PDA

View Full Version : Dat was effe zwaar..



MichaelFreeFight
08-10-2008, 23:37
Zo, net klaar met me freefight training, pff, was weer heerlijk zwaar..
Eerst een warming up wat rondjes rennen, wat oefeningen met gewichtjes, opdrukke, kikkersprong, gevolgt voor wat trap/knie/takedown oefeningen op de kussen, daarna, sparren :lol:!

Moest van me trainer tegenover een jongen die 20 kg meer weegt, en al zo'n 6x zo lang traint, want hij vondt dat ik heel goed vooruit was gegaan, dus hij was wel benieuwt hoe de uitslag zou worden, dusja, de ander was natuurlijk zeer zelfverzekerd en kwam zo ook over, dus toen begon het, eerst een takedown, daarna kreeg ik m in de guillotine choke.. maargoed ik was ondertussen al erg uitgeput van de dingen die ervoor moest doen en omdat hij tegenkracht zette, moest ik dat ook, dus helaas wringde hij zichzelf eruit en had mij te pakken..

Helaas.. had graag gewilt om me trainer te laten zien dat ik er ook echt 100% voor ga :lol:!

Maargoed, Volgende keer beter :D

De dikke nudist
08-10-2008, 23:39
Dit was echt fokking interessant.

Jeru
08-10-2008, 23:39
Vet! Freefight rocks!

Biiyen
08-10-2008, 23:49
Troll is obvious troll

De man van 14K
08-10-2008, 23:49
kancho karels.. please

Ralph
08-10-2008, 23:50
Klinkt als een f#cking zware training!! Mad props.

renamer
08-10-2008, 23:54
we hebben een
T
we hebben een
R
we hebben.... juist


waar ben je ergens kooivechten wezen trainen?

Jeru
09-10-2008, 00:02
HOW CAN SHE SLAP!!!!! :D

http://91.121.132.199/gifs/11127.gif

De man van 14K
09-10-2008, 00:03
what do the 5 fingers say to the face?

SLAP!

rafi
09-10-2008, 00:06
Zo, net klaar met me freefight training, pff, was weer heerlijk zwaar..
Eerst een warming up wat rondjes rennen, wat oefeningen met gewichtjes, opdrukke, kikkersprong, gevolgt voor wat trap/knie/takedown oefeningen op de kussen, daarna, sparren :lol:!

Moest van me trainer tegenover een jongen die 20 kg meer weegt, en al zo'n 6x zo lang traint, want hij vondt dat ik heel goed vooruit was gegaan, dus hij was wel benieuwt hoe de uitslag zou worden, dusja, de ander was natuurlijk zeer zelfverzekerd en kwam zo ook over, dus toen begon het, eerst een takedown, daarna kreeg ik m in de guillotine choke.. maargoed ik was ondertussen al erg uitgeput van de dingen die ervoor moest doen en omdat hij tegenkracht zette, moest ik dat ook, dus helaas wringde hij zichzelf eruit en had mij te pakken..

Helaas.. had graag gewilt om me trainer te laten zien dat ik er ook echt 100% voor ga :lol:!

Maargoed, Volgende keer beter :Dheb je daarna wel een lekkere douche genomen. daar wordt je weer lekker fris van.:rolleyes:

lopez86
09-10-2008, 00:09
Wat is freefight?

Huite
09-10-2008, 00:20
http://www.fanmanual.com/wp-content/uploads/2008/06/david-hasselhoff-out-of-no-where1-300x191.jpg

Huite
09-10-2008, 00:21
http://home.sc.rr.com/masterplan/homo.jpg

el bastardo
09-10-2008, 00:39
Wat is freefight?
Z'n achternaam

MichaelFreeFight
09-10-2008, 00:59
Wat is freefight?

