PDA

View Full Version : pffffffffffff ahoy



henk kuipers
07-10-2008, 21:19
pfffffff ahoy,


Ik vind als je als promotor vooraf veel tamtam maakt dan moet je ook achteraf ff reageren.

Ahoy was voor ons een kans omdat een andere promotor afhaakte en wij konden instappen.
Volgens insiders die zelf gala's organiseren was onze voorbereiding VEEL te kort en was het verstandig het niet doen, en voor een paar zaken zoals sponsors zoeken en promoten was het zeker te kort dag.
Toch hebben we het gedaan om een plekje af te dwingen in ahoy.
Een voorprogramma is dus niet meer nodig en 22 partijen al helemaal niet voor een volgende keer, de machmaking was op papier goed en ging misschien er in paar partijen onderuit.
Toch zag ik het gala zo... ralf stefan te kort en achteraf te groot verschil we hoopte dat het anders liep als de eerste keer, Douwes Radic { invaller }goeie pot van opkoment talent, Bouzidi Radonic { invaller } een draw, Sharifi de windt iets te weinig ring ervaring wat super afgestraft wordt door een oude rot, Jorina Najat draw, zawada molany top partij van beide kanten, Jocz Vitaly wereld partij, Ngimby bischop { invaller } mooie pot, Martinez Kaas te snel maar vooraf wel als spectakel verwacht, Oosterbaan Gluxton super pot doe maar eens als je beide bijna 50 bent, Bourekba Mazidi twee portiers uit Rotterdam was een leuke partij, Diender Belani werelds Belani werd vooraf afgeschreven als te snel naar 70 kg en geen partij voor diender, achteraf hadden wij het goed gezien en de uitslag mogen jullie over twisten ben te goed bevriend met 1 van hun { ben misschien niet objectief } Lima Borovic mooie partij waarbij Lima niet in zijn spel door de fightgame van de Kroaat terechte uitslag, Venetiaan Hesdy { dag van te voren als invaller erbij respect }langdradig terechte uitslag, Tarik dericki terecht gestopt als de dokter dat aangeeft en Tarick liet zien na een pauze door beenbruk direct mee te kunnen met de wereldtop en de eerste ronde was super om aan te zien, Yvel shemetov was veel te kort ik had op een staande sloop partij gerekend, Ali Chaid een wereld partij waar ook de fightgame van Ali vooraf ingezet helemaal uit kwam en tercht winnar, Hron Silva kleurloos, Iggy Breggy vond ik een mooie pot en een paar jaar echt slecht te hebben geprsteerd was het na 36 uur vliegen voor mij een meevaller hoe Iggy knokte, spong Turner een ongelukje anders was het een mooie pot geworden want Turner was echt in vorm maar het was klote dat het zo kort was, Bob Barrington vooraf riep iedereen dat Barrington kannonen voer was en Bob binnen een minuut klaar zou zijn en achteraf roept men dat Bob niet meer de Bob was ik had hem graag de overwinning gegund in zijn afscheids match maar Barrington kwam voor de overwinning en volgens mij terecht gewonnen.

ik vond de gevechten dus wel super de show in de pauze en andere acts werden uit hun verband getrokken omdat paspoes niet kon afmaken wat hij 3 maanden had voorbereid.

De opkomst viel ons reuze mee en geeft ons aan dat via de forums je te weinig mensen bereikt om zo'n groot gala helemaal te doen uitverkopen en dat je echt wel een jaar campagne nodig bent.

Te veel titels ?????? de mensen die erom vochten zijn ze waardig.

Slechte jury beslissingen, de wfca is een betrouwbare bond en fouten zijn overal.

Ronald wustenberg ????? ik werk al vanaf 1996 met Ronald en andere grote promotors ook, wij zullen het wel niet goed horen maar een volgend gala is ie er gewoon weer bij.

Bruce Buffer Top

SBS 6 bedankt szag er echt super uit.

En Glen en Ronan het jullie gegund

Ons team Ko events bedankt de trainers en vechter en managers allemaal bedankt voor jullie support.

de forums mixfight en fighttalk bedankt.

En natuurlijk de toeschouwers bedankt, we zullen van fouten leren en die de volgende graag anders laten zien, maar de sport moet er baad bij hebben.

Henk Kuipers, Jan Oosterbaan en Ko events

Tony
07-10-2008, 21:26
Heel mooi dat je je zeggetje hier doet..

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik me perfect vermaakt heb..

