PDA

View Full Version : Eindelijk Officieel: Andrei Arlovski vs Fedor Emelianenko



Tony
11-10-2008, 14:02
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/07/fedor-arlovski.jpg

It’s official.

Affliction MMA has confirmed with MMARated.com that former UFC Heavyweight Champion Andrei “The Pitbull” Arlovski will face current WAMMA Heavyweight Champion Fedor Emelianenko at Affliction ‘Day of Reckoning’ in late January 2009.

The dream match that most fans have fantasized about for years is finally here.

Arlovski (14-5) was last seen devouring IFL veteran Roy “Big Country” Nelson at EliteXC ‘Heat’ on October 4. After losing back-to-back fights in the UFC against Tim Sylvia, Arlovski has gone on to win five straight with four (T)KO’s.

He is a superior striker and one of the most athletic heavyweights in combat sports today.

He’ll be challenging what may be the finest mixed martial artist on the planet in Emelianenko. “The Last Emperor” is a mind-boggling 28-1 and was the last man to hold the PRIDE Heavyweight strap before the promotions untimely demise.

Emelianenko last competed at Affliction ‘Banned’ back in July when he submitted former UFC Heavyweight Champion Tim “The Maine-iac” Sylvia is just 36 seconds.

This will be Emelianenko’s biggest and most anticipated fight since his battle with Mirko “Cro Cop” Filipovic back at PRIDE Final Conflict 2005.

“Day of Reckoning” was originally scheduled to be held in the Fall of 2008 at the Thomas & Mack Center in Las Vegas until slow ticket sales and a lukewarm response prompted a postponement. Since then, Affliction has entered into a new partnership with Oscar De La Hoya’s Golden Boy Promotions.

Not to worry, “Day of Reckoning” will not feature any boxing matches according to Affliction Vice-President Tom Atencio.

Exact details of the date, location and main card fights are expected to be released sometime next week. Not that they’re overly important at this stage. After all, we’re getting Arlovski vs. Emelianenko.

What (or who) else matters?

Angelco
11-10-2008, 14:12
holy shit, zal een geweldig gevecht worden!

maar ik vrees een beetje voor Arlovski zijn glass chin ....

Emilio
11-10-2008, 14:20
Fedor bij submission round 1.

Judas
11-10-2008, 14:21
Ben eigenlijk niet zo onder de indruk van Arlovski in zijn laatste partijen. Hij won ze dan wel, maar ben bang dat het snel voorbij zal zijn tegen Fedor. Had veel liever Fedor vs Barnett gezien! (Toch ff klagen, we blijven Nederlanders he...;))

Tony
11-10-2008, 14:28
Ik vond arlovski tegen Rothwell juist heel scherp uitzien...goeie stoot,trap, knie combi's

Tony
11-10-2008, 14:29
Had veel liever Fedor vs Barnett gezien!

Mee eensch.. ja.. Lijkt me op dit moment de ultieme matchup voor fedor..

Maar arlovski wil ik ook heel graag in aktie zien

Virus
11-10-2008, 14:33
Vet dat die partij er komt al zal het niet lang spannend zijn denk ik!

Vind Arlovski een uitstekende HW vechter maar Fedor pakt `m in ronde 1 al...

Niet op een sub denk ik, maar een winst op TKO

Garcia
11-10-2008, 14:37
WAR FEDOR!!!!

YoMarK
11-10-2008, 14:39
Arlovski z'n stiking is geweldig, maar op de grond zag het er niet zo geweldig uit tegen Rothwell.
Overigens denk ik dat Barnett het nog veel minder lang zou uithouden tegen Fedor.

De man van 14K
11-10-2008, 14:42
ik vind Arlovski echt een vette vechter, tegen Rothwell was hij echt superieur. Barnett knokte ook goed, daar niet van maar iedereen in die Arena had er toen over dat een partij tussen Fedor en Arlovski wel ultiem zou zijn. Maar aan de andere kant, de wijze waarop Arlovski over Rothwell heen denderde was indrukwekkend maar Fedor zal zijn binnen 1 ronde klaar zijn met hem vrees ik...

kooivechter
11-10-2008, 15:03
hehe. eindelijk een gelijkwaardige tegenstander voor fedor. naar deze partij kijk ik echt uit. arlovski z'n stand up is geweldig en met z'n sambo achtergrond zou hij het staande kunnen houden.... of het uiteraard genoeg is? maar vindt het styllistisch gezien een goede match up

TOON
11-10-2008, 15:05
dat gaat een ko worden in de eerste ronde! wel een geweldige partij, maar fedor gaat arlovski pakken!

kruikenstad goes bjj
11-10-2008, 15:13
hehe. eindelijk een gelijkwaardige tegenstander voor fedor.
zijn er die dan?

kooivechter
11-10-2008, 15:14
zijn er die dan?

heel goed zoeken..... zoals je nog nooit eerder hebt gezocht!

