PDA

View Full Version : Wie wint de k-1 WGP 2008?



wrestler_nl
08-10-2008, 16:19
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/to_081206final.gif

Aerts
Bonjasky
Hari
Zimmerman
Teixeira
Saki
LeBanner
Karaev
-------------------------------------------------

Edit: ik wou er een poll van maken maar ik had perongeluk op submit geklikt!!

Tony
08-10-2008, 16:20
@mod...poll please :)

Tony
08-10-2008, 16:21
anyway óf Hari óf Aerts gaat de titel pakken...

of scenario twee...
Aerts valt uit wegens blessure... Schilt draait reserve match.. en valt voor hem in...
dan krijgen we een finale Schilt- Bonjasky denk ik.. met Schilt wederom als winnaar.

Slome
08-10-2008, 16:22
anyway óf Hari óf Aerts gaat de titel pakken...

of scenario twee...
Aerts valt uit wegens blessure... Schilt draait reserve match.. en valt voor hem in...
dan krijgen we een finale Schilt- Bonjasky denk ik.. met Schilt wederom als winnaar.

erg voor de hand liggend...

micha
08-10-2008, 16:26
Saki of Zimmerman

dirk5
08-10-2008, 16:27
Ik hoop Aerts maar ik ben bang dat het geen gaat worden wat Tony hierboven al zegt.

de k-1 kan niet om Sem heen, letterlijk en figuurlijk.

wrestler_nl
08-10-2008, 16:34
Kan iemand hier een poll van maken??

Tony
08-10-2008, 16:40
Saki of Zimmerman

Zimmerman zeker niet.. Saki daarentegen zou voor een mooie upset kunnen zorgen.

chief108
08-10-2008, 16:43
Kan iemand hier een poll van maken??
done...

chief108
08-10-2008, 16:45
of scenario twee...
Aerts valt uit wegens blessure... Schilt draait reserve match.. en valt voor hem in...
dan krijgen we een finale Schilt- Bonjasky denk ik.. met Schilt wederom als winnaar.
als Schilt zo weer in de finale zou komen wint hij....
period

weet alleen niet of hij die kans krijgt aangeboden van die jappen
ookal kunnen ze niet om hem heen verwacht ik dat toch niet echt....

wrestler_nl
08-10-2008, 20:20
waarom komt saki voor turkije uit???

Judas
08-10-2008, 20:26
Aerts!

ArjanV
08-10-2008, 20:48
Aerts all the way!

Mocht Peter het toch niet halen dan wordt het Bonjasky...die beste man lijkt tegenwoordig een beetje onderschat te worden...

TOON
08-10-2008, 20:51
ik ga ook voor bonjasky!
denk dat Aerts of Hari te gehavend zijn na hun partij en de volgende of de finale partij daardoor minder zullen zijn dan bonjasky

Slome
08-10-2008, 20:56
waarom komt saki voor turkije uit???

Omdat Nederland anders te veel mannetjes naar Jappenland stuurt

YoMarK
08-10-2008, 20:58
Aerts, tenzij hij last krijgt van een blessure.
Bonjasky is vervolgens grootste kanshebber, met kort daarna Hari. LeBanner is outsider.
Alternatief is natuurlijk Sem als hij de kans krijgt doordat er iemand uitvalt.

Saki heeft de skills en mentaliteit, maar is niet groot en zwaar genoeg. Zimmerman is nog net niet goed genoeg.
Teixeira kan nog niet mee op dit niveau en het zou me verbazen als Karaev niet keihard geKO-ed word doordat hij weer even niet oplet.

Slome
08-10-2008, 21:15
Aerts, tenzij hij last krijgt van een blessure.
Bonjasky is vervolgens grootste kanshebber, met kort daarna Hari. LeBanner is outsider.
Alternatief is natuurlijk Sem als hij de kans krijgt doordat er iemand uitvalt.

Saki heeft de skills en mentaliteit, maar is niet groot en zwaar genoeg. Zimmerman is nog net niet goed genoeg.
Teixeira kan nog niet mee op dit niveau en het zou me verbazen als Karaev niet keihard geKO-ed word doordat hij weer even niet oplet.

Als Karaev meedoet en niet Melvin?< die daar niets te zoeken heeft naar mijn mening..>

Btw:
wie heeft voor Teixeira gevote

Eelco
08-10-2008, 21:25
Aerts for sure !!