Mix van ja.. Muay Thai/Kickbox achtig en Braziliaans Jiu Jitsu/Jiu Jitsu en Worstelen.. Gewoon UFC Style en Cage Rage :lol:

Il Loco
09-10-2008, 01:02
Zo, net klaar met me freefight training, pff, was weer heerlijk zwaar..
Eerst een warming up wat rondjes rennen, wat oefeningen met gewichtjes, opdrukke, kikkersprong, gevolgt voor wat trap/knie/takedown oefeningen op de kussen, daarna, sparren :lol:!

Moest van me trainer tegenover een jongen die 20 kg meer weegt, en al zo'n 6x zo lang traint, want hij vondt dat ik heel goed vooruit was gegaan, dus hij was wel benieuwt hoe de uitslag zou worden, dusja, de ander was natuurlijk zeer zelfverzekerd en kwam zo ook over, dus toen begon het, eerst een takedown, daarna kreeg ik m in de guillotine choke.. maargoed ik was ondertussen al erg uitgeput van de dingen die ervoor moest doen en omdat hij tegenkracht zette, moest ik dat ook, dus helaas wringde hij zichzelf eruit en had mij te pakken..

Helaas.. had graag gewilt om me trainer te laten zien dat ik er ook echt 100% voor ga :lol:!

Maargoed, Volgende keer beter :D

Gast, ik wil echt niet van iedereen weten hoe zijn training verlopen is. Denk je dat het iemand wat boeit? Ik ga hier toch ook niet schrijven hoe mijn training van gister geweest is.

Talk again wanneer je gereed bent om wedstrijden te draaien...

Kaun
09-10-2008, 01:02
Mix van ja.. Muay Thai/Kickbox achtig en Braziliaans Jiu Jitsu/Jiu Jitsu en Worstelen.. Gewoon UFC Style en Cage Rage :lol:

dude..

RtoDeep
09-10-2008, 01:02
oh mijn hemel hahahah

wat een reacties ook weer

Jeru
09-10-2008, 01:04
Noem het dan UFC style dan weten we tenminste waar het over gaat.

"Zo, net klaar met mijn UFC style training...." dan weten we meteen dat het vet zwaar was!

"Vandaag vet K-1 getraind.... zwaar man!"

jopke
09-10-2008, 01:07
Mix van ja.. Muay Thai/Kickbox achtig en Braziliaans Jiu Jitsu/Jiu Jitsu en Worstelen.. Gewoon UFC Style en Cage Rage :lol:


ff een vraagje: is dit niet een beetje gevaarlijk??

renamer
09-10-2008, 01:46
Mix van ja.. Muay Thai/Kickbox achtig en Braziliaans Jiu Jitsu/Jiu Jitsu en Worstelen.. Gewoon UFC Style en Cage Rage :lol:


wow waar geven ze dat dan?

the boxer
09-10-2008, 08:06
Jongens wat een reakties!! Geweldig!!
:thup:

RED SCORPION
09-10-2008, 08:23
Maargoed, Volgende keer beter

We wachten ongeduldig af. Hou ons op de hoogte.

chief108
09-10-2008, 09:31
Mix van ja.. Muay Thai/Kickbox achtig en Braziliaans Jiu Jitsu/Jiu Jitsu en Worstelen.. Gewoon UFC Style en Cage Rage :lol:
vet man
erg stoer van je

http://www.shoprockamerica.com/import/images/cad_4019_dt.jpg

Mickey
09-10-2008, 09:32
Now posting in a legendary thread.

Primal
09-10-2008, 09:35
Whehe, wat een reacties.... Is die gast nieuw hier? of is hij de enige in NL die Freefight/UFC-style traint? :P

Tony
09-10-2008, 09:37
Gisteren omstreeks negen uur wezen poepen.

