PDA

View Full Version : Glory 10



micha
07-10-2008, 08:37
Ik heb er echt zin in. Martijn gaat ons een topavond bezorgen!!!!!:cool2:

Hier nog een keer die vette trailer en wat een line-up!!:thup:

http://nl.youtube.com/watch?v=ViO9mfF9vwI

Stefano Ledda
07-10-2008, 10:32
is er meer bekend over de line up van dit gala? ziet er super vet uit. succes

micha
07-10-2008, 13:00
voorlopige line-up
Line up GLORY 10 "battle of Arnhem"

MT + 95.0 kg Gokhan Saki (Golden Glory, NL) vs Michael McDonald (Team Sniper, USA) World Title

MT - 76.2 kg Halim Issaoui (Bully´s Gym, NL) vs Jan de Keyzer (Dawsu Leuven, BE) Eurpean Title

MT - 82,5 kg Henry Akdeniz (Team Akdeniz, NL) vs Nicu Dascalu (Ashihara Romenia, RO)

MT - 95.0 kg Rik van Soest (Bully´s Gym, NL) vs Tomasz Serjada (Team Beast of the East)

MT - 69.9 kg William Diender (Team Aerts, NL) vs Tahir Menxhigi (Team Super Pro, NL)

SH -100 kg Dion Staring (Golden Glory, NL) vs Markus Halkossaari (Finnfighters Gym, FI)

SH +100kg Alistair Overeem (Golden Glory, NL) Gary Goodridge (Kuk Soo Won, USA)

BO 75.0 kg Orhan Delibas (Team Delibas, NL) vs Ronny Daniels (Mike's Gym, NL)

vet he

danial
07-10-2008, 14:13
Top, hoop alleen op nog meer MMA, maar Martijn kennende komt goed.
Ik ben er bij

761217186
07-10-2008, 15:10
Er moet echt meer MMA bij, anders kom ik niet... Maar idd ben ik daar niet bang voor met Martijn.

YoMarK
07-10-2008, 15:35
Alistair Overeem vs Gary Goodridge.
Moet Goodridge dood ofzo? En wat is SH..Shooto?

micha
07-10-2008, 16:22
Gary Goodridge is een zeer bekende vechter die al tegen alle grote zwaargewichten heeft gestaan en volgens het einde van de promo wordt het zeker vuurwerk.

Jamila
07-10-2008, 19:01
Gary Goodrich is vol op in training en ziet dit echt als een buitenkansje, ondanks dat hij nog steeds in trek is bij de grotere Amerikaanse organisaties ( Afflection ) wil hij zich zwaar in de kijker vechten. Op dit moment traint hij keihard in de U.S.en heeft zich zeker laten motiveren door de K.O. op Kimbo bij Elite. Alistair je hebt dit nog niet zomaar gewonnen. Dekking hoog en kin op de borst.

Nog 4 weekjes ..............


Gr, Jamila:thup:

A.F.
07-10-2008, 19:06
met alle respect voor Goodridge... maar dit word niet moeilijk voor alistair....

ik bedoel: Als er een mug tegen Goodridge ze kin vliegt dan ligt ie tegenwoordig al KO

TOON
07-10-2008, 19:28
goodridge is wel echt oldskool das wel leuk om hem een keer in het echt te zien!
maar denk idd dat Overeem er niet heel veel moeite mee zal hebben...

Jamila
07-10-2008, 19:30
met alle respect voor Goodridge... maar dit word niet moeilijk voor alistair....

ik bedoel: Als er een mug tegen Goodridge ze kin vliegt dan ligt ie tegenwoordig al KO

Ik denk niet dat jij al zijn partijen hebt gezien buiten de K-1 om ( MMA ) juist Goodrich staat bekend om tot het uiterste te gaan en zelfs na een knock down de wedstrijd nog te keren. De laatste MMA partij bij Afflection zijn nog over de hele gegaan en die heeft hij verloren op punten. Overigens zonder voorbereiding. Goodrich is geen walk over, en accepteerde deze partij al een maand geleden. ( dus een goede voorbereiding ) Ik weet trouwens niet wat jij onder een mug verstaat misschien Chalid Arrab of Jerome le Banner (dit waren trouwens K-1 wedstrijden)
Le Banner weigerde een remach op MMA regels tegen Goodrich. Vuurwerk in de Rijnhal geloof me.


