PDA

View Full Version : Royal Rumble "What the (piep) is going on"?



Collina
19-10-2008, 13:20
RoyalRumble magazine, "Watskeburt"?

Ik was ooit lid van een onwijs mooi blad, een blad om trots op te zijn, een blad met charisma, een magazine waar je geld aan wil uitgeven om het te lezen in de trein.

Royal Rumble was zelfs een magazine die je aan je "schoonouders" wilde laten zien terwijl je dondersgoed wist dat ze liever naar tennis, hockey of wielrennen kijken.

En dan heb ik het niet alleen over de "content" die er instond, maar over de krachtige uitstraling van het blad, het blad dat Royal Rumble heette.

Ik heb vrienden in mijn omgeving die dyslectisch zijn, maar die het Royal Rumble magazine kochten omdat het er zo gaaf uitzag!

Wat is er toch in hemelsnaam aan de hand?

"Heeft jullie designer stiekem met illegaal vuurwerk zitten spelen, of is hij door de XTC het spoor bijster"?

Ik was ooit lid van een mooi blad, een blad om trots op te zijn, een blad met charisma, een magazine waar je geld aan wilde uitgeven om te lezen in de trein.

Nu zit ik op de bank met mijn schoonouders tennis, hockey en wielrennen te kijken met een paar euro winst in mijn zak.

Jullie worden bedankt! gr. Collina

simtekf1
19-10-2008, 13:27
Tja, ze zijn opnieuw gestart met het blad en er zijn wat mensen weg. (als ik het goed gelezen heb)
Kan er zelf ook nog niet echt heel enthousiast van worden, maar geef ze even de tijd.

Ik had net een abbo genomen en wacht dat nog maar even af en dan zien we daarna wel wat we doen.

Wat ik dan weer niet snap is waarom dat blad ineens zo groot moet.
Kan het niet wat compacter?

Jeru
19-10-2008, 13:43
Zonder al te negatief te zijn vind ik het nu eigenlijk niet meer dan een grotere uitgave van de Ringsports. Wat het voor mij (en velen met mij denk ik) een bijzonder blad maakte is nu helaas verdwenen.

rene37
19-10-2008, 13:59
Ik heb het nog niet gezien maar geef eens wat voorbeelden.

Eric P
19-10-2008, 14:07
Ik vond het ook altijd een prachtig blad, maar het komt een stuk onprofessioneler over. Het ontwerp is bijvoorbeeld minder, maar vooral de spellingsfouten vallen erg op. Ook namen van vechters, zo stond er bijv tot 2 keer toe: Drago Drago, ipv Gago Drago. Leest niemand die teksten na om te controleren denk ik dan?

Bobson
19-10-2008, 14:37
Het feit dat er wat dingen veranderd zijn bij de RR is op alle forums breed uitgemeten. Dus dat is geen nieuws. Ook voor mij is duidelijk dat het hoge niveau van destijds nu niet bereikt is. Of dat nog gaat komen zal de toekomst leren. En dus wacht ik de komende nummers met belangstelling af. Ik vind het in ieder geval geen reden om moord en brand te schreeuwen. Maar misschien is dat anders als er in je leven verder niet zo veel gebeurt.

anonymous001
19-10-2008, 15:17
vooral de spellingsfouten vallen erg op.

Hehehe...

Eric P
19-10-2008, 15:21
Hehehe...

Damn die was te verwachten

De man van 14K
19-10-2008, 15:21
Ik vond het ook altijd een prachtig blad, maar het komt een stuk onprofessioneler over. Het ontwerp is bijvoorbeeld minder, maar vooral de spellingsfouten vallen erg op. Ook namen van vechters, zo stond er bijv tot 2 keer toe: Drago Drago, ipv Gago Drago. Leest niemand die teksten na om te controleren denk ik dan?


dat krijg je als je de editor ontslaat..
Verder vind ik het ook een drama blad.

ik mis de action sports magazine.. En de Zendokan.

Stallion
19-10-2008, 15:26
Moet je wel gelijk geven dat het er niet meer uitziet zoals het was. Zo is er bijvoorbeeld een klein plaatje van Tough is not Enough gebruikt om een achtergrond te maken wat er niet mooi uitziet, informatie over records is op meerdere onduidelijke manieren weergegeven, spelfouten, het blad is onhandig groot, design is minder en ik had soms het idee dat er veel afbeeldingen in zijn gezet om het blad te vullen.