Liep de trap op naar de badkamer (poep liever op de wc daar dan beneden in dat kleine hokje)...

was ik bijna boven kon ik weer die hele trap terug omlaag. Ik was namelijk de autoweek vergeten.. Er is echt geen enkel weekblad dat zo lekker poept als de autoweek.

dus beneden aangekomen direct het magazine opgezocht en ter hand hand genomen. Dus zodoende weer terug naar boven..
Ik deed de deur op slot. Maakte mijn riem los en liet mijn broek en boxer zakken.

brr wat was dat koud. zo de eerste paar tellen. Ik heb dat wel vaker met wc's.... soms is de bril gewoon te koud. Maargoed.. Ik kom al jaren op mixfight.. dus ik moet me niet aanstellen. Echte mixfighters hebben het (bv met training) veel zwaarder dan ik ooit zal hebben op de wc.

al doende begon ik de eerste pagina te lezen. Het ging deze keer over de nieuwe alfa romeo MITO in vergelijking met de peugeuot 207 Le mans en de Mini Cooper S.
Terwijl ik las over Alfa's nieuwe DNA knop (om de wagen karakteristieken mee in te stellen) ontspande ik mijn kringspier. Dit werd direct gevolgd door de stank van een beerput en het geluid van een Yak die zojuist zijn been breekt. Man wat een geweld wat een razernij.
Tevreden ging ik door naar de peugeuot.. Deze speciale Le mans serie was wit met een rode motorkap.. Sjongejonge lijkt wel ajax dit.
En toen voelde ik het... er zat nog 1 drolletje te wachten om voor het eerst het levenslicht te zien... Het was wel een spannend moment an sich.. Want ja. Je wilt toch dat het zo perfect mogelijk verloopt voor dat drolletje.
dus ik span aan... en ontspan... span aan.. en ontspan.. en ja hoor... Als een kleine Jack in the Box stak ie zijn kopje naar buiten om voor het eerste de rare wereld die wij "aarde" noemen te aanschouwen. Ik merkte aan hem dat het overweldigend was want hij bleef even hangen. Ik kan dat wel begrijpen hoor.. Dus ik gaf hem de tijd om te wennen.

Ondertussen was ik aangekomen bij een stukje over de nieuwe chevrolet corvtte ZR1... ik nam de eerste alinea onder ogen en voelde dat mijn drolletje de wijde wereld in durfde.. zonder enige inspanning verliet hij schuifelend mijn warme anus... en hij viel zo... pardoes... in het water van de wc (wat hem letterlijk een koude douche bezorgde).

Inmiddels keek ik op mijn horloge... boh, tis al laat.. En ik moet nog sporten.

toen heb ik de Corvette maar bewaard voor morgen (vandaag dus)... Papier erbij genomen en mijn holletje schoongeveegd.

Ja lieve mensen.. het was eeen dag om niet snel te vergeten.


Dus.. vraag jezelf eens af... Wat heb jij gisteren gedaan?

RED SCORPION
09-10-2008, 09:46
Damn Tony! Gelukkig heb je d'r geen fotoverslag bijgevoegd!

Tony
09-10-2008, 09:47
Ben de foto's nog aant uploaden. .Sorry duurde ff iets langer.

Robbie!
09-10-2008, 10:00
Ben de foto's nog aant uploaden. .Sorry duurde ff iets langer.

Jammer dat ik het gezicht hierbij nu ken...

Tony
09-10-2008, 10:02
Hebben wij elkaar gesproken in de ahoy? Of heb je me toevallig gezien daar?

Robbie!
09-10-2008, 10:04
Was samen met Nick en z'n zus...

Primal
09-10-2008, 10:05
Whahaha! Prettig verhaal Tony..... Ik verheug me nu al op je verhaal over vandaag...:S

dirk5
09-10-2008, 10:12
Zo, net klaar met me freefight training, pff, was weer mij te pakken..

Helaas.. had graag gewilt om me trainer te laten zien dat ik er ook echt 100% voor ga :lol:!



Ik denk dat je trainer graag had gewild dat je gewild met een d schrijft inplaats van een t.

zo die zal nu wel 2 keer nadenken alvorens een topic te openen.

chief108
09-10-2008, 10:14
tony moet een blog beginnen hiero...

echt tof...

MB667
09-10-2008, 10:17
Gisteren omstreeks negen uur wezen poepen.

