PDA

View Full Version : Uitslagen Ahoy?



micha
06-10-2008, 09:30
Heeft iemand de uitslagen op een rijtje?

De man van 14K
06-10-2008, 09:33
Heb jij ze op een rijtje? ;)

micha
06-10-2008, 09:36
Heb jij ze op een rijtje? ;)

het is een beetje lastig om alles uit de pbp te vissen. Jojo heeft gewonnen Bob verloren. Marloes heb ik gezien. Ralf had pech maar ik wil alles weten.

De man van 14K
06-10-2008, 09:46
Lima verloor, Kraus wil die titel terughalen en gaat dus in Croatie vechten.
Ali Gunyar won, Chaid kreeg ook nog een strafpunt voor natrappen.
Yvel was met 2 min klaar, ze lagen meteen op de grond met een enkelklem.
Bob verloor, Patterson was goed bezig.
Marloes Koenen won dmv appeltje eitje waarop de scheids ingreep
Chief verloor van die dronken oude knakker in vak DL
Tony viel Nick zijn zusje lastig
Ralf verloor en was teleurgesteld.
Daniel verloor maar was erg indrukwekkend
Iggy won maar zag er gassed uit, Breggy was ook niet denderend
Kaas was erg goed en won van Chico middels een choke, stond hij El Toro ook uit te dagen met een shirtje alsof hij een stier lokte.
Belaini verloor onterecht van Diender.
Jojo won twijfelachtig

Richelieu
06-10-2008, 09:50
het is een beetje lastig om alles uit de pbp te vissen. Jojo heeft gewonnen Bob verloren. Marloes heb ik gezien. Ralf had pech maar ik wil alles weten.

Ben het wel mnet Micha eens Bas. Een topic met 1226 reply's, die ruim 27000 keer bekeken is...dan is het vrij lastig om alles er na de tijd uit te vissen..;)

micha
06-10-2008, 09:50
Thanks Rosso

en wie werd er nou wereldkampioen?

Fr3ddy
06-10-2008, 09:53
Inderdaad.. werd er ook gevochten om een wereldtitel?


Ik vond overigens dat Diender wel terecht gewonnen heeft. Ik had het idee dat hij veel meer scoorde met zijn benen over de hele partij. Belaini maakte echter de partij..

Ben blij dat ik niet in de jury zit maar nogmaals: TERING wat een partij was dit!

micha
06-10-2008, 09:56
Inderdaad.. werd er ook gevochten om een wereldtitel?


Ik vond overigens dat Diender wel terecht gewonnen heeft. Ik had het idee dat hij veel meer scoorde met zijn benen over de hele partij. Belaini maakte echter de partij..

Ben blij dat ik niet in de jury zit maar nogmaals: TERING wat een partij was dit!


x2

Richelieu
06-10-2008, 10:04
Inderdaad.. werd er ook gevochten om een wereldtitel?


Ik vond overigens dat Diender wel terecht gewonnen heeft. Ik had het idee dat hij veel meer scoorde met zijn benen over de hele partij. Belaini maakte echter de partij..

Ben blij dat ik niet in de jury zit maar nogmaals: TERING wat een partij was dit!

Zeker te weten Ferry!! Dit was echt dé partij van de avond!!! Voor de jury heel erg lastig denk ik om hier een winnaar uit te roepen, want beide vechters waren enorm aan elkaar gewaagd! Dit was toch wel de beste matching van het gala. Ik denk dat het maar net is waar je als jurylid het accent op legt. Belani stoote meer, maar Diender ronde alles meer af met een lowkick. Kan me wel vinden in de jurybeslissing. Ben nu wel heel erg benieuwd wat Rachid gaat doen tegen Bovy Sor Udonsorn Kaewsamrit! Dit gaat 30 november worden uitgevochten op full MT regels! Gezien de vorm waarin Rachid Belani verkeerd word dit een monsterpartij!