Maar goed, het blad heeft een doorstart moeten maken en dit is daarvan de eerste uitgave. Ik denk dat de volgende editie verbeterd zal zijn en zal hem gewoon nog een tijdje kopen.

Maar om nou zo dramatisch te gaan doen...:rolleyes:

anonymous001
19-10-2008, 16:11
Damn die was te verwachten

;)

marcelt
19-10-2008, 16:32
dat krijg je als je de editor ontslaat..
Verder vind ik het ook een drama blad.

ik mis de action sports magazine.. En de Zendokan.

De Zendokan was tof, maar de Action Sports had ook een laag niveau hoor.

Kaun
19-10-2008, 16:46
Ik vond het ook altijd een prachtig blad, maar het komt een stuk onprofessioneler over. Het ontwerp is bijvoorbeeld minder, maar vooral de spellingsfouten vallen erg op. Ook namen van vechters, zo stond er bijv tot 2 keer toe: Drago Drago, ipv Gago Drago. Leest niemand die teksten na om te controleren denk ik dan?


kijk de bijnaam (in grote letters) van Furdjel: Furdjel 'BADBODY' De Windt!!

simtekf1
19-10-2008, 17:07
Er staat ook een keer badhr Hari.

renamer
19-10-2008, 17:29
RoyalRumble magazine, "Watskeburt"?



Ik heb vrienden in mijn omgeving die dyslectisch zijn, maar die het Royal Rumble magazine kochten omdat het er zo gaaf uitzag!




Dislektie is geen ander woord voor een anafabeet ofzo... mischien ff iets beter in verdiepen..

mja het viel mij ook een beetje tegen maar ze komen er vast nog wel...

niet te veel miepen allemaal dus

ps: Welkom..

MJOKKIE
19-10-2008, 20:52
Action Sports, hou toch op man, hoe kun je daar nou naar verlangen. Die (hoofd)redacteur kon zijn eigen naam nog niet foutloos spellen. Wat een drama was dat zeg.

The Bulldog
19-10-2008, 21:19
Ik vond het een redelijk uitgave als doorstart..

Er zijn veel nieuwe mensen bij gehaald en ik begreep dat er nu gezocht wordt naar de juiste nieuwe look en inhoud...

ben benieuwd naar het vervolg...

Collina
19-10-2008, 23:15
[quote=enamer;630004]Dislektie is geen ander woord voor een anafabeet ofzo... mischien ff iets beter in verdiepen..



@ Enamer,

Ik insunueer, iemand die last heeft van dyslectie niet graag leest! Dyslectie is niets anders dan woordenblindheid. (verdiep me wel degelijk in de materie)

Voorbeeld: Als je last hebt van hooikoorts, zou het onwijs lullig zijn als ik jou vraag het gras te maaien in het voorjaar. :whistling:

Maar goed, ik ken RR vanaf het schetsontwerp tot nu, ben gewoon wat teleurgesteld. Als ik zie hoe het was tot nu.. de foto van Valentijn was top, maar zodra ik bladzijde voor bladzijde verder sloeg, sloeg de terleurstelling steeds harder toe! Een vechtblad als RR heeft Nederland gewoon nodig! In mijn beleving komen de beste vechters uit Nederland, en dan moet je niet op de proppen komen met zo'n blad, terwijl hij super was!

OehlersMan
19-10-2008, 23:35
kijk de bijnaam (in grote letters) van Furdjel: Furdjel 'BADBODY' De Windt!!



hahaha ja idd :thown:

Wheelie
20-10-2008, 10:52
De Royal Rumble is een stuk achteruit gegaan IMO
Ben Gross is onvervangbaar.

Collina
20-10-2008, 11:05
De Royal Rumble is een stuk achteruit gegaan IMO
Ben Gross is onvervangbaar.

That's correct!

Ben Gross, waar ben je! :thup:

De man van 14K
20-10-2008, 14:17
Action Sports, hou toch op man, hoe kun je daar nou naar verlangen. Die (hoofd)redacteur kon zijn eigen naam nog niet foutloos spellen. Wat een drama was dat zeg.


actionsports was cool! alleen maar wedstrijd verslagen (en daar lees ik zo'n blad voor) met vette foto's van toppers van weleer.
oldschool, dat was het!
Net als de zendokan.
Soms trek ik er nog wel eens een uit de kast om naar foto's van oldschool WPKL partijen of oude sporthallen zuid gala's te kijken.
Het boeit me dan echt niet of er een spelfout staat maar meld dan wel wat zinnigs.

