PDA

View Full Version : SLAMM!! V - ALL ACCES PRIJSVRAAG



Wheelie
09-10-2008, 11:29
SLAMM!! V - ALL ACCES PRIJSVRAAG

Voor de echte fans geeft Slamm!! Events in samenwerking met Mixfight.nl een echt topprijs weg. Tijdens het Slamm!! V - WBC World League gala op 30 november krijgen drie fans (met partner of gast) de gelegenheid om echt backstage te gaan met een all access pass. Dit geeft hun de kans om dichter bij de vechters te komen dan wie dan ook! Men kan zien hoe de vechters zich voorbereiden op hun gevecht en de sfeer proeven die er in de kleedkamers hangt. Deze zes gelukkigen krijgen tevens de beschikking over een VIP tafel op de Main Floor, dus de partijen kunnen vanaf een zeer goed verzorgde plek bezichtigd worden met alle voordelen die het zijn van VIP met zich meebrengt. Voor de echte fans een onvergetelijke ervaring!

Geef ons dus een reden waarom JIJ en een vriend als all acces VIP te gast op Slamm!! V moeten worden uitgenodigd en misschien win jij wel deze topprijs!

Mvgr,

Management Slamm!! Events en Mixfight.nl

http://i34.tinypic.com/2010q4m.jpg


Slamm Events (http://www.slamm.nl)

chief108
09-10-2008, 11:56
omdat ik het waard ben

Illest
09-10-2008, 12:16
Ik ben een zeer trouwe supporter van SLAMM en heb nog geen event van ze gemist...Het lijkt me vet om alles eindelijk een keer van dichtbij mee te maken. Van opwarmen tot het gevecht...
Het gaat mij niet eens om die vip tafel...ik wil die gasten bezig zien met hun voorbereiding....de geur van Thaise olie....concentratie

beleving...daar gaat het om.......

zucht...deze sport is echt de shit...:cool2:


afz. een fan

chief108
09-10-2008, 12:18
zie je wel...
ladingen mensen die de thread al hebben bekeken
maar allemaal iets moeten verzinnen om die prijs te winnen en dus nog niet posten

ik kan ook wel een heel verhaal gaan verzinnen waarom ik graag er naartoe zou willen
maar ik ben het gewoon waard
en dat weet iedereen hier :p

ssommoord
09-10-2008, 16:23
Omdat mijn beste vriend in de voorprogamma moet vechten tegen Jacky Dings van Calmaro Gym en ik bij al zijn partijen geweest en wil deze partij dan ook zeker niet missen. Ik hoef eigenlijk niet eens een vip tafel ben al blij met een vrijkaartje:D

Casparvdzouw
09-10-2008, 16:34
Omdat gisteren mijn biertje uit mijn handen viel:crying:

blackadder
09-10-2008, 18:10
Omdat het mijn eerste keer op een mega event als deze zou zijn. Geen mooiere manier om 'ontmaagd' te worden dan zo. En we zo ook nieuwe inspiratie kunnen opdoen die onze eigen leerlingen ten goede zou kunnen komen.

Slome
09-10-2008, 18:18
Haha,, eerlijk:
Ik heb thaise buren...
een lief/lkkr/leuk buurmeisje... waar ik altijd mee aan t flik-flooien ben.. Msn'e en euhh beetje sneaky lachen enzo.. gewoon lief lachen..beetje aan 't flirten dus. Maar... ze heeft een grote broer 26(nog thuis wonend die dude is lid ofzo van the bloods.. haha, sukkels maar jah(hoop niet dat ie dit leest, ik geef hm altijd wel een boks (ouwe).. Maar jah, zijn zusje mag niet met mij omgaan van hem, ook niet van haar vader maar dat doet er niet toe. Aantal maanden geleden vlak voor SlaMM!! IV had ik me msn plaatje " Nederland Vs. Thailand." wat bij haar boze blood brother in 't verkeerde keel gat schoot. Hij zag dit door mee te kijken terwijl zijn lkkre zusje(die trouwens half thai's is) aan t chatten was met mij.

Toen Nederland Vs. Thailand in Haarlem was (waar wij wonen) en de posters rondom dit event overal hingen. Had ik hm dr ook al op aangesproken: Vechten??? Jij tegen mij? Nederland vs. Thailand... zonder al die rode vriendjes van je? "Hmmm" Nee; ik moest en zal oprotten en me kk smoeltje houden anders zou ik een "grote glimlach" van ze krijgen (het nieuws van P. van de Eehm en Joran vd Sloot, was toen erg hot)..

Maar onze Nederland vs. Thailand is er nooit van gekomen ; en zal er waarschijnlijk ook niet komen (zolang die maar niet weet dat ik dit weekend ga feestuh met ze zusje)lol....

Ik heb sinds 2 jaar iets met Nederland vs. Thailand. Sinds ik op dit adres woon.

Dus zelf zit ik ook met een Nederland Vs. Thailand. Lijkt me top om dit ook daadwerkelijk in de ring van zo dichtbij te zien en te beleven.

en de backstage foto's maken!! Als reporter in opleiding voor mixfight!! (als ik dr dan toch ben...)

Jarno
09-10-2008, 19:16
Omdat ik vorig jaar zo'n mooi verslag heb geschreven van Slamm IV :hugegrin:

BoysNoize
09-10-2008, 20:02
want: ik mag zelf een maand niej vechten niej en ook niej trainen niej ..

en dus ja he..dan wel maar kijken wel..

shakie
09-10-2008, 20:32
Misschien een rare opmerking,maar waarom nie voor Glen en zn zoontje?:thup:

A.F.
09-10-2008, 20:42
Misschien een rare opmerking,maar waarom nie voor Glen en zn zoontje?:thup:

die hebben al een kar... hun beurt is geweest :cool2:;):whistling:

ik vind dat Sjoerd zoiezo een kaartje moet krijgen... en dan met dat thaise mokkeltje gaan

edit: waarom ik die kaartjes zou moeten winnen:

Omdat ik gewoon een zielig mannetje ben die ook wel eens iets mag winnen!!!

Wheelie
09-10-2008, 20:45
Dit schreeuwt om een foto

shakie
09-10-2008, 20:49
Dit schreeuwt om een foto

:lol:X2

A.F.
09-10-2008, 20:50
Dit schreeuwt om een foto

http://sacandolavuelta.bitacoras.com/nerd.jpg

:whistling:

A.F.
09-10-2008, 20:51
ik weet het .... niet mijne ... maar toch

Garcia
09-10-2008, 21:35
Ik ben van mening dat de volgende mensen in aanmerking komen voor een tafel.

Tony
Marcelt
El Bastardo
Rosso
Nick
Garcia

De reden hiervoor is het feit dat wij de meeste sfeer, gezelligheid, meligheid en de echte broederschap tussen Mixfightmembers hebben laten zien in het Mixfight vak bij Tough is not Enough.
Met ons aan een VIP tafel zal Mixfight gegarandeerd positieve reclame krijgen daar wij allemaal een mooie Mixfight polo of hoodie gaan dragen.
Uiteraard willen wij de vechters die wij hoog in het vaandel hebben staan van dichtbij meemaken.

Dus Slamm, ik hoop dat deze mannen (including myself) de kaarten winnen!!!

oliebol
09-10-2008, 21:47
ik verdien het omdat ik dan wel een mixfight shirt zal kopen (reclame daar natuurlijk:p) waardoor jullie stiekem toch geld verdienen voor iets dat gratis is

Slome
09-10-2008, 22:06
ik verdien het omdat ik dan wel een mixfight shirt zal kopen (reclame daar natuurlijk:p) waardoor jullie stiekem toch geld verdienen voor iets dat gratis is

Dat had je eerder moeten doen sukkel....o nee ik bedoel oliebol.;)


@ Garcia... is een goede reden... maar toch wil ik ook gaan... shit!?!?!?!

Tony
09-10-2008, 22:12
Vechtsport anno 2008
Een prachtig samenspel tussen enerzijds de mensen die kei en keihard werken en er alles aan doen om in die ring te mogen staan en te mogen vechten met iemand die er net zo hard voor heeft gewerkt en anderzijds de mensen die er alles aan doen om juist die personen een reden te geven om in de ring te staan... namelijk een enthousiast publiek die niks anders dan pure waardering en respect hebben voor hetgeen de vechters tentoon stellen.

Zo ook tijdens tough is not enough.... Alles hebben we er aan gedaan om een geweldige dag te beleven... Een perfecte mix tussen humor, zwartgalligheid, drank, unox worsten en mixfight merchandise om zo uit te stralen wat we uit moeten stralen als publiek zijnde.

Slamm... volg je hart en geef Garcia, Rosso, el Bastardo, Nick, MarcelT en mij een reden om ongelofelijk blij te zijn dat we op deze aardkloot mogen leven.

:osu:

Slome
09-10-2008, 22:22
Dit schreeuwt om een foto

vooruit:http://img442.imageshack.us/img442/9066/mandybl4.jpg

kentaro
09-10-2008, 22:53
Als ik zou winnen dan zou ik mijn vriendin willen meenemen zodat ze de sfeer en de passie die ik heb voor Muay Thai kan meemaken 'up close & personel'
En waar kan dat beter dan bij de Slamm events!!!!

the art of muay thai
09-10-2008, 23:02
Want: Als ik daar aan de vip tafel zit met een cocktail en een lekker thais hapje, ik het heerlijke (thaise) vakantiegevoel zal hebben, waar ik ernstig behoefte aan heb! In plaats van rossende lamme Engelsen, zie ik dan topprestaties van topatleten.

Ringmaster
09-10-2008, 23:21
4 van de kaartjes zouden naar Sjoerd moeten gaan, zodat hij dat Thaise chickie, haar vader en haar broer kan uitnodigen. Dan blijven er nog twee over. Vooruit, ik doe niet moeilijk, ik offer mezelf wel op. En wel om de volgende redenen:
Omdat ik er een goed leesbaar, degelijk en kritisch sfeer- en wedstrijdverslag van zal schrijven.
Omdat ik wil zien of Holzken Pique k.o. slaat. Omdat ik Fikri wel eens live wil zien (op Thaise regels natuurlijk), en omdat ik Marvin z'n (ongetwijfeld zwaarbevochten) winst van dichtbij wil meemaken.
Meenemen zou ik Remco, die altijd trouw meegaat en me chauffeurt als ik zelf moet vechten. We waren ook samen naar de vorige Nederland - Thailand trouwens, dus dat is wel een mooie lijn om door te zetten. 1e keer toeschuiwer, 2e keer vip, 3e keer deelnemer.