De man van 14K
06-10-2008, 10:08
vond het onterecht, daarbij liep Diender alleen maar naar voren, belaini stootte bijvoorbeeld 3x en kreeg een low. Dan tellen die 3 stoten zwaarder. Daarbij stootte hij echt veel meer dan Diender. ik ben het er niet mee eens, maar als ik de partij straks nog een keer kijk.. wie weet ben ik het dan wel met jullie eens.

De man van 14K
06-10-2008, 10:09
Thanks Rosso

en wie werd er nou wereldkampioen?


Wie niet! denk dat Henk kwantum korting kreeg bij de sportshop.
'Doet u mij maar 6 wereld titels, 3 europeese titels en 9 certificaten van echtheid.'

De man van 14K
06-10-2008, 10:11
Wie won de partij, Wustenburg vs. Buffer?

Fr3ddy
06-10-2008, 10:14
vond het onterecht, daarbij liep Diender alleen maar naar voren, belaini stootte bijvoorbeeld 3x en kreeg een low. Dan tellen die 3 stoten zwaarder. Daarbij stootte hij echt veel meer dan Diender. ik ben het er niet mee eens, maar als ik de partij straks nog een keer kijk.. wie weet ben ik het dan wel met jullie eens.

Haha, laat het ons weten..

Overigens boeit het mij weinig wie er gewonnen heeft. Ben het 100% met Harmen eens. Dit was de partij van de avond. Reclame voor de sport

Richelieu
06-10-2008, 10:18
Wie won de partij, Wustenburg vs. Buffer?

Met alle respect voor Wustenburg, the voice of Europa..;), maar de Gebr. Buffer zijn echt de besten ter wereld! Ik vond het echt te gek om deze man eens van dichtbij in actie te zien. Vooral de bepaalde move die hij snel maakt als de vechter werd aankondigd is echt grappig. Hij herhaalde dit elke keer! Had wel een vermoeden dat het uitspreken van de Holland namen een probleem zou gaan worden, maar ik vond het echt top wat hij deed. Jan Oesterbaaaaaaaaaaaaaaan!..:D

micha
06-10-2008, 10:20
Nog bedankt voor de foto's richelieu

Fr3ddy
06-10-2008, 10:34
Jojo won twijfelachtig

Ik ben het met je eens dat het misschien een beslissing is waar niet iedereen het mee eens is. Misschien verdiende Najat meer, misschien ook niet. Daar wil ik me verder niet over uitlaten.
Toch wil ik even kwijt dat ik het heel erg knap vind wat jojo wederom heeft gepresteerd.

Kreeg vlak na de partij een smsje van jojo. De dag voor haar partij is haar opa overleden en je kan je voorstellen dat de focus voor je partij dan volledig verlegd is naar veel belangrijkere zaken dan een potje kickboksen. Ze had bijna niet geslapen en je kon gewoon tijdens de partij zien dat ze er niet helemaal bij was. Ik heb haar veeeeel beter gezien. Het kenmerkt jojo dat ze gewoon de partij knokt.. een echte vechtersmentaliteit!

MB667
06-10-2008, 10:49
Gecondoleerd Jorina met het overlijden van je grootvader. Dat je dan nog zo goed vecht, respect.

Diender maakte naar mijn mening ook veel meer punten met de lowkicks in de 2de,3de en 4de ronde. dat bellany nog kon staan. damned

Richelieu
06-10-2008, 11:00
Diender maakte naar mijn mening ook veel meer punten met de lowkicks in de 2de,3de en 4de ronde. dat bellany nog kon staan. damned


Ik vond er trouwens een paar erg wazige jury beslissingen tussen zitten. Van de zege van Diender snapte ik niets, ik vond Belaini veel beter, gevaarlijker en agressiever (ze zullen wel weer alle laffe lowkickjes en halve stootjes als treffers hebben zitten tellen bij de jury :s)

:rolleyes:..Ik voel weer een beef tussen de MT en MMA liefhebbers opkomen...:)

Casparvdzouw
06-10-2008, 11:12
Wat heeft spong gedaan gister. dacht dat hij ook vocht op ''Tough is not enough';

De man van 14K
06-10-2008, 11:16
hij vocht maar was met 15sec klaar omdat die smiler een sheurtje in zn kop had.
Jammer!!!