Khanom Thom
20-10-2008, 14:48
actionsports was cool! alleen maar wedstrijd verslagen (en daar lees ik zo'n blad voor) met vette foto's van toppers van weleer.
oldschool, dat was het!
Net als de zendokan.
Soms trek ik er nog wel eens een uit de kast om naar foto's van oldschool WPKL partijen of oude sporthallen zuid gala's te kijken.
Het boeit me dan echt niet of er een spelfout staat maar meld dan wel wat zinnigs.

Klopt, doe ik ook...
Leuk om te lezen hoe de A-vechters van nu toen nog een C-partijtjes vochten en hoe ze dat toen deden...

PigDog
20-10-2008, 16:42
Dislectics are teople poo!!!

Marchell0
20-10-2008, 20:55
Ik ben hier ook nu en had al iets neergezet bij fighttalk.nl (http://fighttalk.nl/) alleen daar reageren zij niet echt op dingen. Zag jullie website ook en kwam dit tegen. Heb speciaal een account aangemaakt omdat ik eigenlijk boos was toen ik het nieuwe nummer kreeg.
Bij die andere site vond ik het vreemd dat mensen allemaal reageerde dat hij leuk was geworden, ik dacht echt dat ik op een andere planeet kwam, hoe kan men dat nou vinden?
Hier zie ik tenminste mensen die ook niet blij zijn.

Ik ben blij dat ik eindelijk mensen heb gevonden die hetzelfde vinden als ik want ik heb hun gemaild maar krijg geen reactie en hun reageren gewoon niet, lekker is dat zeg…

Rene37 Ik wil je wel voorbeelden noemen als je het blad nog niet heb gezien:
1) De vormgeving is gedaald onder het niveau van Action sport, ziet er niet uit nu. Rings Sport ziet er vele malen beter uit.
2) Het zijn niet een aantal pagina's minder geworden maar bijna de helft
3) Erg veel domme spelfouten en weinig goede artikelen meer
4) Ondanks dat het minder pagina's is geworden weten zij nog pagina's op te vullen met onzin dingen zoals grote foto's en een special over een gala wat nog niet eens was geweest?!
5) De prijs is ongewijzigd gebleven terwijl het magazine slechter en dunner is geworden
6) Zij hebben aangegeven nu nog maar 6 x per jaar uit te komen maar je moet nog steeds hetzelfde betalen voor een jaarabonnement ??
7) Het formaat is misschien groter geworden maar ik vind het niet beter maar dat vind ik niet zo groot probleem
8) De website staat al maanden stil en niemand reageert op mijn mailtjes.

Dat laatste vond ik echt belangrijk omdat ik de meeste informatie van de website haalde. Ik zie wel dat deze website ook nieuws heeft dus denk dat ik hier vaker ga komen. Geluk bij een ongeluk.

Hebben jullie net als fighttalk geen nieuws pagina. Met dit moet ik erg zoeken om iets te vinden want ik lees dat jullie ook live MMA evenementen volgen. Ik wil dit ook wel zien eigenlijk.

Marchello

Ronald
20-10-2008, 21:08
Hebben jullie net als fighttalk geen nieuws pagina.
Jawel, Mixfight is één grote nieuwspagina ;)

De man van 14K
20-10-2008, 21:24
Klopt, doe ik ook...
Leuk om te lezen hoe de A-vechters van nu toen nog een C-partijtjes vochten en hoe ze dat toen deden...

ik heb er net nog 1 uit de kast getrokken en doorgelezen maar ik zie echt niet zoveel spelfouten hoor! (nummers uit 2001 en 2003)
En inderdaad grappig om te zien hoeveel beginnende jongens van toen nu A knokkers zijn of titel dragers.
Dat is gewoon gaf, net als dat ik bijvoorbeeld Vincent Vielvoye vroeger nog in de C heb zien vechten en toen tegen mn maatjes zei dat hij wel ging komen.

Jeru
20-10-2008, 21:30
net als dat ik bijvoorbeeld Vincent Vielvoye vroeger nog in de C heb zien vechten en toen tegen mn maatjes zei dat hij wel ging komen.

Zoals u ziet dames en heren mogen alleen de echte kenners op dit forum schrijven :cool2:

De man van 14K
20-10-2008, 21:39
lol, sarcast ;)

op de site van gym international staat trouwens het verhaal van VV, is leuk om te lezen
http://www.gym-international.nl/index.php?page=geschiedenis&lang=NL

ik volgde echt alles in die WPKL tijd, erg cool hoor.
Net als Hassan Kassrioui bijvoorbeeld, wat een vette vechter was dat. Dekkers strafde hem mateloos af maar hij zo'n gruwelijke stijl.
Of Hassan Ettaki?

Check deze link,

http://www.fightersatwork.nl/history4.html

Lekker oldschool

Wheelie
20-10-2008, 21:43
Welkom op Mixfight Marchell0
Wij hadden al veel eerder zo'n portal (nieuwspagina) maar zijn daar mee gestopt.

Collina
20-10-2008, 23:35
The bottomline is:
Nederland telt (in mijn beleving) de beste vechters ter wereld.

Daar mogen wij met z'n alle trots op zijn. (en ik denk dat iedere echt vechtsport liefhebber daar ook trots op is). En dat dit wordt vertegenwoordigd door bepaald medium, super!

Overigens ben ik ook blij met het online medium als Mixfight.nl en Fighttalk.nl, super initiatief!

Maar als men content wil delen waar een commerciëel einddoel aan zit, moet men zeker niet op de proppen komen met zo'n blad wat Royal Rumble heet.

Noem het dan Bling Bling Bomble ofzo! (kreeg pijn in mijn ogen toen ik het zag liggen)

Want de Royal Rumble die ik ken(de) had een totaal ander stramien, charisma en gevoel, mag duidelijk zijn dat ik (en vele andere, zo aan de reacties te lezen) die niet meer heeft.

Laten we weer trots zijn wat we hadden, niet wat we nu hebben.

Collina

Ik hoop echt dat het terugkomt.

mama
20-10-2008, 23:44
Ik heb trouwens nog een half jaar oid bij de actionsports gewerkt. Was onwijs leuk om te doen. Opmaak van het boekje. Samen met Wilma. (goh hoe zou het met haar gaan).
Kwamen vaak "bekende" vechters over de vloer. Die toen nog niet bekend waren en nu wel. En die toen wel bekend waren maar die al jaren gestopt zijn. Zoals idd Hassan Kassrioui.

danial
20-10-2008, 23:56
Maar als men content wil delen waar een commerciëel einddoel aan zit, moet men zeker niet op de proppen komen met zo'n blad wat Royal Rumble heet.

Noem het dan Bling Bling Bomble ofzo! (kreeg pijn in mijn ogen toen ik het zag liggen)

Want de Royal Rumble die ik ken(de) had een totaal ander stramien, charisma en gevoel, mag duidelijk zijn dat ik (en vele andere, zo aan de reacties te lezen) die niet meer heeft.

Laten we weer trots zijn wat we hadden, niet wat we nu hebben.

Collina
.

Ik snap niet dat je zo een dramatische verhaal van maakt. Er zijn wat problemen geweest, paar belangrijke mensen zijn weggegaan bij RR. Het is een compleet nieuwe begin voor de nieuwe team van RR. Ze hebben het zeker goed gedaan voor eerste keer. We zijn al blij dat RR terug is.
Ik zei het al, het is een nieuw team en ze doen hun best, we zullen zien wat ze in toekomt aan ons bieden,

Dragon Tail
21-10-2008, 08:20
Ik snap niet dat je zo een dramatische verhaal van maakt. Er zijn wat problemen geweest, paar belangrijke mensen zijn weggegaan bij RR. Het is een compleet nieuwe begin voor de nieuwe team van RR. Ze hebben het zeker goed gedaan voor eerste keer. We zijn al blij dat RR terug is.
Ik zei het al, het is een nieuw team en ze doen hun best, we zullen zien wat ze in toekomt aan ons bieden,

Klopt.
Smaken verschillen maar om zo dramatisch te gaan doen over een stuk papier.
Is toch al mooi dat een groepje het initiatief heeft genomen het nieuw leven in te blazen.
Geef ze een kans.

chief108
21-10-2008, 08:53
8) De website staat al maanden stil en niemand reageert op mijn mailtjes.

het is de bedoeling dat ik die website bij ga houden etc....

maar heb tot op de dag van vandaag gewoon nog geen inloggevens hiervoor gekregen
waar dat allemaal is blijven steken is mij ook een raadsel helaas

verder moet je deze doorstart gewoon zien als een doorstart
het oude blad was mooi, maar onrealistisch duur in de productie
er zijn in Nederland nog geen grote adverteerders die zo'n blad zouden kunnen blijven dragen

het nieuwe team is iig enthousiast begonnen en zal er ook alles aan doen om de volgende keer een nog beter blad te leveren
waarbij alle kritiek natuurlijk iin overweging wordt genomen
maar waarbij gezegd moet worden dat als er niet ineens een aantal big ass adverteerders uit de hemel komen vallen je niet moet rekenen op de good old RR glossy

the boxer
21-10-2008, 09:49
verder moet je deze doorstart gewoon zien als een doorstart
[/QUOTE]