Bagheera
09-10-2008, 23:34
ik natuurlijk!.. Ik kan wel een gaatje maken in mijn agenda.. wel snel mededelen dat ik gewonnen heb.. anders heb ik weer andere onbelangrijke zaken op die avond...

Druk druk druk.. *zucht*

luc
10-10-2008, 00:33
Haha, omdat ik ook wel eens Vip wil zijn op een gala buiten it's showtime

Glen
10-10-2008, 08:53
Ik wil omdat mijn maatje die avond voor het eerst met zijn Thaise vriendin uitgaat....what a way to impress......ik wil dan wel toekijken als hij gaat liggen bonken..

Illest
10-10-2008, 10:04
:cool2:

Ik vind het een beetje zwakjes om te posten wie jij vindt dat die tafel moet krijgen. Hoop niet dat het invloed heeft op de uiteindelijke beslisssing. (zo van: "ik hoop dat mijn vriendje die tafel krijgt:thown:)

Come on guys! that's wack...

Luka
10-10-2008, 10:20
ik vind dat ik het verdien omdat eeuh.. ik uit Goor kom :D kan ik ook niks aan doen :p
en het me mooi lijkt mee te maken van dichtbij:D

en een keer mn vrienden mee kan krijgen na een event.. willen nooit mee..

chief108
10-10-2008, 10:33
echt...
ik moet dat gewoon winnen...

eerst die hele actie voor Glen en Ronan opgezet
alles geregeld dat die kar nog op tijd in Ahoy kwam
19 vrijkaarten geregeld voor de mixfight crew en prijswinnaars
en toen nog een speciaal vak voor andere mixfightleden
al die kaarten moeten regelen en uitdelen etc. etc....
en toen bleek dat door een probleempje met Paspoes de inzameling in het water dreigde te vallen, heb ik dat ook nog snel ff geregeld
Ahoy was vast een mooi gala, maar ik heb er fucking weinig van gezien

zou nu wel relaxed aan een tafel willen zitten en genieten van alles....
drankje, hapje, mooie gevechten...

sign me up dude

Richelieu
10-10-2008, 10:41
en toen bleek dat door een probleempje met Paspoes de inzameling in het water dreigde te vallen, heb ik dat ook nog snel ff geregeld.

Heb toen iets meegekregen van de discussie met Ronald...priceless..:D

Tony
10-10-2008, 10:41
sterk pleidooi chief... heel sterk.

Glen
10-10-2008, 11:30
Als je niet wint Chief, krijg je een kaartje van mij !!

chief108
10-10-2008, 11:32
Als je niet wint Chief, krijg je een kaartje van mij !!
:thup:


Heb toen iets meegekregen van de discussie met Ronald...priceless..:D
tja...
was best ff pissed
maar het werkte wel iig

paspoes
10-10-2008, 11:39
echt...
ik moet dat gewoon winnen...

eerst die hele actie voor Glen en Ronan opgezet
alles geregeld dat die kar nog op tijd in Ahoy kwam
19 vrijkaarten geregeld voor de mixfight crew en prijswinnaars
en toen nog een speciaal vak voor andere mixfightleden
al die kaarten moeten regelen en uitdelen etc. etc....
en toen bleek dat door een probleempje met Paspoes de inzameling in het water dreigde te vallen, heb ik dat ook nog snel ff geregeld
Ahoy was vast een mooi gala, maar ik heb er fucking weinig van gezien

zou nu wel relaxed aan een tafel willen zitten en genieten van alles....
drankje, hapje, mooie gevechten...

sign me up dude

1 puntje vergeten chief: als ik niet wint wis ik alles wat met slamm te maken hiero :lol:

chief108
10-10-2008, 11:42
1 puntje vergeten: als ik niet wint wis ik alles wat met slamm te maken hiero :lol:
hey...

die wou ik als troef bewaren man.... :twak:

paspoes
10-10-2008, 11:43
hey...

die wou ik als troef bewaren man.... :twak:

:lol::lol: kerel, jeweettog :lol::lol:

shakie
10-10-2008, 14:27
echt...
ik moet dat gewoon winnen...

eerst die hele actie voor Glen en Ronan opgezet
alles geregeld dat die kar nog op tijd in Ahoy kwam
19 vrijkaarten geregeld voor de mixfight crew en prijswinnaars
en toen nog een speciaal vak voor andere mixfightleden
al die kaarten moeten regelen en uitdelen etc. etc....
en toen bleek dat door een probleempje met Paspoes de inzameling in het water dreigde te vallen, heb ik dat ook nog snel ff geregeld
Ahoy was vast een mooi gala, maar ik heb er fucking weinig van gezien

zou nu wel relaxed aan een tafel willen zitten en genieten van alles....
drankje, hapje, mooie gevechten...

sign me up dude
Tja ,daar kan je nie tegen op denk ik zo:whistling:
Lekker chief:thup:...De lat ligt hoog:D

shangla
10-10-2008, 15:08
Omdat...


Ik mijn teamgenootje Sansaar van dicht bij wil zien...
Ik mijn Mixfight Hoodie aantrek...
Ik het wel verdien volgens Mike Polanen (volgens Geronimo ;))...
Ik nog nooit zo'n groot gala van dichtbij heb meegemaakt...
Ik contstant in de gaten hou of de MF-reporters wel genoeg drank en eten krijgen.
Ik een verslag zal schrijven van mijn belevenis vanuit de VIP...
Ik volgend jaar zelf op Slamm wil gaan vechten...
Ik Chief mee zal nemen als 2e man (mocht hij zelf geen prijs winnen), voor zijn daad voor Ronan...
Ik jullie dan beloof elke Mickey in elkaar zal trappen tijdens de trainingen...
Ik een arme leerlingkapster ben met weinig geld en dit voor mij een buitenkansje is...
:superwink:

chief108
10-10-2008, 15:09
Tja ,daar kan je nie tegen op denk ik zo:whistling:
Lekker chief:thup:...De lat ligt hoog:D

volgens mij zijn het 3 prijzen van 2 plekkies aan een VIP tafel

>>edit<<
shangla is wel goed bezig trouwens...
denk dat de late idd hoog ligt :p

paspoes
10-10-2008, 15:19
Omdat...


Ik mijn teamgenootje Sansaar van dicht bij wil zien...
Kan je ook op sportschool zien ;)

Ik mijn Mixfight Hoodie aantrek...
Hoef niet persee op slamm hoor kan overal :D

Ik het wel verdien volgens Mike Polanen (volgens Geronimo ;))...
jaja en Milton dan

Ik nog nooit zo'n groot gala van dichtbij heb meegemaakt...
das waar SLAMM is super :pimp:

Ik contstant in de gaten hou of de MF-reporters wel genoeg drank en eten krijgen.
Dat kan ik voor jou doen met mijn wegwerpcam :lol:

Ik een verslag zal schrijven van mijn belevenis vanuit de VIP...
Payap en Richelieu zijn er ook ;)

Ik volgend jaar zelf op Slamm wil gaan vechten...
Super nieuws :thup:

Ik Chief mee zal nemen als 2e man (mocht hij zelf geen prijs winnen), voor zijn daad voor Ronan...
kijk hier scoor je bij chief :lol:

Ik jullie dan beloof elke Mickey in elkaar zal trappen tijdens de trainingen...
Reps :lol:

Ik een arme leerlingkapster ben met weinig geld en dit voor mij een buitenkansje is...
:morepics:
:superwink:

nick
10-10-2008, 15:31
Ik ben van mening dat de volgende mensen in aanmerking komen voor een tafel.

Tony
Marcelt
El Bastardo
Rosso
Nick
Garcia

De reden hiervoor is het feit dat wij de meeste sfeer, gezelligheid, meligheid en de echte broederschap tussen Mixfightmembers hebben laten zien in het Mixfight vak bij Tough is not Enough.
Met ons aan een VIP tafel zal Mixfight gegarandeerd positieve reclame krijgen daar wij allemaal een mooie Mixfight polo of hoodie gaan dragen.
Uiteraard willen wij de vechters die wij hoog in het vaandel hebben staan van dichtbij meemaken.

Dus Slamm, ik hoop dat deze mannen (including myself) de kaarten winnen!!!

Hier hoef ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen :D

Als je de echte sfeer van de tribune naar het vip terras wilt verplaatsen moeten deze namen gewoon een kaart krijgen.

Ook al zijn de partijen niet om aan te zien, een geweldige sfeer zal er heersen

:stupid:

Illest
10-10-2008, 16:53
Hier hoef ik eigenlijk niks meer aan toe te voegen :D

Als je de echte sfeer van de tribune naar het vip terras wilt verplaatsen moeten deze namen gewoon een kaart krijgen.

Ook al zijn de partijen niet om aan te zien, een geweldige sfeer zal er heersen

:stupid:



:eek:

Ben ik werkelijk de enige die de top-Thais van dichtbij wil zien en waarschijnlijk nagelbijtend naar Pique-Holzken zal zitten kijken?!??

Gezelligheid ok...maar dat kan in de kroeg ook wel!!

Ik moet die partijen goed kunnen volgen...dat is juist het leuke aan zo'n tafel...die kans krijg je niet vaak...

Ik zeg: Illest!! .......'cause I live for the shit' :cool2:

Garcia
10-10-2008, 17:00
Als vechtsportliefhebber pur sang komen we voor de wedstrijden, echter zijn het de supporters die voor de sfeer zorgen, en dan heb je met onze groep een behoorlijke dosis sfeer in huis.

Slamm is een mooie organisatie die geweldige gala's organiseerd en het is voor mij het ultieme om als VIP daarbij aanwezig te zijn samen met andere Mixfightforumleden!

Luka
10-10-2008, 17:39
omg moet mn reden maar is aan passen als ik dit allemaal lees :p WHAHA

barbara
10-10-2008, 17:51
Om mijn leuke karakter :whistling:

Haha nee kidding...

omdat ik op veel grote gala's aanwezig was maar aangezien ik een arme student ben ik ze nooit van dichtbij heb meegemaakt, normaal gesproken zit ik op plekken vanwaar je nog net de ring kan zien.
Of ik ben aan het werk achter de schermen, in de hoop dat ik zo nog net wat mee kan krijgen van de partijen. Het lijkt me wel heel mooi om gewoon eens rustig met een mooi uitzicht op de ring van toppartijen te kunnen genieten....