Jones
11-10-2008, 15:22
Al mijn geld, mijn auto mijn 1ste, mijn 2de en mijn 3de huis zet ik op Fedor zonder twijfel !!! :)

Spike_tm
11-10-2008, 15:33
Ah, heerlijk die Ferdor partijen, goed voor de vcash :)

Jani
11-10-2008, 15:37
wow !!!hele vette pot

fedor op ko (ground and pound)

the boxer
11-10-2008, 15:49
Fedor op zijn sokken!

robholland
11-10-2008, 16:04
cool, daarna zijn volgens mij alleen Randy en Barnett left voor Fedor, en als hij die ook kan verslaan dan mag hij zich absoluut de ultieme beste onverslagen heavyweight MMA vechter van de wereld noemen(nu ook al trouwens)

wrestler_nl
11-10-2008, 16:15
wow mooi man,,,,
Arlosvki's stand-up is echt gevaarlijk maar volgens mij gaat fedor hem pakken op sub,,,

renamer
11-10-2008, 16:33
wat moet arolvski tegen fedor uitrichten???
staant heeft fedor een veelste harde kop om iets uit te kunnen richten en op de grond is fedor toch de baas..

Jeru
11-10-2008, 16:44
Wordt wel een mooie partij, maar Fedor wint. Daarna moet echt Barnett komen....

FightingDutchman
11-10-2008, 17:30
Fedor op zijn sokken!

Hmmm als mensen zeggen Fedor op KO of Fedor op Sub dan weet ik wel wat ze bedoelen....

Maar Fedor op zijn sokken is nieuw voor me ;):D

the boxer
11-10-2008, 19:10
Dat kan maar van een iemand komen!!! :D

el bastardo
11-10-2008, 19:30
Fedor by armbar ronde 1.

Fr3ddy
11-10-2008, 19:53
Arlovski walst over Fedor heen.. mismatch imo

the boxer
11-10-2008, 19:58
Arlovski walst over Fedor heen.. mismatch imo


Grapje toch????

el bastardo
11-10-2008, 20:00
Grapje toch????
Nee, hij is bloedserieus hahahaha

Wiseguy
11-10-2008, 20:22
Ik denk dat als het staand blijft dat Arlovski een serieuze kans maakt.

the boxer
11-10-2008, 20:33
Ik denk dat als het staand blijft dat Arlovski een serieuze kans maakt.


jij hebt je naam niet gestolen! :D

Pernik
11-10-2008, 20:34
Vraagje aan de kenners, wat is het "zwakke punt" van Fedor, hoe zou je hem aan moeten pakken om enigzins kans te maken.

renamer
11-10-2008, 21:21
Ik denk dat als het staand blijft dat Arlovski een serieuze kans maakt.


waarop? om eerst zijn handen te breken op dat blok beton wat fedor "zijn hoofd" noemt, om vervolgens gesubt te worden.. ja die kans acht ik wel groot...

YoMarK
11-10-2008, 21:23
Iedereen kan KO gaan, ook Fedor, alleen is de kans niet zo groot. :)

leobos
11-10-2008, 22:00
arlovski is niet meer de vechter van vroeger...fedor barnett was beter geweest dan had fedor nog een moeilijke avond gekregen en zelf miss verloren..maar goed ik zeg fedor submission round 1

el bastardo
11-10-2008, 22:46
Ik zie hem ook niet van Barnett verliezen.

the boxer
11-10-2008, 22:50
ik denk het ook niet, Fedor zit op een eenzame hoogte!

Tony
12-10-2008, 11:32
Vraagje aan de kenners, wat is het "zwakke punt" van Fedor, hoe zou je hem aan moeten pakken om enigzins kans te maken.

Bewerken met ellebogen en winnen vanwege doctor stoppage ivm cuts.

Mark105
12-10-2008, 12:54
ik denk het ook niet, Fedor zit op een eenzame hoogte!

En dat zie ik ook niet zo snel veranderen.

p dordt
12-10-2008, 13:32
Iedereen kan KO gaan, ook Fedor, alleen is de kans niet zo groot. :)Fuyita was er ooit dichtbij.

nick
12-10-2008, 13:37
toch had Mark Hunt ook een aantal goede kansen (arm klem) op de grond tegen Fedor.