Liep de trap op naar de badkamer (poep liever op de wc daar dan beneden in dat kleine hokje)...

ik prefereer de beneden verdieping




was ik bijna boven kon ik weer die hele trap terug omlaag. Ik was namelijk de autoweek vergeten.. Er is echt geen enkel weekblad dat zo lekker poept als de autoweek.

dat heb je tochfout, want dat is de v.i.


beneden aangekomen direct het magazine opgezocht en ter hand hand genomen. Dus zodoende weer terug naar boven..
Ik deed de deur op slot. Maakte mijn riem los en liet mijn broek en boxer zakken.

brr wat was dat koud. zo de eerste paar tellen. Ik heb dat wel vaker met wc's.... soms is de bril gewoon te koud. Maargoed.. Ik kom al jaren op mixfight.. dus ik moet me niet aanstellen. Echte mixfighters hebben het (bv met training) veel zwaarder dan ik ooit zal hebben op de wc..

gewoon toiletpapiet erover heen doen. scheelt je kou en steenpuistbacterién


al doende begon ik de eerste pagina te lezen. Het ging deze keer over de nieuwe alfa romeo MITO in vergelijking met de peugeuot 207 Le mans en de Mini Cooper S.
Terwijl ik las over Alfa's nieuwe DNA knop (om de wagen karakteristieken mee in te stellen) ontspande ik mijn kringspier. Dit werd direct gevolgd door de stank van een beerput en het geluid van een Yak die zojuist zijn been breekt. Man wat een geweld wat een razernij.

dat heb ik altijd met de feyenoord reportages in de v.i.


Tevreden ging ik door naar de peugeuot.. Deze speciale Le mans serie was wit met een rode motorkap.. Sjongejonge lijkt wel ajax dit.
En toen voelde ik het... er zat nog 1 drolletje te wachten om voor het eerst het levenslicht te zien... Het was wel een spannend moment an sich.. Want ja. Je wilt toch dat het zo perfect mogelijk verloopt voor dat drolletje.
dus ik span aan... en ontspan... span aan.. en ontspan.. en ja hoor... Als een kleine Jack in the Box stak ie zijn kopje naar buiten om voor het eerste de rare wereld die wij "aarde" noemen te aanschouwen. Ik merkte aan hem dat het overweldigend was want hij bleef even hangen. Ik kan dat wel begrijpen hoor.. Dus ik gaf hem de tijd om te wennen.

bij mij lijkt het niet op ajax, bij mij zijn het juist de ajax onderwerpen die ervoor zorgen dat de rest er voortvloeiend uitkomt.


Inmiddels keek ik op mijn horloge... boh, tis al laat.. En ik moet nog sporten.


bij mij gebeurd dit alles ook vaak tijdens het sporten, maar dan zonder de v.i.


Papier erbij genomen en mijn holletje schoongeveegd.

schoonvegen is niet psychowheelystijl.

Tony
09-10-2008, 10:19
Was samen met Nick en z'n zus...

Jij bent die kaalgeschoren brunette? :p

Robbie!
09-10-2008, 10:27
haha, zo kun je het noemen...

Fr3ddy
09-10-2008, 10:28
Gisteren omstreeks negen uur wezen poepen.

Liep de trap op naar de badkamer (poep liever op de wc daar dan beneden in dat kleine hokje)...

was ik bijna boven kon ik weer die hele trap terug omlaag. Ik was namelijk de autoweek vergeten.. Er is echt geen enkel weekblad dat zo lekker poept als de autoweek.

dus beneden aangekomen direct het magazine opgezocht en ter hand hand genomen. Dus zodoende weer terug naar boven..
Ik deed de deur op slot. Maakte mijn riem los en liet mijn broek en boxer zakken.

brr wat was dat koud. zo de eerste paar tellen. Ik heb dat wel vaker met wc's.... soms is de bril gewoon te koud. Maargoed.. Ik kom al jaren op mixfight.. dus ik moet me niet aanstellen. Echte mixfighters hebben het (bv met training) veel zwaarder dan ik ooit zal hebben op de wc.