Jarno
10-10-2008, 18:56
:cool2:

Ik vind het een beetje zwakjes om te posten wie jij vindt dat die tafel moet krijgen. Hoop niet dat het invloed heeft op de uiteindelijke beslisssing. (zo van: "ik hoop dat mijn vriendje die tafel krijgt:thown:)

Come on guys! that's wack...

Snap niet goed waar jij een probleem over maakt... In je eerste post zeg je al dat het je niet om die tafel gaat, maar om de backstage beleving... Schrijf Slamm een email, misschien kan je wel werken daar of zo, dan kan je ook de kleedkamers bekijken...

De gene voor wie Glen ze vraagt, gun ik het wel ;)... Maar Chief toch net even wat meer...

nick
10-10-2008, 19:26
Vindt eerlijk gezegt dat Chief er ook recht op heeft. Hij heeft heel veel betekent voor mixfight. En hij heeft leuke akties opgezet, zoals de kar voor Glen en de tattoo voor Underdog.En zo zijn er wel meer dingen. Ik gun het hem wel in ieder geval :thup:

chief108
10-10-2008, 19:29
niet slijmen...

het is ieder voor zich nu
gaat om super vip-kaarten ja?? :gunsmilie:

Illest
10-10-2008, 21:19
Snap niet goed waar jij een probleem over maakt... In je eerste post zeg je al dat het je niet om die tafel gaat, maar om de backstage beleving... Schrijf Slamm een email, misschien kan je wel werken daar of zo, dan kan je ook de kleedkamers bekijken...

De gene voor wie Glen ze vraagt, gun ik het wel ;)... Maar Chief toch net even wat meer...

:cool2:

het is een PRIJSVRAAG

een ieder voor zich nu...dus als je een pleidooi houdt, hou 'm dan voor jezelf..

en thnx voor het advies, maar schrijven is zo onpersoonlijk....ik kan het Milton zo vragen..

(probleem...ttt...some people just don't get it:sleep1:)

Tony
10-10-2008, 21:27
Ik vind dat chief een FIP kaart moet krijgen (Fucking important person)... en wij dan, zoals gezegd, een VIP kaart :D

A.F.
10-10-2008, 22:17
Fucking Irritating Person bedoel je!

:thup:

chief108
10-10-2008, 22:27
Ik vind dat chief een FIP kaart moet krijgen (Fucking important person)...


Fucking Irritating Person bedoel je!


agreed with all of the above :p

anonymous001
11-10-2008, 11:36
Ik wil graag de kaartjes voor mijn ex-vriendinnetje. Ikzelf ben in dat weekend namelijk aan het verhuizen. Ik heb dan zes jaar met mijn ex-vriendinnetje in een heel klein tweekamerappartementje samengewoond, waarvan twee jaar nadat het uit was.

Dus ik wil de kaartjes omdat ik mijn ex-vriendinnetje wil bedanken voor al de tijd dat wij samen in dat huis gewoond hebben. Ik had me geen betere huisgenoot kunnen wensen. Bovendien is zij een trouwe klant van Slamm!

nick
11-10-2008, 11:51
Ik wil graag de kaartjes voor mijn ex-vriendinnetje. Ikzelf ben in dat weekend namelijk aan het verhuizen. Ik heb dan zes jaar met mijn ex-vriendinnetje in een heel klein tweekamerappartementje samengewoond, waarvan twee jaar nadat het uit was.

lijkt me onmogelijk :D

sex met je ex is ook niet verkeerd :p

Jochem
11-10-2008, 12:34
Ik vind dat ik de kaarten moet krijgen, omdat ik iedereen die hier tot nu toe heeft gepost kapot knijp.

het recht van de sterkste geld toch zeker hier op MF? we zijn toch toch geen watjes.

Garcia
11-10-2008, 12:35
Ik vind dat ik de kaarten moet krijgen, omdat ik iedereen die hier tot nu toe heeft gepost kapot knijp.

het recht van de sterkste geld toch zeker hier op MF? we zijn toch toch geen watjes.

Dan kietel ik terug :thup:

micha
11-10-2008, 17:50
zie je wel...
ladingen mensen die de thread al hebben bekeken
maar allemaal iets moeten verzinnen om die prijs te winnen en dus nog niet posten

ik kan ook wel een heel verhaal gaan verzinnen waarom ik graag er naartoe zou willen
maar ik ben het gewoon waard
en dat weet iedereen hier :p

nou nou iedereen:rolleyes:

Illest
11-10-2008, 18:58
nou nou iedereen:rolleyes:

:D

je stelt me teleur en dat terwijl een GG-vechter de hoofdpartij vecht...

marcelt
11-10-2008, 20:33
Ik ben van mening dat de volgende mensen in aanmerking komen voor een tafel.

Tony
Marcelt
El Bastardo
Rosso
Nick
Garcia

De reden hiervoor is het feit dat wij de meeste sfeer, gezelligheid, meligheid en de echte broederschap tussen Mixfightmembers hebben laten zien in het Mixfight vak bij Tough is not Enough.
Met ons aan een VIP tafel zal Mixfight gegarandeerd positieve reclame krijgen daar wij allemaal een mooie Mixfight polo of hoodie gaan dragen.
Uiteraard willen wij de vechters die wij hoog in het vaandel hebben staan van dichtbij meemaken.

Dus Slamm, ik hoop dat deze mannen (including myself) de kaarten winnen!!!

Hier kan ik het natuurlijk alleen maar mee eens zijn :thup:.

Verder wil ik er nog een paar dingen aan toevoegen:

1 Dat wij echte fans zijn, maar altijd gedoemd zullen zijn tot de tribune omdat we (nog) geen bordeel of wietkwekerij hebben. Dus deze kaartjes moeten ons gegund worden
2 Wij zeer representatief zijn voor het meest prestigieuze en marktleidende forum Mixfight.
3 Ik bij de laatste Slamm aflevering op een tribune zat waar je extra voor moest betalen omdat je er bediening kon krijgen, daar was echter geen sprake van, dus Slamm kan het zo weer goed met me maken.
4 Ik een echte muay thai fan ben die al twee maal zelf muay thai is gaan trainen in Thailand en zelf graag en veel Thais eet en zelfs mijn sportclub Muay Thai Gym heb genoemd.

Deze redenen en voorgenoemde redenen van Garcia en Rosso lijken me voldoende argumenten om ons de kaartjes te gunnen.

micha
11-10-2008, 22:50
:D

je stelt me teleur en dat terwijl een GG-vechter de hoofdpartij vecht...

ik ben er zeker bij. Een kans om Nieky een toppartij te zien vechten laat ik niet lopen

Illest
12-10-2008, 12:46
Toen ik als klein jongentje mijn eerste Zendokan Fighting Spirit in 1993 of 1994 kocht stond er een artikel in over thaise vechters. Er ging een nieuwe wereld voor me op en tot op de dag van vandaag staan sommige passages uit dat artikel mij nog steeds helder bij. Ik was zo onder de indruk van hen dat ik besloot om een aantal videobanden met thaise vechters te kopen bij Nikko Toshugu press. Helaas kostten die destijds 100,- gulden wat niet erg opschoot met 5,- gulden per week zakgeld. Toen ik eindelijk de eerste video bij elkaar had gespaard heb ik alleen de eerste wedstrijd kunnen zien, omdat daarna de videoband vast bleef zitten in de videorecorder..

Tot op de dag van vandaag heb ik nog nooit een thaise vechter live zien vechten, omdat er altijd wat tussen kwam. Voor Slamm I had ik kaartjes gekocht, maar ook dat ging niet door omdat ik thuis ziek in bed lag.

Bovendien heb ik überhaubt nog nooit op het vip gedeelte gelopen bij een gala, terwijl vele mixfighters daar regelmatig te bewonderen zijn.

Ook vecht één van mijn favoriete vechters; Brian Lo A Njoe daar en deze heb ik nog maar 1 keer live zien vechten.

Ik zal natuurlijk uitgebreid verslag doen van mijn ervaringen op het vipterras, uiteraard heb ik mijn mixfighthoodie aan en neem natuurlijk een mixfighter mee als tweede persoon.

Dus Slamm! ik verdien deze kaartjes en maak er niet alleen mijzelf blij mee maar ook een medemixfighter.


:lol:

http://www.youtube.com/watch?v=9sUaD2r11oE

HUNTER
12-10-2008, 18:52
omdat ik helaas mijn kaarten voor oldschool Marcanti moest weggeven omdat ik ziek was.....

en omdat ik dan een van de beste vechtsport fotografen van Nederland mee kan nemen waardoor we nog een extra top fotograaf binnen hebben :hugegrin:

Abacaxi
12-10-2008, 20:57
Ik wil graag de kaartjes voor mijn ex-vriendinnetje. Ikzelf ben in dat weekend namelijk aan het verhuizen. Ik heb dan zes jaar met mijn ex-vriendinnetje in een heel klein tweekamerappartementje samengewoond, waarvan twee jaar nadat het uit was.

Dus ik wil de kaartjes omdat ik mijn ex-vriendinnetje wil bedanken voor al de tijd dat wij samen in dat huis gewoond hebben. Ik had me geen betere huisgenoot kunnen wensen. Bovendien is zij een trouwe klant van Slamm!

En dan wil ik graag kaartjes omdat mijn vriendje met wie ik na twee jaar ga samenwonen de kaartjes aan zijn ex-vriendin wil geven.:crying:

Maar voor ieder 1 is ook goed!:)

Marcoheld
13-10-2008, 12:11
Eerlijk gezegd, omdat thaiboxen mijn passie is en omdat 1 dag voor die datum mijn neefje terug komt vanuit zijn missie uit afghanistan die ook zeer grote liefhebber is van de sport , zelf had ik al met hem beloofd om naar deze gala te gaan maar om dan nog eens all acces met hem te kunnen zitten is een welkomstkado dat hy nooit meer zal vergeten !

Khanom Thom
13-10-2008, 12:15
Omdat...


Ik mijn teamgenootje Sansaar van dicht bij wil zien...
Ik mijn Mixfight Hoodie aantrek...
Ik het wel verdien volgens Mike Polanen (volgens Geronimo ;))...
Ik nog nooit zo'n groot gala van dichtbij heb meegemaakt...
Ik contstant in de gaten hou of de MF-reporters wel genoeg drank en eten krijgen.
Ik een verslag zal schrijven van mijn belevenis vanuit de VIP...
Ik volgend jaar zelf op Slamm wil gaan vechten...
Ik Chief mee zal nemen als 2e man (mocht hij zelf geen prijs winnen), voor zijn daad voor Ronan...
Ik jullie dan beloof elke keer Mickey in elkaar zal trappen tijdens de trainingen...
Ik een arme leerlingkapster ben met weinig geld en dit voor mij een buitenkansje is...
:superwink:

Mee eens! Als iemand het verdient (in mijn ogen) ben jij het wel...