En ja, het duurde te lang.. en ja, niet elke partij was vuurwerk en ja het was niet zo heel druk... maar nee, ik heb me niet verveeld.

volgend jaar gewoon weer wat mij betreft.. (met iets meer MMA en iets minder powerball)

mama
07-10-2008, 21:27
jij ook bedankt voor de uitleg Henk

maar idd er zijn altijd punten die te verbeteren zijn.
en mensen zullen altijd zeuren. hoe goed je gala ook is. en wat op papier staat kan in de ring enorm tegenvallen.
Maar baalde enorm van dat Iggy zijn muziek niet mee had. Volgende x mijn mobieltje ff lenen. Daar staat ie altijd op als mijn ringtone. was blij dat ie weer eens vocht

chief108
07-10-2008, 21:28
ben benieuwd naar volgend jaar iig :p

thnx voor een leuke dag Henk!

el bastardo
07-10-2008, 21:30
Bedankt Henk. Ik hoop volgend jaar weer!

boola
07-10-2008, 22:07
super hoe je reageert henk kijk al uit naar je volgende gala was inderdaad te lang .Maar naar mijn mening krijg je de ahoy wel vol ook ,met minder partijen .En ja zeker jammer van ralph hat gehoopt op meer als deventernaar maar alle respect verder

761217186
07-10-2008, 22:45
erg netjes om zo te reageren... respect!

chief108
08-10-2008, 08:45
SBS 6 bedankt zag er echt super uit.

komt er ook een tv uitzending op SBS6 van het gala?

paspoes
08-10-2008, 10:07
thx voor de info Henk ;)

Fr3ddy
08-10-2008, 10:11
Ik heb het gala thuis bekeken via internet dus kan geen beoordeling geven over hoe het in de Ahoy zelf was.. Een Nederlands gala met zulke partijen op het programma live kunnen volgen via internet is natuurlijk 'werelds'! Daarvoor bedankt! :thup:

En tja, dat sommige partijen niet zo uit de verf komen als dat je van tevoren verwacht is natuurlijk het risico van het vak..

En de wereldtitels.. Iedereen weet ondertussen wel wat de waarde is van titels. Hier op het forum hebben we ons er in ieder geval kostelijk om vermaakt! :D

Richelieu
08-10-2008, 12:01
Allereerst bedankt voor je reactie Henk!


Ahoy was voor ons een kans omdat een andere promotor afhaakte en wij konden instappen.
Volgens insiders die zelf gala's organiseren was onze voorbereiding VEEL te kort en was het verstandig het niet doen, en voor een paar zaken zoals sponsors zoeken en promoten was het zeker te kort dag.Toch hebben we het gedaan om een plekje af te dwingen in ahoy.
Denk dat de meeste fans het enorm hebben gewaardeerd dat er een promotor het aan heeft gedurfd om een gala in het Ahoy te organiseren, vooral de MMA liefhebbers die de laatste jaren aanzienlijk minder toppartijen in het MMA hebben gematched zien worden door de heren promotors.

Een voorprogramma is dus niet meer nodig en 22 partijen al helemaal niet voor een volgende keer, de machmaking was op papier goed en ging misschien er in paar partijen onderuit.
Het waren in principe gewoon twee complete gala's! Alleen al het voorprogramma zou zo op een willekeurige plek in Nederland gepromoot kunnen worden. Er zaten genoeg leuke partijen tussen, maar mensen verwachten toch wat anders in het Ahoy en misschien daarom bleef het echt angstvallig rustig. Het totaal aantal partijen was veel te lang. Veel lokale helden, die bij deze de kans kregen om in een zo'n grote zaal als het Ahoy te knokken. A chance in a lifetime!

Toch zag ik het gala zo... ralf stefan te kort en achteraf te groot verschil we hoopte dat het anders liep als de eerste keer
Ralf heeft hier op Mixfight al zijn relaas gedaan. Als een vechter het gevoel, gezien een enorm goede voorbereiding de klus te kunnen klaren moet hij hiervoor de kans krijgen. Dat het allemaal zo snel afgelopen was geeft alleen maar aan dat Stefan een enorm jong en groot talent is die we zeker vaker willen zien knokken! Voor Ralf was Stefan echt een brug te ver.

Sharifi de windt iets te weinig ring ervaring wat super afgestraft wordt door een oude rot
Daniel vocht een goede partij, maar de Windt is inderdaad een enorm ervaren grondvechter die zijn kans leek af te wachten en genadeloos toesloeg.

