PDA

View Full Version : Exit Mexico: de flyer (ontwerp)



Christophe
16-10-2008, 17:54
Ik hoor net dat er komende zaterdag weer een MMA-galaatje zal plaatsvinden hier in León, en dat zou de perfecte plaats zijn om wat te flyeren. Ik had de tekst (in het spaans) al klaar, maar ik was aan 't wachten op de website (die momenteel door één van m'n leerlingen in elkaar gestoken wordt). Maar nu moet het dus ineens wat sneller gaan! :rolleyes:

Kan er misschien één van jullie wat in elkaar flansen (met de info die ik heb) dat ik dan op een 2-zijdige flyer kan laten afdrukken?! Ik dacht aan iets eenvoudig, stijlvol en aantrekkelijk. Het is een BJJ-school en geen MMA-school. Alle hulp wordt enorm gewaardeerd! :thup:

Hoe heet dat programma weer waarmee ik bijvoorbeeld Word-files kan uploaden (zoals "Imageshack" voor foto's)?

A.F.
16-10-2008, 20:14
wordshack

Bagheera
16-10-2008, 21:48
Met je Google account? (bv voor gmail)

-> Welkom bij Google Documenten

Christophe
16-10-2008, 22:03
Of Rapidshare: RapidShare Webhosting + Webspace (http://rapidshare.de/files/40694361/Flyer_Exit_Mexico__derecho_-_reverse_.docx.html)

:D

Justinian
16-10-2008, 22:24
Ik zou morgenavond wel wat in elkaar kunnen zetten, maar ik denk dat dat dus te laat is. Mocht het dan nog kunnen, let me know en ik ga m'n best doen!

Christophe
16-10-2008, 22:38
Ik zou morgenavond wel wat in elkaar kunnen zetten, maar ik denk dat dat dus te laat is. Mocht het dan nog kunnen, let me know en ik ga m'n best doen!


Jij hebt al een übervet logo in elkaar geflanst, én je moet je langzaamaan beginnen voor te bereiden voor je MMA-partij! ;)

Maar inderdaad, ik zou het sneller moeten hebben. Don't you worry, ik kijk hier wel even wie me ermee kan helpen (voordat ik m'n Paint-talent weer boven moet halen)! :p

Enne ... hartelijk bedankt voor de intentie amigo, super van je! :thup: