PDA

View Full Version : Crocop wil revenge



Tony
02-10-2008, 23:16
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/04/mirkocrocop.jpg


I accept what happened at DREAM 6. A disqualification win would have meant nothing. I do not need such a victory. But next time he better not hit me close to my genitals. If he tries it again, I will pay him back with the same measure. And I’ll do it deliberately, with no hesitation. Mixed martial arts is a brutal sport, but there are certain rules that should be respected. I’ve respected them my whole career, as have my opponents. I’m not going to cry over spilled milk. I will have my revenge at the DREAM tournament on December 31 against Overeem.

-Former UFC and PRIDE heavyweight Mirko “Cro Cop” Filipovic talks to his native Jutarnji.hr about the No Contest decision at DREAM 6 against Alistair Overeem. “Demolition Man” delivered several illegal groin strikes during their heavyweight bout, providing a disappointing conclusion to a fight that had received much interest and fanfare leading up to it. Cro Cop hopes to deliver what was promised with a rematch on December 31.

marcelt
02-10-2008, 23:24
Kan me voorstellen dat ie pissed off is, maar hij had er sowieso aangegaan. Demo Man ownde hem big time!

The Bulldog
02-10-2008, 23:37
hoiop dat CC wel door heeft dat ie zijn training regime een knoopie hoger moet gooien..

en dan als nog iets kan laten zien...miste die duivelse blik dit keer ook weer...maar hoop nog steeds op een wederopstanding van de echte cro cop...

hoop doet leven...

De man van 14K
02-10-2008, 23:39
CC krijgt een hoop kansen, nu weer een om terug te komen.. maar of hij terug gaat komen. ik denk dat de odds sterk naar Dman wijzen..

MilfhunterMMA
03-10-2008, 00:04
misschien is dit de prikkel die cro cop nodig heeft!

123trisweat
03-10-2008, 00:46
hoop dat overeem hem nu niet onderschat, stay sharp

joost
03-10-2008, 00:49
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/04/mirkocrocop.jpg

lijkt de schaduw van overeems hoofd wel op cc lichaam :D

Mr 1 Leg
03-10-2008, 08:39
ben benieuwd naar de rematch iy like it

chief108
03-10-2008, 09:12
WAR CROCOP!!!!

gewoon slopen die Ali

Iwan
03-10-2008, 09:13
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/04/mirkocrocop.jpg

lijkt de schaduw van overeems hoofd wel op cc lichaam :D

Damn, hoezo oog voor detail...:eek:

Tony
03-10-2008, 09:23
ik hoop dat CC er een soort van do or die situatie van maakt...

Net als toen tegen Wand.. Hij had zich voorgenomen om te stoppen met MMA als ie zou verliezen... het resultaat mocht daar zijn.... Wat een duivelse kop van CC en wat een pure dominantie was dat toen.. De teenafdrukken van CC stonden vol in de zij van Wand getekend.

FOCUS
03-10-2008, 09:43
waar is zn gretigheid, zn drive gebleven?

Tony
03-10-2008, 09:47
Bij paspoes in zijn koeienpak.... het wil er maar niet uit komen...

chief108
03-10-2008, 10:16
Bij paspoes in zijn koeienpak.... het wil er maar niet uit komen...
bij de haren op Hairfag's harses.. nee...
maar we blijven hopen

Luka
03-10-2008, 10:33
hij heeft goed op zn kloten gekregen :D:D DMAN nokkie :p

El Bambino
03-10-2008, 10:55
Vind het zeer jammer dat grote sporters zoals Crocop op deze manier eindigen met hun carrieres. Crocop is allang niet meer de killer die ie was en incaseert nederlaag na nederlaag en dat vind ik echt zonde. Waarom niet stoppen op je hoogtepunt? Het heeft tog te maken met ijdelheid, in the picture willen staan en al die aandacht krijgen op dat podium.