Garcia
08-10-2008, 22:00
Ik hoop Le Banner, maar gun het Aerts meer!!! Hoop dat hij blessure vrij uit de wedstrijd tegen Badr komt.

pwie
08-10-2008, 23:28
Denk Badr of Zimmerman

Jeru
08-10-2008, 23:33
Btw:
wie heeft voor Teixeira gevote

Dat kan je zelf zien door even op de nummertjes te klikken hehehe.

Karel dus :lol:

Aarti
08-10-2008, 23:35
Ik hoop Bonjasky, maar ik gun het Aerts nog wel een keer!

aapnootmies
09-10-2008, 00:30
Aerts of Bonjasky

el bastardo
09-10-2008, 00:42
De winnaar van Aerts/Badr. Hoop op Aerts. Denk dat het voor Badr nog nét een jaartje te vroeg komt.

renamer
09-10-2008, 01:56
De winnaar van Aerts/Badr. Hoop op Aerts. Denk dat het voor Badr nog nét een jaartje te vroeg komt.

hier sluit ik me 100% bij aan

De man van 14K
09-10-2008, 02:24
Ik denk dat Badr gewoon wint en tegen Bonjasky de finale draait.

MJOKKIE
09-10-2008, 02:42
Saki heeft de skills en mentaliteit, maar is niet groot en zwaar genoeg. Zimmerman is nog net niet goed genoeg.
Teixeira kan nog niet mee op dit niveau en het zou me verbazen als Karaev niet keihard geKO-ed word doordat hij weer even niet oplet.

Saki de mentaliteit. Waar heb je dat gezien dan? Ik zeg niet dat hij het niet heeft, maar in hawaii stond ie te bibberen van de zenuwen. Geen schande, want gebrek aan ervaring, maar hij heeft nog niets op het hoogste niveau bewezen. Toch geef ik hem een kans als outsider. Ik ga voor Peter, omdat ik dat hoop, denk alleen dat het moeilijk voor hem wordt om heel toernooi uit te vechten. Ben in elk geval benieuwd naar de pot tegen Hari. Wordt het Badr met zijn snelheid, of Peter met zijn sloopkracht, routine en mentaliteit. Een eigenschap waarvan Badr nog maar moet bewijzen dat ie dat heeft. Tegen Remy ontbrak het hem er vorig jaar nog aan, hij mocht in zijn handjes wrijven dat hij de extra ronde, waar hij recht op had, niet kreeg. Badr heeft kinnetje, maar is wel geweldige kickbokser. Remy vs jerome.. Jerome is beetje eendimensionaal, maar komt altijd om te knokken. Remy niet, maar is wel de slimmere van de twee. Ik ken texeira niet genoeg om oordeel te vellen. Van Zimmerman weet ik ook niet hoe die op dit niveau acteert, maar Texeira zou wel kunnen in theorie. Ik heb zin in Badr-Peter en in Saki-Kareev. Kareev gaat in elk geval druk zetten, kijken of Saki daar mee om kan gaan. Kijken of Ruslan zijn handjes hoog kan houden. Het wordt een vet toernooi, dat weet ik zeker!

Al iets bekend over de reserve-potten?!

chief108
09-10-2008, 10:19
Al iets bekend over de reserve-potten?!
denk dat dat idd een belangrijke factor kan worden in deze finale

spacebox
09-10-2008, 13:34
Heel erg moeilijk te voorspellen dit keer.

Scenario 1:
Peter Aerts

Scenario 2:
(W1) Ik hoop uiteraard Aerts maar Badr zou het ook kunnen zijn. (W2) Dan Aerts of Badr tegen Zimmerman die dan nog fit is (het word geen harde party van Teixeira). Me vrees is dan dat Zimmerman een net iets betere uitgangspositie heeft en het dan nipt wint van Peter of Badr (mede door een blesure van het gevecht van Peter en Hari)

Het zou me dan niet verbazen als Zimmerman tegen Bonjasky of Karaev de finale word (Zimmerman winaar)

Scenario 3:
Sem reserve partij komt er in en wint gewoon (is wel erg voorspelbaar)

MJOKKIE
09-10-2008, 13:53
Scenario 3:
Sem reserve partij komt er in en wint gewoon (is wel erg voorspelbaar)[/quote]

Alleen als Saki of Zimmerman hun pot winnen en opeens geblesseerd raken..

Fasada
09-10-2008, 14:42
Heb gewoon Aerts ingevuld!! Hij moet gewoon winnen, dit het perfecte moment..
Verder wordt dit een super interessant toernooi omdat er veel outsiders rondlopen die voor een verrassing kunnen zorgen...

Het wordt iedergeval een evenement om niet te vergeten, zoveel nederlands inbreng is er volgens mij nog niet geweest of wel?

MB667
09-10-2008, 17:38
de winnaar van badr hari vs aerts......dus aerts lijkt me.

MJOKKIE
09-10-2008, 18:34
Denk je dat 1 van de 2 vechters ongeschonden uit deze partij komt, om vervolgens zonder verdere kleerscheuren langs Zimmerman heen walst ? Om vervolgens een fitte Remy tegen te komen die zijn vorige partijen technisch op punten heeft gewonnen en ook over deze heen gaat walsen ? :lol:

Goed punt. Maar eh, hoezo denkt iedereen dat Remy ongeschonden uit de strijd met Jerome gaat komen? No way

spacebox
09-10-2008, 19:24
Wie is iedereen!? ;)Niemand komt er ongeschonden uit naast bv Jerome gaat ook Saki of Karaev voor schade zorgen Vandaar dat ik hoop op Aerts maar sluit Zimmerman niet uit die heeft volgens mij het makelijkste potje als begin en hij is gewoon goed


Het Word Een Grote Slacht Partij Deze Keer Niemand Is Veilig!!! :lol:

micha
10-10-2008, 10:13
hoe dan ook het wordt evht vuurwerk dit jaar

Luka
10-10-2008, 10:51
Hopelijk of Aerts of LeBanner.. voor LeBanner zou het super zijn.. die kerel heeft echt altijd pech..
Aerts gewoon gegunt.. zolang sem maar uit het toernooit blijft.. weg ermee.. verloren.. laat hem maar lekker wachten op het volgende jaar,..

wrestler_nl
10-10-2008, 16:03
Is er al iets bekend over de rerservepartij???

goro
10-10-2008, 16:14
Als Karaev meedoet en niet Melvin?< die daar niets te zoeken heeft naar mijn mening..>

Btw:
wie heeft voor Teixeira gevote Ikke! Osu!

Wheelie
10-10-2008, 16:39
Dit is Peter's laatste kans IMO.
Hij heeft bij de laatste 16 zijn grootste concurrent uitgeschakeld en gaat het nu opnemen tegen de nieuwe generatie.
Badr Hari is enorm gegroeid en daar heeft Peter Aerts niet zo maar van gewonnen.
Badr & Peter zijn gewoon mijn titel favorieten, maar ik hoop echt op Peter Aerts

boola
10-10-2008, 17:09
badr wint van peter denk ik boks technisch beter maar komt niet verder in toernooi ik ga voor verassing denk zimmerman

MJOKKIE
10-10-2008, 17:13
Dit is Peter's laatste kans IMO.
Hij heeft bij de laatste 16 zijn grootste concurrent uitgeschakeld en gaat het nu opnemen tegen de nieuwe generatie.
Badr Hari is enorm gegroeid en daar heeft Peter Aerts niet zo maar van gewonnen.
Badr & Peter zijn gewoon mijn titel favorieten, maar ik hoop echt op Peter Aerts

Het zijn ook mijn favorieten. Jammer dus dat ze in de eerste pot al tegen elkaar moeten, was droomfinale geweest. Wel prachtige pot op papier.
Denk alleen niet dat een van twee lekker uit die strijd komt.
Badr zie ik niet nog twee zware potten winnen na een slachtpartij tegen peter (als ie dat al wint).
Zimmerman is normaal gesproken een maatje te klein voor badr en peter, maar als ie snel langs teixeira komt. Als als als...