Gr, Jamila:thup:

A.F.
07-10-2008, 20:03
Ik denk niet dat jij al zijn partijen hebt gezien buiten de K-1 om ( MMA ) juist Goodrich staat bekend om tot het uiterste te gaan en zelfs na een knock down de wedstrijd nog te keren. De laatste MMA partij bij Afflection zijn nog over de hele gegaan en die heeft hij verloren op punten. Overigens zonder voorbereiding. Goodrich is geen walk over, en accepteerde deze partij al een maand geleden. ( dus een goede voorbereiding ) Ik weet trouwens niet wat jij onder een mug verstaat misschien Chalid Arrab of Jerome le Banner (dit waren trouwens K-1 wedstrijden)
Le Banner weigerde een remach op MMA regels tegen Goodrich. Vuurwerk in de Rijnhal geloof me.


Gr, Jamila:thup:

nee sorry.. ik ken niet veel van goodridge zijn partijen... :S

en dat het vuurwerk word zal best wel ja... en toch zal overeem het niet moeilijk krijgen

el bastardo
07-10-2008, 20:09
En wat wordt het mixfightvak?

De man van 14K
07-10-2008, 20:18
..pakt agenda...

marcelt
07-10-2008, 20:53
Vuurwerk in de Rijnhal geloof me.
Gr, Jamila:thup:

Jamila,

Ik heb de fight records van Goodridge voor je bekeken:

2005
K1 5x gewonnen, 3 verloren
MMA 1 gewonnen
2006
K1 2x gewonnen, 5 verloren
MMA 1 gewonnen, 2 verloren
2007
K1 4x verloren
MMA 1x gewonnen (Nortje)
2008
K1 1x verloren
MMA 3x verloren

Gary is geen walk over voor Overeem, de Dream en Strikeforce kampioen die Cro Cop geen kans gaf????????????????? :whistling:

marcelt
07-10-2008, 20:56
Ken van de meeste partijen, maar een van de vechters.
Alistair en Saki wil je normaal natuurlijk graag zien, maar niet tegen deze mannen. Beiden zijn ruim over hun top. Check de fightrecords . De laatste partij van Goodridge was inderdaad goed. heb ik ook gezien, maar hij heeft zijn laatste 3 mma partijen wel verloren.
Diender en Superpiele zijn meestal tof en Dion ook. De andere vechters ken ik niet.

micha
07-10-2008, 23:18
De laatste keer dat Gary in nederland vocht won hij van Bob op een enkelklem. en dat was echt spektakel

De man van 14K
07-10-2008, 23:22
ja maar kom op hé tegen Overeem?? Gaat het ff niet, als Dick Vrij zn rentree zou maken zou hij tegen Gary kunnen knokken maar tegen Overeem moet je tegen een Top 10 knokker zetten! Alhoewel dat ongetwijfeld lastig zou zijn voor Glory maar goed..

Jeru
07-10-2008, 23:34
De laatste keer dat Gary in nederland vocht won hij van Bob op een enkelklem. en dat was echt spektakel

Man dat was 7 jaar geleden :whistling:

Trouwens Goodridge is al 42 jaar :eek:
Respect hoor dat je je dan nog zo laat aframmelen ;)

Jamila
08-10-2008, 21:26
Man dat was 7 jaar geleden :whistling:

Trouwens Goodridge is al 42 jaar :eek:
Respect hoor dat je je dan nog zo laat aframmelen ;)

Ohw dus we beginnen weer over leeftijd even een reminder Chuck Lidell, Randy Couture, Fujita, Bas Rutten, Ernesto Hoost allemaal goed gepresteerd boven de 40. Met de beste prestatie op hoge leeftijd Randy Couture UFC kampioen op 44 jarige leeftijd. Gary Goodrich heeft zich nog nooit laten afranselen zal je bedoelen, zonder er een oorlog van te maken.
Ook de partijen tegen Bob en tegen Valentijn leken al in de pocket, maar Gary keerde deze wedstrijden na een bikkel partij op winst.
Zoals ik al eerder zei de laatste partij bij Afflection zie je dat Gary het zeker nog niet is verleerd.