TOON
03-10-2008, 11:03
zware woorden voor iemand die het al twee jaar niet veel meer laat zien helaas...
ik heb eigenlijk altijd wel gedacht dat ie weer terug zou komen op het 'oude' niveau...
maar hij straalt niet meer zoals eerst, die drive is weg...en volgens mij kun je dan trainen wat je wil, maar als het tussen je oren niet goed zit heb je ook niets in de ring tegen overeem in te brengen...Overeem moet er alleen voor waken dat ie niet te overmoedig wordt straks!

MilfhunterMMA
03-10-2008, 11:04
mwaoh hij heeft 2 partijen verloren. vind ik nog wel meevallen. bovendien is hij pas 34 dus hij heeft nog wel wat partijen in zich.

Tony
03-10-2008, 11:07
Mee eens.. iedereen heeft het erover hoe slecht ie vecht en dat ie alleen nog maar verliest enzo..

Maar komop zeg. bekijk de feiten nu eens gewoon objectief:

Fight Finder - Mirko Filipovic's Mixed Martial Arts Statistics (http://www.sherdog.com/fighter/mirko-filipovic-2326)


2 partijen verloren.. nou nou.. wat een zwaktebeeld..

TOON
03-10-2008, 11:18
in mijn ogen gaat het niet om zijn record, maar wat ie heeft laten zien sinds hij de GP heeft gewonnen...hij heeft nooit meer zijn oude 'pride'-vorm laten zien en daar hoopte ik op... hij heeft nog steeds een record om U tegen te zeggen datklopt...maar het is meer het verwachtingspatroon wat ik van hem heb wat hij al een hele lange tijd niet heeft laten zien helaas... en ik heb lang gehoopt dat dat nog terug zou komen, maar ik denk echt dat we dat niet meer zien... wat ik overigens als liefhebber heel jammer zou vinden!

FOCUS
03-10-2008, 11:24
ik vind het rot om te zeggen,
maar ik begin ook te twijfelen hoor

Garcia
03-10-2008, 11:27
Dit was een mooie wake-up call voor CroCop, en ik weet zeker dat hij nu 200% harder gaat trainen om het gewenste niveau te halen, want hij kwam zeker wat tekort tegen Ali.
Natuurlijk had hij een gameplan en wellicht duurde de partij te kort om de uitwerking ervan te zien, maar hij heeft een paar rake klappen gekregen incl cut waardoor hij een verhoogd risico liep om de partij te verliezen op KO of TKO.

Wheelie
03-10-2008, 11:52
CroCop is history ;)

Remco
03-10-2008, 12:04
Het is dat ie soms zo ongenaakbaar hard was, maar over het algemeen wordt ik al moe als ik de naam CroCop hoor. Veel gedoe, maar weinig resultaat. Als hij nou knokte voor wat ie waard was en desondanks verloor, zoals Wand, was het nog tot daar aan toe, maar hij maakt een hoop herrie om vervolgens te verstenen tot een standbeeld.

Remco
03-10-2008, 12:04
En o ja, hij heeft mij te vaak vCash gekost!

Khanom Thom
03-10-2008, 12:10
Kijken wat voor "smoesje" hij op 1 Januari heeft als hij wakker wordt met barstende koppijn (...en niet van de champagne).

;)

dimitri
03-10-2008, 13:12
Dit was een mooie wake-up call voor CroCop, en ik weet zeker dat hij nu 200% harder gaat trainen om het gewenste niveau te halen, want hij kwam zeker wat tekort tegen Ali.
Natuurlijk had hij een gameplan en wellicht duurde de partij te kort om de uitwerking ervan te zien, maar hij heeft een paar rake klappen gekregen incl cut waardoor hij een verhoogd risico liep om de partij te verliezen op KO of TKO.

Ja, verliezen tegen Gonzaga en tegen Kongo was vast niet genoeg als wake-up call.

En wat betreft zijn gameplan voor het gevecht met Overeem... als die partij nog iets langer had geduurd dan had Mirko er op het eind als een platgeslagen hamburger uitgeizen.

Als Mirko geen knie in z'n kruis had gehad dan had hij zeker verloren op beslissing, en misschien op TKO of KO.

Tony
03-10-2008, 13:24
Ja, verliezen tegen Gonzaga en tegen Kongo was vast niet genoeg als wake-up call.

