PDA

View Full Version : gilbert yvel ground game top.



tko-management
06-10-2008, 10:10
hurricane yvel laat weer zien dat hem niet zomaar op de ground kan pakken. en ze lasten paar partijen is hij master op de ground. de rus dacht ff een klem zetten maar moest snel tikken. he gil je bent master vriend.

De man van 14K
06-10-2008, 10:12
boks ouwe

Kingster
06-10-2008, 10:15
Gilbert Yvel VS Sergey Shementov
http://nl.youtube.com/watch?v=FtOdzS8deTA

Wheelie
06-10-2008, 10:16
Cool, bedankt Kingster

Kingster
06-10-2008, 10:17
Ben alle partijen aan het uploaden, kan nog wel ff duren maar ben ermee bezig.
http://nl.youtube.com/user/Patrbr

el bastardo
06-10-2008, 10:26
Tnx, dan hoef ik die paar die ik heb al niet meer te doen :)

chief108
06-10-2008, 11:55
top Kingster!

Pimp-Daddy
06-10-2008, 12:13
Thanx voor het uploaden!!! Ben benieuwd naar Bellani vs Diender...

Garcia
06-10-2008, 12:13
Gilbert is gewoon een topper!!

Tony
06-10-2008, 12:15
Tnx, dan hoef ik die paar die ik heb al niet meer te doen :)

jouw footage wil ik nog op mijn pc hebben.. dan maak ik er een ringgirl highlight van :D

Pernik
06-10-2008, 15:18
Inderdaad mooi, maar voor deze Gilbert koop ik geen kaartjes.

Pimp-Daddy
06-10-2008, 15:37
Inderdaad mooi, maar voor deze Gilbert koop ik geen kaartjes.

Jankerds moeten er altijd zijn hè....:crying:

nick
06-10-2008, 15:46
Echt jammer dat deze partij zo snel was afgelopen.

Shementov is behoorlijk aangekomen sinds de laatste x dat hij bij ons heeft getraind

chickenwing
06-10-2008, 17:55
het begin vond ik vreemd moet ik zeggen de gewoonte is na de staredown en uitleg in het midden van de ring dat de vechters weer terug naar hun eigen hoek moeten en dan daar het startsignaal krijgen maar joop (respect) deed enkel een stap naar achter toen ze nog tegenover elkaar stonden en zei meteen ''fight'' waarna de rus meteen in shootte en de partij meteen op de grond verder ging
dat vond ik tog slordig want had wel eerst wat staand vuurwerk willen zien
osu

mama
06-10-2008, 17:59
was blij dat ie zo snel klaar was. Schoot het tenminste op.
TOP hoor Gilbert!!! Mooi afgemaakt

makavelli
06-10-2008, 18:09
Was inderdaad een mooi sub van Gilbert. De groundgame van de jongens van team hardcore viel me wel tegen. Ze werden bijna allemaal gesubmit

micha
06-10-2008, 18:41
Gilbert deed zijn werk goed

Pernik
06-10-2008, 18:50
Jankerds moeten er altijd zijn hè....:crying:

Dat mag je vinden, ik vind MMA geweldig, maar als ik 80 euro voor een kaartje moet betalen en ik kan 90 % niet volgen omdat ik naar een beeldscherm moet gaan zitten turen om te zien wat er nou precies gebeurd mag ik dat ook vinden lijkt mij.
Gisteren naar SBS 6 zitten kijken en dan maakt het niet uit als men gelijk naar de grond gaat, je kan namelijk alles goed volgen en de hele opbouw naar een submission zien, als mooie bijkomstigheid hoorde je heel duidelijk de coaching, ook heel leerzaam.
Ik kan het mishebben, maar als je bijv. UFC ziet, dan zie je veel vaker een gedeelte staande, misschien moet de matchmaking beter.
Op deze manier is het denk ik, wat grote zalen betreft, doodlopend in Nederland, gisteren slechts een half vol Ahoy, terwijl een aantal jaar geleden Ahoy vol zat bij 2h2h.

renamer
06-10-2008, 18:56
Dat mag je vinden, ik vind MMA geweldig, maar als ik 80 euro voor een kaartje moet betalen en ik kan 90 % niet volgen omdat ik naar een beeldscherm moet gaan zitten turen om te zien wat er nou precies gebeurd mag ik dat ook vinden lijkt mij.
Gisteren naar SBS 6 zitten kijken en dan maakt het niet uit als men gelijk naar de grond gaat, je kan namelijk alles goed volgen en de hele opbouw naar een submission zien, als mooie bijkomstigheid hoorde je heel duidelijk de coaching, ook heel leerzaam.
Ik kan het mishebben, maar als je bijv. UFC ziet, dan zie je veel vaker een gedeelte staande, misschien moet de matchmaking beter.
Op deze manier is het denk ik, wat grote zalen betreft, doodlopend in Nederland, gisteren slechts een half vol Ahoy, terwijl een aantal jaar geleden Ahoy vol zat bij 2h2h.


yvel was niet diegene die naar de grond zou toch???

