PDA

View Full Version : Overeem naar de UFC??



dirk5
08-10-2008, 14:56
Lees dit net op nokaut.com, Mij lijkt het in ieder geval geweldig, Overeem de nieuwe HW champ vcan de UFC.

"UFC in talks with heavyweight Alistair Overeem

Former Dutch Pride FC star, Alistair Overeem has hinted that he is in talks with the UFC about a possible move to the octagon at somepoint in 2009.

Speaking with Fighters Only Magazine (fightersonlymagazine.co.uk), Overeem said when asked about a move to the promotion:

“Of course. My management is working on some deals in the U.S right now.”

Overeem is currenty contracted to Strikeforce, a promotion that is on good terms with the UFC and negotiations are likely to ensue.

“I would like to add that I have been treated very well by Strikeforce. There is nothing confirmed as of now about my next fight for Strikeforce, but there should soon be more information on this.”

Overeem would be an excellent addition to the already talent packed UFC heavyweight division if a deal can be struck. Lets hope it can be done sooner rather than later.

By Michael Pepper."

wrestler_nl
08-10-2008, 15:04
zou wel leuk zijn,,,,:)
maar overeem de nieuwe hw champ, NEE,,,Tenminste voorlopig niet(denk ik)

micha
08-10-2008, 15:10
te gek man Alistair in de UCF

Tony
08-10-2008, 15:13
Als Overeem in de UFC komt gaat ie echt wel potten breken daar... Zullen er weinig zijn die hem aankunnen.

Overeem zit echt wel in de top 10 HW's van de wereld... Samen met mensen als Fedor, Barnett, Arlovski, Werdum, Couture, Nogueira, Crocop (eerst ff zijn rematch met Ali o afwachten) en wellicht zelfs Lesnar.

dirk5
08-10-2008, 15:14
helaas zal ie dan aan zijn guilotine weinig hebben...

Lesnar heeft geen nek.

micha
08-10-2008, 15:17
Als Overeem in de UFC komt gaat ie echt wel potten breken daar... Zullen er weinig zijn die hem aankunnen.

Overeem zit echt wel in de top 10 HW's van de wereld... Samen met mensen als Fedor, Barnett, Arlovski, Werdum, Couture, Nogueira, Crocop (eerst ff zijn rematch met Ali o afwachten) en wellicht zelfs Lesnar.


hij is gewoon te zien op 09 November in de Rijnhal op Glory10!!!

Slome
08-10-2008, 15:19
Top.....



@ misha: SPAMMER;)

chief108
08-10-2008, 15:19
zou hem wel tegen Lesnar willen zien :brow:

Tony
08-10-2008, 15:19
hij is gewoon te zien op 09 November in de Rijnhal op Glory10!!!



Weet ik... Ben alleen nog niet zeker of ik er die dag bij kan zijn..

anyway.. Goodridge gaat gesloopt worden door Ali O.

wrestler_nl
08-10-2008, 15:21
zou hem wel tegen Lesnar willen zien :brow:


ik zou hem wel tegen hardonk willen zien...

Tony
08-10-2008, 15:23
Denk dat hardonk toch een niveautje onder Overeem zit (qua allround grondwerk)
Standup is Hardonk denk ik de sterkere.. maar dit is MMA.. dus geef de edge aan OVereem.

Zie hun liever allebei winnen.. dus liever niet tegen elkaar.

Tony
08-10-2008, 15:23
zou hem wel tegen Lesnar willen zien :brow:

x2

micha
08-10-2008, 15:25
De Alistair van nu kan iedereen aan. Dat blijf ik roepen en als er iemand geld op wil zetten kan je mij altijd een pm sturen.

@Sjoerd ' we've only just begon;)

@Chief wat is er toch met jou en Alistair?

chief108
08-10-2008, 15:30
@Chief wat is er toch met jou en Alistair?
mag hem gewoon niet
that's all
puur persoonlijk
verder niets

Tony
08-10-2008, 15:39
De Alistair van nu kan iedereen aan. Dat blijf ik roepen en als er iemand geld op wil zetten kan je mij altijd een pm sturen.

ook als ie tegen couture, lesnar, arlovski of barnett moet?

chief108
08-10-2008, 15:48
ook als ie tegen couture, lesnar, arlovski of barnett moet?
dat zegtie toch???

"iedereen" includes couture, lesnar, arlovski and barnett

:deal:

ik wil hem tegen Lesnar zien dan
en dan leen ik eventueel wel wat centjes om te wedden met Micha :p

Slome
08-10-2008, 15:54
Please....:eek:

Tsuki
08-10-2008, 15:57
lol @ chief ..........................