En wat betreft zijn gameplan voor het gevecht met Overeem... als die partij nog iets langer had geduurd dan had Mirko er op het eind als een platgeslagen hamburger uitgeizen.

Als Mirko geen knie in z'n kruis had gehad dan had hij zeker verloren op beslissing, en misschien op TKO of KO.


als CC geen knie in kruis had gehad.. had ie mogelijk een straight right in zijn visage neergeplant... en daarop volgend een dikke highkick waar Overeem knokkie out op was gegaan..

wie weet....


Net als toen tegen chuck liddell... Overeem begint sterk en veegt de vloer aan met chuck.. totdat chuck 1 goeie stoot land... Overeem is een beetje wankel en voila.. stoot combinatie erop loslaten..

winner by ko... chuck.


(terwijl als je iemand alleen maar de eerste paar minuten laat zien die zou denken dat overeem met 2 vingers in zijn neus en 1 in zijn aars gewonnen had)

Het is heel makkelijk om te komen met "stel dat".. Maar deze sport heet MMA.. en dat wil zeggen dat de winnaar pas duidelijk is na de laatste bel... en geen seconde eerder.

dat is alles dat ik erover te vertellen heb.. niet meer en niet minder.

en nee, ik zeg ook niet dat CC gewonnen zou hebben... ik zeg alleen dat het een mogelijk scenario is.

Tony
03-10-2008, 13:26
CHUCK LIDDELL vs ALISTAIR OVEREEM

YouTube - CHUCK LIDDELL vs ALISTAIR OVEREEM (http://www.youtube.com/watch?v=q7OaWzZd3S8)

Wheelie
03-10-2008, 14:06
Dat was nog op lhw;)
Nu hij niet meer hoeft te cutten is hij sterker dan ooit.
Ik denk dat er geen rematch komt omdat CC afzegt.
Hij wil denk ik niet nog een keer een pak slaag hebben, hij heeft nu gemerkt hoe sterk de Demolition Man is

Tony
03-10-2008, 14:12
ik weet dat dat op lhw was... daar gaat t me ook niet om..

t gaat me om het feit dat je in een mma partij in de laatste 10 seconden nog een ko kan krijgen.. en daarom vind ik het zo onjuist om overeem als de winnaar af te schilderen.
Ik ontken ook niet dat ie zeer sterk bezig was... dat was hij namelijk echt wel.

tis alleen niet reëel om te zeggen dat ie vast wel gewonnen had, PUUR en alleen vanwege de eerste 6 minuten.

The Bulldog
03-10-2008, 14:13
als CC geen knie in kruis had gehad.. had ie mogelijk een straight right in zijn visage neergeplant... en daarop volgend een dikke highkick waar Overeem knokkie out op was gegaan..

wie weet....


Net als toen tegen chuck liddell... Overeem begint sterk en veegt de vloer aan met chuck.. totdat chuck 1 goeie stoot land... Overeem is een beetje wankel en voila.. stoot combinatie erop loslaten..

winner by ko... chuck.


(terwijl als je iemand alleen maar de eerste paar minuten laat zien die zou denken dat overeem met 2 vingers in zijn neus en 1 in zijn aars gewonnen had)

Het is heel makkelijk om te komen met "stel dat".. Maar deze sport heet MMA.. en dat wil zeggen dat de winnaar pas duidelijk is na de laatste bel... en geen seconde eerder.

dat is alles dat ik erover te vertellen heb.. niet meer en niet minder.

en nee, ik zeg ook niet dat CC gewonnen zou hebben... ik zeg alleen dat het een mogelijk scenario is.

x2

A.F.
03-10-2008, 14:18
als CC geen knie in kruis had gehad.. had ie mogelijk een straight right in zijn visage neergeplant... en daarop volgend een dikke highkick waar Overeem knokkie out op was gegaan..

wie weet....


Net als toen tegen chuck liddell... Overeem begint sterk en veegt de vloer aan met chuck.. totdat chuck 1 goeie stoot land... Overeem is een beetje wankel en voila.. stoot combinatie erop loslaten..

winner by ko... chuck.