It ain't over till the fat lady sings ( dat is één van zijn uitdrukkingen )

Gr, Jamila:thup:

De man van 14K
08-10-2008, 21:32
Als ze Overeem tegen Hulk Hogan gematcht hadden, had jij het nog recht geprobeert te praten.

Jamila
08-10-2008, 21:41
Als ze Overeem tegen Hulk Hogan gematcht hadden, had jij het nog recht geprobeert te praten.

Kijk dan gewoon die partij op Afflection i.p.v. lullen in de ruimte en blijf vooral lekker thuis ik ben 9 november van de partij.


Gr, Jamila:thup:

Stallion
08-10-2008, 21:56
Jongens, dat Couture en Lidell etc. het goed doen op latere leeftijd hoeft niet te beteken dat Goodridge en MacDonald dat ook doen. Als je naar hun fightrecords kijkt kun je gewoon zeggen dat ze over de top zijn. Het is wel leuk dat er internationale namen naar Nederland worden gehaald maar ga nu niet doen alsof het topmatch-ups zijn. Normalitair winnen Overheem en Saki gewoon.

Garcia
08-10-2008, 21:58
Gewoon afwachten en genieten van de partij zou ik zeggen mensen ;)

TOON
08-10-2008, 22:44
je kunt de komst van Goodridge en MacDonald hypen wat je wilt en het is inderdaad leuk om ze straks in het echie te zien, dat klopt honderd procent...

maar dat de een goed is op zn 44e wil niet zeggen dat de ander dat is. Goodridge en MacDonald zijn al jaren geen top meer en als Overeem en Saki in hun prime time er geen gehakt van maken dan hebben ze ook niks te zoeken in de ring tegen een 'echte' topper!
Overeem en Saki zullen beide niet veel moeite hebben!

lopez86
08-10-2008, 23:10
je kunt de komst van Goodridge en MacDonald hypen wat je wilt en het is inderdaad leuk om ze straks in het echie te zien, dat klopt honderd procent...

maar dat de een goed is op zn 44e wil niet zeggen dat de ander dat is. Goodridge en MacDonald zijn al jaren geen top meer en als Overeem en Saki in hun prime time er geen gehakt van maken dan hebben ze ook niks te zoeken in de ring tegen een 'echte' topper!
Overeem en Saki zullen beide niet veel moeite hebben!

x2.
Maar wel vet dat die 2 Amerikanen er staan:thup: zijn voor mij toch wel iconen van vroeger in K-1.
Gewoon tof om die eens een keer live te kunnen zien knokken!

De man van 14K
08-10-2008, 23:27
ach ja het wordt wel een leuk gala. gaan er veel mixfighters heen? ;)

Jochem
09-10-2008, 00:45
wanneer is het? klinkt wel leuk. Moet wel zegen dat ik naar de oude glory`s altijd meer uitkeek, veel meer MMA, nederlands georienteerde toppartijen. Maar das vooral een kwestie van smaak, de toppers staan er zeker. Of komen er nog van die kleinschalige MMA amateur galas met een paar goeie profpartijen van up and coming talent?

el bastardo
09-10-2008, 00:47
ach ja het wordt wel een leuk gala. gaan er veel mixfighters heen? ;)
Ben denk ik wel present.

micha
09-10-2008, 08:19
wanneer is het? klinkt wel leuk. Moet wel zegen dat ik naar de oude glory`s altijd meer uitkeek, veel meer MMA, nederlands georienteerde toppartijen. Maar das vooral een kwestie van smaak, de toppers staan er zeker. Of komen er nog van die kleinschalige MMA amateur galas met een paar goeie profpartijen van up and coming talent?

yep op 09 nov in de rijnhal in Arnhem

The Bulldog
09-10-2008, 08:34
persosonlijk denk ik ook dat Allistair goodridge even oprolt...Maar Goodridge kan ook vreem uit de hoek komen...en wat betrfet opkomst en zo is het een leuke pot lijkt me...

desalnietemin zal Allistair hem kunnen pakken hoe en wanneer hij maar wil in de partij..
Zou het ooit zo ver komen dat Allistair een geduchte tegenstander in NL voor de kiezen krijgt?

Yvel misschien?

internationale toppers????


dan is het toch top dat het NL publiek hem kan zien knokken tegen een Goodridge????

MMA-knaller
09-10-2008, 09:15
Ik vind het ook jammer dat er zo weinig MMA is. Dat was voor mij de reden om altijd naar Glory te gaan. Denk dat ik deze keer maar over sla...

micha
09-10-2008, 10:43
Ik vind het ook jammer dat er zo weinig MMA is. Dat was voor mij de reden om altijd naar Glory te gaan. Denk dat ik deze keer maar over sla...

wacht nou maar op de uiteindelijke line-up. Martijn laat je niet in de steek

Shooto Holland
09-10-2008, 11:06
Beste GLORY fans,

Hierbij de nieuwste en bijna volledige line up van GLORY 10 "the battle of Arnhem" op zondag 9 november in de Rijnhal te Arnhem:

MT + 95.0 kg Gökhan Saki (Golden Glory, NL) vs Michael McDonald (Team Sniper, USA)

MT - 76.2 kg Halim Issaoui (Bully´s Gym, NL) vs Jan de Keyzer (Dawsu Leuven, BE) Euro Title

MT - 82,5 kg Henry Akdeniz (Team Akdeniz, NL) vs Nicu Dascalu (Ashihara Romenia, RO) World Title

K-1 - 72.5 kg Tarec Slimani (Bully’s Gym, NL) vs Jan van Denderen (Buldogs, BE)

K-1 - 95.0 kg Rik van Soest (Bully´s Gym, NL) vs Tomasz Serjada (Team Beast of the East, PL)

K-1 - 68.0 kg Jimmy Eimers (KB Arnhem, NL) vs David Kyrya (Team Schilt, NL)

K-1 - 76.2 kg Joost Bauhaus (Bully´s Gym, NL) vs Eddy van Gelder (Choy Bo, NL)

K-1 – 58.9kg Titiana van Polanen Petel (Schreiber Gym, NL) vs TBA

BO 75.0 kg Orhan Delibas (Team Delibas, NL) vs TBA

SH -66.0 kg Cesario di Dominico (Tatsujin Amsterdam, NL) vs Natek Tomajev (Team Beast of the East, NL)

SH -87.0 kg Assan Njie (Golden Glory, NL) vs Robert Jocz (Team Beast of the East, PL)

SH -74.0 kg Matthieu Lawalata (B.A. Physical, NL) vs Ivan Mussardo (Frota Team, CH)

SH -100 kg Dion Staring (Golden Glory, NL) vs Markus Halkossaari (Finnfighters Gym, FI) Euro Title

SH -70.0 kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Omar Samb (Team Lenogue, FR) Unified World GP prelim

SH -70.0 kg Hamid Corassani (Golden Glory, SE) vs Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, PL) Unified World GP prelim

SH +100 kg Alistair Overeem (Golden Glory, NL) vs Gary Goodridge (Kuk Soo Won, USA)

MT = Muay Thai
BO = Boxing
SH = Shooto / Mixed Martial Arts

Meerdere partijen zullen aankomende tijd bekend worden gemaakt op www.ultimateglory.com (http://www.ultimateglory.com)

Osu,

Martijn

Eelco
09-10-2008, 14:05
Heb je weer keurig geregeld Martijn :thup:

OSU

boola
09-10-2008, 18:46
overmeen en saki zijn veel te sterk voor hun tegenstanders een lucky punch zit er natuurlijk wel in maar geloof ik niet in jammer had ze graag tegen andere tegenstanders gezien,akdeniz en diender is altijd spektakel om te zien alleen ken ik daar de tegenstanders ook niet van en aub niet meer mma

Jochem
09-10-2008, 18:49
overmeen en saki zijn veel te sterk voor hun tegenstanders een lucky punch zit er natuurlijk wel in maar geloof ik niet in jammer had ze graag tegen andere tegenstanders gezien,akdeniz en diender is altijd spektakel om te zien alleen ken ik daar de tegenstanders ook niet van en aub niet meer mma


hehe, juist meer mma :) , Maarre dit ziet er weer top uit, zo ken ik het gala weer terug. Ik zit alleen in Engeland dat weekend, volgende keer ben ik er zeker weer bij.