Cave
08-10-2008, 15:59
Micha, fanboy zijn is okay, geen probleem. Zodra mensen echter doorslaan in hun beleving van een vechters kwaliteiten wordt het grappig/zielig.

Alistair kan NIET iedereen aan in de top van de HW's. Werdum, Noguiera, Barnett en Lesnar pakken hem gewoon. Geen twijfel over. Om maar niet te spreken over Fedor; die frommelt nog harder tussen de touwen door dan Kharitonov deed in zijn tweede gevecht met Alistair.

Tsuki
08-10-2008, 16:03
eerlijk is eerlijk ik denk dat deze alistair het iedereen moeilijk kan maken, hij ziet er zo sterk uit maar lesnar is denk ik qua matchup een super lastige tegenstander voor alistair ..................

Judas
08-10-2008, 16:05
Alistair kan NIET iedereen aan in de top van de HW's. Werdum, Noguiera, Barnett en Lesnar pakken hem gewoon. Geen twijfel over. Om maar niet te spreken over Fedor; die frommelt nog harder tussen de touwen door dan Kharitonov deed in zijn tweede gevecht met Alistair.

Aleksander hoort ook nog in dit rijtje thuis.

Tony
08-10-2008, 16:09
Ik schat overeem inmiddels hoger in dan aleks...

Ralph
08-10-2008, 16:10
Zou een goede move zijn! Hopen dat het rond komt.

Garcia
08-10-2008, 16:11
Ik ben het met beide bovenstaande heren eens.

Overeem is enorm vooruit gegaan en kan heel ver komen in de UFC. Maar er zijn een aantal namen binnen de UFC die toch Overeem kunnen en zullen pakken.

nicolas the red
08-10-2008, 16:12
overeem vs congo!

Judas
08-10-2008, 16:12
Ik schat overeem inmiddels hoger in dan aleks...

Als ze beiden in goede doen zijn, zal het een harde pot worden, maar denk toch dat Alistair (nog) net tekort komt voor Aleks.

TOON
08-10-2008, 16:20
hoop het zo! Alistair in de UFC!

en dan ook nog even Manhoef die een come-back maakt bij de UFC...
oh oh oh... en Schilt die ook nog de UFC ring in gaat!
das echt mn natte droom!

sorry laat me even meeslepen, maar alistair in de kooi! vet!!

micha
08-10-2008, 16:23
Sem heeft Pete Williams verslagen bij de UFC. Dat hadden ze daar ook niet zien aankomen.

TOON
08-10-2008, 16:23
Micha, fanboy zijn is okay, geen probleem. Zodra mensen echter doorslaan in hun beleving van een vechters kwaliteiten wordt het grappig/zielig.

Alistair kan NIET iedereen aan in de top van de HW's. Werdum, Noguiera, Barnett en Lesnar pakken hem gewoon. Geen twijfel over. Om maar niet te spreken over Fedor; die frommelt nog harder tussen de touwen door dan Kharitonov deed in zijn tweede gevecht met Alistair.

WHO CARES....het zijn geweldige matchups!
dat wordt genieten geblazen....!

micha
08-10-2008, 16:28
WHO CARES....het zijn geweldige matchups!
dat wordt genieten geblazen....!


reps

Cave
08-10-2008, 16:40
WHO CARES....het zijn geweldige matchups!
dat wordt genieten geblazen....!

Who cares? Ik denk dat Alistair het niet leuk vindt als hij 4/5 partijen achter elkaar verliest. En met zijn niveau grappling/bjj legt hij het tegen al die genoemde namen af. Easy as pie

rene37
08-10-2008, 16:45
mag hem gewoon niet
that's all
puur persoonlijk
verder niets


:eek: Nee toch Chief! wat is er gebeurt na Demolition sunday?:crying:

Zat je niet lekker? of omdat je moest rijden, het weinige bier? waren het de calorieen bommen van Tony? Wat man, wat?

