PDA

View Full Version : PbP [HOOFDPROGRAMMA] KO EVENT AHOY ROTTERDAM



Pages : 1 2 3 4 5 [6]

The Bulldog
07-10-2008, 13:22
je hoeft je niet te schamen want ik denk zelfs dat a.overheem het zelfs aflegd tegen stafan struve .
maar je moet je wel schamen voor het feit dat je stefan wel even zou pakken en op internet loopt te verkondigen en dan binnen 15sec verliest.
dus doe voortaan gewoon normaal en vecht je partij.

afzender .milco voorn

Osu Milco,

Even voor de duidelijkheid...ik heb nergens gezet dat hem wel even ging pakken....ik heb een keer een graop gemaakt in een topic hoe om te gaan met lange tegenstanders...echt een grap..

Ik was er wel van overtuigd dat ik dit keer zou kunnen winnen...

en idd ik schaam me diep voor die zielige 15 sec en het feit dat ik daarin 5 grote fouten maak die onnodig waren ...ik was namelijk goed voorbereid..

Ik ben met je eens dat Stefan een top knokker is heb ik ook uitgedragen overal..had ook geen grond om iets anders te verkondigen gezien hij in Zutphen ook relatief makkelijk won..

Dus ......

Ralf

Tony
07-10-2008, 13:26
:osu:

ICON
07-10-2008, 17:18
rare opmerking..

als iemand respectvol is naar zn tegenstander dan is t the underdog wel.

anonymous001
07-10-2008, 17:40
Ik denk inderdaad dat het grapje verkeerd begrepen is. Of dat Underdog's opmerkingen (en die van sommige anderen) over een goede voorbereiding niet goed opgevat werden.

Maar ik kan me niet voorstellen dat Underdog zich ergens disrespectvol uit zou laten...

Mooi zo. Zand er over.:D

:osu:

Ralf, jammer van je verlies en vooral de manier waarop. Succes met het toewerken naar een volgende partij!

De man van 14K
07-10-2008, 18:08
Milco Voorn is toch ook van jouw gewicht Ralf... ;)

The Bulldog
07-10-2008, 18:24
mijn plek is me al weer gewezen door Stefan Rosso, ik zal me eerst moeten gaan bewijzen weer...

Naar promotors maar zeker ook naar mijn trainers , de kancho en mezelf...

Tony
07-10-2008, 18:26
mijn plek is me al weer gewezen door Stefan Rosso, ik zal me eerst moeten gaan bewijzen weer...

Naar promotors maar zeker ook naar mijn trainers , de kancho en mezelf...

Every big journey begins with a single small step...

the boxer
07-10-2008, 18:28
je hoeft je niet te schamen want ik denk zelfs dat a.overheem het zelfs aflegd tegen stafan struve .
maar je moet je wel schamen voor het feit dat je stefan wel even zou pakken en op internet loopt te verkondigen en dan binnen 15sec verliest.
dus doe voortaan gewoon normaal en vecht je partij.

afzender .milco voorn

Ik ken Ralf enkel van hier op ons topforum,Maar als er een iemand sportief is tov zijn tegenstanders is het Ralf wel!!!!
En een beetje gezonde peptalk hoort er nu eenmaal bij!!

the boxer
07-10-2008, 18:30
mijn plek is me al weer gewezen door Stefan Rosso, ik zal me eerst moeten gaan bewijzen weer...

Naar promotors maar zeker ook naar mijn trainers , de kancho en mezelf...


Maak maar dat je in Februari in Maastricht vecht!!

De man van 14K
07-10-2008, 19:09
mijn plek is me al weer gewezen door Stefan Rosso, ik zal me eerst moeten gaan bewijzen weer...

Naar promotors maar zeker ook naar mijn trainers , de kancho en mezelf...


wat dacht je van stoppen met janken en gewoon keihard gaan trainen? ;)

The Bulldog
07-10-2008, 19:38
:D

chief108
07-10-2008, 20:22
wat dacht je van stoppen met janken en gewoon keihard gaan trainen? ;)
en zo is't... :thup:

gotta get back on the horse...