al doende begon ik de eerste pagina te lezen. Het ging deze keer over de nieuwe alfa romeo MITO in vergelijking met de peugeuot 207 Le mans en de Mini Cooper S.
Terwijl ik las over Alfa's nieuwe DNA knop (om de wagen karakteristieken mee in te stellen) ontspande ik mijn kringspier. Dit werd direct gevolgd door de stank van een beerput en het geluid van een Yak die zojuist zijn been breekt. Man wat een geweld wat een razernij.
Tevreden ging ik door naar de peugeuot.. Deze speciale Le mans serie was wit met een rode motorkap.. Sjongejonge lijkt wel ajax dit.
En toen voelde ik het... er zat nog 1 drolletje te wachten om voor het eerst het levenslicht te zien... Het was wel een spannend moment an sich.. Want ja. Je wilt toch dat het zo perfect mogelijk verloopt voor dat drolletje.
dus ik span aan... en ontspan... span aan.. en ontspan.. en ja hoor... Als een kleine Jack in the Box stak ie zijn kopje naar buiten om voor het eerste de rare wereld die wij "aarde" noemen te aanschouwen. Ik merkte aan hem dat het overweldigend was want hij bleef even hangen. Ik kan dat wel begrijpen hoor.. Dus ik gaf hem de tijd om te wennen.

Ondertussen was ik aangekomen bij een stukje over de nieuwe chevrolet corvtte ZR1... ik nam de eerste alinea onder ogen en voelde dat mijn drolletje de wijde wereld in durfde.. zonder enige inspanning verliet hij schuifelend mijn warme anus... en hij viel zo... pardoes... in het water van de wc (wat hem letterlijk een koude douche bezorgde).

Inmiddels keek ik op mijn horloge... boh, tis al laat.. En ik moet nog sporten.

toen heb ik de Corvette maar bewaard voor morgen (vandaag dus)... Papier erbij genomen en mijn holletje schoongeveegd.

Ja lieve mensen.. het was eeen dag om niet snel te vergeten.


Dus.. vraag jezelf eens af... Wat heb jij gisteren gedaan?

:hugegrin:

Robbie!
09-10-2008, 10:30
Jij bent die kaalgeschoren brunette? :p

Jij was toch die gozer met dat volle lange blonde weelderige haar ;)

Garcia
09-10-2008, 10:32
Jij bent die kaalgeschoren brunette? :p

Ik hou van kaalgeschoren brunettes :thup:



Gisteren was ik erg moe dus ben ik vroeg naar bed gegaan, omdat ik nog niet de slaap kon vatten begon ik maar met mezelf te spelen.... alleen lukte het niet om klaar te komen. Gelukkig wint de aanhouder altijd en gaf ik niet op dus na anderhalf uur en de gedachte van m'n 74 jarige buurvrouw lukte het mij eindelijk om tot een orgasme te komen.

Wat heb ik heerlijk geslapen!!

Robbie!
09-10-2008, 10:34
Zo, net klaar met me freefight training, pff, was weer heerlijk zwaar..
Eerst een warming up wat rondjes rennen, wat oefeningen met gewichtjes, opdrukke, kikkersprong, gevolgt voor wat trap/knie/takedown oefeningen op de kussen, daarna, sparren :lol:!

Moest van me trainer tegenover een jongen die 20 kg meer weegt, en al zo'n 6x zo lang traint, want hij vondt dat ik heel goed vooruit was gegaan, dus hij was wel benieuwt hoe de uitslag zou worden, dusja, de ander was natuurlijk zeer zelfverzekerd en kwam zo ook over, dus toen begon het, eerst een takedown, daarna kreeg ik m in de guillotine choke.. maargoed ik was ondertussen al erg uitgeput van de dingen die ervoor moest doen en omdat hij tegenkracht zette, moest ik dat ook, dus helaas wringde hij zichzelf eruit en had mij te pakken..

Helaas.. had graag gewilt om me trainer te laten zien dat ik er ook echt 100% voor ga :lol:!