Allistair is de man..:thup:

chief108
08-10-2008, 16:49
who cares...
ik ben al zo'n allemans vriendje hiero...

mag ik ook gewoon een keer een pesthekel aan iemand hebben ja?? :boos:

remco pardoel
08-10-2008, 16:50
WEC zou een veel betere show voor AO zijn.
kan veel meer zijn ei in kwijt...

nick
08-10-2008, 16:55
who cares...
ik ben al zo'n allemans vriendje hiero...

mag ik ook gewoon een keer een pesthekel aan iemand hebben ja?? :boos:

Relax moatie ;)

Zou super zijn als Overheem in de UFC zou gaan vechten :thup:

rene37
08-10-2008, 16:56
who cares...
ik ben al zo'n allemans vriendje hiero...

mag ik ook gewoon een keer een pesthekel aan iemand hebben ja?? :boos:

Jawel maar uitgerekent Allistair!:crying:

chief108
08-10-2008, 17:06
hou d'r nou maar over op
dit gaat nergens meer over
en we zitten niet te wachten op nog een internet "oorlog"

je moet die shit allemaal niet zo serieus nemen
(behalve als je Rosso heet en "serieus genomen" wenst te worden natuurlijk)

dus......

het is mooi dat Ali naar de UFC gaat
gaat een boel mooie partijen opleveren waarschijnlijk

(en hopelijk ook tegen Lesnar :brow: )

A.F.
08-10-2008, 17:13
WEC zou een veel betere show voor AO zijn.
kan veel meer zijn ei in kwijt...

die zijn voornamelijk toch featherweights...

@micha : wanneer is alistair hier weer te zien????

TOON
08-10-2008, 17:16
Who cares? Ik denk dat Alistair het niet leuk vindt als hij 4/5 partijen achter elkaar verliest. En met zijn niveau grappling/bjj legt hij het tegen al die genoemde namen af. Easy as pie

die who cares ging er vooral om dat het mij niet uitmaakt in welke rijtje hij volgens de kenners het beste in past...ik verheug me vooral op de mogelijke partijen die we te zien krijgen dan...dan mag ie het zelf voor ons oplossen in welk rijtje, hoe hoog enz hij hoort te staan door te winnen....of te verliezen....

ongeacht de uitkomst zullen het wsl vette partijen worden! die strikeforce partij tegen buentello heeft ie goed gewonnen en goed gebruik gemaakt van de kooi... oke buentello is niet te vergelijken met de toppers in de UFC...maar denk gewoon dat Alistair en UFC-kooi goed samengaan!

Tony
08-10-2008, 17:18
:eek: Nee toch Chief! wat is er gebeurt na Demolition sunday?:crying:

Zat je niet lekker? of omdat je moest rijden, het weinige bier? waren het de calorieen bommen van Tony? Wat man, wat?

Allistair is de man..:thup:

Geloof me René.. het heeft helemaal niks met jou en de docu te maken :p

Was een toppie zondag met een aantal MF'ers onder mekaar.. Prima vermaakt toen en de docu was echt super.

Maar ik ga mee met Chief in deze...Ik weet wat zich afgespeeld heeft, maar dat is gewoon puur iets persoonlijks tussen chief en Ali.. niks waar wij ons ook maar enigzins druk over hoeven te maken.


besides.. ik ben alleen maar tegen Alistair als ie tegen crocop staat... Bij al zijn andere matches schreeuw ik net zo hard met Micha en Bas Boon mee.

Ralph
08-10-2008, 17:25
In de UFC zal ie natuurlijk wel een stuk minder aan vechten toe komen dan nu... das dan wel weer een nadeel.

Tony
08-10-2008, 17:34
hij kan beter bij die ene organisatie gaan.. weet ff niet welke..
TBA en TBD vechten daar ook en die staan elk event wel een keertje in de ring.

lopez86
08-10-2008, 17:38
Alistair in deze vorm kan zeker meedraaien met de HW van de UFC.
Ik denk dat veel mensen hem onderschatten.


De Alistair van nu kan iedereen aan. Dat blijf ik roepen en als er iemand geld op wil zetten kan je mij altijd een pm sturen.

@Sjoerd ' we've only just begon;)

@Chief wat is er toch met jou en Alistair?

Och, de Golden Gimp is ook weer ontsnapt :bash: kssst! terug in je kist jij!

Wheelie
08-10-2008, 18:07
Who cares? Ik denk dat Alistair het niet leuk vindt als hij 4/5 partijen achter elkaar verliest. En met zijn niveau grappling/bjj legt hij het tegen al die genoemde namen af. Easy as pie

Haha net zoals hij het af zou leggen tegen black belt Vitor Belfort die hij gewoon even submit met een guillotine :sleep1:

Fedor staat op eenzame hoogte en daarna komen Barnett, Noguiera en Arlovski IMO
De rest van de zwaargewichten kan Alistair zich zeker aan meten

Wheelie
08-10-2008, 18:11
kssst! terug in je kist jij!

kssst! terug naar ft jij!

:cool2: (kan je geen ongelijk geven, hier is inderdaad meer te doen)

Wiseguy
08-10-2008, 18:39
Ik zie in Overeem wel een serieuze contender voor de titel!

