PDA

View Full Version : Tickets K1 Finale



Guile
15-10-2008, 11:31
We (4 man) willen naar de K1 finale maar de zoektocht voor tickets is tot dusver op niks uitgelopen.

Weet iemand meer?

Bossie
15-10-2008, 11:55
Hoi,

Ik ben er vorig jaar heen geweest en ga dit jaar ook weer heen.
Het probleem is dat ze buiten japan geen tickets verkopen.

Ik heb toen de manager van het hotel waar ik sliep laten bellen en die heeft voor ons 2 kaartjes geregeld.

Als je paar dagen van te voren heen gaat hebben ze nog wel kaarten, probeer het niet op de dag zelf want dan zal het wel weer uitverkocht zijn en zoals hier in nederland dat ze buiten nog zwarte kaarten verkopen kun je vergeten.

Hopelijk heb je wat aan deze info

kwarkpsv1
15-10-2008, 18:52
Hoi,

Ik ben er vorig jaar heen geweest en ga dit jaar ook weer heen.
Het probleem is dat ze buiten japan geen tickets verkopen.

Ik heb toen de manager van het hotel waar ik sliep laten bellen en die heeft voor ons 2 kaartjes geregeld.

Als je paar dagen van te voren heen gaat hebben ze nog wel kaarten, probeer het niet op de dag zelf want dan zal het wel weer uitverkocht zijn en zoals hier in nederland dat ze buiten nog zwarte kaarten verkopen kun je vergeten.

Hopelijk heb je wat aan deze info

Bedankt, zijn er anderen die gaan en ons wat kunnen vertellen hoe zij dit in het verleden hebben gedaan of nu gaan doen?

JeMalleMoer
15-10-2008, 21:01
Ik weet dat rogier (pengo) van tickets unlimited altijd complete reizen organiseert. Dus tickets + vervoer.

Sita
15-10-2008, 22:04
Voor kaartjes alleen kun je ook terecht bij Tickets Unlimited | concert kaarten en entreebewijzen | Voetbaltickets | Qlimax tickets (http://www.ticketunlimited.nl) of bel 020-4211211

Bossie
15-10-2008, 22:14
Nooit daar kopen, ik was 2000 euro goedkoper uit dan de prijzen vorig jaar van die tickets verkopers. Gewoon paar dagen van te voren daar aan het loket kaarten halen.

Guile
15-10-2008, 22:33
Ja, klinkt wel erg makkelijk. Maar om zonder naar Tokio te vertrekken :D...liever wat zekerheid

Bossie
16-10-2008, 08:40
Gewoon 3 dagen van te voren bij het loket de kaarten kopen, dan is er niets aan de hand en heb je met zekerheid je kaarten.

Peter0711
16-10-2008, 11:00
Ja,ticket unlimited is belachelijk duur..! Daar haal ik ook niks meer!

Guile
16-10-2008, 12:23
Gewoon 3 dagen van te voren bij het loket de kaarten kopen, dan is er niets aan de hand en heb je met zekerheid je kaarten.

Geloof je wel, maar waarom wachten die Japanse bezoekers zolang met kaarten kopen? Of gaat er een deel pas de laatste paar dagen in de verkoop?

Sita
17-10-2008, 10:45
Ik zou voor zekerheid gaan!
Je kan Ticket Unlimited altijd bellen voor de prijzen toch?


Geloof je wel, maar waarom wachten die Japanse bezoekers zolang met kaarten kopen? Of gaat er een deel pas de laatste paar dagen in de verkoop?

Bossie
17-10-2008, 19:17
Sita,

3250 euro voor ringseats, terwijl als je zelf heen gaat met een vlucht en hotel en ticket nog geen 1300 euro kwijt bent.

chief108
17-10-2008, 19:22
3250 euro?

da's geeeen geld...

Hamdi
17-10-2008, 20:53
Ja, klinkt wel erg makkelijk. Maar om zonder naar Tokio te vertrekken :D...liever wat zekerheid


Voor 100% zekerheid en kwaliteit neem dan contact op met dhr hans Loeffen (matchmaker/manager)
zijn echt TOP tickets , all-inclusife ,reis , hotel ,+K-1 finale ticket

email [email protected]


groetjes hamdi:thup:

gieloe
18-10-2008, 03:08
toen ik een paar jaar terug was gegaan, heb ik op de dag zelf voor de deur wel gewoon kaarten gehaald bij zo een straathandelaar. Ik zat op rij 4 en was iets van 40% goedkoper dan wat er op het kaartje stond! Toen ik binnen was vroeg ik aan een japaner naast me of dat het bedrag was wat hij ervoor betaald had en dat beaamde hij ook. Dus ik vertelde dat ik het voor de deur had gekocht, toen zei hij dat die kaarten van de Yakuza komen. En maakte er een paar op zijn japans schrikbarende bewegingen bij.LOL!
De verkoper was inderdaad best wel een dodgy persoon vol met tattoos enzo, maar voor mij geen enkel probleem ik zat op rij 4 voor een schijntje. Dus al met al goede zaken gedaan daar met de Yakuza! Haha

Bossie
18-10-2008, 17:24
We (4 man) willen naar de K1 finale maar de zoektocht voor tickets is tot dusver op niks uitgelopen.

Weet iemand meer?


Guile, Als je voor zekerheid wil gaan neem dan even contact op met hans, ik heb vanmorgen contact met hem gehad en 2 trips voor schappelijke prijzen bij hem geregeld.

Guile
18-10-2008, 23:08
Bedankt voor de info, we zullen alle opties even bekijken :D