PDA

View Full Version : Wie heeft er ervaring met de Nokia e71???



The Bulldog
01-10-2008, 23:18
Deze mobiel heeft mijn aandacht getrokken..

een vriend van me heeft hem en is er helemaal blij mee..

Nu vraag ik me af of er meerdere zijn die deze telefoon hebben en wat jullie ervaringen zijn.

ik wil hem gebruiken gezien ik ga veranderen van functie en nu dus ook daadwerkelijk een agenda moet gaan gebruiken en mobiel will kunnen mailen op een makkelijke manier..

bryan
01-10-2008, 23:54
dan moet je echt een blackberry nemen... die heb ik ook van de zaak.. werkt het beste voor mailen.. prive heb ik een iphone is ook ok maar voor mailen.. nothing beats the blackberry

chief108
02-10-2008, 08:08
sorry, geen ervaring mee :)

phranq
02-10-2008, 08:23
Ik zou even 2 weken wachten tot de HTC Touch HD uit komt..

http://www.htc.com/uploadedImages/Common/Shared_Image/Gallery/HTC_Touch_HD/large7.jpg

Tony
02-10-2008, 09:47
komt die over 2 weken alweer uit? leuk spulletje..

Maar als je niet helemaal 100% technisch bent zou ik never nooit niet een windows mobile toestel pakken.

Ik heb zelf de HTC Touch Pro
http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2008/06/htc-touch-pro-official-01.jpg

ik vind het leuk om te sleutelen aan het dingetje en hem helemaal naar mijn wens te maken.. Maar als je niet helemaal 100% nerd bent.. moet je echt niet zo'n toestel kopen..

Denk dat Ralf idd beter een Nokia, Samsung, Blackberry kan kopen.

Tony
02-10-2008, 09:48
Zie nu pas dat Ralf behalve agenda beheer ook wilt mailen met de mobiel.. Denk dat er dan geen fijner toestel is dan de Blackberry... want die telefoon is juist gemaakt voor zaken als email.

Garcia
02-10-2008, 09:58
Ralf,

Ik gebruik zelf die E71 voor werk en prive en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk ben van dit toestel.
Ik heb diverse blackberry's gehad en de E71 doet daar niet aan onder.
Hij voelt zeer stevig aan en is zeer gemakkelijk in gebruik (Symbian software) Lees anders op www.pdashop.nl (http://www.pdashop.nl) de review en de gebruikerservaringen van de E71.

Ik kan niets anders zeggen dan AANRADER!!

Zondag ben ik aanwezig dus mocht je na je partij nog even willen zitten met de MF broeders dan kan je er gelijk naar kijken mocht je dat willen.

blazin.arr0w::::
02-10-2008, 10:13
sorry, geen ervaring mee :)

Mwoa, ik heb er wel wat ervaring mee. Zie wel eens een poster van dat ding in een abri hangen ;)

aliendwurf
02-10-2008, 10:17
Ik zou voor de Nokia N96 gaan. Ik heb hem nu een kleine maand en het ding werkt echt perfect. De agenda is ook super te noemen met dagelijks automatisch op je display je lopende afspraken voor die dag. Een navteq navigatiesysteem zit er standaard op, een perfecte camera met een lens van Carl Zeiss, internet, tv en een geheugen van 16 gig.


http://www.infonosity.be/pics/nokia-n96-serie.jpg

YoMarK
02-10-2008, 10:33
De N serie is toch maar spielerij vergeleken met de E serie. E sierie is gewoon net wat degelijker, en gaan over het algemeen behoorlijk langer mee op een batterij.
Ik heb een E61, de voorloper van de E71 en ik vind het een geweldig ding. Vanwege m'n werk heb ik er vele in m'n handen gehad en getest(ook blackberry's en HTC's), en de E61 werkt voor mij het fijnste. De HTC's hebben allemaal het probleem dat ze niet super stabiel zijn(al is dat geen drama als je ze zo 1x in de paar dagen een reset geeft). Windows mobile heeft als nadeel dat je met dat klote pennetje aan de gang moet(ik wil een telefoon met 1 hand kunnen bedienen). Daarentegen is de agenda van Windows Mobile wel super.
Blackberry's zijn dat dat betreft ook prima, zijn degelijk(alleen net wat minder degelijk dan m'n E61), maar zijn qua verderen software(TomTom enz.) en mogelijkheden wat minder.
Symbian S60 telefoons(dus ook de E61), hebben het nadeel dat de agenda niet super is. Het ziet er gewoon minder fancy uit dan die van Windows Mobile, en heeft minder mogelijkheden dan de blackberry's.
Qua synchroniseren met b.v. een zakelijke exchange omgeving kan ik ook e.e.a. vertellen, maar ik weet niet of dat in dit geval nodig is.

De man van 14K
02-10-2008, 10:56
dan moet je echt een blackberry nemen... die heb ik ook van de zaak.. werkt het beste voor mailen.. prive heb ik een iphone is ook ok maar voor mailen.. nothing beats the blackberry


Rosso is BB addict

The Bulldog
02-10-2008, 20:41
bedankt allemaal...

De man van 14K
02-10-2008, 20:43
jij ook bedankt.

joost
02-10-2008, 22:28
komt die over 2 weken alweer uit? leuk spulletje..

Maar als je niet helemaal 100% technisch bent zou ik never nooit niet een windows mobile toestel pakken.

Ik heb zelf de HTC Touch Pro
http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2008/06/htc-touch-pro-official-01.jpg

ik vind het leuk om te sleutelen aan het dingetje en hem helemaal naar mijn wens te maken.. Maar als je niet helemaal 100% nerd bent.. moet je echt niet zo'n toestel kopen..

Denk dat Ralf idd beter een Nokia, Samsung, Blackberry kan kopen.



x2

Tony
03-10-2008, 08:43
bedankt allemaal...

graag gedaan... trakteer maar op een kopje koffie als ik ooit weer eens in hoenderloo ben ofzo :lol:

De man van 14K
03-10-2008, 08:45
alsof je ooit in Hoenderlooo komt.

Daar stenigen ze limbo's zoals jij!

Tony
03-10-2008, 08:48
nopes... valt reuze mee...

ben er vorig jaar zomer nog geweest... ff paar daagjes veluwe met vrouwlief... (ja idd, fiets huren en door het bos fietsen)...

soort van oud hollands "fiets hem erin".. .maar dan in de bossen ;)

The Bulldog
03-10-2008, 10:12
heb nu 2 limbo`s op de groep zitten hahaha

en moet je wel binnen een maand komen want de 24 zit moi weer in apeldoorn...weg uit het bos...weg bij de mooie tuin en op een balkon....

maar ook daar is koffie hoor...