Ben ook echt benieuwd naar Remy- Le Banner maar Remy moet dat kunnen winnen. Denk dat Remy wel naar de finale gaat. Goeie kans dus. Als ie daar Peter tegenkomt , dan ligt het aan de mentale gesteldheid van Remy en de fysieke gesteldheid van Peter. Remy kan mentaal niet tegen Peter op. Maar er spelen in een finale meer dingen mee.

moeilijk moeilijk, maar eindelijk weer eens spannend!:thup:

Mike
10-10-2008, 17:28
hoop ook aerts~!

spacebox
11-10-2008, 03:29
Dit is Peter's laatste kans IMO.
Hij heeft bij de laatste 16 zijn grootste concurrent uitgeschakeld en gaat het nu opnemen tegen de nieuwe generatie.
Badr Hari is enorm gegroeid en daar heeft Peter Aerts niet zo maar van gewonnen.
Badr & Peter zijn gewoon mijn titel favorieten, maar ik hoop echt op Peter Aerts

Het zijn ook mijn favorieten. Jammer dus dat ze in de eerste pot al tegen elkaar moeten, was droomfinale geweest. Wel prachtige pot op papier.
Denk alleen niet dat een van twee lekker uit die strijd komt.
Badr zie ik niet nog twee zware potten winnen na een slachtpartij tegen peter (als ie dat al wint).
Zimmerman is normaal gesproken een maatje te klein voor badr en peter, maar als ie snel langs teixeira komt. Als als als...

Ben ook echt benieuwd naar Remy- Le Banner maar Remy moet dat kunnen winnen. Denk dat Remy wel naar de finale gaat. Goeie kans dus. Als ie daar Peter tegenkomt , dan ligt het aan de mentale gesteldheid van Remy en de fysieke gesteldheid van Peter. Remy kan mentaal niet tegen Peter op. Maar er spelen in een finale meer dingen mee.

moeilijk moeilijk, maar eindelijk weer eens spannend!:thup:


Mooi gesproken beiden

Ik kan me er alleen maar bij aansluiten!!!:thup:
En verder hoop ik niet dat Sem zich er nog mee gaat bemoeien die heeft ze kans al gehad. Natuurlijk mag je wel als reserve vechter meedoen als je maar niet invalt ;) (is goed voor de spannning!)

Ik kan weer niet wachten :lol:

anoniem gg
11-10-2008, 08:00
[/I]

Het zijn ook mijn favorieten. Jammer dus dat ze in de eerste pot al tegen elkaar moeten, was droomfinale geweest. Wel prachtige pot op papier.
Denk alleen niet dat een van twee lekker uit die strijd komt.
Badr zie ik niet nog twee zware potten winnen na een slachtpartij tegen peter (als ie dat al wint).
Zimmerman is normaal gesproken een maatje te klein voor badr en peter, maar als ie snel langs teixeira komt. Als als als...

Ben ook echt benieuwd naar Remy- Le Banner maar Remy moet dat kunnen winnen. Denk dat Remy wel naar de finale gaat. Goeie kans dus. Als ie daar Peter tegenkomt , dan ligt het aan de mentale gesteldheid van Remy en de fysieke gesteldheid van Peter. Remy kan mentaal niet tegen Peter op. Maar er spelen in een finale meer dingen mee.

moeilijk moeilijk, maar eindelijk weer eens spannend!:thup:


Mooi gesproken beiden

Ik kan me er alleen maar bij aansluiten!!!:thup:
En verder hoop ik niet dat Sem zich er nog mee gaat bemoeien die heeft ze kans al gehad. Natuurlijk mag je wel als reserve vechter meedoen als je maar niet invalt ;) (is goed voor de spannning!)

Ik kan weer niet wachten :lol:[/QUOTE]

Had je deze mening ook toen Aerts was uitgeschaleld of Hoost en via de reserve partij in de finale kwam?

spacebox
11-10-2008, 12:16
Nee

Maar toen was het deelnemers veld niet zo mooi in evenwicht als nu, en btw er zijn wel meer reserve partijtjes geweest waarna iemand niet heeft kunnen invallen Helaas hoop ik het dit keer ook een keertje niet. De zon kan ook niet altijd schijnen. Sem vind ik echt wel een top vechter, maar graag weer tot volgend jaar. Zo blijft het leuk!!

dtgerald
11-10-2008, 14:39
Ik heb Remy getipt.Als hij de eerste ronde doorkomt heeft hij een goede kans.Al gun ik het Peter Aerts het meest.

kooivechter
11-10-2008, 15:25
Mooi gesproken beiden

Ik kan me er alleen maar bij aansluiten!!!:thup:
En verder hoop ik niet dat Sem zich er nog mee gaat bemoeien die heeft ze kans al gehad. Natuurlijk mag je wel als reserve vechter meedoen als je maar niet invalt ;) (is goed voor de spannning!)