Richelieu
06-10-2008, 11:16
Wat heeft spong gedaan gister. dacht dat hij ook vocht op ''Tough is not enough';

"The Smile" Turner was het lachen gisteravond snel vergaan. Een snelle actie van Spong (knie naar het hoofd) veroorzaakte een scheur bij het oog van Turner en de dokter stopte in de eerste ronde de partij!

Casparvdzouw
06-10-2008, 11:34
"The Smile" Turner was het lachen gisteravond snel vergaan. Een snelle actie van Spong (knie naar het hoofd) veroorzaakte een scheur bij het oog van Turner en de dokter stopte in de eerste ronde de partij!
PWNED

el bastardo
06-10-2008, 11:52
Chief verloor van die dronken oude knakker in vak DL
Tony viel Nick zijn zusje lastig

:thup:

el bastardo
06-10-2008, 11:52
Wie niet! denk dat Henk kwantum korting kreeg bij de sportshop.
'Doet u mij maar 6 wereld titels, 3 europeese titels en 9 certificaten van echtheid.'
Haha, idd. Elk gevecht was weer voor een andere titel. Ik weet al niet meer wie de YMCA Europese titel van de -70 klasse won.

Tony
06-10-2008, 11:55
omfg ja... die zatte knakker voor ons.. Wie heeft hem op de foto gezet? Boris was jij dat? Of wie was het ook alweer...

die gast kon niet meer praten, staan of zitten... lol :lol:
En nee, ik heb nicks zusje/vriendinnetje niet lastig gevallen (maar ik had t stiekem graag gedaan hoor)

De man van 14K
06-10-2008, 11:55
HAHA de ABCD, YMCA, TITS or GTFO titel

Tony
06-10-2008, 11:55
Haha, idd. Elk gevecht was weer voor een andere titel. Ik weet al niet meer wie de YMCA Europese titel van de -70 klasse won.

And the winner of the ABC, CDA, KLM, YMCA, DSM, PVDA world titel fight.. bla bla..

sjongejonge.. ging nergens over...

Tony
06-10-2008, 11:56
HAHA de ABCD, YMCA, TITS or GTFO titel

lol:)

el bastardo
06-10-2008, 11:56
Met alle respect voor Wustenburg, the voice of Europa..;), maar de Gebr. Buffer zijn echt de besten ter wereld! Ik vond het echt te gek om deze man eens van dichtbij in actie te zien. Vooral de bepaalde move die hij snel maakt als de vechter werd aankondigd is echt grappig. Hij herhaalde dit elke keer! Had wel een vermoeden dat het uitspreken van de Holland namen een probleem zou gaan worden, maar ik vond het echt top wat hij deed. Jan Oesterbaaaaaaaaaaaaaaan!..:D
The voice of Europe is nog steeds Eddie Wally hoor :D. En idd met alle respect voor RW, Bruce Buffer is gewoon ruig. Zo als die man het doet, zo hoort het! En laat m problemen hebben met de Ned. namen (hetgeen geen probleem was idd) das nog 100000000x beter dan Booooooooooooooooooooooob Sjreiberrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van Wustenberg.

De man van 14K
06-10-2008, 16:28
hahaha echt geweldig, die gast is zo fucking slecht dat het gewoon humor is! ik heb zo gelachen.. Zelfs die Buffer zat hem aan te kijken zo van; Gaat het ff niet gast!