Angelco
08-10-2008, 18:41
Genoeg leuke partijen voor Alistair in de UFC: Gonzaga, Kongo, rematch tegen Werdum, Mir, Hardonk. Maar ik zie hem niet winnen tegen Lesnar of Nogueira

Cave
08-10-2008, 18:41
Haha net zoals hij het af zou leggen tegen black belt Vitor Belfort die hij gewoon even submit met een guillotine :sleep1:

Fedor staat op eenzame hoogte en daarna komen Barnett, Noguiera en Arlovski IMO
De rest van de zwaargewichten kan Alistair zich zeker aan meten

Je bedoelt die black belt die in zijn mma-carrière 2x gewonnen heeft op submission. Fuck me, dat is idd indrukwekkend....

Wheelie
08-10-2008, 18:52
Je bedoelt die black belt die in zijn mma-carrière 2x gewonnen heeft op submission. Fuck me, dat is idd indrukwekkend....

Klopt, is een prestatie van niks en Belfort is een prutser :whistling:

Biiyen
08-10-2008, 19:06
Dat zou dus echt wel TOP zijn!!! Ali Vs Brock Lesnar... o yeah baby,, make it happen.

Vitor Belfort
08-10-2008, 19:07
Belfort die tot op de dag van vandaag slechts 1 keer op submission verloren heeft!;)

Ralph
08-10-2008, 19:08
Ik geef Alistair echt wel een goede kans in de UFC! Al zal Lesnar denk ik nog het moeilijkst voor 'em zijn, puur door zijn enorme worstelskills. Voor de rest kan Alistair zich echt wel meten met alle zwaargewichten daar (misschien zelfs Nog).

rene37
08-10-2008, 19:19
hou d'r nou maar over op
dit gaat nergens meer over
en we zitten niet te wachten op nog een internet "oorlog"

je moet die shit allemaal niet zo serieus nemen
(behalve als je Rosso heet en "serieus genomen" wenst te worden natuurlijk)

dus......

het is mooi dat Ali naar de UFC gaat
gaat een boel mooie partijen opleveren waarschijnlijk

(en hopelijk ook tegen Lesnar :brow: )

Nee hoor Niek, ik nam het helemaal niet zo serieus.:lol:
Was maar een gebbetje.;)

rene37
08-10-2008, 19:22
Geloof me René.. het heeft helemaal niks met jou en de docu te maken :p

Was een toppie zondag met een aantal MF'ers onder mekaar.. Prima vermaakt toen en de docu was echt super.

Maar ik ga mee met Chief in deze...Ik weet wat zich afgespeeld heeft, maar dat is gewoon puur iets persoonlijks tussen chief en Ali.. niks waar wij ons ook maar enigzins druk over hoeven te maken.


besides.. ik ben alleen maar tegen Alistair als ie tegen crocop staat... Bij al zijn andere matches schreeuw ik net zo hard met Micha en Bas Boon mee.

Nee begrijp ik hoor;)
Zie post hierboven, no sweat:D

Alhoewel ik nu wel heel nieuwsgierig ben, uiteraard.;)

wrestler_nl
08-10-2008, 19:31
Ik zie overeem van vele toppers verlizen zoals; Arlovski, Fedor, Barnett, Lesnar, Couture, Big Nog, Frank Mir, misschien Congo ook wel,,,
zou wel leuk zijn als hij naar de ufc gaat maar geen titel contender op dit moment

Tony
08-10-2008, 19:40
Haha net zoals hij het af zou leggen tegen black belt Vitor Belfort die hij gewoon even submit met een guillotine :sleep1:

Fedor staat op eenzame hoogte en daarna komen Barnett, Noguiera en Arlovski IMO
De rest van de zwaargewichten kan Alistair zich zeker aan meten

x2

alhoewel een beest als lesnar iedereen aan kan (met nadruk op kán) en couture kan van iedereen winnen middels gameplan...

Werdum blijft een gevaarlijke outsider... maar staande pakt overeem hem.

Tony
08-10-2008, 19:42
Alhoewel ik nu wel heel nieuwsgierig ben, uiteraard.;)

haha ja dat geloof ik.. maar tis niet aan mij om bepaalde dingen uit te doeken te doen.

YoMarK
08-10-2008, 19:43
Hmm. Alistair is gewoon goed bezig nu. Fedor had moeite met Hunt maar Alistair niet. Cro Cop had ook niks in te brengen tegen Alistair, in ieder geval niet in de eerste minuten.
Helaas hebben we dat al vaker gezien: Alistair goed in de eerste minuten.
Ik zou hem in ieder geval graag in de UFC zien.