Maargoed, Volgende keer beter :D

Jij bent toch een jongen van een jaar of 12 hè, ouder niet hoor.

Virus
09-10-2008, 10:35
@ onze cagefighter:
Klasse verslag kerel... Laat je de volgende keer weer even weten hoe het gegaan is...?
Misschien dat je dan ook wat foto`s kunt plaatsen...


@ onze Tony:
Dat was ziekelijk smerig! Waarom ik het helemaal gelezen heb, vraag ik me nog steeds af!
maaruh... laat jij de volgende keer ook weer even weten hoe het gegaan is? ;)

Tony
09-10-2008, 10:35
Jij was toch die gozer met dat volle lange blonde weelderige haar ;)

Nee dan vergis je je met El Bastardo..

Ik was die ene jongen met dat mixfight polootje aan. ;)

HUNEBED
09-10-2008, 11:39
volgens mij slaat verhaal van de topicstarter op een wedstrijd afgelopen zondag... en zit-ie op andere topics ook gewoon ons belachelijk te maken [ons = volk wat ook nog serieus daarop reageert]

Ga zo door maat!

Wheelie
09-10-2008, 12:23
Als jij de ring in gaat sponsoren wij jou

HUNEBED
09-10-2008, 12:26
Kan maar zo wezen dat MichaelFreeFight een bekende vechter is die de boel probeert te fucken hiero... lukt hem goed zo te lezen

Tony
09-10-2008, 12:27
you just got to love trolls

chief108
09-10-2008, 12:32
Kan maar zo wezen dat MichaelFreeFight een bekende vechter is die de boel probeert te fucken hiero... lukt hem goed zo te lezen
is mooi man....

ergens zit iemand zich lekker te vernaggelen achter z'n computertje
en wij zitten ons ook allemaal te vermaken

iedereen blij

Tony = correct

shakie
09-10-2008, 20:46
Pendegar Ray:D:lol:

Jeru
09-10-2008, 20:52
Kan maar zo wezen dat MichaelFreeFight een bekende vechter is die de boel probeert te fucken hiero... lukt hem goed zo te lezen

Ja man we zijn aardig gefucked door die topic van hem.

MichaelFreeFight
09-10-2008, 20:58
Ja man we zijn aardig gefucked door die topic van hem.

Shit, jullie hebben me door :ehhh::whistling:

oliebol
09-10-2008, 21:04
wat een topic :p

the boxer
09-10-2008, 21:15
Geweldig Tony!!!! De reps heb je tegoed!!

chief108
09-10-2008, 21:22
Ja man we zijn aardig gefucked door die topic van hem.
voelen jullie je ook ineens vies en gebruikt??

Garcia
09-10-2008, 21:36
M'n poepert voelt idd anders aan...

anonymous001
09-10-2008, 21:37
Ik ga douchen.

MichaelFreeFight
09-10-2008, 21:38
M'n poepert voelt idd anders aan...

Hahaha:corsodispari_banana

chief108
09-10-2008, 21:43
Ik ga douchen.
ik ga in bad...
met een schuurspons

Garcia
09-10-2008, 21:54
Iemand nog anaaltampons in de aanbieding? Want er loopt nu van alles uit m'n poepert!!

Slome
09-10-2008, 21:59
Volgende week is t nationale buttpluggdag... ff geduld, zal wel weer wat nieuws op de markt komen......;)

shakie
10-10-2008, 14:36
Volgende week is t nationale buttpluggdag... ff geduld, zal wel weer wat nieuws op de markt komen......;)

zoooo.....
Meneer houd het bij?:thup:

Garcia
10-10-2008, 14:39
Dat blijkt!!

el bastardo
10-10-2008, 14:59
Iemand nog anaaltampons in de aanbieding? Want er loopt nu van alles uit m'n poepert!!
Is die vriend van je weer blijven pitten? Mocht je een schrale krans krijgen, dan weet Tony nog een aantal tips...