Martinez Kaas te snel maar vooraf wel als spektakel verwacht
Veel mensen wisten denk ik niet dat Chico "El Torro" Martinez zijn afscheidspartij had gevochten dat kwam niet echt naar voren en dat is wel jammer. Elke keer weer is zijn opkomst een show die op zichzelf staat. Met veel gevoel voor humor had hij deze keer een blokje kaas aan zijn hoorn opgetuigd. "Kaas" Yakut toonde zich een heuse matador door de stier op te vangen. Helaas duurde het veel te kort en jammer dat het zo moest eindigen. Alle keren dat ik El Torro heb zien vechten was het een waar spektakel!

Diender Belani werelds Belani werd vooraf afgeschreven als te snel naar 70 kg en geen partij voor diender, achteraf hadden wij het goed gezien en de uitslag mogen jullie over twisten ben te goed bevriend met 1 van hun { ben misschien niet objectief ]
Voor het gala vond ik dit de beste matching. Belani is een echte topknokker die dit jaar in één weekend het presteerde om twee A-partijen te draaien (Kees Vergouwen @ Hoofddorp en Youssef Aknenni @ Gentleman) en deze nog te winnen ook! Ook stond hij op Slamm!! IV gewoon zijn mannetje tegen het thaise fenomeen Saenchai Sor Kingsar en vond een wereldpartij! Diender is een vechter waar hij voor de toeschouwers niet uitmaakt of hij nu wint of verliest. Het is altijd knokken met deze topper! Hij heeft een aantal verliespartijen dit jaar voor zijn kiezen gekregen, maar elke keer weer is het een waar slugfest. Zijn laatste partij tegen Holzken was super! Het was heel erg close! Denk dat het maar net is waar men het zwaartepunt legt. Diender maakte meer lowkicks en Belani stootte meer. Vond dat Diender toch de partij terecht heeft gewonnen. De partij van Belani tegen Bovy @ Slamm!! V word in ieder geval oorlog!

Iggy Breggy vond ik een mooie pot en een paar jaar echt slecht te hebben geprsteerd was het na 36 uur vliegen voor mij een meevaller hoe Iggy knokte, spong Turner een ongelukje anders was het een mooie pot geworden want Turner was echt in vorm maar het was klote dat het zo kort was
Helaas kwamen deze twee partijen niet echt goed uit de verf. Het leek ook wel of Ignashov tegenwoordig een heel andere stijl heeft van vechten. Alleen in de derde ronde zag ik weer iets terug van de oude Ignashov. Spong vs Turner, inderdaad erg jammer dat het zo snel afgelopen was.

Bob Barrington vooraf riep iedereen dat Barrington kannonen voer was en Bob binnen een minuut klaar zou zijn en achteraf roept men dat Bob niet meer de Bob was ik had hem graag de overwinning gegund in zijn afscheids match maar Barrington kwam voor de overwinning en volgens mij terecht gewonnen.[quote]
De opkomst van Bob was super, een hele show die op zichzelf stond. Wat Bob tijdens de persconferentie al duidelijk kenbaar maakte kon men ook goed zien tijdens de opkomst, dit was zijn laatste partij! Hij heeft de laatste tijd in verschillende producties meegespeeld en als een ware gladiator liep hij naar de ring toe. Dat Barrington voor de overwinning naar Rotterdam was gekomen was duidelijk. Goed getraind zag men hem al op de weging en zijn grondspel was goed. Hij liet soms zijn dekking nogal achterwege en daar waren kansen voor Bob, maar achteraf een terechte uitslag. Barrington gewonnen!

[quote=henk kuipers]ik vond de gevechten dus wel super de show in de pauze en andere acts werden uit hun verband getrokken omdat paspoes niet kon afmaken wat hij 3 maanden had voorbereid.
Het was een beetje een samenhangend geheel van verschillende dingen. Eerst een optreden van Yes-R, daarna volgens mij een tweetal dames (o.a. Elinor) van de Royal Orchid Event Agency die iets heel kort in de ring lieten zien en nog een soort van promo van de Powerballs en de uitreiking van de kar voor Ronan.