Jamila
09-10-2008, 20:09
TIP: LET OP DEZE PARTIJ

SH -87.0 kg Assan Njie (Golden Glory, NL) vs Robert Jocz (Team Beast of the East, PL)

Dit wordt een bikkel partij Robert Jocz wordt gezien als een super sterke vechter, die een hoop overwinningen op zijn naam heeft staan o.a. Rodney Faverus, Dave Dalglish, Murat Chunkaev en ook zijn partij in Ahoy heeft hij winnend afgesloten.
Volgens Johannes Hofman maakt Hassan geen kans tegen Beast of the East vechter Robert Jocz.

Hassan gaat deze partij winnen.


Gr, Jamila:thup:

YoMarK
09-10-2008, 20:09
overmeen en saki zijn veel te sterk voor hun tegenstanders een lucky punch zit er natuurlijk wel in maar geloof ik niet in jammer had ze graag tegen andere tegenstanders gezien,akdeniz en diender is altijd spektakel om te zien alleen ken ik daar de tegenstanders ook niet van en aub niet meer mma
Aub wel meer MMA. :thup:

De dikke nudist
09-10-2008, 20:16
aub niet meer mma

*facepalm*

De man van 14K
09-10-2008, 20:29
MMA? ik wil Freefight

Jeru
09-10-2008, 20:57
Toch jammer dat er geen volledige MMA line-up kan staan...

Leuk hoor K-1 erbij enzo, maar dat kan je overal al zien. Een puur MMA gala zou echt weer te gek zijn.

Oh sorry UFC style !!!

micha
09-10-2008, 21:58
Hassan gaat idd winnen

fast-
09-10-2008, 23:10
Hassan gaat idd winnenha ha ha.robert jocz. wint zo als gewoonlijk. http://www.beastoftheeast.nl:thup::thup::thup:

YoMarK
09-10-2008, 23:51
Die GG fanboys/girls zijn weer tenenkrommend irritant, what else is new.

marcelt
09-10-2008, 23:53
Ohw dus we beginnen weer over leeftijd even een reminder Chuck Lidell, Randy Couture, Fujita, Bas Rutten, Ernesto Hoost allemaal goed gepresteerd boven de 40. Met de beste prestatie op hoge leeftijd Randy Couture UFC kampioen op 44 jarige leeftijd. Gary Goodrich heeft zich nog nooit laten afranselen zal je bedoelen, zonder er een oorlog van te maken.
Ook de partijen tegen Bob en tegen Valentijn leken al in de pocket, maar Gary keerde deze wedstrijden na een bikkel partij op winst.
Zoals ik al eerder zei de laatste partij bij Afflection zie je dat Gary het zeker nog niet is verleerd.

It ain't over till the fat lady sings ( dat is één van zijn uitdrukkingen )

Gr, Jamila:thup:

Bob en Valentijn kom op dat was in 2001 !
En zoals je op de door mij geposte statistieken heb kunnen zien verliest Goodridge al jaren voornamelijk (sinds 2006 4x gewonnen en 15x verloren) . Dus ik denk dat de Fat Lady snel voor hem zal zingen :twak:

Shooto Holland
10-10-2008, 02:37
Beste mensen,

Als promoter zijnde zal ik 1x reageren op de partij Gary Goodridge vs Alistair Overeem.

Voor degene die mij niet kennen, ik draai al een tijdje mee als vechter/trainer/coach/matchmaker/promoter en vooral liefhebber van Martial Arts.

Natuurlijk zou Alistair huizenhoog favoriet zijn bij de bookies, maar dat wil niet zeggen dat Goodridge kansloos is. Goodridge is nog steeds een sterke vechter met een keiharde stoot zoals we nog in 2006 hebben kunnen zien in zijn partij tegen Chalid Arrab (ook niet de minste). En tijdens zijn partij tegen Paul Buentello (1 dag van te voren opgebeld om in te vallen).

