner die live aanwezig was ;) Zou heel mooi zijn als de vierde titel wordt binnen gehaald!

ICON
01-10-2008, 21:57
succes in december.

the signature says it all