Mickey
13-10-2008, 12:25
Omdat...


Ik mijn teamgenootje Sansaar van dicht bij wil zien...
Ik mijn Mixfight Hoodie aantrek...
Ik het wel verdien volgens Mike Polanen (volgens Geronimo ;))...
Ik nog nooit zo'n groot gala van dichtbij heb meegemaakt...
Ik contstant in de gaten hou of de MF-reporters wel genoeg drank en eten krijgen.
Ik een verslag zal schrijven van mijn belevenis vanuit de VIP...
Ik volgend jaar zelf op Slamm wil gaan vechten...
Ik Chief mee zal nemen als 2e man (mocht hij zelf geen prijs winnen), voor zijn daad voor Ronan...
Ik jullie dan beloof elke Mickey in elkaar zal trappen tijdens de trainingen...
Ik een arme leerlingkapster ben met weinig geld en dit voor mij een buitenkansje is...
:superwink:

Oeh.. met name de voorlaatste reden doet het voor mij!

Hendy
13-10-2008, 12:36
Omdat...


Ik mijn teamgenootje Sansaar van dicht bij wil zien...
Ik mijn Mixfight Hoodie aantrek...
Ik het wel verdien volgens Mike Polanen (volgens Geronimo ;))...
Ik nog nooit zo'n groot gala van dichtbij heb meegemaakt...
Ik contstant in de gaten hou of de MF-reporters wel genoeg drank en eten krijgen.
Ik een verslag zal schrijven van mijn belevenis vanuit de VIP...
Ik volgend jaar zelf op Slamm wil gaan vechten...
Ik Chief mee zal nemen als 2e man (mocht hij zelf geen prijs winnen), voor zijn daad voor Ronan...
Ik jullie dan beloof elke Mickey in elkaar zal trappen tijdens de trainingen...
Ik een arme leerlingkapster ben met weinig geld en dit voor mij een buitenkansje is...
:superwink:

Tja.. Wie kan hier tegenop ;)

$un$hine
13-10-2008, 14:20
(my) Vote 4 Shangla

shangla
13-10-2008, 15:32
Mee eens! Als iemand het verdient (in mijn ogen) ben jij het wel...
:blush::thup:

Richelieu
13-10-2008, 16:22
Shangla, vooral puntje 9 scoort goed in mijn optiek..;)

chief108
13-10-2008, 16:31
vind punt 8 het best met punt 9 als goede 2e....

Ronald
13-10-2008, 17:07
vind punt 8 het best met punt 9 als goede 2e....
Ik mis enige objectiviteit van jouw kant :D

anonymous001
13-10-2008, 23:56
En dan wil ik graag kaartjes omdat mijn vriendje met wie ik na twee jaar ga samenwonen de kaartjes aan zijn ex-vriendin wil geven.:crying:

Maar voor ieder 1 is ook goed!:)

Hehehe...

Daar sluit ik me bij aan...:cool2:

chief108
14-10-2008, 09:56
Ik mis enige objectiviteit van jouw kant :D
:whistling:

takuma
14-10-2008, 21:52
MMM .....mmm moeilijk hoor om een goede reden te bedenken waarom jullie uitgerekend ons blij zal moeten maken...................
Ja ik vind eigenlijk dat ik het totaal niet verdien omdat ik zo'n mooie prijs nooit maar dan ook nooit zal verdienen.............. tsssssssss wat een onzin ik kan geen geldige reden bedenken maar ik kan er wel een collega op het werk ongelofelijk de ogen mee uitsteken ..................... die denkt namelijk ook altijd dat ik nooit iets verdien, kan ik hem eindelijk eens een x meenemen naar een geweldig gave sport waar ik al sinds de oertijd mijn hart aan ben kwijtgeraakt !

Ooh ja en dan kan ik ook proberen om eens mijn vrouw mee te nemen want die wil nooit mee mischien dat dit haar over de streep kan trekken

Ojaa en niet te vergeten lijkt het me top om mijn grote idool ryan simson te spreken en kan ik ook gelijk vragen hoe het is met de zoon van ome jan vd Vathorst (Rick) die vocht in mijn actieve tijd de steren van de hemel ............

ik ga niet lopen bedelen maar .................................................. als je deze prijs uit gaat rijken denk dan nog eens een keertje aan mij !

shangla
15-10-2008, 18:12
Shangla, vooral puntje 9 scoort goed in mijn optiek..;)


Hehe :deal:

Missy
17-10-2008, 00:19
sorry geen geslijm


lijkt me gewoon vet dope om 8er de schermen rond te lopen op zon groot event..



Peace!!!!

Khanom Thom
17-10-2008, 11:26
sorry geen geslijm, lijkt me gewoon vet dope om 8er de schermen rond te lopen op zon groot event..

Peace!!!!

Als je nou vaker met ons meeging als vechter of masseuse dan kon je vaak genoeg achter de schermen lopen... :hypocrite:


:kus:

Dalton
19-10-2008, 01:12
Omdat...


Ik mijn teamgenootje Sansaar van dicht bij wil zien...
Ik mijn Mixfight Hoodie aantrek...
Ik het wel verdien volgens Mike Polanen (volgens Geronimo ;))...
Ik nog nooit zo'n groot gala van dichtbij heb meegemaakt...
Ik contstant in de gaten hou of de MF-reporters wel genoeg drank en eten krijgen.
Ik een verslag zal schrijven van mijn belevenis vanuit de VIP...
Ik volgend jaar zelf op Slamm wil gaan vechten...
Ik Chief mee zal nemen als 2e man (mocht hij zelf geen prijs winnen), voor zijn daad voor Ronan...
Ik jullie dan beloof elke Mickey in elkaar zal trappen tijdens de trainingen...
Ik een arme leerlingkapster ben met weinig geld en dit voor mij een buitenkansje is...
:superwink:

Shangla, mijn stem heb je !!!!!

chief108
19-10-2008, 05:01
all hail Martyr Fakka :beerchug:

Wheelie
19-10-2008, 18:23
In overleg met Slamm hebben we besloten dat de winnaars zelf een sfeer verslag moeten posten over hoe ze het gehad hebben.
Dus neem je camera mee en maak wat backstage foto's en schrijf een leuk stukje.
Als je hier geen zin in hebt meld dat dan even in deze topic.
15 November zullen wij de winnaars bekend maken

killroy
19-10-2008, 18:38
In overleg met Slamm hebben we besloten dat de winnaars zelf een sfeer verslag moeten posten over hoe ze het gehad hebben.
Dus neem je camera mee en maak wat backstage foto's en schrijf een leuk stukje.
Als je hier geen zin in hebt meld dat dan even in deze topic.
15 November zullen wij de winnaars bekend maken

:rolleyes:
hmmmm dan vallen er maybe wat mensen af die niet werkzaam zijn bij mixfight

:whistling:

shangla
19-10-2008, 19:02
In overleg met Slamm hebben we besloten dat de winnaars zelf een sfeer verslag moeten posten over hoe ze het gehad hebben.
Dus neem je camera mee en maak wat backstage foto's en schrijf een leuk stukje.
Als je hier geen zin in hebt meld dat dan even in deze topic.
15 November zullen wij de winnaars bekend maken


Daar ga ik zeker! voor zorgen;)

:thup:

shangla
19-10-2008, 19:03
Shangla, mijn stem heb je !!!!!


Dank je;)

the art of muay thai
19-10-2008, 21:50
In overleg met Slamm hebben we besloten dat de winnaars zelf een sfeer verslag moeten posten over hoe ze het gehad hebben.
Dus neem je camera mee en maak wat backstage foto's en schrijf een leuk stukje.
Als je hier geen zin in hebt meld dat dan even in deze topic.
15 November zullen wij de winnaars bekend maken


Nog een reden dat ik graag wil winnen, dan kan ik m'n nieuwe camera testen!!

shangla
20-10-2008, 14:16
Nog een reden dat ik graag wil winnen, dan kan ik m'n nieuwe camera testen!!

Ja, dan kan ik m'n pen en m'n schrijfblokkie zeker testen:lol:

Richelieu
20-10-2008, 14:26
Ja, dan kan ik m'n pen en m'n schrijfblokkie zeker testen:lol:

Kijk...verborgen talenten, dat zien we graag..:rolleyes:

The Bulldog
20-10-2008, 14:30
super vet...en een verslagje en foto`s geen probleem...

Khanom Thom
20-10-2008, 14:46
Ja, dan kan ik m'n pen en m'n schrijfblokkie zeker testen:lol:

Mocht jij de prijs winnen, dan mag je mijn camera lenen en sponsor ik je de pen en schrijfblok...
Op één voorwaarde, ik wil dat je Chief dronken gaat voeren en natuurlijk willen wij daar de foto's van terug zien!

:beerchug:

brittje-x
20-10-2008, 18:14
Hej ik heb Wheelie een PM gestuurd.
Is dat ook goed.
Laat maar iets weten he WHeelie


Groetjes Brittje

brittje-x
20-10-2008, 18:15
Een verslagje is geen probleem :thup:

Slome
20-10-2008, 18:39
Hej ik heb Wheelie een PM gestuurd.
Is dat ook goed.
Laat maar iets weten he WHeelie


Groetjes Brittje

Toevallig was ik vanmiddag in de videotheek, natuurlijk liet ik mijn ogen ff langs de erotische filmkes glijden! Bij het lezen van onderstaand bericht wist ik het weer: SEX ON WHEELS is de film die ik never nooit meer wil zien...

Illest
20-10-2008, 21:20
:D

verslagje? no problem..

kan ik m'n journalistieke skills weer eens even tonen...

kom maar op!

chief108
21-10-2008, 09:18
ik wil dat je Chief dronken gaat voeren en natuurlijk willen wij daar de foto's van terug zien!

:beerchug:
daar ligt wel een mooie uitdaging
de lat wordt nu wel erg hoog gelegd :lol:

MB667
21-10-2008, 17:00
omdat ik anders niet ga.

shangla
23-10-2008, 02:53
Mocht jij de prijs winnen, dan mag je mijn camera lenen en sponsor ik je de pen en schrijfblok...
Op één voorwaarde, ik wil dat je Chief dronken gaat voeren en natuurlijk willen wij daar de foto's van terug zien!