Ik kan weer niet wachten :lol:



waarom heeft sem z'n kans al gehad? ben het daar niet helemaal mee eens, omdat ten eerste de uitslag zeer dubieus was en een extra ronde meer dan op z'n plaats was, maar goed dat is achteraf en omdat dat gewoon 1 van de spelregels van het toernooi zijn. valt er een uit dan mag een reserve vechter in de plaats komen. Niemand verdient dat meer als Sem, en mocht dat scenario plaats vinden, dan bestaat er een hele grote kans dat sem er weer met de hoofdprijs vandoor gaat, omdat het een toernooi vechter bij uitstek is.

spacebox
11-10-2008, 16:43
Waarom Sem zijn kans al gehad heeft geef je zelf al aan!!
Maar goed van mij mag hij inderdaad mee als reserve vechter, dat heeft hij zeker meer dan wie ook verdient. Daar valt niks op te zeggen en wil ik ook zeker niets op zeggen. Alleen hoop ik wel dat niemand geblesseerd raakt dit keer dat is alles. ;)

Bossie
22-10-2008, 22:51
Ik hoop zoals elk jaar op Peter Aerts , maar ik zit er steeds meer aan te denken dat ze Zimmerman (GG Team) op offeren in de 2e ronde voor Schilt en zodoende toch schilt voor zijn 4e overwinning kunnen laten gaan.

Denk ik nu verkeerd, of zijn de belangen gewoon zo groot dat ze kost wat kost Schilt in de Finale willen hebben.

MJOKKIE
22-10-2008, 23:29
Laten we het niet over dubieuze uitslagen in de k-1 hebben. Los van het feit dat ik het niet met je eens ben. Zolang k-1 bestaat zijn er dubieuze uitslagen, net als bij elke bond, op elk niveau.

Ik zou wel een nieuwe pol willen doen. en dan moet iedereen doen alsof ie een maandsalaris moet inzetten.

Ik ga dan voor Remy, omdat peter en badr mekaar gaan mollen

oliebol
22-10-2008, 23:38
het kan echt alle kanten op gaan eigelijk dit jaar, bijna iedereen kan wel eens gelijk krijgen in zijn verhaal over wie er de winnaar word en waarom. dat maakt het nou zo spannend dit jaar.
het enige wat ik wel jammer vind is dat aerts en hari al gelijk tegenover elkaar staan, ik had ze liever wat meer verspreid van elkaar gezien zodat die partij er eventueel in de finale wel zou komen

MJOKKIE
23-10-2008, 01:56
het kan echt alle kanten op gaan eigelijk dit jaar, bijna iedereen kan wel eens gelijk krijgen in zijn verhaal over wie er de winnaar word en waarom. dat maakt het nou zo spannend dit jaar.
het enige wat ik wel jammer vind is dat aerts en hari al gelijk tegenover elkaar staan, ik had ze liever wat meer verspreid van elkaar gezien zodat die partij er eventueel in de finale wel zou komen

Ja heb je gelijk in. Twee honden vechten om een been, en Remy gaat er snel mee heen:blush:

MJOKKIE
23-10-2008, 12:12
Peter in de tweede ronde slaat zimmerman er wel uit. Finale wordt het probleem vermoed ik.

dimitri
23-10-2008, 18:14
Als Schilt een reservepartij krijgt en kan invallenen tactisch moet hij ook al voor nietmand onderdoen.

dimitri
23-10-2008, 18:16
Ik hoop zoals elk jaar op Peter Aerts , maar ik zit er steeds meer aan te denken dat ze Zimmerman (GG Team) op offeren in de 2e ronde voor Schilt en zodoende toch schilt voor zijn 4e overwinning kunnen laten gaan.

Denk ik nu verkeerd, of zijn de belangen gewoon zo groot dat ze kost wat kost Schilt in de Finale willen hebben.

Ik heb de indruk dat ze bij K1 niet meer zo gek zijn op Schilt. Het zou voor GG slim zijn om niet alles op dat ene paard te zetten. Als Zimmerman kans maakt zullen ze hem zeker niet opofferen.

spacebox
23-10-2008, 19:40
Nee inderdaad Zimmerman zullen ze zeker niet opofferen!! Zo corrupt is de k1 ook weer niet. En ik denk dat Schilt, Zimmerman en of GG dat zelf nooit zouden willen. Daar zijn ze te grote sportmensen voor.

micha
23-10-2008, 20:47
iedereen bij Golden Glory vecht om te winnen.