(terwijl als je iemand alleen maar de eerste paar minuten laat zien die zou denken dat overeem met 2 vingers in zijn neus en 1 in zijn aars gewonnen had)

Het is heel makkelijk om te komen met "stel dat".. Maar deze sport heet MMA.. en dat wil zeggen dat de winnaar pas duidelijk is na de laatste bel... en geen seconde eerder.

dat is alles dat ik erover te vertellen heb.. niet meer en niet minder.

en nee, ik zeg ook niet dat CC gewonnen zou hebben... ik zeg alleen dat het een mogelijk scenario is.

de goeroe heeft gesproken....

chief108
03-10-2008, 15:15
:osu:

MilfhunterMMA
03-10-2008, 17:30
Ja, verliezen tegen Gonzaga en tegen Kongo was vast niet genoeg als wake-up call.

En wat betreft zijn gameplan voor het gevecht met Overeem... als die partij nog iets langer had geduurd dan had Mirko er op het eind als een platgeslagen hamburger uitgeizen.

Als Mirko geen knie in z'n kruis had gehad dan had hij zeker verloren op beslissing, en misschien op TKO of KO.

mooie glazen bol heb je....

micha
03-10-2008, 17:35
Dat was nog op lhw;)
Nu hij niet meer hoeft te cutten is hij sterker dan ooit.
Ik denk dat er geen rematch komt omdat CC afzegt.
Hij wil denk ik niet nog een keer een pak slaag hebben, hij heeft nu gemerkt hoe sterk de Demolition Man is

precies wat ik wou zeggen

De man van 14K
03-10-2008, 17:37
we gaaan het beleven! ik ben wel blij dat we nog een keer deze partij te zien krijgen...

micha
03-10-2008, 17:39
we gaaan het beleven! ik ben wel blij dat we nog een keer deze partij te zien krijgen...

ik wil er geld op zetten dat als hij weer tegen Alistair vecht dat hij gewoon weer een pak rammel krijgt en dan weer zo angstige blik in zijn ogen krijgt als hij beseft dat nooit kan winnen.

leks
03-10-2008, 17:50
CC is nooit een goede incasseerder geweest, dat was overigens al in de K-1 dat er momenten waren dat als hij klappen kreeg hij snel kon laten afweten.

Iemand die zoveel en zo hard kan uitdelen, wat natuurlijk geweldig is, maar in verhouding zo weinig kan nemen kan in mijn ogen nooit een echte topper zijn.

Mja voor Alistair geldt hetzelfde, die heeft nog heel wat te bewijzen qua uithouding en mentaliteit.

Echte toppers zijn Gordon, Joling en die andere nietnichtpief.

fugitive
04-10-2008, 10:09
Vind het zeer jammer dat grote sporters zoals Crocop op deze manier eindigen met hun carrieres. Crocop is allang niet meer de killer die ie was en incaseert nederlaag na nederlaag en dat vind ik echt zonde. Waarom niet stoppen op je hoogtepunt? Het heeft tog te maken met ijdelheid, in the picture willen staan en al die aandacht krijgen op dat podium.

Wat een onzin zeg..

Zoals eerder gezegd valt het qua nederlagen wel mee. en wat moest ie dan doen volgens jou? stoppen op zn 30e, terwijl ie nog zeker 8 jaar op topniveau zou kunnen meedraaien?

Heb je er wel eens over nagedacht dat sommige topsporters topsport bedrijven omdat ze het leuk vinden en ervoor léven, en vroeger ook om die reden begonnen zijn met hun sport? Denk aan bijv. Lance Armstrong, Rintje Ritsma en David Coulthard. Dat ze in de picture staan en alle aandacht krijgen vragen ze niet om, dat krijg erbij als je topsport bedrijft.