:beerchug:

Foto's!? Dat wordt gewoon Gefilmd hoor;)

Wheelie
23-10-2008, 10:42
Foto's!? Dat wordt gewoon Gefilmd hoor;)

zo zo, als je nu ook nog een foto van jezelf post dan komt die prijs echt dicht bij :thup:


Ik een arme leerlingkapster ben met weinig geld en dit voor mij een buitenkansje is...

Khanom Thom
23-10-2008, 11:01
zo zo, als je nu ook nog een foto van jezelf post dan komt die prijs echt dicht bij :thup:

Zal ik voor haar doen... (kijk haar broekje! ;))


http://www.ma-skills.com/mixfight/rots/backstage/DSCF6469.jpg

anonymous001
23-10-2008, 16:08
In overleg met Slamm hebben we besloten dat de winnaars zelf een sfeer verslag moeten posten over hoe ze het gehad hebben.
Dus neem je camera mee en maak wat backstage foto's en schrijf een leuk stukje.
Als je hier geen zin in hebt meld dat dan even in deze topic.
15 November zullen wij de winnaars bekend maken

O ja, ik was nog een reden vergeten: mijn meisje en ik willen in de toekomst verslagen maken voor mixfight...

Tony
23-10-2008, 16:24
In overleg met Slamm hebben we besloten dat de winnaars zelf een sfeer verslag moeten posten over hoe ze het gehad hebben.
Dus neem je camera mee en maak wat backstage foto's en schrijf een leuk stukje.
Als je hier geen zin in hebt meld dat dan even in deze topic.
15 November zullen wij de winnaars bekend maken

TOP :thup:

Lijkt me ook niet meer dan logisch/gepast...

Denk dat ik wel een leuk stukje voor jullie kan schrijven en fotograferen :)

chief108
23-10-2008, 17:06
ging daar sowieso al vanuit...

is toch vanzelfsprekend als je zo'n gave prijs aangeboden krijgt?

Ingmar
23-10-2008, 17:10
Mag ik heeeeen?plezse please please!:crying:

Illest
23-10-2008, 17:12
ging daar sowieso al vanuit...

is toch vanzelfsprekend als je zo'n gave prijs aangeboden krijgt?

punten aan het scoren Chief? hahaha

ik vind het niet vanzelfsprekend, maar wel een uitdaging!

chief108
23-10-2008, 17:14
:whistling:

brittje-x
23-10-2008, 17:57
Ik stuurde wheelie een PM maar hij zei me dat k mijn reden hier moest posten.
Hier komt ie dan...

Waarom ik deze graag zou winnen.
Ik wil gewoon graag dit kaartje aan mijn vriend geven hij mag ook kiezen wie er met hem meegaat. (hoewel ik stiekem hoop dat hij mij meeneemt).
Mijn vriend is nu 18jaar en misschien wel een opkomend talent in het thaiboksen en mixfight. Maar nu bijna 2jaar geleden werd bij hem kanker vastgesteld (eind januari) Operaties en chemokuren volgden zijn laatste kreeg hij in juni.

Voor mij is Vincent zo heet mijn vriend, het grootste voorbeeld dat iemand kan hebben. Tijdens zijn chemo probeerde hij toch nog zijn schoolwerk af te krijgen en af en toe te trainen.
Hij slaagde dat jaar en in oktober stond hij weer op ons gala EN VOCHT EEN FANTASTISCHE partij.
Hij heeft zoals zovele in deze wereld iets meegemaakt dat je niemand toewenst.
Maar de manier waarop hij hiermee omging en mensen zo kort na zijn ziekte versteld deed staan. Voor mij is hij mijn grote held!

Ik zou hem heel graag de kans geven om naar zo'n groot gala te gaan.Ik weet dat ik hem enorm veel plezier zou doen met deze kaarten.

Vriendelijke groetjes Brittje

Slome
23-10-2008, 19:24
damn, heavy shit... maar om dan meteen de kaarten van slamm V te eisen??

brittje-x
23-10-2008, 19:28
Sorry ik eis niks hoor...
Ik zou er zelf niet eens zeker heen kunnen ...

Spijtig als ik verkeerd zicht heb gegeven ...

Ronald
23-10-2008, 19:59
Sorry ik eis niks hoor...
Ik zou er zelf niet eens zeker heen kunnen ...

Spijtig als ik verkeerd zicht heb gegeven ...
Och, Sjoerd probeert "zijn" kaarten veilig te stellen ;)

Illest
23-10-2008, 22:36
damn, heavy shit... maar om dan meteen de kaarten van slamm V te eisen??


:cool2:

ik wil er graag heen, but that's cold son...

Slome
23-10-2008, 22:37
Och, Sjoerd probeert "zijn" kaarten veilig te stellen ;)

nee, hoor.. ik heb helemaal geen kaarten..

Het is heel naar en vervelend wat de vriend van Brittje-x overkomen is.
En gelukkig is hij er boven op! Echt niet spotten met de ernst van de zaak.
Maar jah,, ik heb ook wel nare dingen mee gemaakt; en zoals mij hier vast en zeker tientallen anderen ook. Eigelijk zou dan iedereen die kaarten moeten krijgen.. Maar ik snap het al...kritiek geven op iemand die ziek is geweest komt natuurlijk niet heel vriendelijk over..Had ik anders moeten formuleren.. maar wees gerust.. Ik weet waar ik over praat.

Ronald
23-10-2008, 22:52
nee, hoor.. ik heb helemaal geen kaarten..

Het is heel naar en vervelend wat de vriend van Brittje-x overkomen is.
En gelukkig is hij er boven op! Echt niet spotten met de ernst van de zaak.
Maar jah,, ik heb ook wel nare dingen mee gemaakt; en zoals mij hier vast en zeker tientallen anderen ook. Eigelijk zou dan iedereen die kaarten moeten krijgen.. Maar ik snap het al...kritiek geven op iemand die ziek is geweest komt natuurlijk niet heel vriendelijk over..Had ik anders moeten formuleren.. maar wees gerust.. Ik weet waar ik over praat.
Volgens mij is het heel simpel: er wordt een reden gevraagd waarom jij voor die kaarten in aanmerking wilt komen. Brit geeft in mijn ogen een hele goeie reden. Nog sterker, ze vraagt ze geen eens voor zichzelf. Waarom je juist haar inzending als "eisen" bestempelt en die van de rest niet is mij verder onduidelijk.

Jochem
23-10-2008, 23:25
oke, lets not go here mensen, sjoerd zegt dat hij het niet zo bedoeld, zand erover - this could get ugly :)

Tony
24-10-2008, 09:15
Idd, laten we vooral geen stennis schoppen en 2 kaarten gewoon aan mij geven... dan hebben we A geen stennis en B een mooi verslag achteraf.

brittje-x
24-10-2008, 10:16
Sjoerd heeft idd gelijk teveel mensen maken iets ergs mee.
Ik geloof dat het gewoon een verkeerde formulering was...

Dynamite Drew
25-10-2008, 06:21
getting excited over this show and so very sad that we cant see it here in australia. i was wondering if someone could give some background info on saenchai's opponent nico veressen? my apologies but i dont speak/read dutch so please reply in english. much appreciated and cheers, drew

anonymous001
25-10-2008, 10:04
getting excited over this show and so very sad that we cant see it here in australia. i was wondering if someone could give some background info on saenchai's opponent nico veressen? my apologies but i dont speak/read dutch so please reply in english. much appreciated and cheers, drew

Wrong thread...

This is a thread on a ticket contest, so unless you plan on winning some tickets...;)

But maybe you can start a new topic on the subject?

Wheelie
25-10-2008, 10:24
getting excited over this show and so very sad that we cant see it here in australia. i was wondering if someone could give some background info on saenchai's opponent nico veressen? my apologies but i dont speak/read dutch so please reply in english. much appreciated and cheers, drew

Matchmaking Slamm!! V - Nederland vs Thailand 30-11-08 - Page 5 - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=84617&page=5&highlight=slamm+nico)

Garcia
25-10-2008, 10:51
Was het maar 15 november ;)

Missy
25-10-2008, 14:51
Als je nou vaker met ons meeging als vechter of masseuse dan kon je vaak genoeg achter de schermen lopen... :hypocrite:


:kus:


ooooh dus nu gaat het zo...

alleen dan.....flauw hoor..


anyway zie j vanaaf wel.....to be continued ;)

Dynamite Drew
26-10-2008, 02:32
sorry , my apologies .............. must buy a ducth/english phrase book

shangla
27-10-2008, 00:15
Ik heb in ieder geval een date met Chief;):P

http://www.mixfight.nl/Ronald/2008/Mixfightparty/Mixfightparty55.jpg

shangla
27-10-2008, 00:18
Was het maar 15 november ;)


Mijn feestje:biggrinparty:

Missy
01-11-2008, 21:59
en???

wie heeft gewonnen

Khanom Thom
04-11-2008, 14:00
Ahum, 15 November is pas de uitslag... ;)

shangla
04-11-2008, 14:26
Spannend! Hoop dat het door gaat, heb wel zin in een date met Chief ;)

chief108
04-11-2008, 14:26
:drool:

paspoes
04-11-2008, 14:29
Spannend! Hoop dat het door gaat, heb wel zin in een date met Chief ;)

:w00t:


:drool:

:lol: GO CHIEF GO CHIEF :freaky::egyptian:

chief108
04-11-2008, 14:51
heb er ook wel zin an :brow:

Tony
04-11-2008, 15:03
hier nog zo iemand met veel zin

chief108
04-11-2008, 15:06
zal best maar shangla is dan van mij....

Tony
04-11-2008, 15:20
ach... vooruit dan.. ik heb el bastardo toch.

blazin.arr0w::::
04-11-2008, 15:23
Ik verdien de kaarten het minst... want ik kan die dag helemaal niet :)

Slome
04-11-2008, 17:24
Haha,, eerlijk:
Ik heb thaise buren...
een lief/lkkr/leuk buurmeisje... waar ik altijd mee aan t flik-flooien ben.. Msn'e en euhh beetje sneaky lachen enzo.. gewoon lief lachen..beetje aan 't flirten dus. Maar... ze heeft een grote broer 26(nog thuis wonend die dude is lid ofzo van the bloods.. haha, sukkels maar jah(hoop niet dat ie dit leest, ik geef hm altijd wel een boks (ouwe).. Maar jah, zijn zusje mag niet met mij omgaan van hem, ook niet van haar vader maar dat doet er niet toe. Aantal maanden geleden vlak voor SlaMM!! IV had ik me msn plaatje " Nederland Vs. Thailand." wat bij haar boze blood brother in 't verkeerde keel gat schoot. Hij zag dit door mee te kijken terwijl zijn lkkre zusje(die trouwens half thai's is) aan t chatten was met mij.

