PDA

View Full Version : Hyram Rodrigeus VS Danny Hoyer @ 2 nov 100%mma



El Cartell
12-10-2008, 15:46
Ik heb meerdre keren bij de M1 tryout deze jongen aan Danny horen zeggen dat die graag snel tegen hem wil vechten maar danny die will alleen zogenaamde "dukoes" zien


had zelf ook hyram horen zeggen aan Danny : 'het īntereseer me geen geld maar je titel ; Put your titel on the line'


Jaja dit word een pittige potje
wat vinden jullie ervan en wat vind de promotor er van 100% mma ervan

Fr3ddy
12-10-2008, 15:51
Jeetje

HUNTER
12-10-2008, 16:12
heb even met Hyram gespard gisteren.... goeie vechter!

een match tegen Danny Hoyer lijkt me wel een mooie partij voor 2 november!

Duncan
12-10-2008, 16:43
Ik heb meerdre keren bij de M1 tryout deze jongen aan Danny horen zeggen dat die graag snel tegen hem wil vechten maar danny die will alleen zogenaamde "dukoes" zien


had zelf ook hyram horen zeggen aan Danny : 'het īntereseer me geen geld maar je titel ; Put your titel on the line'


Jaja dit word een pittige potje
wat vinden jullie ervan en wat vind de promotor er van 100% mma ervan

Waarom zou Danny Hoyer zijn titel nu al moeten of willen verdedigen?
Hij moet hem toch gewoon binnen een jaar verdedigen?...Begrijp best dat hij dan geld wil zien!
Stel hij raakt hem 2 november kwijt dan is zijn marktwaarde meteen weer gedaald terwijl hij anders nog 10(!) maanden als Nederlands kampioen, per gevecht, meer centen zou kunnen opstrijken.

A.F.
12-10-2008, 17:03
Jeetje

x2

El Cartell
12-10-2008, 17:09
Misschien geen titel gevecht maar kan wel een leuke potje worden tog ?

el bastardo
12-10-2008, 17:14
Waarom zou Danny Hoyer zijn titel nu al moeten of willen verdedigen?
Hij moet hem toch gewoon binnen een jaar verdedigen?...Begrijp best dat hij dan geld wil zien!
Stel hij raakt hem 2 november kwijt dan is zijn marktwaarde meteen weer gedaald terwijl hij anders nog 10(!) maanden als Nederlands kampioen, per gevecht, meer centen zou kunnen opstrijken.
2x

Mocht de pot ervan komen, dan ga ik 100% voor Danny!

mama
12-10-2008, 17:17
Waarom zou Danny Hoyer zijn titel nu al moeten of willen verdedigen?
Hij moet hem toch gewoon binnen een jaar verdedigen?...Begrijp best dat hij dan geld wil zien!
Stel hij raakt hem 2 november kwijt dan is zijn marktwaarde meteen weer gedaald terwijl hij anders nog 10(!) maanden als Nederlands kampioen, per gevecht, meer centen zou kunnen opstrijken.

waarom niet?
een kampioen is pas een kampioen als hij zijn titel meerdere keren kan verdedigen en behouden. Je kan hem een jaar in de kast laten liggen en geen partijen meer doen. Maar ben je dan een kampioen?

maar dat is mijn bescheide mening

Duncan
12-10-2008, 17:18
Misschien geen titel gevecht maar kan wel een leuke potje worden tog ?

Zal vast wel een mooie pot zijn El Cartell! Maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik Hyram Rodriques niet ken.

Hoop voor jou/jullie dat deze wedstrijd er 2 november komt en dat het publiek uiteindelijk de winnaar zal worden!

Groet!

ben046
12-10-2008, 17:25
Ik ken El Cartell ook niet... Natuurlijk zal hij gebrand zijn om via Hoyer naamsbekendheid te krijgen! Ik ben ook van mening dat hij zijn titel nog niet op het spel hoeft te zetten, hij heeft 'm pas... Ik denk dat Danny deze pot gaat winnen!

Hiro
12-10-2008, 17:25
Het gaat hier toch om de WFCA titel? Met alle respect naar Danny maar dat titelgevecht sloeg nergens op. Als je de kans krijgt om voor de titel te vechten dan moet je die kans zeker grijpen en dat heeft Danny ook gedaan maar Danny Hoyer vs Bob Ruijg is niet titelwaardig in mijn ogen. Marc Duncan, Danny van Bergen en heel veel andere vechters hadden eerder de kans moeten krijgen dan Danny Hoyer.

OehlersMan
12-10-2008, 17:31
waarom niet?
een kampioen is pas een kampioen als hij zijn titel meerdere keren kan verdedigen en behouden. Je kan hem een jaar in de kast laten liggen en geen partijen meer doen. Maar ben je dan een kampioen?

maar dat is mijn bescheide mening



2X

dit gebeurde ook in Ahoy toen Lima verloor kraus ging meteen de ring in om de winnaar uitdagen , maar ja het gaat zeker een WARR worden weet ik zeker

Barang
12-10-2008, 17:31
Oké geen titelgevecht maar zeker wel een mooie pot.
Hoop ze 2 november tegenover elkaar te zien staan.

HUNTER
12-10-2008, 17:43
en als we het dan toch over kampioenen gaan hebben.... met al die 569 bondjes hier is iedereen bijna Nederlands kampioen. Lijkt me ook niet echt een goede graadmeter, maar dat ter zijde.

De organisatie van 100% MMA vroeg hier op mixfight om suggesties..... dus dit is zeker een leuke partij, titelgevecht of niet.

Maar volgens mij post Danny hier ook geregeld dus een reactie van hem zal wel volgen denk ik

FightProvider
12-10-2008, 20:29
Beste mixfightleden,
we zijn zeer blij met de suggesties tot nu toe, we zullen er werk van gaan maken en kijken welke partijen we kunnen laten plaatsvinden.

Suggesties voor andere partijen blijven welkom!!! :D

Is er misschien een lid van Mixfight die op 2 Nov een partij zou willen draaien?

Rverm
12-10-2008, 21:15
staan er al een aantal partijen vast? ben wel benieuwd tegen wie billy kaptijn gaat vechten.

Tony
12-10-2008, 21:32
Ik hoop dat Danny eens een winstpartij kan laten zien (mma) en niet alleen in het kickboksen/Sanda.

Jetli
12-10-2008, 21:54
Ik moet marc duncan gelijk geven... waarom moet danny die belt op het spel zetten tegen die jongen waar bijna niemand ooit van gehoord heeft?? En uitdagen op een m1 training is ook niet echt normaal.. DAt je daar gaat liggen roepen ik daag je uit... Train gewoon hard en dan krijg je die kans wel maar niet door op een training gewoon gaan liggen roepen van ik daag je uit...

A.F.
12-10-2008, 22:13
Laat m eerst maar is tegen Danny van bergen vechten!

Als ie durft natuurlijk!

El Cartell
12-10-2008, 22:34
Ik moet marc duncan gelijk geven... waarom moet danny die belt op het spel zetten tegen die jongen waar bijna niemand ooit van gehoord heeft?? En uitdagen op een m1 training is ook niet echt normaal.. DAt je daar gaat liggen roepen ik daag je uit... Train gewoon hard en dan krijg je die kans wel maar niet door op een training gewoon gaan liggen roepen van ik daag je uit...



Hij moet zijn titel niet meteen aan de lijn te zetten de jongen heeft Danny gevraagd voor een wedstrijd tegen Danny niks meer gewoon aardig maaarrrrr Danny zei ja ik vecht alleen voor "dukoes" hahah niemand had het over geld en hoe Danny het uit heeft gebracht was op een associale manier
dan zei Hyram meteen Ok ik geef je ook mijn gage maar dan moet je titel op het spel zetten

als Danny meer een "proffesionele" vechter was moest hij gewoon zeggen ja we kijken wel of iets anders niet gaan doen alsof je BJ Penn bent haha

danial
13-10-2008, 01:08
Wie is Hayram????

lopez86
13-10-2008, 01:23
En wie is El Cartell?

En op wat voor manier is Danny erbij gebaat om zijn titel op het spel te zetten tegen een niemand, en dan mag het ook niet eens om geld gaan?
Waarom is Danny dan ineens een "(on)proffesionele vechter" als hij dat weigert?
Voor niets gaat de zon op en zeker in vechtsportland.

"You can't climb into the ring with Ali just because you think you can box"

mdk
13-10-2008, 06:47
Als iedere titelhouder op elke uitdaging in moet gaan dan kan je niet eens meer over straat.

We zitten hier niet in Amerika waar je a la WWE-stijl met een boze porum de ring in stapt en een titelhouder uitdaagt!

Gewoon managers op een normale manier contact met elkaar op laten nemen en dan maar zien of er wat afgesproken kan worden.

We hoeven toch niet van elke uitdaging een soap te gaan maken of wel?