PDA

View Full Version : Torneo Nacional de México



Christophe
01-10-2008, 21:20
Ik was dit een beetje vergeten aan te kondigen, maar hier is alsnog alle info:

http://www.salasjjm.com/torneos.html

Inschrijving vóór 15 october = 400 pesos + lunchpakket ;)

nicolas the red
01-10-2008, 23:25
er waren blijkbaar geen gewichtsklasses in paars vorig jaar? veel plezier zou ik zeggen! :)

Nasa
01-10-2008, 23:58
Hup Team Ronin!!

Christophe
02-10-2008, 00:04
er waren blijkbaar geen gewichtsklasses in paars vorig jaar? veel plezier zou ik zeggen! :)

Hehehehe, inderdaad

In Acapulco eerder dit jaar waren er wel een aantal paarse banders, en ze werden ingedeeld in -79 open (4 deelnemers) en +79 open (3 deelnemers, waaronder ik). Ik vermoed dat het in D.F. meer van hetzelfde zal zijn, al verwacht ik daar meer paarse banders. Ik ken er al 5 die gaan meedoen (en die niet in Acapulco waren), jammer genoeg vechten 3 daarvan (net als ik) voor Brasa Mexico!

Oh well ... als ik maar kan vechten! Ik mis competities geweldig hard!

Mr 1 Leg
02-10-2008, 12:42
daar kan ik inkomen amigo heb je daar al gevochten of ni kristof grtz from your frend from antwerp je bent een kompititie beest altijd geweest en dat zal zo blijven jammer dat er in mexico zo wijnig gerold wordt dan maar wat ni is kan nog altijd komen ;)

761217186
02-10-2008, 12:48
daar kan ik inkomen amigo heb je daar al gevochten of ni kristof grtz from your frend from antwerp je bent een kompititie beest altijd geweest en dat zal zo blijven jammer dat er in mexico zo wijnig gerold wordt dan maar wat ni is kan nog altijd komen ;)

Dat is inderdaad jammer! 1 persoon minder in Ede:crying:
Maar als het BJJ in mexico nog niet helemaal hot is kun je natuurlijk altijd nog gaan worstelen daar haha..

nicolas the red
02-10-2008, 13:45
lucha libre!

Christophe
02-10-2008, 18:23
Of zal ik anders gewoon m'n best doen om een goede BJJ-school op te bouwen en BJJ en grappling met behulp van competities te promoten in Mexico?! :p

Mr 1 Leg
02-10-2008, 18:29
daar zit wat in amigo wie niet waagt wie niet wint go for it mexican rules ariba ariba;)

mdk
02-10-2008, 23:14
Shit 8 November, dan heb ik net een begrafenis.
Had anders graag langs gekomen Christophe!

Christophe
03-10-2008, 01:36
Shit 8 November, dan heb ik net een begrafenis.
Had anders graag langs gekomen Christophe!

Jammer! :(



;)

Christophe
03-11-2008, 05:13
Reminder! :lol:

Voor degenen die het interesseert: de paarse categorie zou dit jaar vrij uitgebreid zijn en behoorlijk spannend worden! :D

Ik laat jullie weten hoe het verloopt (als ze me niet ontvoeren in D.F.)! ;)

Mr 1 Leg
03-11-2008, 07:28
veel geluk en ga er voor he amigo :sombrero:

remco pardoel
03-11-2008, 12:29
ben je bang dat wij mee komen doen dat je het zo laat post???
:-)

remco pardoel
03-11-2008, 12:31
veel geluk in ieder geval!!!

Christophe
04-11-2008, 00:39
ben je bang dat wij mee komen doen dat je het zo laat post???
:-)

Integendeel Remco, kijk eens naar de datum van m'n eerste post! ;)

Maar ik laat jullie ruim op tijd weten wanneer de volgende competities zijn, dan kunnen jullie met een mooie delegatie van de Lage Landen afkomen: competitietje, feestje, nog een feestje ... ik kijk er al naar uit1 :thup:

Christophe
04-11-2008, 15:58
Voor degenen die het interesseert: de paarse categorie zou dit jaar vrij uitgebreid zijn en behoorlijk spannend worden! :D


Het eerste deel blijkt alvast erg tegen te vallen: er zijn in totaal 12 paarse banders ingeschreven (uit een totaal van 99 deelnemers voor het hele tornooi) waarbij mijn klasse de grootste is ... met 4 deelnemers! :(

http://www.salasjjm.com/tablas.html

Het kan natuurlijk altijd zijn dat er de dag zelf nog wat inschrijvingen binnenlopen, maar vooral voor de gekleurde banders denk ik dat dat vrij miniem zal zijn. 99 Deelnemers voor zo'n groot land, ongelooflijk! Hoeveel deelnemers waren er tijdens de vorige editie(s) van de Dutch Open, Amsterdam Gi Challenge, Grappling Ede, ... wel niet?!

En dan tel ik 14 verschillende teams die aan het tornooi gaan deelnemen ... zoveel verschillende teams zijn er bij mijn weten zelfs niet bij ons! Oh well, het zal nog wel groeien, mag ik hopen! :p

cholitzu
04-11-2008, 16:29
Het eerste deel blijkt alvast erg tegen te vallen: er zijn in totaal 12 paarse banders ingeschreven (uit een totaal van 99 deelnemers voor het hele tornooi) waarbij mijn klasse de grootste is ... met 4 deelnemers! :(

http://www.salasjjm.com/tablas.html

Het kan natuurlijk altijd zijn dat er de dag zelf nog wat inschrijvingen binnenlopen, maar vooral voor de gekleurde banders denk ik dat dat vrij miniem zal zijn. 99 Deelnemers voor zo'n groot land, ongelooflijk! Hoeveel deelnemers waren er tijdens de vorige editie(s) van de Dutch Open, Amsterdam Gi Challenge, Grappling Ede, ... wel niet?!

En dan tel ik 14 verschillende teams die aan het tornooi gaan deelnemen ... zoveel verschillende teams zijn er bij mijn weten zelfs niet bij ons! Oh well, het zal nog wel groeien, mag ik hopen! :p


Dat is Holland Gi Challenge > 250 deelnemers

of bedoelde je Amsterdam open?;)

misschien dat ze in megico ook pas op het laatste moment inschrijven...

Christophe
04-11-2008, 16:34
Dat is Holland Gi Challenge > 250 deelnemers

of bedoelde je Amsterdam open?;)

misschien dat ze in megico ook pas op het laatste moment inschrijven...

Is de A'dam Open niet gelijk aan de Gi Challenge??? My bad amigo, sorry! ;)

Ik zal zeker niet nalaten dit nummer meermaals te laten vallen op de Nacionales, ze moesten zich schamen, die Mexicanen! :thown:

Volgend jaar delegatietje van de Lage Landen om ze hier een lesje te leren??? :p