Toen Nederland Vs. Thailand in Haarlem was (waar wij wonen) en de posters rondom dit event overal hingen. Had ik hm dr ook al op aangesproken: Vechten??? Jij tegen mij? Nederland vs. Thailand... zonder al die rode vriendjes van je? "Hmmm" Nee; ik moest en zal oprotten en me kk smoeltje houden anders zou ik een "grote glimlach" van ze krijgen (het nieuws van P. van de Eehm en Joran vd Sloot, was toen erg hot)..

Maar onze Nederland vs. Thailand is er nooit van gekomen ; en zal er waarschijnlijk ook niet komen (zolang die maar niet weet dat ik dit weekend ga feestuh met ze zusje)lol....

Ik heb sinds 2 jaar iets met Nederland vs. Thailand. Sinds ik op dit adres woon.

Dus zelf zit ik ook met een Nederland Vs. Thailand. Lijkt me top om dit ook daadwerkelijk in de ring van zo dichtbij te zien en te beleven.

en de backstage foto's maken!! Als reporter in opleiding voor mixfight!! (als ik dr dan toch ben...)

Vervolg:

Een kleine maand geleden poste ik hier het bovenstaand verhaal/beleving;

Inmiddels is het zo dat mijn buurmeisje vaker bij mij over de vloer komt dan dat zij thuis is. Samen hebben we het erg gezellig.... (no pics). Door deze situatie was de sfeer tussen haar broer en mij zeer gespannen; dit merkte ik op uit allerlei zaken... Op straat-winkelcentra ect. als we elkaar kruizen; via, via en natuurlijk van ze eigen zuske...

Ik ben o.a. werkzaam in de horecabeveiliging. Buurjongen-broer weet dit ook. Dus...je voelt het al aankomen. Komt hij naar de horecagelegenheid samen met zijn vrienden. Niet helemaal aan de dress-code gehouden; maar jah. Ik had een vrolijke bui. Dus weigeren nee; doe ik niet; trouwens dat zou direct uitlopen tot een conflict.. iets waar ik geen behoeft aan had. Had wel meer dingen aan me koppie die nacht;). De nacht verstreek.. Mensen liepen af en aan, roken hun sigaret in de kou en vluchten snel naar binnen om weer aan 't lauwe bier te gaan.

Plots komt de eigenaar ons halletje binnen stormen "vechten! Er is vechten boven!"
Dus mij collega en ik haasten ons door de menigte naar boven!
Guess What..!? die Kl**tzak van een buurjongen;broer van zijn lekkere zusje krijgt klappen van een turkse kerel. De vriendengroep die samen met hem is binnengekomen doet niets. Kijkt allen maar. Terwijl mijn collega beide haantjes uit elkaar haalt, sta ik toe te kijken en lach van binnen (waarschijnlijk valt dit aan de buitenkant te zien - waar weet het niet zeker). Mijn collega neemt de turkse meneer mee naar benenden en richting uitgang. Maar die kl**tzak moet ook. "Chef" zeg ik: "loop ff mee". Maar nee hoor, meneer wilt niet. AAN DE BAK! VOLLE BAK! want nu bemoeien z'n vriendjes zich er wel mee. Eenmaal buiten, opgelost. Kreeg ik de bedreiging dat ik niet meer veilig zou wonen naast hem.. Dat ik zijn zusje never nooit meer te zien zal krijgen. Dat als ik haar ooit met 1 vinger aanraak hij me poten eraf zou hakken bladiebladiebla.....

Me schattige buurmeisje heb ik inderdaad al 1.5week niet live gezien.
Wel msn'e we regelmatig. Van haar broer hoor ik niets meer, ook al tijd niet gezien... laten we het alsejeblieft zo houden... Nederland vs Thailand is top maar dan in de ring @ SLAMM!! In Real Life alleen maar hoofdpijn.;)

paspoes
04-11-2008, 17:45
@Sjoerd, je hoeft de fotos hier niet te plaatsen maar in de dungeon;)

effe zonder gekheid Sjoerd, wat een verhaal jammer dat het zo afliep.
Sterkte ermee !!!

Slome
04-11-2008, 18:38
@Sjoerd, je hoeft de fotos hier niet te plaatsen maar in de dungeon;)

effe zonder gekheid Sjoerd, wat een verhaal jammer dat het zo afliep.
Sterkte ermee !!!

Paspoes, thnx ik red me wel gap.
Ik ga dr vanuit dat het hiermee gedaan is.
En hoop dat de strijdbijl is begraven... en dat ik ze zusje nog vaak kan zien....

En betreft die foto's... hmmm... maybe als ik in een wierrie bui ben...;) haha.. maar 't dungeon gehalte is niet heel hoog.. ik ga me best doen broeders

chief108
04-11-2008, 19:29
goed verhaal sjoerd...

thnx for sharing

Tony
07-11-2008, 09:40
Goed verhaal.... maar niet goed genoeg om die kaarten te winnen.

Broeski
08-11-2008, 20:44
Waarom ik in aanmerking zou komen voor deze uitnodiging? ''Omdat ik nooit wat WIN!!!!"

Tony
08-11-2008, 21:22
Waarom ik in aanmerking zou komen voor deze uitnodiging? ''Omdat ik nooit wat WIN!!!!"

en deze keer weer niet..

next :p

Ash
13-11-2008, 17:19
Waarom ik die "All Acces" kaarten zou moeten krijgen:

Ik ben ongeveer een maand geleden begonnen met vechtsport (MMA) en ja ik ben een laatbloeier (27 jaar) wat betreft vechtsporten, maar nu ik er eenmaal aan begonnen ben, begin ik zo goed als verslaafd te raken aan alles wat er om heen gebeurd en leeft.

Zo probeer ik als iedere beginner langzaam uit te zoeken wat er dan ook maar in de buurt komt wat betreft boksen, kickboxen, jujutsu, etc. Welke sporters zijn er allemaal, wie zijn de grote namen op het moment, wat voor merken betrekken zich met dit soort sporten, enz.

Ik probeer het te absorberen, te begrijpen, te ademen en niet te vergeten te ervaren!

Ik zie deze "All Acces / VIP" kaarten dan ook niet alleen als een evenement waar ik de grote titanen zal gaan zien strijden en waar the best of the best laat zien waar ze allemaal zo hard voor hebben gewerkt.
Ook zal ik zeker in mijn situatie een geweldige introductie ontvangen in de wereld van deze SLAMM event en natuurlijk waarbij ik alles kan zien zowel on als back stage.

En voor zover ik het nu kan behappen zal het een ervaring worden die ik niet snel zal vergeten.

CHEERS!

Slome
13-11-2008, 21:12
Waarom ik die "All Acces" kaarten zou moeten krijgen:

Ik ben ongeveer een maand geleden begonnen met vechtsport (MMA) en ja ik ben een laatbloeier (27 jaar) wat betreft vechtsporten, maar nu ik er eenmaal aan begonnen ben, begin ik zo goed als verslaafd te raken aan alles wat er om heen gebeurd en leeft.

Zo probeer ik als iedere beginner langzaam uit te zoeken wat er dan ook maar in de buurt komt wat betreft boksen, kickboxen, jujutsu, etc. Welke sporters zijn er allemaal, wie zijn de grote namen op het moment, wat voor merken betrekken zich met dit soort sporten, enz.

Ik probeer het te absorberen, te begrijpen, te ademen en niet te vergeten te ervaren!

Ik zie deze "All Acces / VIP" kaarten dan ook niet alleen als een evenement waar ik de grote titanen zal gaan zien strijden en waar the best of the best laat zien waar ze allemaal zo hard voor hebben gewerkt.
Ook zal ik zeker in mijn situatie een geweldige introductie ontvangen in de wereld van deze SLAMM event en natuurlijk waarbij ik alles kan zien zowel on als back stage.

En voor zover ik het nu kan behappen zal het een ervaring worden die ik niet snel zal vergeten.

CHEERS!

Welcome @ Mixfight...
gefeliciteerd met je 1e post....

maar je hebt een grote fout gemaakt... " CHEERS!" (we zijn niet aan 't zuipen....) er moet staan "USH!";)

Tony
14-11-2008, 09:53
hoe krijg je het voor mekaar om 1 post op mixfight te hebben.... en dan al neg reps te hebben ontvangen :lol:

:osu:

chief108
14-11-2008, 09:58
hahaha...

da's wel tekenend ja
denk dat er iemand niet zo gecharmeerd was van zijn poging om die VIP kaarten te veroveren :p

Ash
14-11-2008, 11:46
Yeah wat een entrance! Hey tuurlijk ik snap het wel! Ik bedoel het zijn niet zomaar kaarten! Maar wie niet waagt.... :thup:

Khanom Thom
14-11-2008, 12:01
Nog een reden voor Shangla om de VIP-kaarten te winnen;
Morgen zullen namelijk de uislagen bekend worden en het zal voor haar een mooi cadeautje zijn om de te winnen op haar verjaardag!!

Slome
14-11-2008, 13:24
Nog een reden voor Shangla om de VIP-kaarten te winnen;
Morgen zullen namelijk de uislagen bekend worden en het zal voor haar een mooi cadeautje zijn om de te winnen op haar verjaardag!!

En jouw me te nemen waarschijnlijk...

als we daarop moeten winnen; vandaag is me moeder jarig...:)

shangla
14-11-2008, 13:30
En jouw me te nemen waarschijnlijk...

als we daarop moeten winnen; vandaag is me moeder jarig...:)


Nee hoor want ik neem Chief al mee:whistling:

Khanom Thom
14-11-2008, 13:33
En jouw me te nemen waarschijnlijk...

als we daarop moeten winnen; vandaag is me moeder jarig...:)

Je moet eerst de topic goed doorlezen voordat je reageert, vriend ;)

Slome
14-11-2008, 13:36
Ik moest ff me hersenpan refreshe... je hebt gelijk vriend; sportief van je dan..
Dat je het haar gunt op der verjaardag...;)

Khanom Thom
14-11-2008, 13:48
Ik moest ff me hersenpan refreshe... je hebt gelijk vriend; sportief van je dan..
Dat je het haar gunt op der verjaardag...;)

Hahaha, thanx!

shangla
14-11-2008, 13:51
Nog een reden voor Shangla om de VIP-kaarten te winnen;
Morgen zullen namelijk de uislagen bekend worden en het zal voor haar een mooi cadeautje zijn om de te winnen op haar verjaardag!!