De opkomst viel ons reuze mee en geeft ons aan dat via de forums je te weinig mensen bereikt om zo'n groot gala helemaal te doen uitverkopen en dat je echt wel een jaar campagne nodig bent.
Het viel mijn eerlijk gezegd tegen, maar das mijn visie. Ik weet zeker dat de sfeer van dit gala in deze hoedanigheid beter tot zijn recht was gekomen in bijvoorbeeld het Topsportcentrum te Rotterdam. Zoals al eerder gezegd is was de situatie net te vergelijken met een café. Als daar maar 25 mensen zitten, terwijl er capaciteit is voor 100 zul je nooit een sfeer kunnen creëren die alle promotors zo graag willen zien. Met alle respect voor de forums, vooronder Mixfight.nl maar daar zitten over het algemeen de Hardcore fans die echt hebben toegeleefd naar dit gala. Eindelijk weer een promotor die zijn nek uitsteekt, vooral wat MMA betreft! Dat word door de echte fans enorm gewaardeerd. Dan bleek ook wel wat er waren aardig wat kaartjes via Mixfight verkocht. Het grote mainstream publiek zul je alleen bereiken met een groots opgezette promotiecampagne. Mixfight kan voor een promotor in dezen het nodige betekenen!


Te veel titels ?????? de mensen die erom vochten zijn ze waardig.
Denk dat je dit anders moet zien Henk! Het gaat niet om de hoeveelheid titels want iedereen die er voor vocht was ze waardig, maar het ging meer om het feit dat het publiek niet echt bekend was met de O.P.B.U.


Slechte jury beslissingen, de wfca is een betrouwbare bond en fouten zijn overal.
Heb veel respect voor deze mannen! 12 uur lang opperst geconcentreerd blijven! Alleen de echte liefhebbers van de sport kunnen dit volhouden en fouten zijn iederdaad overal.


Ronald wustenberg ????? ik werk al vanaf 1996 met Ronald en andere grote promotors ook, wij zullen het wel niet goed horen maar een volgend gala is ie er gewoon weer bij.
Tja, Ronald. Er is niet één ringspeaker waarover zoveel te doen is geweest dan Ronald! In het geval van Ronald maakte het ook eigenlijk niet meer uit of we hem nu wel of niet te verstaan is. Zijn manier van omroepen is legendarisch geworden, een show die op zichzelf staat! In de volgende Fight Scene zullen we een groot interview publiceren waarin Ronald het e.e.a. uitlegt aan interviewer Ben de Raad.


Bruce Buffer Top
De eerste keer dat ik deze man live is actie zag, maar hij is echt werelds! Zijn bekende move in de ring was leuk om te zien!

HUNEBED
08-10-2008, 12:06
Altijd goed dat promotors / organisators hier reageren, getuigd van respect naar de gewone man... nou ja 'gewoon'?!

gt-2
08-10-2008, 13:39
Respect voor henk om hier een reactie neer te zetten, om in korte
tijd een gala neer te zetten ga er maar aan staan ik doe het je niet na.

Het is toch super om een gala live te volgen via een stream veel dank
hiervoor.:thup:

Ingmar
08-10-2008, 14:34
Ik heb me in ieder geval flink vermaakt mensen!
OSU

Slome
08-10-2008, 15:54
Henk/Jan jullie bedank, volgende x beter..

Gerben Zonderland
08-10-2008, 17:21
Heb je al weer een nieuwe datum al Henk? Was helemaal top! Jammer dat een aantal partijen tegenvielen.

Garcia
08-10-2008, 17:24
Henk, ik kan niets anders zeggen dan TOT VOLGEND JAAR!!!!

De aandachtspunten zijn bekend en daar kan aan gewerkt worden. Maar laten we dan ook gelijk de positieve punten benadrukken.

Mooie opkomsten
Mooie vrouwen/danseressen
Bruce Buffer!!!!!!!
Top vechters

En wat ik zelf heel erg waardeerde is de flexibiliteit m.b.t. de mixfight leden die graag nog 50 euro kaarten wilden hebben.

Luka
08-10-2008, 17:26
en je kunt nog zulke grote namen op toernooi hebben maar is nooit zeker voor vuurwerk ;)
SBS ook topwerk.. mooi live stream gekeken zag er ook top uit !

remco pardoel
08-10-2008, 17:57
Henk,
Ik heb af en toe naar de uitslagen, ik kon er, helaas, niet bij zijn.
het is mooi dat jullie zo'n gala neer DURVEN te zetten

En laat al die azijnzeikers lekker in de .... je weet wel zakken!

Ik vindt het knap dat je het gewoon doet met je team samen en volgende keer ben ik er zeker bij!

paspoes
08-10-2008, 17:59
@Remco, azijnzeikers :w00t::lol:

Boem Boem
08-10-2008, 20:46
Henk,

het gala was gewoonweg super....hoop dat jullie meer van dit soort gala's neerzetten!!
En...als je op korte termijn zo'n goed gala neer kunnen zetten, dan zal het helmaal goed komen als jullie meer voorbereidingstijd hebben!! Ik zal er een vogende keer weer bij zijn...

Respect!

osu

Chris