PDA

View Full Version : Tegenstander Marc de Weerd!!!



micha
13-10-2008, 17:51
Om het debuut van Marc de Weerd wat extra dimensie te geven heeft Golden Glory's manager Ron Nyquist een leuke tegenstander gevonden.
Namelijk zijn advocaat deze Roy Hagenaars zou het een eer vinden om op het Rings gala in Amstelveen tegen Marc de Weerd zijn debuut te maken.
Aangezien Marc een toptrainer heeft zal ook Roy getrained worden door een profesioneel team onder leiding van Cor Hemmers.
Het gaat natuurlijk om een beginnerspartij en de sportiviteit speelt natuurlijk de hoofdrol.
Ik hoop dat Marc de handschoen opneemt!
De advocaat van Golden Glory zit in dezelfde gewichtsklasse dus dat komt wel goed.

remco pardoel
13-10-2008, 17:56
Beef???!!!
Let's get it on

Christophe
13-10-2008, 18:06
Dit gaat toch niet om Justinian hé?! Als ik me niet vergis heet hij "Van de Wal", maar ik had gehoord dat hij binnekort ook (opnieuw) een MMA-partij zou vechten en 2 vechtende advocaten met voornaam Roy is toch wel bijzonder!

micha
13-10-2008, 18:18
Dit gaat toch niet om Justinian hé?! Als ik me niet vergis heet hij "Van de Wal", maar ik had gehoord dat hij binnekort ook (opnieuw) een MMA-partij zou vechten en 2 vechtende advocaten met voornaam Roy is toch wel bijzonder!

klopt wel grappig 2 advocaten alletwee Roy en ze doen aan vechtsport

Justinian
13-10-2008, 18:18
Dit gaat toch niet om Justinian hé?! Als ik me niet vergis heet hij "Van de Wal", maar ik had gehoord dat hij binnekort ook (opnieuw) een MMA-partij zou vechten en 2 vechtende advocaten met voornaam Roy is toch wel bijzonder!
Van der Wal zelfs, dus nee, ik ben het niet ;)

Christophe
13-10-2008, 18:36
Van der Wal zelfs, dus nee, ik ben het niet ;)

En hoelang moeten wij dan nog wachten om jou te zien knallen?! ;)

Hier moet toch geen speciale Mixfight-actie voor opgestart worden, hé Roy?! :lol:

Of wel:

Petitie "Ik wil Roy (Van der Wal) een MMA-partij zien draaien"
Christophe
...


Come on guys, you know the drill!

ICON
13-10-2008, 18:39
ik kan me een topic herinneren van heel lang geleden....
was geloof ik voor t ahoy gala in 2006

Christophe
13-10-2008, 18:43
Dit verdient een eigen topic:

Petitie: Roy van der Wal in MMA - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=627224#post627224)