geen afspraken of dubbele bodems

Haaija
23-10-2008, 22:02
Badr vs Aerts ( Badr wint op KO)
Ruslan vs Saki ( Ruslan slaat Saki helemaal verrot )
Bonjasky vs Lebanner ( Als Bonjasky niks doet verliest hij, maar als hij blijft combineren en hooge knie geeft etc... wint Bonjasky )
Teixera vs Zimmerman ( Zimmerman wint op KO )

Ik denk dat Ruslan Karaev heel goed kans maakt om de K-1 te winnen en Badr.

oliebol
23-10-2008, 22:56
dat ruslan saki helemaal verrot slaat lijkt mij ook weer niet, saki doet het goed de laatste tijd dus ik denk niet dat ie zich in elkaar laat slaan:p

ben046
23-10-2008, 23:15
Dit jaar wint Bonjasky gewoon weer. Ik vond 'm erg sterk vechten tegen Peter Aerts. Bovendien zullen die twee elkaar slopen, wat gunstig is voor die andere jongens.

GG_Hooligan_J
24-10-2008, 03:17
ik denk; aerts,bonjaski,saki of zimmerman,zolang t Badr Hari maar niet is.
maar ik ga natuurlijk voor saki en zimmerman :thup:

:osu:

Haaija
24-10-2008, 11:36
dat ruslan saki helemaal verrot slaat lijkt mij ook weer niet, saki doet het goed de laatste tijd dus ik denk niet dat ie zich in elkaar laat slaan:p

Waarom ik dat zei is als je Saki tegen Sefo zag, hij gaf alleen maar low-kicks Saki vind ik helemaal geen goeie bokser. Ruslan is wel een top bokser vind ik zelf dus hij zal meteen druk zetten en ik denk dat Saki geen idee zal hebben wat hij moet doen op het moment dat Karaev hem met stoten bombardeerd. Low-kicks van Saki werken niet echt van een korte afstand.

harry
24-10-2008, 13:25
Sem laat iedereen ff ruiken aan de titel :thup:


Daarna komt hij er weer in dmv een reserve partij en laat dan gewoon weer ff zien wie de baas is in de K-1 :clown2: :clown2: :clown2:

rafi
14-11-2008, 15:21
Waarom ik dat zei is als je Saki tegen Sefo zag, hij gaf alleen maar low-kicks Saki vind ik helemaal geen goeie bokser. Ruslan is wel een top bokser vind ik zelf dus hij zal meteen druk zetten en ik denk dat Saki geen idee zal hebben wat hij moet doen op het moment dat Karaev hem met stoten bombardeerd. Low-kicks van Saki werken niet echt van een korte afstand. maar ruslan is ook geen slimme bokser kijk maar tegen badr en tegen manhoef. dan weet je wat ik bedoel,;)

El Bambino
14-11-2008, 16:07
Als Peter Aerts van Badr wint en geen blessures oploopt dan wordt het Pedro Aerts zeker weten. En anders Bonjasky ! ! !

goro
14-11-2008, 16:09
Als underdog: teixeira! :)

Illest
14-11-2008, 16:11
:cool2:

Ik denk dat Aerts Hari verslaat maar ben bang dat ie tijdens het toernooi last krijgt van blessures en dat 1 vd reserves in het toernooi komt...

zo niet:
Aerts wint van Hari > Aerts wint van Zimmerman

Bonjasky wint Le Banner > Bonjasky wint van Saki


finale Remy vs Peter...

Normaal gesproken Peter....maar Remy stijgt die dag boven zichzelf uit....letterlijk en figuurlijk....

gesprongen knie....3e maal K1-Champ....Remy Bonjasky

goro
14-11-2008, 16:19
:cool2:

Ik denk dat Aerts Hari verslaat maar ben bang dat ie tijdens het toernooi last krijgt van blessures en dat 1 vd reserves in het toernooi komt...

zo niet:
Aerts wint van Hari > Aerts wint van Zimmerman

Bonjasky wint Le Banner > Bonjasky wint van Saki


finale Remy vs Peter...

Normaal gesproken Peter....maar Remy stijgt die dag boven zichzelf uit....letterlijk en figuurlijk....

gesprongen knie....3e maal K1-Champ....Remy Bonjasky

Lijkt me idd een goede voorspelling.

chief108
14-11-2008, 16:22
Als underdog: teixeira! :)
is niet erg vaderlandslievend, maar het zou toch wel erg grappig zijn idd....