PDA

View Full Version : K1 FIGHTER REMY BONJASKY NIEUW GEZICHT LE COQ SPORTIF



team-bonjasky
17-10-2008, 11:06
Klasse, sportiviteit, doorzettingsvermogen en lef, komen samen in de samenwerking tussen topsporter Remy Bonjasky en Le Coq Sportif.
Het hippe en internationale sportsfashionmerk Le Coq Sportif maakt deze week bekend dat het haar portfolio op sport gebied heeft uitgebreid met de Flying Gentleman.


Remy Bonjasky
In combinatie met zijn welbespraaktheid, de vriendelijke ogen en zijn goedlachsheid wordt het steeds moeilijker om je voor te stellen dat hij in de ring een ware vechtmachine is. In Japan wordt hij dan ook ‘The Flying Gentleman’ genoemd. Flying vanwege zijn sprongkracht, de hoge knie is zijn specialiteit, en Gentleman omdat hij er altijd zo netjes en verzorgd uit ziet. Dit is dan ook de reden dat deze grote persoonlijkheid uitstekend past bij het merk Le Coq Sportif.
Op 6 december staat Remy in de finale van de K-1 GP in Yokohama in Japan. In de eerste ronde komt hij uit tegen de Fransman Jerome le Banner. Remy is een wereldster maar kan in Nederland nog altijd gewoon over straat. Remy en zijn team zullen buiten de ring volledig gekleed worden door Le Coq Sportif.


LE COQ SPORTIF
Sinds de comeback van Le Coq Sportif op de Nederlandse markt, heeft het legendarische Franse sportmerk op eigenzinnige wijze van zich laten horen. Het is een sportmerk pur sang. Met een rijk verleden in vele takken van sport toch maakte de fiere Franse haan haar rentree juist niet in de sportbranche.Le Coq Sportif startte met een supermodieuze en zelfs een tikkeltje extravagante schoenenlijn die via dé schoenenwinkels en high fashion shops worden verkocht. Sport is voortdurend de basis gebleven. De sporten waarop Le Coq Sportif zich focust zijn Cycling, Hockey, Tennis en Fitness. Naast Remy Bonjasky heeft Le Coq Sportif ook al een intense samenwerking met Neerlands bekende hockeydiva Fatima Moreira de Melo, Roderick Weusthof de spits van het mannen hockey team en Epke Zonderland de zeer sympathieke, jonge frisse Nederlandse turner. Die ook aan de afgelopen Olympische spelen deelnam en daarin de finale rekstok behaalde

micha
17-10-2008, 11:12
goede zet van Bonjasky.

ik hoop dat die wietzaadjes reclame nou verdwijnt want dat vond ik echt niet kunnen in 2008. Hij kwam de laatste keer wel op met een shirt van Le Coq.

Highline
17-10-2008, 11:29
cool, aardig grote sponser lijkt me zo

A-team
17-10-2008, 11:34
goede zet van Bonjasky.

ik hoop dat die wietzaadjes reclame nou verdwijnt want dat vond ik echt niet kunnen in 2008. Hij kwam de laatste keer wel op met een shirt van Le Coq.

x2!

chief108
17-10-2008, 11:46
is een stuk beter idd...

mooi man!!

Richelieu
17-10-2008, 13:08
Goed nieuws dat een groot merk zijn naam verbind aan een K1 vechter. Ben ook erg benieuwd of we van deze samenwerking terugzien in de winkels.

chief108
17-10-2008, 13:19
zou idd mooi zijn voor de sport

drt
17-10-2008, 14:54
goede zet van Bonjasky.

ik hoop dat die wietzaadjes reclame nou verdwijnt want dat vond ik echt niet kunnen in 2008. Hij kwam de laatste keer wel op met een shirt van Le Coq.


Ik denk dat we die wietzaadjes reclame helaas nog steeds gaan zien , aangezien er staat dat Remy en zijn team buiten de ring volledig gekleed worden door Le Coq Sportif.

TOON
17-10-2008, 15:09
Als Le Coq Sportif zijnde zou ik daar iig ook iets van in het contract gezet hebben...

nanni149
17-10-2008, 15:41
Hoopt dat dit meer gerenomeerde bedrijven aanzet tot sponsering :thup:
Nu er een de stap maakt om zijn naam te verbinden aan vechtsport

Is alleen maar positief.

micha
17-10-2008, 16:11
klopt ik hoop dat zich meer mainstream merken dit oppikken

Jarno
17-10-2008, 18:57
goede zet van Bonjasky.

ik hoop dat die wietzaadjes reclame nou verdwijnt want dat vond ik echt niet kunnen in 2008. Hij kwam de laatste keer wel op met een shirt van Le Coq.

Off-topic = Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat die weedzaadjes ( en andere daar aan gerelateerde zaken) anno 2008, inmiddels al wat meer gemeen goed waren geworden.... De hele wereld blowt zich suf, maar acceptatie ho maar.... Erg jammer...

micha
17-10-2008, 19:21
Off-topic = Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat die weedzaadjes ( en andere daar aan gerelateerde zaken) anno 2008, inmiddels al wat meer gemeen goed waren geworden.... De hele wereld blowt zich suf, maar acceptatie ho maar.... Erg jammer...

reps

The_Rock
17-10-2008, 20:03
Off-topic = Eerlijk gezegd had ik gehoopt dat die weedzaadjes ( en andere daar aan gerelateerde zaken) anno 2008, inmiddels al wat meer gemeen goed waren geworden.... De hele wereld blowt zich suf, maar acceptatie ho maar.... Erg jammer...

Dit is toch wel een "sow, sow" waard. Mooi gezegd..

Mephisto
17-10-2008, 20:37
Ik denk dat we die wietzaadjes reclame helaas nog steeds gaan zien , aangezien er staat dat Remy en zijn team buiten de ring volledig gekleed worden door Le Coq Sportif.

misschien omdat hji verder alleen in de ring staat? maar het is idd wel een beetje jaren negentig dat broekie

edit: hij dus

drt
18-10-2008, 00:43
misschien omdat hji verder alleen in de ring staat? maar het is idd wel een beetje jaren negentig dat broekie

edit: hij dus


Dat zou inderdaad heel goed kunnen , maar de laatste keer dat hij vocht kwamen hij en z'n team op met een le Coq shirt , maar die broek was nog altijd hetzelfde