PDA

View Full Version : Frank Trigg: ‘It’s not difficult to see how to beat Anderson Silva’



Tony
02-10-2008, 08:22
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/10/franktrigg.jpg


“Everyone’s so scared of his length and his reach that they stay way the hell outside. They’re idiots. That makes no sense. You have to be on the inside. You have to be a Mike Tyson-style boxer against him. He’s too elusive to hit in the face. He just has too much movement. You have to work his body. You have to pick him apart. You have to out-point him…. He can’t hurt you when you’re inside because his punching power is from his length and he has to be outside to kick. You have to take Anderson Silva down and hold him down. You almost have to fight him like B.J. Penn fought Sean Sherk: Constant movement, peppering him with quick shots. It’s not difficult to see how to beat Anderson Silva. What’s difficult is putting yourself to the task and understanding that the game plan isn’t going to be perfect, and when something bad happens, overcoming that bad thing. If you don’t think you would win, why the hell are you showing up? Yeah, I think I could win.”

Former UFC welterweight contender and current middleweight competitor Frank Trigg feels he would have the right style and gameplan to knock off UFC Middleweight Champion Anderson Silva if the two ever locked horns. That scenario, however, will more than likely never happen unless “Twinkle Toes” can somehow work his way back inside the Octagon and in the good graces of UFC President Dana White and the rest of the Zuffa brass. It’s also possible that he has no intentions of ever returning to the UFC — he’s been successful outside the promotion with his radio program, clothing line, appearances on TNA, broadcasting and fights for smaller promotions sandwiched between. In fact, he has a 185-pound fight against the dangerous Falaniko Vitali at Strikeforce: “Payback” this weekend in Denver, Colorado. He has won four of his last five fights, including victories over Jason Mayhem Miller, Kazuo Misaki and others.

dimitri
02-10-2008, 08:25
Leuke Tyson referentie. Maar Tyson had ook gelijk toen hij zei: "Everyone has a plan 'till they get punched in the mouth."

De enige manier waarop Trigg een kans heeft tegen Silva is door een wapen de cage in te smokkelen.

chief108
02-10-2008, 08:26
tja...
tussen zien hoe iets zou kunnen en het daadwerkelijk doen liggen vaak mijlen ver uitelkaar helaas....

Tony
02-10-2008, 08:30
Ik weet ook wel hoe ik 8 uur moet werken per dag....Maar het daadwerkelijk doen is een heel ander verhaal.

bryan
02-10-2008, 08:37
coke is one hell of a drug...

chief108
02-10-2008, 08:45
Ik weet ook wel hoe ik 8 uur moet werken per dag....Maar het daadwerkelijk doen is een heel ander verhaal.
:stupid:

Emilio
02-10-2008, 09:55
haha. hij heeft wel een kern van waarheid. hij ziet alleen wel 1 ding over het hoofd.
Op t moment dat je close komt krijg je een flinke knie in je gelaat te verwerken.

Beste manier lijkt mij toch nog altijd om hem op de grond te krijgen en dan ground & pound. Lutter kwam nog het dichts bij een overwinning alleen die verneukte het voor zichzelf..

The Bulldog
02-10-2008, 10:04
Leuke Tyson referentie. Maar Tyson had ook gelijk toen hij zei: "Everyone has a plan 'till they get punched in the mouth."



WAARHEID!!!!!!

Tony
02-10-2008, 10:05
WAARHEID!!!!!!

Struve heeft toch ook een gameplan.... tot ie een muilpeer van jou krijgt... toch toch toch?

denk aan mijn vcash... ;)

kooivechter
02-10-2008, 10:06
Ik weet ook wel hoe ik 8 uur moet werken per dag....Maar het daadwerkelijk doen is een heel ander verhaal.

hahah klopt. ik werk ook officeel al 1,5 uur

The Bulldog
02-10-2008, 10:08
Struve heeft toch ook een gameplan.... tot ie een muilpeer van jou krijgt... toch toch toch?

denk aan mijn vcash... ;)

Struve zal met zijn ervaring en kwaliteiten niet van slag zijn van een tikkie Tony...

maar ik ga mijn best doen tegen deze topper...

On Topic...

Trigg probeert zich gewoon weer de UFC in te lullen voor een titel kans zoals hem al eens eerder gelukt is

nicolas the red
02-10-2008, 10:10
lol @ trigg

YoMarK
02-10-2008, 10:17
Ja, dat dacht Franklin ook.

The Maniac
02-10-2008, 12:51
Trigg gaat al knockie bij de staredown. Anderson vernknagelt je als je dichtbij komt met zijn knieen en elbogen. Enige vechter die maybe een kans maakt tegen Anderson is een Palhares of een Filho.

Tony
02-10-2008, 13:10
silva-filho zal never nooit niet gebeuren.... (vrienden)
Palhares is een top grondvechter... en hij verraste me ook qua standup... maar ook hij zal t afleggen tegen Silva.

YoMarK
02-10-2008, 13:32
Palhares maakt misschien een kleine kans, en mensen als Jacare en Maia(die ook best op 185 kan vechten volgens mij) ook, maar het blijft een hele kleine.
Ik wil ook graag Bisping zien tegen Silva, maar dat gaat hem ook niet worden.
Een beter striker met een redelijk tot goed groundgame is er niet.

Anderson Silva is gewoon de beste en Twinke Toes maakt al helemaal geen kans.

Tony
02-10-2008, 13:34
ik zeg ook.. de enige die hem nu zou kunnen pakken is bisping op 185.... maar waarom gaat dat hem niet worden? Komen hun dan nooit meer tegen elkaar te staan ofzo?

Tony
02-10-2008, 13:36
trouwens.. wat dacht je als GSP een gewichtklasse omhoog gaat...

YoMarK
02-10-2008, 13:40
Nee, ik bedoel dat bisping het niet gaat winnen.
Zeker niet gezien de partij Franklin - Hamill. Bisping had de grootste moeite
met Hamill(als hij al niet onterecht gewonnen heeft). Franklin tegen Silva hebben we ook meerdere keren gezien.
Logica die niet altijd opgaat natuurlijk, maar daarom heb ik er wel m'n twijfels bij.

Tony
02-10-2008, 13:42
Bisping op 205 was een medium vechter... niet slecht maar zeker ook geen uitblinker.
op 185 is het een steengoeie vechter die bijna iedereen kan hebben....

Jani
02-10-2008, 13:48
volgens mij probeerde Frank Trigg precies hetzelfde tegen Robbie Lawler :lol:

YouTube - Robbie Lawler Vs Frank Trigg (http://nl.youtube.com/watch?v=VV9YwSQBY_E)

Tony
02-10-2008, 13:52
te gekke vechter vond ik dat altijd, lawler.. zijn partij tegen nick diaz is MASTERLIJK

FOCUS
02-10-2008, 17:12
:lol:wat een humor heeft die gast

MilfhunterMMA
02-10-2008, 17:16
ik zeg ook.. de enige die hem nu zou kunnen pakken is bisping op 185.... maar waarom gaat dat hem niet worden? Komen hun dan nooit meer tegen elkaar te staan ofzo?

fout gegard mousasi pakt hem!