Edit:
Eigenlijk heeft Alistair altijd maar 2 zwakke punten gehad:
1) Cardio... "lijkt" nu beter op HW, maar daar zal hij hard aan moeten blijven werken.
2) Alistair houd er niet van om geraakt te worden, als hij een paar klappen krijgt, dan laat hij steekjes vallen. Zie b.v. Rua en Kharitonov(2e).

Als hij bovenstaande punten kan verbeteren, dan zie ik hem van iedereen winnen. Voordeel is dat Alistair gewoon erg goed vanaf z'n rug is, wat een voordeel is tegen goede worstelaars(zoals in de UFC).

Slome
08-10-2008, 20:00
?

rene37
08-10-2008, 20:07
idem ?

amilster
08-10-2008, 20:19
Als Overeem naar de UFC gaat zou ik dat echt zwaar vet vinden, geeft altijd toch een extra dimensie aan zo'n event, en als we het daar dan toch over hebben zou ik Schilt ook graag naar de UFC vetrekken, weet zeker dat hij daar in de loop van de tijd wat potten zal breken :D

voor nu dus Overeem!! KICKUH!!

YoMarK
08-10-2008, 20:23
Schilt ligt binnen no time op z'n rug en dan is het gebeurd. Alistair daarentegen is overal gevaarlijk.

kooivechter
08-10-2008, 20:47
Who cares? Ik denk dat Alistair het niet leuk vindt als hij 4/5 partijen achter elkaar verliest. En met zijn niveau grappling/bjj legt hij het tegen al die genoemde namen af. Easy as pie

hoe je daar bij komt? z'n niveau van grappling is net zo goed als die andere jongens. daar ligt het echt niet aan

Tony
08-10-2008, 20:54
Schilt ligt binnen no time op z'n rug en dan is het gebeurd. Alistair daarentegen is overal gevaarlijk.

Fedor had toch echt de grootste moeite met Schilt hoor...

(en hij heeft er al 40 mma partijen opzitten | 25 - 14 - 1 (Win - Loss - Draw)

Garcia
08-10-2008, 20:55
Ach het blijft momenteel toch bij speculeren. Ik geef Overeem grote kansen, maar tegen bepaalde genoemde vechters nog niet.

ICON
08-10-2008, 21:10
Ik zie overeem van vele toppers verlizen zoals; Arlovski, Fedor, Barnett, Lesnar, Couture, Big Nog, Frank Mir, misschien Congo ook wel,,,
zou wel leuk zijn als hij naar de ufc gaat maar geen titel contender op dit moment


ik zie hem van een aantal niet winnen maar ik denk dat hij arlovski, mir, congo zeker kan hebben

Il Loco
08-10-2008, 23:56
ik zie hem van een aantal niet winnen maar ik denk dat hij arlovski, mir, congo zeker kan hebben

Arloski denk ik dan weer net niet, en daarbij vechten Arlovksi, Barnett en Fedor allemaal niet in de UFC. En daar gaat het hier om, de enigste 3 waar ik hem in de UFC niet van zie winnen zijn Couture, Lesnar en big Nog. En dat is dat. Hij zou iig een prima aanvulling zijn voor de zwaargewicht klasse, ik kijk er erg naar uit!

Maar voorlopig zijn het speculaties, zolang er nog geen deal gemaakt is blijft het hopen. En dat doe ik dan ook.

Maar het moet ook gezegd worden dat Ali enorm vooruit gegaan is, vooral met cardio. Dus hij is met zijn oude ik niet meer te verglijken. Ik ben benieuwd of hij ons wederom weet te verassen.

De man van 14K
09-10-2008, 00:02
Alvoski pakt hij niet, Barnett denk ik ook niet.
ik ben wel benieuwd hoe een partij tegen Aleks A zou uitpakken op dit moment.
Maarre lopen we niet het risico dat Ali een paar kilo's lichter zou worden als hij zou gaan UFC-en?

Cave
09-10-2008, 01:13
hoe je daar bij komt? z'n niveau van grappling is net zo goed als die andere jongens. daar ligt het echt niet aan

Dit meen je toch niet serieus hè?