Maar meer als dat was het ook niet :D

Fedor gaat ook winnen van Arlovski

Il Loco
12-10-2008, 18:25
Ja Arlovski is een goede vechter, zijn stand-up is de laatste tijd wel vooruit gegaan. Maar zijn tegenstander is Fedor, do i need to say more!?

Arlovski, Barnett, ik kan zo niemand bedenken die op dit moment een probleem zou vormen voor Fedor.

fedor
14-10-2008, 21:35
Arlovski werd eens gezien als praktisch "unbeatable" ten tijde dat hij UFC champ was. Z'n laatste partijen bij de UFC waren minder maar dat had een reden. Z'n laatste 2 potten vond ik 'm zeer goed en vol vertrouwen overkomen. Ik vermoed wel dat Fedor Andrei z'n Sambo technieken gaat testen ;)

HUNEBED
14-10-2008, 21:59
Fedor op doodslag!

MMA-knaller
15-10-2008, 17:05
Arlosvki moet dit absoluut staand houden. Denk dat hij het alleen op KO kan winnen met stoten en trappen... Maar het betonnen hoofd van Fedor is een lastig iets om te slaan ...

Doet auw aan je hand ...

anonymous001
15-10-2008, 17:09
Volgens mij heeft Fedor helemaal niet zo'n betonnen hoofd (wat dat ook moge betekenen)...

Hij wordt gewoon weinig geraakt...

Als hij wordt geraakt, gaat ie volgens mij gewoon neer zoals ieder ander, zie idd Fujita. En immuun voor sneetjes is ie ook niet.

dimitri
15-10-2008, 17:40
Ik vond arlovski tegen Rothwell juist heel scherp uitzien...goeie stoot,trap, knie combi's

Heb je Arlovski's laatste gevecht gezien?

Roy "Big Country" Nelson, een op zijn lichtst gezegd zwaarlijvig individu, werkte Arlovski keer op keer op de grond. Als de ref niet had beslist om Arlovski een standup kado te doen (net toen Nelson een keylock aan het aanzetten was dan ook nog!) dan had hij nog verloren ook.

Fedor is beter op de grond (denk je dat Arlovski 3 keer met Nog kan rollen zonder gesubt te worden) en beter staand (zie Fedor-Crocop).

Arlovski kan alleen hopen op een lucky strike (misschien en cut voor Fedor of zo).

dimitri
15-10-2008, 17:41
[QUOTE=Socrates;628132]Als hij wordt geraakt, gaat ie volgens mij gewoon neer zoals ieder ander, zie idd Fujita. QUOTE]

Fedor is niet neergegaan tegen Fujita.

Hij werd geraakt, wankelde, clinchete en tripte Fujita.

Da's iets heel anders dan neergaan.

Huite
15-10-2008, 17:53
Fedor, ronde 1, poedelnaakt met een banaan in z'n reet.

anonymous001
15-10-2008, 18:04
Als hij wordt geraakt, gaat ie volgens mij gewoon neer zoals ieder ander, zie idd Fujita.

Fedor is niet neergegaan tegen Fujita.

Hij werd geraakt, wankelde, clinchete en tripte Fujita.

Da's iets heel anders dan neergaan.

Vandaar "volgens mij". Als je aangeslagen kan worden, kan je ook neergaan...

Tony
15-10-2008, 18:16
Fedor, ronde 1, poedelnaakt met een banaan in z'n reet.

hahaha reps

Mike
15-10-2008, 20:48
wel coole partij

sowieso weer eentje van de lijst

couture vs fedor
barnett vs fedor
arlovski vs fedor

als fedor die drie nog wint dan is die echt undisputed de allerbeste hw allertijden

Tony
15-10-2008, 21:01
wel coole partij

sowieso weer eentje van de lijst

couture vs fedor
barnett vs fedor
arlovski vs fedor

als fedor die drie nog wint dan is die echt undisputed de allerbeste hw allertijden

Ach... al zou Fedor verliezen van barnett, of van arlovski of van couture.. Dan nog blijft ie de beste HW in mijn optiek... 1 verliespartij maakt nog geen loser...

dimitri
15-10-2008, 21:12
Vandaar "volgens mij". Als je aangeslagen kan worden, kan je ook neergaan...

Ja, als...

Als mijn tante wieltjes had dan was het een karretje

anonymous001
16-10-2008, 10:13
Ja, als...

Als mijn tante wieltjes had dan was het een karretje

Tering...

Ja, als...

Hij is toch aangeslagen geweest?! Of ga je me nou vertellen dat je tante wieltjes heeft?