MMA is een sport waarbij alles kan gebeuren. Iedereen achte Seth kansloos tegen Kimbo en wat gebeurde er... Ook had niemand Nick Diaz een kans gegeven tegen Gomi, Randy tegen Chuck de eerste keer, en zo kan ik nog wel even doorgaan.. Gary Goodridge komt in ieder geval elke keer om oorlog te maken. Dat is wat ik in een vechter waardeer. Het maakt mij niet uit of een vechter wint of verliest, als hij maar het hart van een krijger toont! Gary Goodridge is een krijger!

Ik ben er zeer trots op dat we Nederlands beste MMA vechter "Alistair Overeem" in onze show hebben om zijn kunsten te vertonen LIVE voor het NEDERLANDSE publiek! Ik denk dat we met zijn allen blij moeten zijn dat we daarvoor niet helemaal naar Japan of in de toekomst USA hoeven te vliegen. Ook ben ik er trots op een icoon als Gary Goodridge te mogen ontvangen in onze show!

Ook ik had Alistair liever tegen Crocop, Nogueira, Barnett of Fedor gehad.. Maar daar moeten jullie helaas nog even op wachten..

Alistair is momenteel gewoon in een bloedvorm en ik denk dat er heel weinig tegenstanders op de wereld zijn die het hem zomaar even moeilijk kunnen maken in de ring!

Ik beloof degene die (weer) naar onze GLORY show komen een super avond met spectaculaire partijen en een geweldige sfeer!

3 jaar geleden zaten we in de Kei in Ede, 2 jaar geleden in de Flint in Amersfoort en nu in de Rijnhal in Arnhem met een super A programma! En op zondag 9 november zullen we tijdens het gala onze volgende stap bekend maken! Het wordt steeds groter, beter en spectaculairder. I promise!

Ik wens jullie veel kijkplezier op zondag 9 november.

Tot GLORY!

Osu,

Martijn

micha
10-10-2008, 07:43
Thanks man

anonymous001
10-10-2008, 10:20
Goede reactie.

payap
10-10-2008, 10:43
Cool lawalata weer aktief in het MMA. Altijd spektakel:

SH -74.0 kg Matthieu Lawalata (B.A. Physical, NL) vs Ivan Mussardo (Frota Team, CH)

Allistair is een stuk sterker dan Gary Goodridge maar wil deze partij zeer zeker zien. Wil die Goodridge wel een keer in levende lijve aan het werk zien!

Luka
10-10-2008, 10:45
hopelijk komen er meer MMA partijen mja.. waarschijnlijk komen die er nog wel :)..
Hopelijk komt oktay ook nog ff knokken! ook altijd spektakel

Wheelie
10-10-2008, 10:57
Ik hoop ook dat Oktay vecht.

@ Martijn, gaat Oktay nog een rematch vechten tegen Tommy Depret ? :)

a.s.c.
10-10-2008, 11:20
Cool lawalata weer aktief in het MMA. Altijd spektakel:

SH -74.0 kg Matthieu Lawalata (B.A. Physical, NL) vs Ivan Mussardo (Frota Team, CH)

Allistair is een stuk sterker dan Gary Goodridge maar wil deze partij zeer zeker zien. Wil die Goodridge wel een keer in levende lijve aan het werk zien!

Te gek inderdaad, als ik me niet vergis is dit een rematch en ditmaal zonder de acht tellen regel, iets wat mussardo de vorige keer heeft gered. Van deze partij verwacht ik ook vuurwerk.