RED SCORPION
09-10-2008, 07:29
Fedor had moeite met Hunt maar Alistair niet

Komt omdat Alistair's ground game beter is dan die van Fedor, of niet? ;)

The Bulldog
09-10-2008, 07:37
Alvoski pakt hij niet, Barnett denk ik ook niet.
ik ben wel benieuwd hoe een partij tegen Aleks A zou uitpakken op dit moment.
Maarre lopen we niet het risico dat Ali een paar kilo's lichter zou worden als hij zou gaan UFC-en?
is op zich geen probleem toch?

zolang hij maar niet mer hoeft te cutten...

ik denk dat overeem het helemaal niet zo gek zou doen daar...

mits e goed overweg kan met de ellebogen die in the mix zitten daar...

dimitri
09-10-2008, 09:00
Meer patriottisme dan objectiviteit in deze thread.

Ik heb niet de indruk dat Overeem buiten NL als een top 10 HW wordt gezien. Als je niet door een NL roze bril naar zijn fight record kijkt dan zie je ook wel waarom.

Ik denk niet dat hij veel kans heeft om de HW belt te veroveren (gebaseerd hij heeft als LHW al tegen Littel Nog verloren, hoe zou hij dan de veel betere Nog kunnen verslaan), maar ik zou hem wel graag in het octagon bezig zien. En hij is zo'n goede striker dat hij tegen iedereen op z'n minst een puncher's chance heeft.

micha
09-10-2008, 09:19
Jij bent best wel een triest mannetje. Wat een reactie tegen iemand die hier een post plaatst.


:twak:

Virus
09-10-2008, 09:27
Jij bent best wel een triest mannetje. Wat een reactie tegen iemand die hier een post plaatst.

* zucht*


Ontopic

Overeem in de UFC? Eerst zien dan geloven...
Maar als het zou gebeuren dan zou het een geweldige aanwinst zijn imo!

De beste aanwinst voor de UFC naast de komst van Big Nog / Rampage en Wanderlei...

Hoe ver hij gaat komen tegen de zwaargewichten in de UFC valt niet te voorspellen, door niemand niet.
Kan iedere partij beide kanten uitgaan...

Wheelie
09-10-2008, 10:42
Jij bent best wel een triest mannetje. Wat een reactie tegen iemand die hier een post plaatst.

was weer een reactie op zijn post, gevoel voor humor heb je blijkbaar niet :sleep1:

kooivechter
09-10-2008, 11:41
Dit meen je toch niet serieus hè?

ja dat meen ik wel serieus. begrijp ook niet precies waar je dat op baseert. Omdat hij geen zwarte band BJJ heeft of zo? Allistair traint al vanaf z'n 16e MMA bij Martijn de Jong. Hij is ook maar 1 keer in z'n hele leven in al z'n partjien gesubmit tegen Werdum in een partij die hij domineerde. Daarnaast is hij een ervaren grondvechter, dat zie je ook in al z'n partjien terug, dat hji zich prima op de grond kan redden en veelal daar de wedstrijd domineert. Z'n probleem zat hem vaak in andere dingen, voornamelijk in z'n uithoudingsvermogen en dat er nog wel eens twijfels bestonden over z'n incasserings- en doorzettingsvermogen.

Dragao
09-10-2008, 11:47
Meer patriottisme dan objectiviteit in deze thread.

Ik heb niet de indruk dat Overeem buiten NL als een top 10 HW wordt gezien. Als je niet door een NL roze bril naar zijn fight record kijkt dan zie je ook wel waarom.

Ik denk niet dat hij veel kans heeft om de HW belt te veroveren (gebaseerd hij heeft als LHW al tegen Littel Nog verloren, hoe zou hij dan de veel betere Nog kunnen verslaan), maar ik zou hem wel graag in het octagon bezig zien. En hij is zo'n goede striker dat hij tegen iedereen op z'n minst een puncher's chance heeft.

http://www.sherdog.com/news/articles/2/Sherdog-Official-Mixed-Martial-Arts-Rankings-14698

volgens hen wel:)

Wheelie
09-10-2008, 12:07
Alistair heeft in die top 10 ook de meeste MMA partijen op zijn naam staan zie ik.
Ik rank Alistair nog iets hoger in die top 10, maar ik kijk idd door een "roze bril" ;)

dimitri
09-10-2008, 12:26
Fedor had toch echt de grootste moeite met Schilt hoor...

WTF?

Schilt heeft gedurende het hele gevecht niets gedaan dan onder Fedor gelegen en heeft op geen enkel moment ook maar het idee gegeven dat hij wel eens zou kunnen winnen.

Wiseguy
09-10-2008, 12:27
Meer patriottisme dan objectiviteit in deze thread.

Ik heb niet de indruk dat Overeem buiten NL als een top 10 HW wordt gezien. Als je niet door een NL roze bril naar zijn fight record kijkt dan zie je ook wel waarom.