Je kan wel heel bijdehand en wijs gaan lopen doen, maar misschien moet je soms toch maar even nadenken voordat je iets post...

dimitri
16-10-2008, 10:19
Tering...

Ja, als...

Hij is toch aangeslagen geweest?! Of ga je me nou vertellen dat je tante wieltjes heeft?

Je kan wel heel bijdehand en wijs gaan lopen doen, maar misschien moet je soms toch maar even nadenken voordat je iets post...

Jij zegt "Als hij wordt geraakt, gaat ie volgens mij gewoon neer zoals ieder ander, zie idd Fujita". Waarmee je lijkt te impliceren dat Fujita Fedor tegen de grond geslagen heeft. En dat is gewoon niet waar. Ook niet "als". Hij is geraakt niet neergegaan. Punt.

Tot nu toe is Fedor verschillende keren geraakt (niet "als", maar echt geraakt), ook door mensen met meer striking skills dan Arlovski, maar nooit neergegaan. Bovendien is Arlovski een zeer defensieve vechter als hij tegen gevaarlijke tegenstanders staat. Hij loopt ongeveer de hele tijd achteruit.

Afgaand op het bewijs lijkt het onwaarschijnlijk dat Arlovski Fedor KO zal meppen. Of kan meppen.

Mike
16-10-2008, 10:38
Ach... al zou Fedor verliezen van barnett, of van arlovski of van couture.. Dan nog blijft ie de beste HW in mijn optiek... 1 verliespartij maakt nog geen loser...



nee dat snap ik

maar t gaat om undisputed

als ie niet tegen couture gaat zullen we ons toch later allemaal de "what if" vraag stellen. Dan heeft ie niet tegen alle huidige toppers gestaan.

wat mij betreft is fedor al lang de mma god , maar t zu mooi zijn als hij alle contenders ff pakt

micha
16-10-2008, 10:39
Heath Herring had aan het eind van de ronde Fedor zwaar te pakken maar toen kwam de bel...

HUNEBED
16-10-2008, 10:45
Heerlijk dat gelul weer!

YoMarK
16-10-2008, 10:49
Heath Herring had aan het eind van de ronde Fedor zwaar te pakken maar toen kwam de bel...
Je kan ook overdrijven...Heath was 20 seconden offensief aan het einde van de ronde(Fedor zat er wel een beetje doorheen, dat is waar). De rest van de partij was het klappen vangen.

dimitri
16-10-2008, 10:56
Je kan ook overdrijven...Heath was 20 seconden offensief aan het einde van de ronde(Fedor zat er wel een beetje doorheen, dat is waar). De rest van de partij was het klappen vangen.

+1

Herring was kansloos.

Pernik
16-10-2008, 11:46
Heath Herring had aan het eind van de ronde Fedor zwaar te pakken maar toen kwam de bel...

En Fedor wist natuurlijk niet dat die bel eraan kwam.

anonymous001
16-10-2008, 11:48
Jij zegt "Als hij wordt geraakt, gaat ie volgens mij gewoon neer zoals ieder ander, zie idd Fujita". Waarmee je lijkt te impliceren dat Fujita Fedor tegen de grond geslagen heeft. En dat is gewoon niet waar. Ook niet "als". Hij is geraakt niet neergegaan. Punt.

Tot nu toe is Fedor verschillende keren geraakt (niet "als", maar echt geraakt), ook door mensen met meer striking skills dan Arlovski, maar nooit neergegaan. Bovendien is Arlovski een zeer defensieve vechter als hij tegen gevaarlijke tegenstanders staat. Hij loopt ongeveer de hele tijd achteruit.

Afgaand op het bewijs lijkt het onwaarschijnlijk dat Arlovski Fedor KO zal meppen. Of kan meppen.

Ja, tuurlijk. Maar ik had het niet over Arlovski, ik had het er over dat iedereen veronderstelt dat Fedor's kop van beton is...

Fedor is wel geraakt, maar niet zoveel dat het een wonder is dat ie niet 'neer ging'. Ik zeg alleen dat zijn verdienste zit in het vooral niet geraakt worden, en niet in op z'n Hunt/Sefo- stijl incasseren...

That's all...

Wat je er verder allemaal in wil lezen... dat is aan jou...

dimitri
16-10-2008, 12:50
Ja, tuurlijk. Maar ik had het niet over Arlovski, ik had het er over dat iedereen veronderstelt dat Fedor's kop van beton is...

