PDA

View Full Version : Opening Gym Superpro Team Beast of the East



Fasada
10-10-2008, 10:43
Vanavond is de opening van het nieuwe complex van Gym Superpro in Winterswijk. Het is een prachtige gym geworden met alle trainingsfaciliteiten en mogelijkheden voor zowel de beginnner als de prof. Het zal een thuisbasis zijn voor de mensen van Team Beast of the East en er zullen ook seminars worden gegeven van bekende A-jongens maar dat is nog te vroeg om concrete namen te noemen.

Een ieder is welkom om langs te komen en een drankje te doen.

De opening is om 18.00

'Gym Superpro the proud home of team Beast of the East'

Gym Superpro
Waliensestraat 52
Winterswijk

Tot dan!

nick
10-10-2008, 11:14
Leuk.

Is er ook een website waar je foto's van de gym kunt bekijken?

Shailin Debipersad
10-10-2008, 11:32
Proficiat Team Beast of the East... namens Shailin Gym Didam - The Fearless Fighter :thup:

Fasada
10-10-2008, 11:51
Er zal op de website foto's worden geplaatst met extra informatie.

Kijk gerust naar Beast of the east - Home - vrijdag 10 oktober 2008 (http://www.beastoftheeast.nl), hebben wat aanpassing gedaan t.o.v. eerst!
Ben benieuwd wat mensen er van vinden, binnenkort zullen er ook meer photo/video bijkomen dus hou het in de gaten....

Dragon Tail
10-10-2008, 16:38
Leuk.

Is er ook een website waar je foto's van de gym kunt bekijken?

Als ik men hier niet ontrief kan ik je zeggen dat op een bevriend forum een binnenshuis fotoreportage staat van de gym in aanbouw.

Christophe
10-10-2008, 17:29
Als ik men hier niet ontrief kan ik je zeggen dat op een bevriend forum een binnenshuis fotoreportage staat van de gym in aanbouw.

Daar wel, en niet hier?! :eek:

fight reporter
13-10-2008, 11:40
Gefelisiteerd

Ziet er goed uit en je ziet dat team Beats of the East / Super Pro goed aan de weg timmeren.

We zullen nog veel van jullie horen.

Hendy
13-10-2008, 12:41
Leuk.

Is er ook een website waar je foto's van de gym kunt bekijken? Binnenkort komt hier ook een fotoverslag van op Mf.nl !! Nog ff geduld ;)

MMAFAN-1122
13-10-2008, 17:57
Vanavond is de opening van het nieuwe complex van Gym Superpro in Winterswijk. Het is een prachtige gym geworden met alle trainingsfaciliteiten en mogelijkheden voor zowel de beginnner als de prof. Het zal een thuisbasis zijn voor de mensen van Team Beast of the East en er zullen ook seminars worden gegeven van bekende A-jongens maar dat is nog te vroeg om concrete namen te noemen.

Een ieder is welkom om langs te komen en een drankje te doen.

De opening is om 18.00

'Gym Superpro the proud home of team Beast of the East'

Gym Superpro
Waliensestraat 52
Winterswijk

Tot dan!

Wat zijn de trainingstijden?
Wordt er ook mma les gegeven en kan er s'morgens getraind worden?