Ik denk niet dat hij veel kans heeft om de HW belt te veroveren (gebaseerd hij heeft als LHW al tegen Littel Nog verloren, hoe zou hij dan de veel betere Nog kunnen verslaan), maar ik zou hem wel graag in het octagon bezig zien. En hij is zo'n goede striker dat hij tegen iedereen op z'n minst een puncher's chance heeft.

Hij staat anders wel in de top 10 in de sherdog ranking.

Virus
09-10-2008, 12:28
WTF?

Schilt heeft gedurende het hele gevecht niets gedaan dan onder Fedor gelegen en heeft op geen enkel moment ook maar het idee gegeven dat hij wel eens zou kunnen winnen.

x2

Sem was het haasje... All time long...

dimitri
09-10-2008, 12:28
[QUOTE=TOON;624576]hoop het zo! Alistair in de UFC!

en dan ook nog even Manhoef die een come-back maakt bij de UFC...
oh oh oh... en Schilt die ook nog de UFC ring in gaat!
das echt mn natte droom!QUOTE]

Kuis jezelf nu maar op jongen

http://www.cluttercontrolfreak.com/wp/wp-content/uploads/2008/01/kleenex.jpg

Tony
09-10-2008, 12:31
WTF?

Schilt heeft gedurende het hele gevecht niets gedaan dan onder Fedor gelegen en heeft op geen enkel moment ook maar het idee gegeven dat hij wel eens zou kunnen winnen.

Uhm ja, hoe wil je t dan noemen... Hij had drie ronden nodig en nog had ie niet van hem gewonnen..

terwijl ie een goodridge, coleman, Sylvia etc etc binnen een minuut verslagen heeft..

dimitri
09-10-2008, 12:35
http://www.sherdog.com/news/articles/2/Sherdog-Official-Mixed-Martial-Arts-Rankings-14698

volgens hen wel:)

Da's een domme lijst als ze hem boven Werdum en Kharitonov plaatsen.

Tegen welke top HW heeft hij ooit gewonnen om die positie te verdienen? Mark Hunt???

Judas
09-10-2008, 13:10
Hij staat anders wel in de top 10 in de sherdog ranking.

En hun rankings neem je serieus?

chief108
09-10-2008, 13:14
En hun rankings neem je serieus?
:rotflmao:

Fasada
09-10-2008, 13:33
Da's een domme lijst als ze hem boven Werdum en Kharitonov plaatsen.

Tegen welke top HW heeft hij ooit gewonnen om die positie te verdienen? Mark Hunt???

Ik weet niet of je goed kan lezen Werdum staat op plaats 6.
Een ranking is inderdaad natte vinger werk maar zij kijken gewoon naar een bepaalde periode van een vechter. In die periode heeft Kharitonov stil gestaan en heeft Alistair een prima winning streak neergezet. Hij heeft gewonnen van Mark Hunt die een jaar geleden nog gezien werd als Top 5 vechter. Paul Buentello stond vroeger ook gewoon in de top 10.
Tel daar bij op dat hij nu zwaargewicht is geworden en goed bezig was tegen Crocop.

Als je kijkt naar Arlovski die heeft twee keer achter elkaar verloren van Sylvia terwijl hij nu hoger staat, dat komt gewoon door zijn winning streak. Verder denk ik zelf dat Alistair nog voor Ben Rothwell hoort te staan want zeg mij nou van wie heeft hij nou gewonnen?
Geen grote namen maar hij had wel een winningstreak van 13 gevechten dus daarom...

Nogmaals het blijft gissen maar ben het wel eens met dit lijstje, hoewel ik Antonio Silva zou verwisselen met Alistair en Alistair op plaats 9 zou zetten...

Ralph
09-10-2008, 13:49
WTF?

Schilt heeft gedurende het hele gevecht niets gedaan dan onder Fedor gelegen en heeft op geen enkel moment ook maar het idee gegeven dat hij wel eens zou kunnen winnen.

In meerdere interviews heeft Fedor aangegeven dat hij zijn partij tegen Schilt nog steeds als zijn zwaarste beschouwt.

Tony
09-10-2008, 14:07
Ja maar dat klopt niet meer ralph.... dat was vroeger wel zo.. maar later zei Fedor regelmatig dat zijn partij tegen Crocop zijn allerzwaarste ooit was.

Ralph
09-10-2008, 14:10
Idd, maar daarmee geeft ie wel aan dat het een zware pot was tegen Schilt! Het lukte hem gewoon niet om Sem te submitten.