Garcia
10-10-2008, 15:51
Is die vriend van je weer blijven pitten? Mocht je een schrale krans krijgen, dan weet Tony nog een aantal tips...

Vertel Tony, wat heb je allemaal bij Boris uitgespookt?

el bastardo
10-10-2008, 16:00
Vertel Tony, wat heb je allemaal bij Boris uitgespookt?
Hij heeft het eerste honk nog niet bereikt. Doelde meer op zijn toiletverhaal van elders...

amilster
10-10-2008, 16:05
Gisteren omstreeks negen uur wezen poepen.

Liep de trap op naar de badkamer (poep liever op de wc daar dan beneden in dat kleine hokje)...

was ik bijna boven kon ik weer die hele trap terug omlaag. Ik was namelijk de autoweek vergeten.. Er is echt geen enkel weekblad dat zo lekker poept als de autoweek.

dus beneden aangekomen direct het magazine opgezocht en ter hand hand genomen. Dus zodoende weer terug naar boven..
Ik deed de deur op slot. Maakte mijn riem los en liet mijn broek en boxer zakken.

brr wat was dat koud. zo de eerste paar tellen. Ik heb dat wel vaker met wc's.... soms is de bril gewoon te koud. Maargoed.. Ik kom al jaren op mixfight.. dus ik moet me niet aanstellen. Echte mixfighters hebben het (bv met training) veel zwaarder dan ik ooit zal hebben op de wc.

al doende begon ik de eerste pagina te lezen. Het ging deze keer over de nieuwe alfa romeo MITO in vergelijking met de peugeuot 207 Le mans en de Mini Cooper S.
Terwijl ik las over Alfa's nieuwe DNA knop (om de wagen karakteristieken mee in te stellen) ontspande ik mijn kringspier. Dit werd direct gevolgd door de stank van een beerput en het geluid van een Yak die zojuist zijn been breekt. Man wat een geweld wat een razernij.
Tevreden ging ik door naar de peugeuot.. Deze speciale Le mans serie was wit met een rode motorkap.. Sjongejonge lijkt wel ajax dit.
En toen voelde ik het... er zat nog 1 drolletje te wachten om voor het eerst het levenslicht te zien... Het was wel een spannend moment an sich.. Want ja. Je wilt toch dat het zo perfect mogelijk verloopt voor dat drolletje.
dus ik span aan... en ontspan... span aan.. en ontspan.. en ja hoor... Als een kleine Jack in the Box stak ie zijn kopje naar buiten om voor het eerste de rare wereld die wij "aarde" noemen te aanschouwen. Ik merkte aan hem dat het overweldigend was want hij bleef even hangen. Ik kan dat wel begrijpen hoor.. Dus ik gaf hem de tijd om te wennen.

Ondertussen was ik aangekomen bij een stukje over de nieuwe chevrolet corvtte ZR1... ik nam de eerste alinea onder ogen en voelde dat mijn drolletje de wijde wereld in durfde.. zonder enige inspanning verliet hij schuifelend mijn warme anus... en hij viel zo... pardoes... in het water van de wc (wat hem letterlijk een koude douche bezorgde).

Inmiddels keek ik op mijn horloge... boh, tis al laat.. En ik moet nog sporten.

toen heb ik de Corvette maar bewaard voor morgen (vandaag dus)... Papier erbij genomen en mijn holletje schoongeveegd.

Ja lieve mensen.. het was eeen dag om niet snel te vergeten.


Dus.. vraag jezelf eens af... Wat heb jij gisteren gedaan?




LOL & reps, ik vind dat er eigenlijk een sticky moet komen waarin eidereen zijn dagelijkse belevenissen kwijt kan, we hebben nu het toilet gehad, wie o wie beschrijft de spannende belevenissen in de kruipruimte van zijn of haar huis :-D

el bastardo
10-10-2008, 16:14
Ik ben de toko hier aan't opruimen, misschien is dat boeiend... :wacko:

Garcia
10-10-2008, 17:01
Nou Boris, maak ons gek!!