PDA

View Full Version : voorlopig line up Beast of the East



Fasada
07-10-2008, 11:00
Voor de mensen die niet in de Ahoy waren werd de nieuwe promo uitgezonden op het grote scherm. Het is niet heel vernieuwend maar het geeft wel duidelijk aan dat er ook volgend jaar op 24 januari een aantal toppers aanwezig zullen zijn.

Er zal dus een 25.000 euro 8 mans toernooi komen met toppers als Nieky Holzken, Tarik El Idrissi, William Diender, Dave v/d Ploeg, Khalid Bourdif en Alviar Lima.

Naast dit toernooi zullen er een aantal muay thai superfights komen met toppartijen als
Albert Kraus vs Warren Stevelmans
Faldir Chahbari vs Silva
Alexey Ignashov vs Aziz Jahjah
Tyrone Spong vs Samir Bennazouz
Soumia vs Linda Ooms

Uiteraard zullen er ook een aantal top MMA partijen zijn:
Staring vs Robert Jocz
Dalgliesh vs Zewada
Tredowski vs Vincent Latoel
Hans Stringer vs TBA

Wijzigingen in de matchmaking onder voorbehoud...

YouTube - Nieuwe promo Beast of the East 24 januari 2009 (http://www.youtube.com/watch?v=wSkUf_cjKUs)

RisingSun
07-10-2008, 11:05
Ik vind die Robert Jocz echt een bijzondere vechter. Elke keer denk ik weer van nu gaat hij vast een x verliezen, maar hij weet de partij toch elke keer weer te pakken! Ben benieuwd of hij het tegen Staring gaat redden, maar zoals altijd zal hij die partij vast ook wel weer pakken!

micha
07-10-2008, 11:43
vette line up . ik denk dat Iggy een pak rammel krijgt van Jahjah als hij niet beter in vorm is dan in ahoy

boola
07-10-2008, 11:46
super line up kan merken dat het groots wordt maar ik mis wel een beetje waar het gala altijd om bekend stond.De vechters uit de omgeving wat het altijd speciaal maakte,waar zijn die op de line up

Eelco
07-10-2008, 11:53
Dikke line up. Vooral dat tournooi lijkt me erg interessant.

ArjanV
07-10-2008, 12:01
Worden het echt Muay Thai partijen of gewoon weer (het saaiere) K1 werk?

simtekf1
07-10-2008, 14:32
Vet hoor, goed bezig Faldir.

Strange Cutbean
07-10-2008, 14:52
Ik vind die Robert Jocz echt een bijzondere vechter. Elke keer denk ik weer van nu gaat hij vast een x verliezen, maar hij weet de partij toch elke keer weer te pakken! Ben benieuwd of hij het tegen Staring gaat redden, maar zoals altijd zal hij die partij vast ook wel weer pakken!

Dat heb ik nu met Staring! Niet de meest getalenteerde (in mijn ogen) maar weet toch altijd weer mount te komen*. Want zijn 'mindere talent' maakt hij wel goed met zijn groot vechtershart.

*Dat is natuurlijk eigenlijk ook een talent.

fast-
25-10-2008, 19:46
[quote=Fasada;623625]Voor de mensen die niet in de Ahoy waren werd de nieuwe promo uitgezonden op het grote scherm. Het is niet heel vernieuwend maar het geeft wel duidelijk aan dat er ook volgend jaar op 24 januari een aantal toppers aanwezig zullen zijn.

Er zal dus een 25.000 euro 8 mans toernooi komen met toppers als Nieky Holzken, Tarik El Idrissi, William Diender, Dave v/d Ploeg, Khalid Bourdif en Alviar Lima.

Naast dit toernooi zullen er een aantal muay thai superfights komen met toppartijen als
Albert Kraus vs Warren Stevelmans
Faldir Chahbari vs Silva
Alexey Ignashov vs Aziz Jahjah
Tyrone Spong vs Samir Bennazouz
Soumia vs Linda Ooms

Uiteraard zullen er ook een aantal top MMA partijen zijn:
Staring vs Robert Jocz
Dalgliesh vs Zewada
Tredowski vs Vincent Latoel
Hans Stringer vs TBA

Wijzigingen in de matchmaking onder voorbehoud...

YouTube - Nieuwe promo Beast of the East 24 januari 2009 (http://www.youtube.com/watch?v=wSkUf_cjKUs)[/
wat een vette film.:thup: maar er is ook een top site. kijk op www.beastoftheeast.nl (http://www.beastoftheeast.nl) voor meer info.

ben046
25-10-2008, 19:59
Ziet er top uit! Misschien nog een aantal aanvullende mma partijen en het is af ;)

fast-
25-10-2008, 20:12
Ziet er top uit! Misschien nog een aantal aanvullende mma partijen en het is af ;)klopt vitor vianna vs ? of weet jij iemand.

Marco
25-10-2008, 21:11
Ziet er top uit! Misschien nog een aantal aanvullende mma partijen en het is af ;)

volgens mij is het nu al af... zoveel toppers in losse partijen als in het toernooi, super !