Tony
09-10-2008, 14:17
Idd, maar daarmee geeft ie wel aan dat het een zware pot was tegen Schilt! Het lukte hem gewoon niet om Sem te submitten.

helemaal met je eensch.. als het echt zo makkelijk was dan hoefde fedor echt geen drie ronde lang op hem te gaan liggen.. dan ko'ede of submitte hij hem wel in ronde 1.

MB667
09-10-2008, 15:27
alistair zou lesnar slopen.

dirk5
09-10-2008, 15:36
alistair zou lesnar slopen.

hij zou hem kapot maken, strippen van zijn huid en die tattoo van dat zwaard zo behandelen dat het op een penis lijkt....

:|

Tony
09-10-2008, 15:45
zwaard lijkt al op een penis :D

dirk5
09-10-2008, 16:00
oke Tony, mijn post was met een sarcastische ondertoon....

kut, misschien is die van jou dat dan ook wel....

damn. zet ik me eigen nu voor lul door sarcasme uit te leggen aan iemand die zo goed is in kunst van het sarcastisch uiten dat ik er in tuin door te denken dat jij denkt dat ik het meen terwijl jij weet dat ik sarcasme gebruik en je daarop volgt met een dubbele portie.

zeg maar ja, dit bovenstaande heeft al geleid tot hoofdpijn.

Tony
09-10-2008, 16:11
nee

De man van 14K
09-10-2008, 16:50
wat een subjectiviteit....
Gelukkig heeft Ali een dikke partij tegen een Top 10 vechter om zich te bewijzen op Glory 10!! .....

Tony
09-10-2008, 16:53
uh?
Dan weet jij meer dan ik... Ali moet toch tegen Gary?

dimitri
09-10-2008, 17:06
Op ADCC, die een rekenkundige methode gebruiken om de vechters te ranken (gebaseerd op of ze winnen of verliezen van mensen die boven/onder hen geranked worden) staat Overeen op plaats....








261 !

De eerste 10 zijn:
# Fighters Name Rank Matches
1 Fedor Emelianenko 1771.51 16
2 Antonio Rodrigo Nogueira 1756.96 23
3 Vanderlei Da Silva 1751.63 36
4 Mirko Filipovic 1748.38 26
5 Quinton Jackson 1716.75 24
6 Chuck Liddell 1710.64 24
7 Paulo Filho 1709.58 10
8 Satoko Shinashi 1703.11 14
9 Takanori Gomi 1699.37 16

En kijk nog maar eens naar Fedor vs Schilt, dan kan je ons vertellen op welke momenten Schilt een goede indruk maakte tegen Fedor :) (de staredown telt niet mee)

BTW tegen Arona (in RINGS) had Fedor het véél moeilijker, maar dat is hij misschien vergeten.

Virus
09-10-2008, 17:17
ik vind het gek dat Wanderlei Silva er niet in staat... ;)

btw... Wie is Vanderlei da Silva?

dirk5
09-10-2008, 17:20
speelt die niet bij AZ?

el bastardo
09-10-2008, 19:15
Nee, dat is Pelle

ICON
09-10-2008, 19:22
Alvoski pakt hij niet, Barnett denk ik ook niet.
ik ben wel benieuwd hoe een partij tegen Aleks A zou uitpakken op dit moment.
Maarre lopen we niet het risico dat Ali een paar kilo's lichter zou worden als hij zou gaan UFC-en?

waarom arlovski niet??

De man van 14K
09-10-2008, 19:30
Omdat ik Arlvoski beter vind.

ICON
09-10-2008, 20:11
ik niet ;)

oliebol
09-10-2008, 20:33
Op dit moment zie ik Alistair nog geen kampioen worden bij de UFC maar hij groeit de laatste tijd onwijs in zijn kunne dus ik vind hem zeker wel een aanwinst. En bij de UFC kan hij zich alleen maar meer ontwikkelen omdat hij dan met grotere namen moet concurreren. ik denk dat het wel een man is waar ze rekening moeten (gaan) worden:pimp:

anonymous001
09-10-2008, 20:36
oke Tony, mijn post was met een sarcastische ondertoon....

kut, misschien is die van jou dat dan ook wel....

damn. zet ik me eigen nu voor lul door sarcasme uit te leggen aan iemand die zo goed is in kunst van het sarcastisch uiten dat ik er in tuin door te denken dat jij denkt dat ik het meen terwijl jij weet dat ik sarcasme gebruik en je daarop volgt met een dubbele portie.

zeg maar ja, dit bovenstaande heeft al geleid tot hoofdpijn.

Nee hoor, heel duidelijk. :whistling:

dimitri
09-10-2008, 21:34
Omdat ik Arlvoski beter vind.

logica die staat als een huis!