Pernik
06-10-2008, 19:01
Daar heb je gelijk in, dus lijkt het eerder op een verkeerde matchmaking.

renamer
06-10-2008, 19:07
Daar heb je gelijk in, dus lijkt het eerder op een verkeerde matchmaking.


wat heb je dan liever een freakshow zoals we die aventoe in jappan zien??? met een paar gasten die gewoon lomp om zich heen staan te rammen???? het hoord er nou eenmaal bij dat ze soms naar de grond gaan
mja je hebt fijnproevers en sensatiezoekers;)

el bastardo
06-10-2008, 19:08
Het kan altijd naar de grond gaan. Daar is het MMA voor. Ik zou ook niet blijven staan bij Yvel (ik zou hard wegrennen) want daar issie super, dus n takedown lijkt me dan logisch. Ook op de grond is MMA erg leuk om te kijken als liefhebber, maar het kan zijn dat een partij saai is. So be it. Ik heb gisteren ook genoeg saaie K1 partijen gezien.

Briant
06-10-2008, 19:22
Ik dacht o shit toen Gilbert werd neergehaald, maar gelukkig heeft ie zich er goed uit gered. Alhoewel ik de Rus niet echt sterk vond overkomen (nou is dat in vergelijking met Gilbert nooit een makkie)

Pernik
06-10-2008, 19:36
wat heb je dan liever een freakshow zoals we die aventoe in jappan zien??? met een paar gasten die gewoon lomp om zich heen staan te rammen???? het hoord er nou eenmaal bij dat ze soms naar de grond gaan
mja je hebt fijnproevers en sensatiezoekers;)


Misschien handig als je eerst mijn verhaaltje goed leest.

YoMarK
06-10-2008, 19:53
In de UFC heb je net zo goed hele partijen die zich op de grond afspelen. MMA is nu eenmaal niet voorspelbaar, en gelukkig maar.

Uitspraken als

Inderdaad mooi, maar voor deze Gilbert koop ik geen kaartjes. zijn niet nodig, het zal niet iedere keer zo gaan, zeker niet bij Yvel. Als je kan winnen in MMA moet je het doen.

ijsblok
07-10-2008, 02:11
kan iemand me nou trouwens uitleggen waarom gilbert zelf niet aftikt? Ik had het idee dat die beenklem bij hem ook aardig zat (en eerder).

Slome
07-10-2008, 07:13
kan iemand me nou trouwens uitleggen waarom gilbert zelf niet aftikt? Ik had het idee dat die beenklem bij hem ook aardig zat (en eerder).

Blijkbaar had meneer de Rus de klem niet volop!......:thup:

micha
07-10-2008, 07:31
of de hurricane heeft een hoge pijn grens

Gary
07-10-2008, 10:14
of de hurricane heeft een hoge pijn grens

of in het ergste geval wankelt ie een paar maanden rond :P

YoMarK
07-10-2008, 10:30
Ik had het idee dat gibert ook een beetje hinkte na de partij, maar ik kan me vergissen.

blazin.arr0w::::
07-10-2008, 11:46
Ik kan me nog een partij herinneren tegen Cheik Kongo (dacht in de Arena??) waarbij er een armklem gezet werd door Kongo en Yvel het uitschreeuwde maar niet tapte om vervolgens toch nog uit de sub te rollen.

Yvel is en blijft gewoon een topper. Zijn ground game is al tijden zo sterk omhoog gegaan, dat kan je alleen maar top vinden i.m.o. Ook voor deze Yvel koop ik een kaartje.

dontmindme
24-12-2008, 22:09
ben dronken, dan koop ik m ook

renamer
25-12-2008, 09:59
ben dronken, dan koop ik m ook


que??

Illest
25-12-2008, 10:33
que??

:cool2:
don't mind him

dontmindme
25-12-2008, 13:32
que??


een kaartje kopen;)

tom l
25-12-2008, 14:00
kan iemand me nou trouwens uitleggen waarom gilbert zelf niet aftikt? Ik had het idee dat die beenklem bij hem ook aardig zat (en eerder).

De rus had hem gwn in een rechte voetklem, daar kan je gerust lang mee wachten voor je aftikt: duurt lang eer hij zit, is moeilijker voor aan te zetten en doet niet zoveel schade. Gilbert had hem op het einde echter in een heelhook en dat is een heel ander verhaal...