:thnx: ;)

Illest
14-11-2008, 17:13
:cool2:

@ Sjoerd

Wat een eikelbijter zeg! En gewoon doorgaan met daten..

f... him!:pimp:

Khanom Thom
17-11-2008, 10:40
Uitslag, uitslag, uitslag!!!! :)

Wheelie
17-11-2008, 11:43
De prijswinnaars zijn bekend !!!

Shangla (wel chief meenemen ;))
Britt
Garcia

Jullie krijgen ieder 2 VIP kaarten + Backstage bandjes

Verslag + Foto's / Filmpjes over het gala , backstage en hoe jullie het ervaren hebben als VIP gast is verplicht.
Indien een van jullie niet kan worden jullie VIP kaarten verloot onder de leden van Mixfight.nl

Gefeliciteerd en veel plezier !!!!

Tony
17-11-2008, 12:07
Hooaah :)
Proficiat jongens (en dame)

direct even checken of ik die dag de auto heb thuis.. Met dank aan Garcia die mij wel wilt meenemen... toppie

Garcia
17-11-2008, 12:12
Geweldig, kreeg zojuist een sms van Tony dat ik gewonnen had. Natuurlijk was mijn eerste reactie van "gast je maakt zeker een grapje"

Maar mijn dag kan niet meer stuk!!

Tony gozer, bij deze hoop ik dat je met mij mee kan naar dit gala.

Slamm en Mixfight BEDANKT!!!!

Tony
17-11-2008, 12:18
Zodra Garcia het nieuws hoorde heeft ie direct al zijn vrienden uitgenodigd voor een Slamm Preparty bij hem thuis...

Ik ben er nu ook en heb direct even een fotootje gemaakt :)


v.l.n.r.

Rosso, Nick, Garcia, El Bastardo
http://farm1.static.flickr.com/16/22384040_637e9444fb.jpg

Tony
17-11-2008, 12:18
-edit

paspoes
17-11-2008, 12:22
:lol: gefeliciteerd mensen:thup:

Wheelie
17-11-2008, 12:41
Hooaah :)
Proficiat jongens (en dame)

direct even checken of ik die dag de auto heb thuis.. Met dank aan Garcia die mij wel wilt meenemen... toppie

Top voor je Tony, zorg maar dat je die auto hebt.
Lekker gratis eten en drinken en muay thai kijken, en vergeet je camera niet.
Kun je voor even mixfight teporter zijn :thup:

Wheelie
17-11-2008, 12:42
Graag ontvang ik van de winnaar hun naw gegevens

paspoes
17-11-2008, 12:44
Graag ontvang ik van de winnaar hun naw gegevens

Roderic Rooi:whistling: moet je nog meer Kev:D

Tony
17-11-2008, 12:53
Top voor je Tony, zorg maar dat je die auto hebt.
Lekker gratis eten en drinken en muay thai kijken, en vergeet je camera niet.
Kun je voor even mixfight teporter zijn :thup:

Zekers....
Heb mijn spiegelreflexcamera en kladblokje al uit de mottenballendoos gevist :)

Khanom Thom
17-11-2008, 13:10
Allen gefeliciteerd! Tot 30 November....!
Ennuh Chief... fijne avond man, ben jaloers ;)

payap
17-11-2008, 14:40
gefeliciteerd Guys and Girl! Jullie gaan een fantastische avond hebben!

en wellicht volgend jaar een groot feest van Shangla en Chief waarbij heel mixfight wordt uitgenodigd. Met kevin van mixfight en Mike van Slamm!! als getuige!

Ronald
17-11-2008, 15:15
Shangla, Britt en Garcia gefeliciteerd (en zo te lezen Chief en Tony ook :D). Ik kom die dag ook nog ff een fotootje maken van jullie zessen aan de vip-tafel :) .

Khanom Thom
17-11-2008, 15:22
gefeliciteerd Guys and Girl! Jullie gaan een fantastische avond hebben!

en wellicht volgend jaar een groot feest van Shangla en Chief waarbij heel mixfight wordt uitgenodigd. Met kevin van mixfight en Mike van Slamm!! als getuige!

Hahahaha! Mag ik ceremoniemeester worden! ;)

shangla
17-11-2008, 15:46
AAAAhhhhh! Bedankt Mixfight en Slamm!!! Ben Er echt heeel blij mee!!!:D Mooiste kado tot nu toe;):D
Nou Chief...:D Ik zie je de 30ste;) haha!!! (trouwerij is in Las Vegas):P

Iedereen Bedankt!!

paspoes
17-11-2008, 16:35
AAAAhhhhh! Bedankt Mixfight en Slamm!!! Ben Er echt heeel blij mee!!!:D Mooiste kado tot nu toe;):D
Nou Chief...:D Ik zie je de 30ste;) haha!!! (trouwerij is in Las Vegas):P

Iedereen Bedankt!!

@Shangla: heb net een sms van Chief, hij is super blij en bedankt jou voor de mooie prijs helaas is onze Chief 3 weken ziek dus kan niet gaan en dat ik zijn plek moet nemen :whistling:



nee effe zonder gekheid, hij ligt plat in bed vandaar dat hij nog geen reactie kan geven ;) Chiefje rijd met mij mee en gap beterschap man

Tony
17-11-2008, 16:44
Wens hem beterschap van me...

hij heeft toch niet weer zo'n rare ziekte waarbij hij 30 kilo in 2 weken afvalt?

paspoes
17-11-2008, 16:48
Wens hem beterschap van me...

hij heeft toch niet weer zo'n rare ziekte waarbij hij 30 kilo in 2 weken afvalt?

:lol: nee, hij heeft het wel goed te pakken dus, de man is bijna nooit ziek;)

Zal ik doen jou beterschap

Khanom Thom
17-11-2008, 17:18
@Shangla: heb net een sms van Chief, hij is super blij en bedankt jou voor de mooie prijs helaas is onze Chief 3 weken ziek dus kan niet gaan en dat ik zijn plek moet nemen :whistling:



nee effe zonder gekheid, hij ligt plat in bed vandaar dat hij nog geen reactie kan geven ;) Chiefje rijd met mij mee en gap beterschap man


Ik wilde eigenlijk Chief vragen of hij Shangla op kon halen als hij richting Almere zou gaan. Maar nu ik weet dat hij met jou meerijdt dan breng ik haar zelf wel naar Almere...
Ik heb een paar Antilliaanse vrienden. Beste jongens allemaal, maar niet te vertrouwen als er een (mooie) vrouw in de buurt is ;)

paspoes
17-11-2008, 17:21
Ik wilde eigenlijk Chief vragen of hij Shangla op kon halen als hij richting Almere zou gaan. Maar nu ik weet dat hij met jou meerijdt dan breng ik haar zelf wel naar Almere...
Ik heb een paar Antilliaanse vrienden. Beste jongens allemaal, maar niet te vertrouwen als er een (mooie) vrouw in de buurt is ;)

:lol::lol::lol: nee man ben zeker te vertrouwen en als ik haar moet ophalen kan hoor.;)

shangla
17-11-2008, 17:57
Beterschap Chief, hoop dat je gauw weer beter wordt:D

(Enne... ik rij wel met Geronimo mee:D haha!)

paspoes
17-11-2008, 17:58
Beterschap Chief, hoop dat je gauw weer beter wordt:D

(Enne... ik rij wel met Geronimo mee:D haha!)

:(nou dank je wel Geronimo

Tony
17-11-2008, 17:59
Gezellie :)

Kan ik ook eens bij de beruchte shangla aan de vip tafel zitten... wat een eer.. (en dat voor een limburger....)

Top! Hoop dat t een gezellig dagje uit wordt..

Wie is die derde winnaar eigenlijk (Britt)

een bekende?

Bagheera
17-11-2008, 17:59
Gefeliciteerd!

Wheelie
17-11-2008, 18:00
Beterschap Chief, hoop dat je gauw weer beter wordt:D

(Enne... ik rij wel met Geronimo mee:D haha!)

Jij kan ook wel met mij meerijden :thup:

paspoes
17-11-2008, 18:01
Jij kan ook wel met mij meerijden :thup:

:lol: nu wil iedereen shangla ophalen :lol:

Bagheera
17-11-2008, 18:01
Gezellie :)

Kan ik ook eens bij de beruchte shangla aan de vip tafel zitten... wat een eer.. (en dat voor een limburger....)

Top! Hoop dat t een gezellig dagje uit wordt..

Wie is die derde winnaar eigenlijk (Britt)

een bekende?

Soms schrijf je het als Bagheera (eehhhh echt waar hoor, ik lieg nooooitttt :whistling: )

shangla
17-11-2008, 18:02
Gezellie :)

Kan ik ook eens bij de beruchte shangla aan de vip tafel zitten... wat een eer.. (en dat voor een limburger....)

Top! Hoop dat t een gezellig dagje uit wordt..

Wie is die derde winnaar eigenlijk (Britt)

een bekende?

Heb jij even geluk:D haha

Wordt zeker een gezellig dagje uit:thup:

shangla
17-11-2008, 18:04
Waarom rijden jullie niet gewoon met mij mee:P hahahaha!!!

Zie jullie zowiezo daar;)

paspoes
17-11-2008, 18:06
o ja als mensen mee willen rijden behalve Shangla:( dat kan hoor heb nog 2 plekken ;)

shangla
17-11-2008, 18:13
o ja als mensen mee willen rijden behalve Shangla:( dat kan hoor heb nog 2 plekken ;)
Als ik mee zou rijden heb je toch niks aan mij:d ik slaap alleen maar in de auto. En als je pech hebt mag je daarna ook je auto schoon maken want ik kwijl altijd onder 't slapen:drool: HAHAHAHA!!:D

Garcia
17-11-2008, 18:42
Man man man wat heb ik een zin in de 30e!!!

Tony
17-11-2008, 18:51
Man man man wat heb ik een zin in de 30e!!!

no shit :p

Ik heb net ff een debat met paps gehad... heb de auto voor 99% zeker... Morgen heb ik definitief uitsluitsel, maar ga er maar vanuit dat ik vd partij ben.

Thanks man... wordt een goeie dit!