Maar goed ik ben toch een hoop dingen te weet gekomen gisteren, zodat bijvoorbeeld dat Unox broodjes als een gek stinken. Die hele tribune stonk ernaast. Zat er een vetklep achter me die een boer liet.. Goeiedag ik dacht dat ik kapot ging!
ik heb ook geleerd dat er veel meer titels te verkrijgen zijn, dan dat we vechters hebben,
dat Patterson zo scheel als een gladiool is maar toch Bob weet te raken,
dat Chief toch best wel management kwaliteiten heeft alleen niemand weet waar die kartonnenbakjes voor Ronan uiteindelijk beland zijn,
dat sommige mensen veel harder kunnen rennen dan je bijvoorbaat had ingeschat,
dat Wheelie zich niet tussen het gewone volk wil mengen ;),
dat Z.O.D-naren amper te verstaan zijn en dat dat al helemaal niet lukt als ze een paar biertjes op hebben,
dat datzelde ook wel voor Limburgers geldt..
dat sommige forumbroeder aanhang mee hebben voor het vermaak van de overige forumbroeders (daar mogen reps voor uitgedeeld worden)
dat dit voor sommige forumbroeders hun eerste echte gala was en ze toch wel verrast waren..,
dat Redjuh alle vormen van nuancering kwijt is zo gauw als hij een biertje of wat op heeft,
dat Redjuh de enige was die IGGY echt aanmoedigde in Ahoy,

Virus
06-10-2008, 16:42
hahaha echt geweldig, die gast is zo fucking slecht dat het gewoon humor is! ik heb zo gelachen.. Zelfs die Buffer zat hem aan te kijken zo van; Gaat het ff niet gast!

lol... daar een foto van zou priceless zijn...

Tony
06-10-2008, 16:53
dat sommige forumbroeder aanhang mee hebben voor het vermaak van de overige forumbroeders (daar mogen reps voor uitgedeeld worden)


:brow:

Begint met een N en eindigd op ick?

De man van 14K
06-10-2008, 16:55
Nick ging wat posten in de Dungeon had hij toegezegd..
A zeggen mag, B zeggen moet :brow:

chief108
06-10-2008, 16:57
dat gaat hem zeker reps opleveren dan....

Tony
06-10-2008, 17:03
Nick ging wat posten in de Dungeon had hij toegezegd..
A zeggen mag, B zeggen moet :brow:

reps voor nick :)
(mits hij B zegt)

Maarre...... het was een leuk rokje... het moet gezegd worden.

De man van 14K
06-10-2008, 17:19
het was een jurkje.


barbaar

el bastardo
06-10-2008, 17:28
Haha, en dat hield ze met man en macht vast elke keer als ze voorbij ons kwam. Zeker bang dat Tony haar onzedelijk wilde betasten :)

Go Nick! Die reps krijg je van mij al om een andere reden.

Tony
06-10-2008, 17:33
het was een jurkje.


barbaar

klopt... scherp van je Marc.

el bastardo
06-10-2008, 18:01
Scherp issie zeker!

Tony
06-10-2008, 18:29
en gelikt... in zijn strakke outfit...

die trui van je, was dat gemaakt van kashmir?

mama
06-10-2008, 18:39
dat Redjuh de enige was die IGGY echt aanmoedigde in Ahoy,
jullie letten echt niet op he.......

De man van 14K
06-10-2008, 19:35
en gelikt... in zijn strakke outfit...

die trui van je, was dat gemaakt van kashmir?


Ralph lauren bitches

el bastardo
06-10-2008, 19:40
jullie letten echt niet op he.......
Of je schreeuwde niet hard genoeg :whistling:

Marco (scheids)
06-10-2008, 19:47
dat Redjuh de enige was die IGGY echt aanmoedigde in Ahoy,

Fout mijn vriendin ook ... is een die hard Iggy fan !!!

chief108
06-10-2008, 19:57
Red is vooral ook heel erg anti Breggy geloof ik....

De man van 14K
06-10-2008, 20:42
Red is gewoon heel erg anti .