Wheelie
10-10-2008, 14:22
Hier Oktay vs Depret I

YouTube - Ultimate Glory 7 - Oktay karatas VS Tommy Depret (http://www.youtube.com/watch?v=IPqhncY1Dn4&feature=related)

micha
10-10-2008, 15:38
Line up GLORY 10 "battle of Arnhem"

MT + 95.0 kg Stefan Leko (Golden Glory, NL) vs To Be Announced

MT - 76.2 kg Halim Issaoui (Bully´s Gym, NL) vs Jan de Keyzer (Dawsu Leuven, BE) Euro Title

MT - 82,5 kg Henry Akdeniz (Team Akdeniz, NL) vs Nicu Dascalu (Ashihara Romenia, RO) World Title
K-1 - 72.5 kg Tarec Slimani (Bully's Gym, NL) vs Jan van Denderen (Buldogs, BE)

K-1 - 95.0 kg Rik van Soest (Bully´s Gym, NL) vs Tomasz Serjada (Team Beast of the East, PL)
K-1 - 68.0 kg Jimmy Eimers (KB Arnhem, NL) vs David Kyrya (Team Schilt, NL)

K-1 - 76.2 kg Joost Bauhaus (Bully´s Gym, NL) vs Eddy van Gelder (Choy Bo, NL)

K-1 – 58.9kg Titiana van Polanen Petel (Schreiber Gym, NL) vs Mari Krose (Vos Gym, NL)

BO 75.0 kg Orhan Delibas (Team Delibas, NL) vs Ronny Daniels (Mike's Gym, NL)

SH -66.0 kg Cesario di Dominico (Tatsujin Amsterdam, NL) vs Natek Tomajev (Team Beast of the East, NL)

SH -87.0 kg Assan Njie (Golden Glory, NL) vs Brian Maulany (Team Schrijber, NL)

SH -74.0 kg Matthieu Lawalata (B.A. Physical, NL) vs Ivan Mussardo (Frota Team, CH)

SH -100 kg Dion Staring (Golden Glory, NL) vs Markus Halkossaari (Finnfighters Gym, FI) Euro Title
SH -70.0 kg Vincent Latoel (Golden Glory, NL) vs Omar Samb (Team Lenogue, FR) Unified World GP prelim

SH -70.0 kg Hamid Corassani (Golden Glory, SE) vs Gregorz Tredowski (Team Beast of the East, PL) Unified World GP prelim

SH +100 kg Alistair Overeem (Golden Glory, NL) vs Gary Goodridge (Kuk Soo Won, USA)



geen Oktay dus

boola
10-10-2008, 16:47
mma vind ik ook een supersport maarje kan het helaas zo moeilijk volgen op de grote gala en ik vind juist dat je bij mma dicht op de ring moet zitten heb helaas niet altijd geld voor viptafel eerste rij

boola
10-10-2008, 16:51
en trouwens super martijn dat je jongens uit de omgeving laat vechten ben zbz van de partij en waneer vecht andy jekel weer resp[ect

ChimiChero
10-10-2008, 17:01
Te gek inderdaad, als ik me niet vergis is dit een rematch en ditmaal zonder de acht tellen regel, iets wat mussardo de vorige keer heeft gered. Van deze partij verwacht ik ook vuurwerk.
x2
Sorry.
Ik heb alleen dit kleine stukje van hun vorige gevecht op mijn computer.
Lawalata verloor toen via een armklem.
Maar ik verwacht ook vuurwerk van dit gevecht.


YouTube - Lawalata (http://nl.youtube.com/watch?v=IeiU1FqVba8)

Luka
10-10-2008, 17:45
Hmm jmmr oktay niet vecht

TOON
10-10-2008, 18:02
wordt weer vet, heb me kostelijk geamuseerd in nijmegen bij Glory 8!
was toen wel onder de indruk van Reiter ofzo? Micky Reiter, die was goed bezig zeg...had wel verloren geloof ik, dmv een stoppage... die zou ik ook graag nog
een keer aan het werk zien!

marcelt
11-11-2008, 00:37
Gary Goodrich heeft zich nog nooit laten afranselen zal je bedoelen, zonder er een oorlog van te maken.
Ook de partijen tegen Bob en tegen Valentijn leken al in de pocket, maar Gary keerde deze wedstrijden na een bikkel partij op winst.
Zoals ik al eerder zei de laatste partij bij Afflection zie je dat Gary het zeker nog niet is verleerd.

It ain't over till the fat lady sings ( dat is één van zijn uitdrukkingen )

Gr, Jamila:thup:

En Jamila was ie kansloos of wel?