Is de glans van Lance's 7 touroverwinningen minder als ie aankomend jaar 2e wordt ofzo? ik vind van niet en wie zijn wij om te oordelen over iemand anders zijn carriere keuzes?

vond t trouwens erg onsportief van Alistair om die knietjes zo laag te geven, voor iemand van zijn lengte moet het toch geen probleem zijn ze hoger te plaatsen, hij heeft de overwinning op die manier gewoon weggegooid.
Maar in december sloopt Crocop m gewoon, daar twijfel ik niet over.

chief108
04-10-2008, 10:23
vond t trouwens erg onsportief van Alistair om die knietjes zo laag te geven, voor iemand van zijn lengte moet het toch geen probleem zijn ze hoger te plaatsen, hij heeft de overwinning op die manier gewoon weggegooid.
Maar in december sloopt Crocop m gewoon, daar twijfel ik niet over.
QFT

Wheelie
04-10-2008, 10:35
LMAO @ iedereen die straks toch maar hun vcash op Overeem gaat zetten terwijl Overeem eerst vet the underdog was hier op Mixfight.nl ;)
Wil je geld verdienen, zet je geld op Overeem.
Ben echt benieuwd wat de bookies nu gaan doen

Angelco
04-10-2008, 12:03
LMAO @ iedereen die straks toch maar hun vcash op Overeem gaat zetten terwijl Overeem eerst vet the underdog was hier op Mixfight.nl ;)
Wil je geld verdienen, zet je geld op Overeem.
Ben echt benieuwd wat de bookies nu gaan doen

nope, ik blijf mn vCash inzetten op CC .... ook al is het maar 4000 :p

chief108
04-10-2008, 12:55
x2

FOCUS
05-10-2008, 09:36
QFT

oke,
nu ben ik het zat,
WAT IS QFT:boos:

Vitor Belfort
05-10-2008, 09:51
What is ? (http://netforbeginners.about.com/od/forumsandlists/f/whatisQFT.htm)


Ik dacht eigenlijk dat het iets anders was!:P

Angelco
05-10-2008, 11:49
ik wil er geld op zetten dat als hij weer tegen Alistair vecht dat hij gewoon weer een pak rammel krijgt en dan weer zo angstige blik in zijn ogen krijgt als hij beseft dat nooit kan winnen.

en de eerste keer was je te chicken om er geld op te zetten ? je hebt nogal vertrouwen in Overeem moet ik zeggen :p

micha
05-10-2008, 12:44
en de eerste keer was je te chicken om er geld op te zetten ? je hebt nogal vertrouwen in Overeem moet ik zeggen :p


gelul ik had mijn geld op Alistair.

ik heb nog nooit tgen GG ingezet.

nou kom maar op!

Ik wil echt geld inzetten op Alistair tegen CC. Dus ga maar aan je moeder vragen of je mag inzetten met de grote jongens maar niet huilen als je straks je centjes kwijt bent he

Angelco
05-10-2008, 13:55
gelul ik had mijn geld op Alistair.

ik heb nog nooit tgen GG ingezet.

nou kom maar op!

Ik wil echt geld inzetten op Alistair tegen CC. Dus ga maar aan je moeder vragen of je mag inzetten met de grote jongens maar niet huilen als je straks je centjes kwijt bent he

hahaha ben je altijd zo snel kwaad? must be the roidrage :D

micha
05-10-2008, 14:16
hahaha ben je altijd zo snel kwaad? must be the roidrage :D

ik ben helemaal niet kwaad ik ben juist een gemoedelijke brabo

micha
05-10-2008, 14:17
hahaha ben je altijd zo snel kwaad? must be the roidrage :D


maar durf je er nou geld op te zetten? ik neem namelijk iedere bedrag aan van jou

robholland
05-10-2008, 14:36
Hoop dat de partij niet doorgaat want Crocop weer in elkaar gebeukt zien worden kan ik niet nog eens aanzien :(:(:(

DannyvK
05-10-2008, 14:56
Vind die hele onzin rond CroCop 'n beetje onnozel. Net zoiets als dat Overeem toen 3x achter elkaar verloor, van Nogueira, Rua en Arona geloof k.. Hoop dat dit 'n mooie drive voor CC is om er keihard voor te gaan en Overeem een poepie te laten ruiken.. ;-)

micha
05-10-2008, 19:33
Hoop dat de partij niet doorgaat want Crocop weer in elkaar gebeukt zien worden kan ik niet nog eens aanzien :(:(:(

ik denk zelf dat CC het niet op een partij laat aankomen