Ronald
17-11-2008, 19:05
Wie is die derde winnaar eigenlijk (Britt)
Wij kennen Britt net zo goed als jullie haar kennen :). Ze heeft in deze topic gereageerd, da's alles wat wij weten. Maar dat veranderd uiteraard na de 30e als ze bij jullie aan tafel zit :)

paspoes
17-11-2008, 19:05
Als ik mee zou rijden heb je toch niks aan mij:d ik slaap alleen maar in de auto. En als je pech hebt mag je daarna ook je auto schoon maken want ik kwijl altijd onder 't slapen:drool: HAHAHAHA!!:D

Chief maak het wel schoon Shangla :lol:

Garcia
17-11-2008, 20:35
no shit :p

Ik heb net ff een debat met paps gehad... heb de auto voor 99% zeker... Morgen heb ik definitief uitsluitsel, maar ga er maar vanuit dat ik vd partij ben.

Thanks man... wordt een goeie dit!

Mooi zo, anders kom ik je persoonlijk halen!!!
Alleen terugbrengen wordt lastig ;)

Tony
17-11-2008, 20:42
ach die 200 kilometer trek je heus wel :p

Garcia
17-11-2008, 21:17
ach die 200 kilometer trek je heus wel :p

Ja en daarna nog terug :twak:

Tony
17-11-2008, 21:50
owja..


was ik ff vergeten :p

Achja.. kheb de passat van paps weten te snaaien... dus komt goed.

Hoe laat begint t event eigenlijk? Hoe laat begint t hoofdprogramma? Wat is de richt eindtijd? en wat voor thaise hapjes hebben we :D

Wheelie
17-11-2008, 22:02
De verwachting is dat het voor 22 uur is afgelopen ;)

Tony
17-11-2008, 22:41
Is dat zo'n verwachting als toen bij de ahoy :p
Kan ik fijn rond 1 a half 2 snachts nog 2 uur naar huis kachelen en dan maandag weer om 8 uur beginnen...

Heeeeeerlijk :D

payap
18-11-2008, 12:57
Milco Lambrecht heeft de regie (floormanagement) in handen en dat betekend stipt op tijd beginnen en alles volgens schema. Denk dat het niet net als Ahoy wordt maar zo als de rings gala's!

Tony
18-11-2008, 13:03
Top.. altijd fijn als een gala netjes op tijd afgelopen is... ipv dat na 1 uur nog steeds partijen geknokt worden.

chief108
19-11-2008, 09:14
sweet!!

paspoes smste me al van de week, maar ik was te beroerd (letterlijk) om te reageren

heb d'r zin an :brow:

Tony
19-11-2008, 09:28
hey makker.. ben je weer een beetje beter? Volgens mij had je ze weer eens flink hangen he?

top dat je er ook bij bent... wordt een goeie :)

shangla
19-11-2008, 14:49
sweet!!

paspoes smste me al van de week, maar ik was te beroerd (letterlijk) om te reageren

heb d'r zin an :brow:
Hoop dat je de 30ste niet te beroerd bent om mee te gaan:p Haha:D


Weer opgeknapt?

chief108
19-11-2008, 14:55
reken maar dat ik er de 30e klaar voor ben hoor sweetie... :brow:

paspoes
19-11-2008, 14:56
reken maar dat ik er de 30e klaar voor ben hoor sweetie... :brow:

hehehehe

chief108
19-11-2008, 14:58
jeweettog...

Tony
19-11-2008, 14:59
boks ouwe!

Khanom Thom
19-11-2008, 16:45
sweetie... :brow:

Sweetie? :crazy: Je mag haar de 30ste "lenen" van me, maar ze gaat gewoon weer met mij mee naar huis... ;)

paspoes
19-11-2008, 16:55
Sweetie? :crazy: Je mag haar de 30ste "lenen" van me, maar ze gaat gewoon weer met mij mee naar huis... ;)

:w00t::jerry:

Garcia
19-11-2008, 18:27
Chief toppie man dat je erbij bent!!!

Octavius
19-11-2008, 18:43
Milco Lambrecht heeft de regie (floormanagement) in handen en dat betekend stipt op tijd beginnen en alles volgens schema. Denk dat het niet net als Ahoy wordt maar zo als de rings gala's!

2x

shangla
19-11-2008, 19:02
Sweetie? :crazy: Je mag haar de 30ste "lenen" van me, maar ze gaat gewoon weer met mij mee naar huis... ;)
Niemand LEENT mij!

chief108
19-11-2008, 19:30
Niemand LEENT mij!
precies KT...
schandalig gedrag van je

zo behandel je een dame niet

Tony
19-11-2008, 19:57
mannen? belhamels zijn het!!!

stelletje ongedroogde vlerken

chief108
19-11-2008, 21:05
wil niet lopen stoken, maar tjongejonge.....

KT gaat hier goed de mist in met z'n Jordan uitspraken zeg... :rolleyes:

paspoes
19-11-2008, 21:05
Niemand LEENT mij!


precies KT...
schandalig gedrag van je

zo behandel je een dame niet

:w00t::jerry::gunsmilie::freaky:

Slome
19-11-2008, 21:26
hahah lol @ Paspoes ouwe branieschoppper..!!!:thup::thup:

paspoes
19-11-2008, 22:08
hahah lol @ Paspoes ouwe branieschoppper..!!!:thup::thup:

jeweettog gap :whistling:

shangla
20-11-2008, 19:28
:whistling::whistling::whistling::whistling:

Richelieu
20-11-2008, 23:42
:whistling::whistling::whistling::whistling:

mmm...veelzeggende reply Shangla. Wat probeer je duidelijk te maken?...:rolleyes:

shangla
20-11-2008, 23:52
Dat ze d'r zo 'serieus'op ingaan..

brittje-x
24-11-2008, 18:14
Ik mag mee met mijn vriend zondag !!!
Super blij !

chief108
24-11-2008, 19:03
tot zondag dan!

Tony
24-11-2008, 19:16
tot zondag meid...

Hoop dat t een te gek gala wordt..

Chief, ben jij een beetje van het thaiboksen? Of heb je zelf ook meer met mma?

chief108
24-11-2008, 21:32
meer met mma, maar niet verder vertellen hoor ;)

Richelieu
28-11-2008, 03:14
We verwachten natuurlijk wel backstage reportages van de winnaars hier @ Mixfight...;)

chief108
28-11-2008, 08:35
hier alvast de mijne:
ik was dronken en het was leuk

PigDog
28-11-2008, 15:11
Haha,, eerlijk:
Ik heb thaise buren...
een lief/lkkr/leuk buurmeisje... waar ik altijd mee aan t flik-flooien ben.. Msn'e en euhh beetje sneaky lachen enzo.. gewoon lief lachen..beetje aan 't flirten dus. Maar... ze heeft een grote broer 26(nog thuis wonend die dude is lid ofzo van the bloods.. haha, sukkels maar jah(hoop niet dat ie dit leest, ik geef hm altijd wel een boks (ouwe).. Maar jah, zijn zusje mag niet met mij omgaan van hem, ook niet van haar vader maar dat doet er niet toe. Aantal maanden geleden vlak voor SlaMM!! IV had ik me msn plaatje " Nederland Vs. Thailand." wat bij haar boze blood brother in 't verkeerde keel gat schoot. Hij zag dit door mee te kijken terwijl zijn lkkre zusje(die trouwens half thai's is) aan t chatten was met mij.

Toen Nederland Vs. Thailand in Haarlem was (waar wij wonen) en de posters rondom dit event overal hingen. Had ik hm dr ook al op aangesproken: Vechten??? Jij tegen mij? Nederland vs. Thailand... zonder al die rode vriendjes van je? "Hmmm" Nee; ik moest en zal oprotten en me kk smoeltje houden anders zou ik een "grote glimlach" van ze krijgen (het nieuws van P. van de Eehm en Joran vd Sloot, was toen erg hot)..

Maar onze Nederland vs. Thailand is er nooit van gekomen ; en zal er waarschijnlijk ook niet komen (zolang die maar niet weet dat ik dit weekend ga feestuh met ze zusje)lol....

Ik heb sinds 2 jaar iets met Nederland vs. Thailand. Sinds ik op dit adres woon.

Dus zelf zit ik ook met een Nederland Vs. Thailand. Lijkt me top om dit ook daadwerkelijk in de ring van zo dichtbij te zien en te beleven.

en de backstage foto's maken!! Als reporter in opleiding voor mixfight!! (als ik dr dan toch ben...)

Sjrd, zou je de ff de moeite wlln nmn om ll klnkrs voluit te typen, wnt die pbrtaal staat wel stoer, maar ik heb gn zn om moeite te doen om jou psts te vertalen. Dit is vermoeiend en kinderlijk, man.
Grow up! Be a man!

Richelieu
29-11-2008, 18:21
Sjrd, zou je de ff de moeite wlln nmn om ll klnkrs voluit te typen, wnt die pbrtaal staat wel stoer, maar ik heb gn zn om moeite te doen om jou psts te vertalen. Dit is vermoeiend en kinderlijk, man.
Grow up! Be a man!

Jou BreeZeR skills komen ook aardig in de buurt ouwe...:rolleyes:

Tony
29-11-2008, 19:06
We verwachten natuurlijk wel backstage reportages van de winnaars hier @ Mixfight...;)


ik neem de camera mee.... en als ik terug thuis ben schrijf ik wel een leuk verslagje/report...

Maar die andere 5 man aan mijn tafel ook he :p

PigDog
29-11-2008, 21:07
Jou BreeZeR skills komen ook aardig in de buurt ouwe...:rolleyes:

Je bedoelt hoe ik die GHB in de breezers kiep? :thup:

Mike Oxhard
29-11-2008, 21:37
Je bedoelt hoe ik die GHB in de breezers kiep? :thup:
Piggy has some serious skills. :cool2:

Glen
29-11-2008, 21:41
Piggy has some serious skills. :cool2:
Mike, you're in the wrong topic !:eek:
This is not The Pit, I repeat, this is not The Pit !!

chief108
29-11-2008, 21:47
idd... schop die eikel ff terug in z'n hol

Tony
30-11-2008, 13:21
ik ga zo eens aanrijden vanuit limburg.. gok rond half drie/kwart voor drie daar te zijn.

tot laters!

Wheelie
30-11-2008, 13:22
Ik ga ook zo, heb er zin in :)

pink,,lady
30-11-2008, 13:29
weet iemand of je kaarten ook aan de deur gewoon kunt kopen?

marcelt
30-11-2008, 13:32
Ja kan !

De man van 14K
30-11-2008, 13:37
Veel plezier gasten, maak er wat van!
@ Garcia; niet vergeten goede foto's te maken van die ringchicks!

pink,,lady
30-11-2008, 13:43
pfff daar ben ik echt blij mee hoe duur zijn de kaarten dan kan het nergens vinden op internet:$

marcelt
30-11-2008, 15:45
Ik denk 40 aan de deur.

Ga er zo heen. Wordt tof!