PDA

View Full Version : video: dana's reactie op shaw/kimbo



123trisweat
11-10-2008, 21:35
YouTube - Dana White.......Elite XC Should Be Investigated (http://www.youtube.com/watch?v=kkYC8TBzmmQ)

tja,

renamer
11-10-2008, 21:43
ik hoef hem niet te zien

"fuck kimbo overratet fuck fuck fuckerde fuck pound for pound fedor aint shit fuck fuck all the best fighters are in the ufc.. FUCK"

YoMarK
11-10-2008, 22:06
Tussen het gebruikelijke geblaat door heeft hij wel gelijk.
Seth Petruzelli moest er van de promotors een standup game van maken, zwaar belachelijk want het is MMA.

Waar ik nog niet over na had gedacht is wat Dana wel aanhaalt: stel je voor dat je inderdaad je (non vCash)geld had ingezet op een submission voor Petruzelli...

Mack
11-10-2008, 22:20
Ik kan hem deze keer niet echt ongelijk geven.

Casparvdzouw
11-10-2008, 22:47
Kut gary shaw KUT ELITEXC

wrestler_nl
11-10-2008, 22:54
hij heeft gelijk

OehlersMan
11-10-2008, 23:22
YouTube - Dana White.......Elite XC Should Be Investigated (http://www.youtube.com/watch?v=kkYC8TBzmmQ)

tja,


Dana is right guys this is bad for the sport
paying someone to only standup in a mma fight

tom l
12-10-2008, 05:09
Hoewel ik over het algemeen niet zo'n Dana fan ben vind ik wel dat hij echt gelijk heeft in deze clip. Ik vind van die mma promotors die persé willen dat hun vechters vooral stand-up vechten ook echt verschrikkelijk, ga dan idd kickbocksen promoten.Verder heb ik het ook echt niet met Kimbo en vind ik heel die scene errond ook maar een misplaatst, opgeblazen gedoe over één of andere 'gangsta' die op internet met blote vuisten vocht tegen nobodies.

Emilio
12-10-2008, 10:52
hij heeft gewoon gelijk.

Garcia
12-10-2008, 11:35
Ik kan niets anders zeggen dan goed gesproken!

Virus
12-10-2008, 12:54
Zeer terecht!

Ook precies met de toon waarop het gezegd moest worden!

BBC
12-10-2008, 12:55
When the man is right...the man is right.

A.F.
12-10-2008, 13:29
grappig dat ie het wedden erbij haalt... daar sta je niet eens bij stil....

de man heeft eens gelijk

Tony
12-10-2008, 13:31
Ben er ook kort over.. Dana is FUCKING right

Iwan
12-10-2008, 13:58
Dana slaat de spijker op z'n kop!

YoMarK
12-10-2008, 15:13
Ok, zit nu inside MMA te kijken en daar zegt Seth dat hij een behoorlijke knockout bonus kreeg, maar dat hij niet verplicht werd om het gevecht staande te houden.
Misverstand dus?
Beoordeel zelf: Guida Featured on HDNet's 'Inside MMA' (http://www.sherdog.com/videos/recent/Guida-Featured-on-HDNets-Inside-MMA-1794)

Biiyen
12-10-2008, 15:48
Dana is zo opgewonden, kijk dat blije koppie... Eindelijk heeft hij Elite XC waar hij ze hebben wil. Hij mag ongeneerd op ze schelden en ze vervloeken. Als het interview 1 minuut langer had geduurd dan was hij klaargekomen.

Angelco
12-10-2008, 15:52
had iemand anders verwacht van Dana ? moet Dana deze keer wel gelijk geven, daar kun je echt niet om heen

De man van 14K
12-10-2008, 19:44
Dana is zo opgewonden, kijk dat blije koppie... Eindelijk heeft hij Elite XC waar hij ze hebben wil. Hij mag ongeneerd op ze schelden en ze vervloeken. Als het interview 1 minuut langer had geduurd dan was hij klaargekomen.

ik denk dat hij zich de avond erop nog 5x op afgetrokken heeft. :D
Los daarvan heeft hij enigszins gelijk, dat Kimbo helemaal crap is natuurlijk niet want laten we gemakshalve niet vergeten dat hij toch een goede partij draaide tegen Tompson dus laten we die beard-ass mofo niet af schrijven.
Daarbij is het ook wel grappig, ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat met Kimbo.
Teven ben ik ervan overtuigd dat óf die stoot een mega-gelukstreffer is óf dat deze partij gekocht is, maar aangezien Kimbo de ster van Elite aan het laatste niet.
Ach volgende partij Kimbo, tegen de NY badass?

Chico
12-10-2008, 23:02
they just give about the money...

uuuh?

amilster
13-10-2008, 00:22
they just give about the money...

uuuh?




eeeeeyyy man das mijn auto!... maar wie zijn die meiden ? :D

Christophe
13-10-2008, 17:55
Ik ben ook geen fan van de beste man, maar met dit filmpje zou ik hem bijna sympathiek durven noemen. :thup:

rene37
13-10-2008, 21:53
Ik denk dat Dana het wedden er bij haalt omdat ie zelf gewed heeft op een submission overwinning van Petruzelli.;)

Maar idd de man heeft wel gelijk.

niels
13-10-2008, 23:52
Dit stukje is van wikipedia, beetje twijfelachtig..

[edit] Controversy
On October 6, 2008, two days after the fight with Slice, he told the The Monsters In The Morning radio show:

The promoters kinda hinted to me and they gave me the money to stand and throw with him, they didn't want me to take him down. Let's just put it that way. It was worth my while to try and stand up punch him.[3][4]

EliteXC Vice President Jared Shaw immediately denied what could be perceived as them trying to fix the fight,[3] and Petruzelli later clarified his statement telling respectively Yahoo! Sports and FiveOuncesofPain.com:

What that meant was they offer a knockout bonus, submission bonuses, fight of the night bonuses. I think it just got misconstrued. I wanted to have an exciting fight and I wanted the knock out bonus so I wanted to keep it standing. [...] They just said, ‘we want to see an exciting fight no matter what happens.’ I took it as I wanted the knockout bonus.[3]

What was meant to be said was that I wanted to keep the fight standing for myself because I knew that was what the crowd, the promoters, and everyone wanted to see because that’s more exciting than just taking someone to the ground. That was my thing only. I wanted to keep it exciting so I decided to keep it standing. It had nothing to do with anybody else. That was all me.[

Bron: Seth Petruzelli - Wikipedia, the free encyclopedia (http://en.wikipedia.org/wiki/Seth_Petruzelli)

Christophe
14-10-2008, 00:40
En ook voor deze verklaring zal Shaw hem wel een contract of wat $$$ toeschuiven!