Fedor is wel geraakt, maar niet zoveel dat het een wonder is dat ie niet 'neer ging'. Ik zeg alleen dat zijn verdienste zit in het vooral niet geraakt worden, en niet in op z'n Hunt/Sefo- stijl incasseren...

That's all...

Wat je er verder allemaal in wil lezen... dat is aan jou...

Ja iedereen kan KO gaan, en niemand ontkent dat. Maar om zoiets evident te bewijzen haal jij een voorbeeld aan waar Fedor hard geraakt werd en niet tegen de grond gaat. Een slechter voorbeeld had je waarschijnlijk niet kunnen vinden.

anonymous001
16-10-2008, 13:11
Ja iedereen kan KO gaan, en niemand ontkent dat. Maar om zoiets evident te bewijzen haal jij een voorbeeld aan waar Fedor hard geraakt werd en niet tegen de grond gaat. Een slechter voorbeeld had je waarschijnlijk niet kunnen vinden.

:lol:

Je blijft gewoon volhouden, he?

Dus in tegenstelling tot de rest van de wereld (die vindt dat de partij tegen Fujita bewees dat ook Fedor een uitknopje heeft -hoewel hij dus op een grootse wijze terugkwam), vind jij dat het een voorbeeld was van dat hij 'hard geraakt werd, maar niet tegen de grond ging'...? Je zegt zelf dat hij wel vaker hard geraakt is, wat is er dan zo bijzonder aan deze partij? (hint: het heeft iets met de knieen te maken...)

Mag ik vragen wat die grond er eigenlijk toe doet? Sommigen worden aangeslagen, gaan naar de grond en winnen daar alsnog. Anderen blijven staan als ze aangeslagen zijn en verliezen daar op interventie... Aangeslagen is aangeslagen. Fedor was aangeslagen.

Een beter voorbeeld was inderdaad een KO geweest. Maar ja, die kon ik zo snel even niet vinden van Fedor.;)

De man van 14K
16-10-2008, 14:05
+1

Herring was kansloos.

absoluut..


http://www.youtube.com/watch?v=P1IbLy7Kytw

Judas
16-10-2008, 14:46
Heath Herring had aan het eind van de ronde Fedor zwaar te pakken maar toen kwam de bel...

Fedor blokte/ontweek alle knietjes die Herring gaf, op 1 halve na...

Judas
16-10-2008, 14:48
:lol:

(die vindt dat de partij tegen Fujita bewees dat ook Fedor een uitknopje heeft -hoewel hij dus op een grootse wijze terugkwam)



Enig knopje dat bewezen werd, was de killermode- knop;)

dimitri
16-10-2008, 15:56
:lol:

Je blijft gewoon volhouden, he?

Dus in tegenstelling tot de rest van de wereld (die vindt dat de partij tegen Fujita bewees dat ook Fedor een uitknopje heeft -hoewel hij dus op een grootse wijze terugkwam), vind jij dat het een voorbeeld was van dat hij 'hard geraakt werd, maar niet tegen de grond ging'...? Je zegt zelf dat hij wel vaker hard geraakt is, wat is er dan zo bijzonder aan deze partij? (hint: het heeft iets met de knieen te maken...)

Mag ik vragen wat die grond er eigenlijk toe doet? Sommigen worden aangeslagen, gaan naar de grond en winnen daar alsnog. Anderen blijven staan als ze aangeslagen zijn en verliezen daar op interventie... Aangeslagen is aangeslagen. Fedor was aangeslagen.

Een beter voorbeeld was inderdaad een KO geweest. Maar ja, die kon ik zo snel even niet vinden van Fedor.;)


Uitknopje? Da's iets heel anders dan wat je een paar posts hoger zijn, toch? Dat stukje over Fujita die bewees dat Fedor te KO-en is...

dimitri
16-10-2008, 15:56
Enig knopje dat bewezen werd, was de killermode- knop;)

+1

dirk5
16-10-2008, 16:05
begint op sherdog te lijken hier ;)

chief108
16-10-2008, 16:27
begint op sherdog te lijken hier ;)
:lol:

dimitri
16-10-2008, 17:08
ja zeg soms heeft een mens zin om gewoon wat te lopen mierenneuken. Mag het?

anonymous001
16-10-2008, 18:02
Uitknopje? Da's iets heel anders dan wat je een paar posts hoger zijn, toch? Dat stukje over Fujita die bewees dat Fedor te KO-en is...

:eek:

Dude... Serieus...

Ik ben met stomheid geslagen. Ik geef het op. Gooi de handdoek in de ring. Jij wint. Wat jij wil dat ik gezegd heb, is waar.

Ik bedoel... :confused:

Wow...:eek: