PDA

View Full Version : "Homo's moeten tattoo met waarschuwing krijgen"



chief108
10-10-2008, 09:50
Een Britse geestelijke heeft voor ophef gezorgd met een commentaar op zijn blog. Volgens kapelaan Peter Mullen zouden homoseksuelen een tatoeage moeten krijgen die de gevaren van een homoseksuele relatie beschrijft.
Volgens de 66-jarige Mullen moet er op de huid van homoseksuele mensen een waarschuwing getatoeëerd worden, net zoals sigarettenverpakkingen een waarschuwing dragen. "Laten we het voor holebi's verplicht maken om op hun rug de slogan Sodomie kan je gezondheid ernstig schaden te tatoeëeren", aldus Mullen.
Buitensporigheden

"De obscene 'gay pride'-parades moeten verbannen worden", ging Mullen verder. Hij maakte de vergelijking met passief roken. "Jongeren die gedwongen worden deze buitensporingheden te aanschouwen, zullen hierdoor ontaarden", klonk het nog.
Mullen veroordeelde in een andere post op zijn blog ook het homohuwelijk tussen Peter Cowell en David Lord, twee priesters.


meer: Google Nieuws: (http://news.google.nl/news?ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a&tab=wn&ncl=1245935698&hl=nl)

Paganstars
10-10-2008, 09:52
WTF??!!

De man van 14K
10-10-2008, 09:53
een soort jodenster voor homo's dus?

BBC
10-10-2008, 09:56
Waarom stoppen bij homo's?

Op sletten: sticking your dick in this may cause it falling off.
Op Dana: Going in business with this will cost you your soul.
Op priesters: Being exposed to this at a young age may cause therapy costs later in life.
Op MTE: May cause extreme annoyance when combined with the internetz.

Virus
10-10-2008, 10:00
Te onzinnig om woorden aan vuil te maken...
Ik mag hopen dat we iets beters te doen hebben...

chief108
10-10-2008, 10:12
Mullen said the forced tattoos would be similar to warning placed on packages of cigarettes. “Let us make it obligatory for homosexuals to have their backsides tattooed with the slogan ‘Sodomy can seriously damage your health,’ their chins with ‘Fellatio kills,'" he wrote.

Angelco
10-10-2008, 10:14
ach je krijgt de gay-parades ook klein als je gewoon een bende hooligans en skinheads op ze los laat ...

Jochem
10-10-2008, 11:47
Goh, handig. Waarschijnlijk gaaty dat net zo goed werken als met roken. Ik bedoel, wie leest de waarschuwingen bij blote homos op hun rug.... Homo`s ja. Misschien kunnen er dan een plaatje bijtatoeeren, hoe je eruit gaat zien als je te lang gay bent?

anonymous001
10-10-2008, 12:28
Zonder de christenfundamentalisten zou ik toch een stuk minder te lachen hebben.


Amerikanen laten Belgisch Satan-bier uit rekken halen
In twee winkels in Mount Pleasant, een gemeente in de Amerikaanse staat South Carolina, is het Belgische bier Satan uit de rekken gehaald omdat klanten er aanstoot aan namen. Dat schrijft het Amerikaanse weekblad Charleston City Paper woensdag op zijn website. Satan wordt gebrouwen door brouwerij De Block in Peizegem (Merchtem). In Charleston (South Carolina) zou het bier vorig jaar op de markt gekomen zijn, nadat een verbod op zware bieren was opgeheven. In Mount Pleasant, vlakbij Charleston, zou het bier in het voorjaar al uit de rekken gehaald zijn van twee supermarkten. "We willen bij niemand verontwaardiging opwekken", zei Bill Trull, general manager van de Piggly Wiggly-winkels. "Als ik een six-pack verkoop, maar tegelijkertijd tien klanten boos maak, dan is het de investering niet waard. We zijn in het Zuiden van de Verenigde Staten. We moeten voorzichtig zijn met wat we uitstallen voor onze gezinnen". Volgens Trull waren er ook klachten over andere producten met provocerende namen. Ook op andere plaatsen in de VS zou het Satan-bier omstreden zijn. Zo zouden er in Houston leden van een kerkgemeenschap gedemonstreerd hebben voor een kruidenier om te eisen dat het bier uit de rekken werd genomen. Zoniet, dan zou de kerk de winkel boycotten. Charlotte Rowell van de Amerikaanse distributeur van Satan, Noble Union Trading, zei dat er "een christelijke fundamentalist schuilt achter iedere boom". Ze verwees naar een verbod in de staat Florida op Satan-bier, nadat de alcoholautoriteiten er vastgesteld hadden dat net dat bier aan een minderjarige werd verkocht. Brouwerij De Block maakt zich desondanks weinig zorgen. "Ondanks de crisis in de Verenigde Staten doen we er het heel goed", zegt verantwoordelijke Paul De Block. "Het is een probleem op enkele plaatsen in de zogenaamde bijbelgordel, waar religie belangrijk is. Ik wil me niet mengen in die discussie. Wij hebben gewoon een heel andere visie. De naam Satan verwijst naar het harde labeur bij de stookketels in de brouwerij, dat de werknemers vroeger al eens een hel durfden te noemen. We zijn trouwens niet de enige: in België heb je onder meer Duvel en Lucifer, in Frankrijk Bière du Demon".

chief108
10-10-2008, 13:18
vind er nix grappigs aan....
homo's laten tatoeëren
okee... kan natuurlijk niet
maar da's zo'n belachelijk idee dat het toch niet doorgaat
(toch???)

maar een beetje ervoor zorgen dat er een heel biermerk uit de schappen wordt gehaald....
DAT gaat me echt te ver

ik zeg: ontbrand de fakkels
and go out and burn some churches... :evil:

De man van 14K
10-10-2008, 13:29
kerken genoeg in ZOD, daar bedenken ze de meeste van die CRAP

chief108
10-10-2008, 13:43
kerken genoeg in ZOD
nee hoor....

het is hier 1 groot Heidensch Landschap
meeste christenen zijn allang verjaagd hiero

kerken die er nog staan zijn of culturele plekken of er wonen gewoon mensen in