PDA

View Full Version : Check this out... !!



ashi76
12-10-2008, 14:59
Ik was op zoek naar de hyves van een maat van me, Raymond Postma, toen ik deze stumperd tegen kwam:

INTRO (http://raymondpostma.is-een-lekker-ding.nl/)

Alleen de naam van die site al. :eek:
Zelden meegemaakt dat iemand zo full of shit is... :twak:

ashi76
12-10-2008, 15:00
De reacties in zijn guestbook zijn helemaal hilarisch. :lol:
Best leuk zo'n denkbeeldige aanbidster.

:hugegrin:

Bagheera
12-10-2008, 15:02
WAAROM
Waarom moet ik alle pijn dragen?
Waarom loop ik met zoveel vragen?
Waarom heeft niemand een antwoord?
Waarom wordt me stem nooit gehoord?
Waarom is alles zo grauw?
Waarom ben ik de enige die van mezelf houd?
Waarom zoveel vragen als je eigenlijk niets hebt om over te klagen!.
Raymond postma©



ja waarom toch?

Jeru
12-10-2008, 15:06
heey Raymond
escht http://www.a-free-guestbook.com/images/msn/thumbs_up.gif http://www.a-free-guestbook.com/images/msn/thumbs_up.gif http://www.a-free-guestbook.com/images/msn/thumbs_up.gif wat je gedaan hebt in je
(bezoek ook eens)

ik vind je site echt leuk..
ben je webdesigner?

mijn vriend doet ook dat werk..
namelijk..
en zo veel mensen kom je niet tegen met dat vak

nou ik ga ffies verder hier..
nogmaals dankje wel
groetjes Latoya

Jeru
12-10-2008, 15:07
Hahaha ja man eerst wat ik dacht.... is die gast een webdesigner? :D

ashi76
12-10-2008, 15:49
Moet dan wel een werkeloze webdesigner zijn.. :twak:


Beroep: Ontspannings masseur

yeah right. :wacko:

Virus
12-10-2008, 16:00
lol... je wilt in contact met mij nou dat kan op verschillende manieren:

bla
bla
bla

the boxer
12-10-2008, 16:02
gay!!!

Tony
12-10-2008, 16:05
looooooool van wie is deze reaktie?


12. mixfight - 2008-10-12 13:54:18
We willen je inhuren om een collega forumlid te verwennen..
Normaal bedraagt dat 14K maar ik denk dat jij het wel gratis wil doen.. zo’n toffe jongen lijk jij me wel...

Fantastische site... ben nu al fan je!

Groetjes B. mixf.


Bastardo?

the boxer
12-10-2008, 16:09
Ik denk van Rosso zelf! ;)

ashi76
12-10-2008, 16:13
LMAO !!
Ik voel weer een "benny" thread opkomen.....

ashi76
12-10-2008, 16:16
Op een van zijn homofiele foto's staat zijn mobiel vermeld: 06-50417525.
Reps voor diegene die hem belt.
En uiteraard het gesprek opneemt en post. :thup:

Bagheera
12-10-2008, 16:17
looooooool van wie is deze reaktie?




Bastardo?


:blush:

Angelco
12-10-2008, 16:17
Karakter: Lief, Eerlijk, Zorgzaam, Beetje eigenwijs, Romanties, Behulpzaam, Gek, Prettig gestoord

iemand die begint met 'lief' is een flikker

Tony
12-10-2008, 16:24
:blush:

hehe jij dus :p

goed bezig man

Tony
12-10-2008, 16:27
lol...

die gast heeft nu al onze berichtjes verwijderd...

this means WAR!!!

Alle hens aan dek.. beman de kanonnen... we spammen hem plat.

aliendwurf
12-10-2008, 16:30
Dat adres ook....brrrrr

el bastardo
12-10-2008, 16:33
Kolere watn kneus! Haha, humor heeft hij wel...:


Mevrouw Ka
Komt mevrouw Ka in het café en bestelt ze een thee.
Loopt ze even later weg roept de ober:Mevrouw K U Thee!

Bestelling
Komt een skelet een cafe binnen. Zegt ie: "Mag ik twee bier en een dweil aub?"

Met de hanekam
Een oudere man loopt een cafe binnen en gaat aan de bar zitten. Na een half uurtje komt er in het cafe een punker met een grote hane-kam binnenlopen. De oudere man zit de hele tijd naar de punker te kijken en de punker wordt hierdoor geirriteerd.
Op een gegeven moment loopt de punker naar de man toe. De punker zegt : "Waarom zit je me de hele tijd aan te kijken? Heb ik iets van je aan of zo?"
De man antwoordt: "Nee, maar ik heb vroeger eens een kip geneukt en nu zit ik te kijken of jij m'n zoon bent!"

































































Mijn god watn kneus!

aliendwurf
12-10-2008, 16:37
Wie is knuffelbeer? :thup:

el bastardo
12-10-2008, 16:40
lol...

die gast heeft nu al onze berichtjes verwijderd...

this means WAR!!!

Alle hens aan dek.. beman de kanonnen... we spammen hem plat.
Done! Spam this mofo!

el bastardo
12-10-2008, 16:42
Wie is knuffelbeer? :thup:
:whistling:

Tony
12-10-2008, 16:46
hahaha.. goed bezig El B

el bastardo
12-10-2008, 16:51
Leave Britney alone!

el bastardo
12-10-2008, 16:55
Haha, er staat echt geniale shit op! Er schuilt toch echt wel talent is onze lekkere gekke wildebras. Check dit maar es:


HET RAAM
een jongen voor het raam
turend naar buiten waar de vogels speels fluiten
en kinderen lachen om een man die grappen maakt
en een stelletje die zacht zoenend op een bankje zitten half in de zon
maar binnen het raam ziet de jongen wat hij nooit heeft gehad
het geluk het lachen om leuke dingen het genieten van het leven
en de liefde in ze mooiste vorm het is hem onbekend
als of hij een vreemde is in zijn eigen wereld
kijkt hij zijn ogen uit en er rolt een traan over zijn gezicht
en knijpt langzaam zijn oogjes dicht
de droefenis druipt van zijn leven druipt van zijn gezicht
hij wil ook naar buiten treden naar het licht
maar niemand ziet hem ooit daar staan bij het raam
en dat doet hem verdriet en zorgt er voor dat hij nooit werkelijk
Het mooiste van het leven ziet.
Raymond postma©

aliendwurf
12-10-2008, 16:57
Wat ongelofelijk slecht. :D

el bastardo
12-10-2008, 16:59
En z'n gastenboek nog meer vervuild... Haha, super dit!

Fr3ddy
12-10-2008, 17:37
Het internet is 1 grote kast waar je uit kan komen

tom l
12-10-2008, 18:25
Ik heb ook maar een leuk berichtje achtergelaten op het guestbook van Raymond. Ik heb met kapot gelachen met de gedichten. Met de moppen moest ik ook lachen omdat ze zo godsgruwelijk slecht zijn.

Tony
12-10-2008, 19:28
Beste raymond,

Je raakt me diep in mijn ziel met je mooie gedichten. Als je zulke goeie teksten kan schrijven dan moet je eigenlijk zanger worden. De hele jordaan krijg je plat op deze manier.

Je bent een held! Een Kanjer..

Dikke kus op je speknek

Liefs,

Lee Hottie

FOCUS
12-10-2008, 19:33
:blush:



geniaaaaal!
:rotflmao:
reps

aliendwurf
12-10-2008, 19:45
geil meisje@ 19:44 12-10-2008


Lieve Raymond, zou het mischien mogelijk zijn als je mij eens lekker in me kont zou willen neuken? End an wel een beetje flink hè....ik neem aan dat je geen klein pikkie hebt anders moet er maar een dildo in. Ook zou ik je wel eens lekker in je bek willen schijten, zou dat mogelijk zijn denk je.

Dikke kus op je mooie kale koppie, ooit al eens aan hairinplantaten gedacht? Ik ken nog wel iemand...die maturbeert je er gelijk ff bij, is dat niet leuk?

Nou, tot snel liefde, doegies!!!

aliendwurf
12-10-2008, 19:49
Ik mag niet meer: :)

De webpagina kan niet worden weergegeven

Tony
12-10-2008, 19:57
Ik mag ook niet meer :(

tom l
12-10-2008, 20:11
Ik had het volgende gepost: "Hey Raymond! Wat een hilarische moppen heb je op je site staan! Ik vond ze ongeveer even grappig als kinderverkachting, echt grappig zijn ze dus toch niet nu ik er nog even over nadenk... Ik moet wel zeggen dat ik erg geroerd was door je gedichten. Ik vermoed dat jij zelf ook al wel eens geroerd wordt door bepaalde personen van het mannelijk geslacht, maar dan op een meer fysieke manier, die waarschijnlijk ook wel wat meer direct, dieper, harder en ruwer is als ik door jou gedichten geroerd wordt. Keep up the good work! Vrouwen vallen echt op mannen die zwemmen in zelfmedelijden, dus blijf vooral je gedichtjes posten!" Maar Raymond heeft het blijkbaar al verwijderd, de schat.

Jeru
12-10-2008, 20:42
He je komt er niet meer doorheen :D Sensuur!!!

ashi76
12-10-2008, 21:13
LMFAO !

Op zijn gastenboek staat nu heel groot
Elk grof of Beledigend taalgebruik wordt gelijk Gewist !!!Wat een klootzak.

Voor diegenen die er niet meer op kunnen.
Jullie hebben waarschijnlijk een ip ban, gelukkig is er anonymouse. ;)
http://anonymouse.org/anonwww.html
Link naar de website inkloppen op anonymouse en voila... ;)
Maak me trots jongens.... WAR !!! :hugegrin:

Virus
12-10-2008, 21:25
Ik heb onder de naam Tanja gevraagd of ik `m eens in het echt mag ontmoeten...

Wat een schatje...

Bagheera
12-10-2008, 22:33
http://www.dg2.nl/BaD_BaD_BoY/

tja blijft een gangsta... :)

leks
12-10-2008, 23:05
Is het niet gewoon een simpele ziel, naja wel funny.

el bastardo
13-10-2008, 09:36
Man man, ik heb z'n site gisteren nog met een maat van me zitten bekijken. Ik heb me echt bijna bepist van het lachen! Watn niveau heeft die gast! Die moppen en gedichten zijn brilliant! Die moppen waren al niet meer leuk toen ik 2 was. Watn een drol!

chief108
13-10-2008, 09:40
Man man, ik heb z'n site gisteren nog met een maat van me zitten bekijken. Ik heb me echt bijna bepist van het lachen! Watn niveau heeft die gast! Die moppen en gedichten zijn brilliant! Die moppen waren al niet meer leuk toen ik 2 was. Watn een drol!
bijna net zo grappig als Bastardo die zegt dat hij een vriend heeft... :lol:

De man van 14K
13-10-2008, 09:42
gast komt uit Beverwijk... misschien een bekende van Hunter en mama?

el bastardo
13-10-2008, 09:54
bijna net zo grappig als Bastardo die zegt dat hij een vriend heeft... :lol:
Ja lach maar! Weet jij wat zo'n vriend kost tegenwoordig!?

poNji
13-10-2008, 10:02
Ja lach maar! Weet jij wat zo'n vriend kost tegenwoordig!?

mijn vriend is gratis..

http://www.onregelmatigheden.nl/images/rechterhand.jpg

(ook best triest..het bestand heet rechterhand.jpg, maar tis de linker! sukkels..)

Il Loco
13-10-2008, 10:18
Ahahaha ow mijn god als je op foto's klikt staat er in het popstars logo; so you wanne be a postma.. Die foto's ook.. Te erg..



([email protected])04:42 13-10-2008, IP: 94.209.4.104 HEY HEY
ben benieuwd wie de eerste zal zijn
in mijn nieuwe gastenboek ([email protected])Ow boy it's me! Wat zal ik er neerpleuren voor de arme stumperd..





Hey snoezelige dichtert..
Mij naam is Fatima, ik gemanicepeert..
Ik het door jou gedichten beter geleert die Nederlandse taal..
Mischien kun wij keer afspreken, dan jij kan mij voorlezen die mooie gedichten die jij hebt.
Mischien jij ook wel in voor lekker smerig vuil sex, als jij wil ik kan ook neuken jou, mijn vader voorbindersdildo in kast heb.
Zeg maar schat, mail me snel..
Diekke koeshhh Fatima..

Il Loco
13-10-2008, 10:28
http://www.dg2.nl/BaD_BaD_BoY/

tja blijft een gangsta... :)

Wat een sletjes paradijs die site, kijk wat ik in 5 minuten tijd al allemaal tegenkom;

http://i.dg-2.net/DgMAX/ImageBase/500/c00/e11/176/77e5919997150f41261f99b.JPG

Uit de vriendenlijst van Ray nog wel nota bene..

Hier dezelfde slet;

http://i.dg-2.net/DgMAX/ImageBase/500/931/439/21f/462b05bc23775c25a2ee05b.JPG

Lol en wat is dit voor mislukte posé;

http://i.dg-2.net/DgMAX/ImageBase/500/566/791/e0c/9d6bca5933b4103117f4c2c.JPG

Hmm nee bij nader inzien toch een hoop lelijke wijven, dan sluiten we maar af met mister bad boy himself;

http://i.dg-2.net/DgMAX/ImageBase/500/d99/091/fe9/fd5455ba3d35e7942316276.JPG
hey hey wil je ook een mooie bewerkte foto van je zelf ik maak ze op verzoek voor je in alle style dus ja lijkt dat je wat schrijf me dan even een berichtje met je wensen die heb voor je bewerkte foto Grtz BaD_BaD_BoY

el bastardo
13-10-2008, 10:36
Een bad boy is het zeker! Een echte outlaw zelfs!

Il Loco
13-10-2008, 10:42
Een bad boy is het zeker! Een echte outlaw zelfs!

Pas maar op, hij staat zo voor je deur met zijn pippa.:pimp:

Al zijn ho's zijn speciaal getraind door condooms te pijpen met water...

He's a mudafucking P I M P

De man van 14K
13-10-2008, 11:09
dit is nog erger dan een Guido

Stallion
13-10-2008, 11:31
Mmm, nu moeten de berichtjes worden goedgekeurd door de eigenaar dus zal er wel helemaal niks worden gepost. Ik had net zo men best gedaan op mijn berrichtje:crying:

Mickey
13-10-2008, 12:02
Wat een o-g die gast zeg!

phranq
13-10-2008, 13:02
Hier nog zo'n lutser: http://gangster1982.hyves.nl/

Virus
13-10-2008, 13:36
jouw profiel is voor mij niet zichtbaar ;)

el bastardo
13-10-2008, 13:44
Inloggen holmes

phranq
13-10-2008, 13:52
Inloggen holmes

muhaha

ashi76
13-10-2008, 17:21
Het moet toch echt niet gekker worden.....

Ga naar midnr-come-back.hyves.nl, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends (http://thelovemachine.hyves.nl/)

Il Loco
13-10-2008, 19:22
Email [email protected] MSN: [email protected]

Ow boy ik voorspel een aantal leuke print screens! :pimp:

Bagheera
13-10-2008, 19:48
MIJN LEVEN


3 jun, 23:49, 45 x bekeken (http://www.hyves.nl/statistieken/instellingen/)
hallo voor ik aan mijn verhaal begin zal ik eerst vertellen wie ik ben
ik ben dus raymond postma geboren op 18 oktober in 1985 in beverwijk

nu verder naar mijn verhaal
ik ben dus raymond een jongen in de bloei van zijn leven.
helaas is dat me alleen niet gegunt ik tref tegen slag na tegen slag
je moet hier bij denken aan heel veel aspecten zoals ziekten enzo
we beginnen in me juegd mijn vader was een alcoholist en mensen die daar ervaring mee hebben zunnen weten wat je dan door maakt mijn vaders had ook zeker geen prettige dronk over zich zelf als hij gedronken had was hij ontzettend opvliegerig en ging dan ook vaak slaan dat geeft je wel een psychologische klap en die speelt zich af vanaf me 4 tot de dood van me vader op me 16 toen was er even een jaartje niks even rust en tot je zelf komen maar nooit het zelfde als een normaal mens want dat durf je niet meer
toen werd ik 17 jaar ik voetbalde graag en dat deed ik dan ook wel op een aanzienlijk niveau tot dat ik last kreeg van me borst na een tijdje heen en weer geslingert te zijn gegooit van arts naar arts bleek dus dat ik een ernstige ziekte had de naam noem ik niet uit persoonlijke redenen je weet het vast zelf wel als je een beetje na denkt
dus daar sta je dan had alles net op de rails had vrienden een lieve vriendin maar daar kwam bruut een einde aan na het bekend worden van het feit dat ik heel ziek was ik kreeg van ze te horen dat ze niet bevriend wouden zijn met een ******lijer wilden zijn en zelfs me vriendin zat daar bij dus door je net dat je ziek bent en heb je daar wel even genoeg aan hoor je ook nog eens dat je het in je eendje mag gaan bevechtenheb ik dan ook gedaan met heel veel pijn en moeite scheelde dan ook niet veel of ik was dood geweest ik kreeg zoveel shit door me lichaam dat me lichaam zei van ho even bekijk het maar...... dus ja na 4 jaar vechten kreeg ik te horen dat ik had gewonnen dat ik de winnaar was van een nieuw leven dat dacht ik teminste
de littekens uit me verleden tekenen me toekomst en is moeilijk om mee te leven ik heb 4 jaar in eenzaamheid moet vechten aan me leven en tot op heden ben ik nog eenzaam en laten we het beestje even bij de naam noemen 5 jaar zonder sex zonder liefde zonder genegenheid dat geeft je wel een enorme klap maar het feit dat ik al eens in de steek gelaten ben maakt me bang dat het weer zal gebueren maar ik merk ook dat mensen me niet meer zien staan dus ben wel genezen maar eenzaamheid heb ik als aandenken gekregen ik ben dan masseur van beroep en ja als iemand me ziet staan is het vaak gespeelt en gebruiken ze me voor de massage en ga ze weer en zie je ze nooit meer terug ik doe het graag hoor masseren maar wees eerlijk tegen me ik bied zelf ook vaak massage's aan enzo dus ja me gebruiken hoeft echt niet
maar ja ik heb dit gedaan om het feit dat mensen vaak denken als ik in de put zit dat ik me aan stel hoop dat jullie me nu beter begrijpen en mischien ook willen helpen om de eenzaamheid tegen te gaan

Hartelijk Bedankt voor het lezen
vriendelijke groeten
Raymond Postma


Nu nog een cursus nederlands. en de man is compleet!

el bastardo
13-10-2008, 21:51
Heerlijk zo'n open jongen. Wat een lieverd. Ik ben zo vreselijk blij dat hij dit met ons wil delen. WTF bezielt iemand om dit op het net te gooien, in de hoop dat er net zo'n zielige stumperts zijn als hijzelf, om het te gaan lezen????!!!! Ik denk dat hij zichzelf er doorheen sleept door het van zich af te schrijven in een van zijn alles omvattende gedichten. Sjaakspier is er niks bij!
En net als hij denkt dat alles kut is en het helemaal niet meer slechter kan... Op zo'n moment leest hij een van die brilliante moppen.... en de zon verschijnt weer aan zijn hemel.

*zucht*... ik zou willen dat er meer Raymond Postma's waren... Al is het maar om mij een liesbreuk van het lachen te bezorgen!

poNji
13-10-2008, 22:09
ik ben dus raymond postma geboren op 18 oktober in 1985

Bijna jarig ook nog s! Daar moeten we wat mee doen imo.. :whistling:

el bastardo
13-10-2008, 22:19
Het lijkt me mooi om samen, dus wij met z'n allen, een statement te maken en ervoor te zorgen dat zijn leven gewoon NOG kutter en NOG zieliger wordt...

Kom maar met die ideeën...

De man van 14K
13-10-2008, 22:34
zn huis in de fik steken?

Virus
13-10-2008, 23:08
Of z`n huis TP`en... ;)

TP = Toilet paper voor de niet Southpark-kijkers...

Il Loco
13-10-2008, 23:08
Het lijkt me mooi om samen, dus wij met z'n allen, een statement te maken en ervoor te zorgen dat zijn leven gewoon NOG kutter en NOG zieliger wordt...

Kom maar met die ideeën...

Verleiden tot een date (moet niet moeilijk zijn na 5 jaar zonder sex en liefde..) en dan afspreken op een station. En als hij dan komt met heel mixfight daar staan om hem uit te lachen.

Wat een bullshit verhaal trouwens, alsof zn vrienden en vriendin hem zouden dumpen als hij kanker zou hebben, dat is zeker bullshit!

De man van 14K
13-10-2008, 23:48
Of z`n huis TP`en... ;)

TP = Toilet paper voor de niet Southpark-kijkers...


Nee van Beavis and Butthead, the allmighty Cornholio! (i need TP for my bumhole)

De man van 14K
13-10-2008, 23:50
Verleiden tot een date (moet niet moeilijk zijn na 5 jaar zonder sex en liefde..) en dan afspreken op een station. En als hij dan komt met heel mixfight daar staan om hem uit te lachen.

Wat een bullshit verhaal trouwens, alsof zn vrienden en vriendin hem zouden dumpen als hij kanker zou hebben, dat is zeker bullshit!

ik denk het ook en anders is het jammer dat hij het overleeft heeft.

Virus
13-10-2008, 23:54
Nee van Beavis and Butthead, the allmighty Cornholio! (i need TP for my bumhole)

Toch is die afl. van SP daarover ook top! ;)

Toilet Paper - Episode Guide - South Park Studios (http://www.southparkstudios.com/guide/703/)

tom l
14-10-2008, 01:56
Jongens, jongens...Raymond heeft het misschien wel echt niet makkelijk gehad.

Wat veel waarschijnlijker is is dat hij gewoon een idioot is die geen vrienden heeft en niemand kan versieren en nu denkt dat hij het allemaal kan oplossen door op internet zen zielige (cliché) verhaal te doen. Wat een schatje is het toch!

5 fokking jaar zonder sex of een vriendin heeft het hem tot nu toe opgeleverd. :) En iedereen weet toch dat vrouwen bloedgeil worden van kerels die al 5 jaar geen sex of een vriendin hebben gehad? :D

Dit is gewoon een verdoken maagd die een wanhoopspoging doet via het fokking internet om nog eens van de grond te komen. Zoals ik al zei: een echt schatje!

De man van 14K
14-10-2008, 09:13
Nigaragua??

el bastardo
14-10-2008, 09:42
Lol @ Rosso!
Moet fucking nog steeds lachen als ik dat lees / hoor: I am the great cornholio! I need tp for my bumhole......

YouTube - The Great Cornholio (http://www.youtube.com/watch?v=RFG0SPwxF24&feature=related)
SUPER!

aliendwurf
14-10-2008, 09:47
MIJN LEVEN


3 jun, 23:49, 45 x bekeken (http://www.hyves.nl/statistieken/instellingen/)
hallo voor ik aan mijn verhaal begin zal ik eerst vertellen wie ik ben
ik ben dus raymond postma geboren op 18 oktober in 1985 in beverwijk

nu verder naar mijn verhaal
ik ben dus raymond een jongen in de bloei van zijn leven.
helaas is dat me alleen niet gegunt ik tref tegen slag na tegen slag
je moet hier bij denken aan heel veel aspecten zoals ziekten enzo
we beginnen in me juegd mijn vader was een alcoholist en mensen die daar ervaring mee hebben zunnen weten wat je dan door maakt mijn vaders had ook zeker geen prettige dronk over zich zelf als hij gedronken had was hij ontzettend opvliegerig en ging dan ook vaak slaan dat geeft je wel een psychologische klap en die speelt zich af vanaf me 4 tot de dood van me vader op me 16 toen was er even een jaartje niks even rust en tot je zelf komen maar nooit het zelfde als een normaal mens want dat durf je niet meer
toen werd ik 17 jaar ik voetbalde graag en dat deed ik dan ook wel op een aanzienlijk niveau tot dat ik last kreeg van me borst na een tijdje heen en weer geslingert te zijn gegooit van arts naar arts bleek dus dat ik een ernstige ziekte had de naam noem ik niet uit persoonlijke redenen je weet het vast zelf wel als je een beetje na denkt
dus daar sta je dan had alles net op de rails had vrienden een lieve vriendin maar daar kwam bruut een einde aan na het bekend worden van het feit dat ik heel ziek was ik kreeg van ze te horen dat ze niet bevriend wouden zijn met een ******lijer wilden zijn en zelfs me vriendin zat daar bij dus door je net dat je ziek bent en heb je daar wel even genoeg aan hoor je ook nog eens dat je het in je eendje mag gaan bevechtenheb ik dan ook gedaan met heel veel pijn en moeite scheelde dan ook niet veel of ik was dood geweest ik kreeg zoveel shit door me lichaam dat me lichaam zei van ho even bekijk het maar...... dus ja na 4 jaar vechten kreeg ik te horen dat ik had gewonnen dat ik de winnaar was van een nieuw leven dat dacht ik teminste
de littekens uit me verleden tekenen me toekomst en is moeilijk om mee te leven ik heb 4 jaar in eenzaamheid moet vechten aan me leven en tot op heden ben ik nog eenzaam en laten we het beestje even bij de naam noemen 5 jaar zonder sex zonder liefde zonder genegenheid dat geeft je wel een enorme klap maar het feit dat ik al eens in de steek gelaten ben maakt me bang dat het weer zal gebueren maar ik merk ook dat mensen me niet meer zien staan dus ben wel genezen maar eenzaamheid heb ik als aandenken gekregen ik ben dan masseur van beroep en ja als iemand me ziet staan is het vaak gespeelt en gebruiken ze me voor de massage en ga ze weer en zie je ze nooit meer terug ik doe het graag hoor masseren maar wees eerlijk tegen me ik bied zelf ook vaak massage's aan enzo dus ja me gebruiken hoeft echt niet
maar ja ik heb dit gedaan om het feit dat mensen vaak denken als ik in de put zit dat ik me aan stel hoop dat jullie me nu beter begrijpen en mischien ook willen helpen om de eenzaamheid tegen te gaan

Hartelijk Bedankt voor het lezen
vriendelijke groeten
Raymond Postma


Nu nog een cursus nederlands. en de man is compleet!


:rotflmao:

Bagheera
14-11-2008, 23:20
he hij leeft nog? en met een andere hobby...
http://raymondpostma.is-een-lekker-ding.nl/hobbies2.html

Wat een schatje...

aliendwurf
26-06-2009, 13:17
*bump*

APV
30-06-2009, 15:46
Hahaha ja man eerst wat ik dacht.... is die gast een webdesigner? :D

Hij is 'ontspanningsmasseur'

Paganstars
30-06-2009, 16:59
whahaha... tranen in me broek van het lachen... echt wat een figuur... zou die kerel nog leven?

Lee Hottie # 1 fan
01-07-2009, 00:06
dit is trouwens wel de kk slechtste mop ooit



Komt mevrouw Ka in het café en bestelt ze een thee.
Loopt ze even later weg roept de ober:Mevrouw K U Thee!


gvd wat een droeftoeter zou mijn opa zaliger zeggen