PDA

View Full Version : Een woord van dank!!



Glen
06-10-2008, 21:59
Net met Ronan de kar uitgeprobeerd, 7 km gedaan, heb het vreselijk in mijn rug..
Qua afstand is het allemaal wel te doen maar de techniek is even anders dan ik dacht.
Als je gewoon jogt gaan de schouders lekker los, mar als je achter de kar loopt zitten je schouders 'vast' omdat je het handvat vast hebt. Daardoor ga je uit de heup draaien..heb wel een paar weekjes nodig om de slag te pakken te krijgen. Ronan zat heerlijk, de zitting hangt in de kar waardoor Ronan niet schuift maar de zitting beweegt. Weinig tot geen schade zo op het eerste gezicht, morgen ochtend even checken.

Voor de duidelijkheid, tijdens de Amsterdam Marathon van 19 oktober lopen we de 7,5 km loop.
Deze loop dragen we op aan Chief, hij is die dag jarig !!
We gaan daarna door met trainen en zullen dan zo snel mogelijk een halve marathon gaan lopen, we hopen die voor het einde van het jaar te kunnen doen.
Ik wil iederen hier uit het allerdiepst van mijn hart nogmaals bedanken voor alles wat jullie nu al hebben gedaan, jullie kunnen je niet voorstellen hoeveel dit voor ons heeft betekend.

Iets terug doen is heel moeilijk...
Maar ons plan (mijn vrouw en ik) is om op korte termijn een zaterdag of zondag te plannen met een mannetje of twaalf (past wel).
Die twaalf mannen/vrouwen geven op welk gevecht ze nog eens zouden willen zien, ik kijk of ik daar aan kan komen en dan kijken we dat lekker op onze 127 cm plasma. Mijn vrouw gaat de keuken in en zorgt voor een uitgebreide Thaise tafel......biertje erbij en gaan.....
Ik hoop dat er mensen zijn die daar zin in hebben.....

Groeten, Kao en Glen.
(p.s. Kao heeft in december 2007 de tweede plaats gehaald in de categorie buitenlandse keuken in de Horeca Nederland verkiezing)

Garcia
06-10-2008, 22:02
Glen,

Was erg leuk je ontmoet te hebben en natuurlijk nog leuker om te zien wat zo'n actie allemaal teweeg kan brengen.

Het moment in Ahoy dat de kar cadeau werd gedaan was een kippenvel moment om nooit meer te vergeten.

Geniet ervan want dat hebben jullie beiden verdient!!

Groeten,
Cyril

Ps: thais .. altijd lekker!!! :thup:

Jeru
06-10-2008, 22:07
Alle props aan Chief. Wij hebben slechts de makkelijke geldelijke donatie gedaan...
Top dat je al flink aan het trainen bent geweest ermee. Succes op de 19e! Misschien kan ik nog even langs de kant staan bij het Vondelpark (mits jullie daar doorheen gaan) die dag.

NTT-FX
06-10-2008, 22:09
Gaaf om te zien dat zo'n mooi initiatief ook zo'n mooi resultaat kan geven :)
'k was er dan wel niet bij in R'dam maar de foto's gaven aardig aan dat het allemaal wel snor zat.

De 19e zit ik nog in Japan maar als ik daarna de kans krijg om de heren en de kar in actie te zien dan ga ik dat zeker doen !

Justinian
06-10-2008, 22:10
Heel mooi Glen! Ik heb net de foto's en de film gezien en ben onder de indruk van dat mannetje van je. Echte bikkel en een mooi kereltje!

Enne, leuk initiatief van jou en je vrouw!

mama
06-10-2008, 22:10
check ff www.amsterdammarathon.nl (http://www.amsterdammarathon.nl). daar staat de route
enne je kan het Glen.
ik zou wel mee willen lopen maar red de 7,5 km echt nog niet.
succes en overbelast het niet. Anders komt het gewoon later.

Jeru
06-10-2008, 22:13
check ff www.amsterdammarathon.nl (http://www.amsterdammarathon.nl). daar staat de route
enne je kan het Glen.
ik zou wel mee willen lopen maar red de 7,5 km echt nog niet.
succes en overbelast het niet. Anders komt het gewoon later.

11.35 uur begint het en dit is de route
http://www.ingamsterdammarathon.nl/uploads/ul_echo.pdf
inderdaad door het Vondelpark. Das mooi, want dat is slechts 5 minuten lopen voor me :lol:

Garcia
06-10-2008, 22:23
Inderdaad was ik vergeten te zeggen dat de meeste props voor Chief zijn!!!

mama
06-10-2008, 22:40
Inderdaad was ik vergeten te zeggen dat de meeste props voor Chief zijn!!!

x2 zeker te weten :osu:

Glen
06-10-2008, 22:42
Heel mooi Glen! Ik heb net de foto's en de film gezien en ben onder de indruk van dat mannetje van je. Echte bikkel en een mooi kereltje!

Enne, leuk initiatief van jou en je vrouw!

De film ??? WTF, waar ??

Tony
06-10-2008, 22:42
Helemaal geweldig wat we met zijn allen bereikt hebben..

Top.. kan niet anders zeggen :thup:

En idd.. toen de kar in de ring kwam was echt kippevelmomentje.

ronan en de fam... heel veel plezier ermee!!!!

Maupie
06-10-2008, 23:09
veel succes en veel plezier met trainen Glen (en Ronan)

Justinian
06-10-2008, 23:11
De film ??? WTF, waar ??
Op de site van SBS. Nog niet gezien dus :D

marcelt
06-10-2008, 23:17
Super voor je Glen. fijn dat wij allemaal met zo'n kleine moeite jullie een groot plezier hebben kunnen doen!

blackadder
06-10-2008, 23:22
Succes Glen & Ronan. En loop ze. :)

danial
07-10-2008, 00:23
succes Glen, leuke en vrolijke zoon heb je trouwens

Ronald
07-10-2008, 00:30
Super om dit te lezen Glen. Het is jullie echt gegund man.


(p.s. Kao heeft in december 2007 de tweede plaats gehaald in de categorie buitenlandse keuken in de Horeca Nederland verkiezing)
En dan nog vragen of er mensen zijn die daar zin aan hebben? :D

MB667
07-10-2008, 09:22
Mooi dankwoord, Chief en company gaan lekker smullen dat weet ik wel, kunnen jullie de restjes in een goodybag stoppen en naar achter de hoven in linne sturen?, bij voorbaat dank ;)

chief108
07-10-2008, 10:06
zei iemand eten??? :drool:

wel top dat het op m'n verjaardag is, maar dat maakt wel ff iets moeilijker voor me om erbij te zijn...
Amsterdag (tevens mijn geboortestad) ligt niet echt om de hoek voor me

nog ff kijken wat we gaan doen

wordt eerst tijd voor deel 2 van de actie: de veilingen

Tony
07-10-2008, 10:07
deel 3 is ook al aan de gang achter jullie rug :D
Maar daar weet jij nog niks vanaf Chief.

chief108
07-10-2008, 10:14
:eek:

geheimen voor mij hier op Mixfight???

Tony
07-10-2008, 10:26
check je pm

mama
07-10-2008, 10:26
check je pm

geen pm gekregen
;)

Mickey
07-10-2008, 10:27
Hey Glen! Blij dat de wagen bevalt.. Ondanks de rugpijn.. ;)
Leuk aanbod trouwens om wat terug te doen voor de bijdragende leden! Super man!

Paganstars
07-10-2008, 10:44
Echt SUper Glen... maar doe rustig aan anders zie je er dalijk uit als quasimodo!

paspoes
07-10-2008, 10:48
was leuk Glen :thup: