PDA

View Full Version : Germaine "Iron Lady" de Randamie debuut in Amerika!!



Richelieu
12-10-2008, 23:00
http://img396.imageshack.us/img396/6611/rfcflyerig5.jpg

White Chocolate's "Revolution Fighting Championships"

Hollywood, FL- October 10, 2008 - Ten time women’s world kickboxing champion and undefeated (44-0) phenomena Germain De Randamie has inked a contract with leading management company White Chocolate Management. The deal signals De Randamie’s entrance to the U.S. market following domination on the international front. The announcement is part of a new agreement between White Chocolate and Netherlands based Team Slamm, where White Chocolate will represent all of Team Slamm’s fighters in the U.S.

Plans are in place for De Randamie to fight in a Revolution Live Fighting Championships promotion in Miami in 2009, although a worthy opponent must be secured. De Randamie, while not yet established or well known in America, has been cited as the world’s greatest woman fighter by many sources around the world. Initial attempts with matchmakers to secure an opponent have gone unrequited, and White Chocolate has now issued the call to include all women fighters, and from any discipline.

“We’re giving America the opportunity to see the world’s greatest woman fighter on American soil” offered White Chocolates Reed Wallace. “America needs to its best foot forward. Whether it’s Gina Carano, Julie Kedzie, or Laila Ali, our response will be the same. Bring it on!” Wallace expounded.

White Chocolate is no stranger to difficulties securing challengers for their fighters. White Chocolates management experience includes Fedor, Rampage Jackson, Cheick Kongo, Diego Sanchez, and Hermes Franka. “Women’s MMA is the most explosive segment of the world’s fastest growing sport, and we know Germaine is the fighter that will take it to the next level. We simply must find an opponent with the experience, determination, and courage to face here” stated Wallace.

The arrival of De Randamie has been in the works for some time and required the cooperation of many influential organizations. Germaine was introduced to White Chocolate, and essentially the U.S., through top level agent Apy Echteld, Holland’s Red Devil International, and Germaine’s manager, Michael Polanen.

All parties are working in concert to prepare a launch for television, film, and interactive media businesses for Germaine concurrent to her entry to live U.S. events. “The combination of world class talent, management, and combined experience provides the basis to launch a new and very exciting brand to the U.S. We are truly thrilled to have the great opportunity to introduce this extraordinary woman to the American public. The bar is about to be raised” confided Wallace.

The greatest challenge may yet remain, finding an opponent for the “Iron Lady”. Any and all potential suitors should contact White Chocolate’s office and/or Revolution Fighting Championships at http://www.revolutionfightclub.com (http://www.revolutionfightclub.com/)

Simone
12-10-2008, 23:12
Ik vroeg me al af wanneer het komen ging, er is niemand die het meer verdient dan Germaine! Germaine rules! :):hooray:

blackadder
12-10-2008, 23:12
Dus Germaine gaat daar een Thaibox partij vechten? Of hoe moet ik de uitdaging "From every dicipline" begrijpen?

Jeru
12-10-2008, 23:20
Leuk! Als het een MMA partij wordt ben ik benieuwd naar eventueel aanwezige groundskills....

micha
13-10-2008, 07:03
steven bauer van scarface is er ook

kick ass Germaine

Khanom Thom
13-10-2008, 10:01
steven bauer van scarface is er ook

kick ass Germaine


Fucking hell, da's Manny...
Germaine good luck!!

Biiyen
13-10-2008, 10:26
Dan zal het wel MMA worden. ben benieuwd in ieder geval. Weet iemand hoe haar MMA skillz zijn?

Slome
14-10-2008, 07:19
is er iets bekend over een tegenstandster/of/tegenstander....

Richelieu
14-10-2008, 09:01
Even een korte update betreffende Germaine en de USA.

Germaine gaat gewoon MMA draaien in de States, alleen zijn staande gevechten niet uitgesloten. Veel mensen weten niet dat Germaine een behoorlijk Judo achtergrond heeft. Met deze sport is ze ook begonnen aan haar vechtsportcarrière. Los daarvan is ze inmiddels al maanden bezig met Marc Duncan om haar grondskills te verbeteren. Daar traint ze nu 2 á 3 keer in de week en binnenkort zal ze ook nog één keer in de week gaan trainen met Gegard Musasi. Ze zal dus goed voorbereid aan de start verschijnen. Ondertussen is al gewerkt om een tegenstander van formaat te vinden voor Germaine en daarover zal binnenkort meer nieuws verschijnen.

Het management heeft alle vertrouwen in Germaine’s toekomst in Amerika en daarom zal ook iedereen worden uitgedaagd in elke discipline. Germaine is pas 23 jaar!!! en na 44 partijen nog steeds ongeslagen en 10 voudig wereldkampioen.

paspoes
14-10-2008, 09:04
thx Harmen, heb ook alle vertrouwen in Germaine:thup:

NESCIO
14-10-2008, 09:36
Wellicht wat voor Marloes ??

Slome
14-10-2008, 09:40
Wellicht wat voor Marloes ??

Heel Heel Heel VET

MMAFAN-1122
14-10-2008, 09:59
Even een korte update betreffende Germaine en de USA.


Germaine gaat gewoon MMA draaien in de States, alleen zijn staande gevechten niet uitgesloten. Veel mensen weten niet dat Germaine een behoorlijk Judo achtergrond heeft. Met deze sport is ze ook begonnen aan haar vechtsportcarrière. Los daarvan is ze inmiddels al maanden bezig met Marc Duncan om haar grondskills te verbeteren. Daar traint ze nu 2 á 3 keer in de week en binnenkort zal ze ook nog één keer in de week gaan trainen met Gegard Musasi. Ze zal dus goed voorbereid aan de start verschijnen. Ondertussen is al gewerkt om een tegenstander van formaat te vinden voor Germaine en daarover zal binnenkort meer nieuws verschijnen.

Het management heeft alle vertrouwen in Germaine’s toekomst in Amerika en daarom zal ook iedereen worden uitgedaagd in elke discipline. Germaine is pas 23 jaar!!! en na 44 partijen nog steeds ongeslagen en 10 voudig wereldkampioen.

Traint ze nog bij KB Arnhem of gaat ze nu nog alleen maar MMA trainingen doen?

MMAFAN-1122
14-10-2008, 10:00
heel erg vet.... succes!!!

blackadder
14-10-2008, 11:46
Wellicht wat voor Marloes ??
Marloes is denk ik toch wel een maat te groot voor Germaine. Laat haar eerst maar van mindere godinnen winnen.

De man van 14K
14-10-2008, 12:38
Vet Manny uit Scarface

oliebol
14-10-2008, 19:37
heb Germaine een paar keer zien trainen bij de sportschool waar ik train voor haar mma, ik heb niet zo veel verstand van het grondwerk omdat ik karate doe dus heb niet echt verstand van of ze dit dan goed doet :p kijk wel af en toe mma wedtrijden maar weet niet echt hoe de technieken uitgevoerd moeten worden maar het ziet er wel cool uit :D

blazin.arr0w::::
14-10-2008, 20:15
Leuk! Als het een MMA partij wordt ben ik benieuwd naar eventueel aanwezige groundskills....

x2 ;)

blazin.arr0w::::
14-10-2008, 20:16
Maar Germaine is top! Heel veel succes!