Ahaaaaa!!!

chief108
21-10-2008, 10:02
en bij een doorstart weet je dat er gewoon bezuinigd moet worden op bepaalde zaken
en dat je blij moet zijn dat het niet helemaal naar de kloten is gegaan...

toch?? :rolleyes:

Ralph
21-10-2008, 10:08
@ chief: Check je pm

the boxer
21-10-2008, 10:08
Het zal wel allemaal in orde komen, je moet die mensen ook de kans geven.
Zoals Chief zei , het is een "doorstart".

Mickey
21-10-2008, 10:13
dat krijg je als je de editor ontslaat..
Verder vind ik het ook een drama blad.

ik mis de action sports magazine.. En de Zendokan.

Hahaha! Ik heb in een grijs verleden nog wel es wat dingen voor ASM geschreven..

Dragon Tail
21-10-2008, 10:41
Hahaha! Ik heb in een grijs verleden nog wel es wat dingen voor ASM geschreven..

En is dat de reden dat het blad in een grijs verleden is blijven steken?

:D

payap
21-10-2008, 11:02
Liefst hou ik me buiten deze discussie maar er moet mij toch iets van het hart.

Zelf heb ik bijna vanaf het begin meegewerkt aan Royal Rumble. Mijn hoofdtaak was het stuk over Thailand (Ram Muay) en af en toe sprong ik bij met verslagen of fotoreportage's. Na de overname heb ik niets meer vernomen over mijn werkzaamheden. Ben niet meer gevraagd (wat ieder's goed recht is uiteraard) maar dan verwacht je toch op zn minst een telefoontje waarin dit fatsoenlijk wordt medegedeeld. Nu weet ik zo goed als zeker ook wel de reden hiervan maar liever hou ik de vuile was binnen.

Wel opvallend is om vervolgens een Thais artikel te lezen wat voor geen meter klopt. Spelfouten, slechte foto's, opmaak e.d zijn nog een ding maar om nu zomaar zaken te vermelden die niet kloppen?

Orono zou de vechtsport export nr.1 produkt van Thailand zijn. Hij heeft echter alleen een keer in Nederland en Japan gevochten. Als je dan nagaat hoe vaak vechters als Buakaw, Lamsongkram, Yodsaenklai of zelfs Anuwat, Samranchai, Attachai, Jaroenchai e.d buiten Thailand hebben gevochten is dit een vreemde constatering.

Ook dat hij na zijn partij in Nederland maar bleef winnen. Op zeker won hij van Saenchai maar verloor daarna de rematch van Saenchai. Hij verloor daarna ook weer van Saenchainoi. Dit zou een winst ratio van 33 1/3 % zijn. Maar uit mn hoofd vocht en won hij ook nog een keer in Japan en vocht onbeslist tegen Duangsomphong. hoe dan ook nog maar 2 van de 5 partijen gewonnen.

Collina
21-10-2008, 12:24
Ik snap niet dat je zo een dramatische verhaal van maakt. Er zijn wat problemen geweest, paar belangrijke mensen zijn weggegaan bij RR. Het is een compleet nieuwe begin voor de nieuwe team van RR. Ze hebben het zeker goed gedaan voor eerste keer. We zijn al blij dat RR terug is.
Ik zei het al, het is een nieuw team en ze doen hun best, we zullen zien wat ze in toekomt aan ons bieden,

Danial zegt: Ik snap niet dat je er zo een dramatisch verhaal van maakt.
Collina legt uit: Kan me voorstellen dat jij dat niet snapt, maar als je Royal Rumble vanaf het ontwerp stadium heb gevolgd tot aan het definitief ontwerp en ziet wat er nu voor terug gekomen is, zou jij je dan kunnen inleven dat echte vechtsport liefhebbers die gecharmeerd waren van Royal Rumble nu teleurgesteld zijn?
Tip: Pak alle Royal Rumbles bij elkaar en zoek de verschillen en leef je in. (Oja, de prijs is het zelfde gebleven).


Danial zegt: Er zijn wat problemen geweest, een paar belangrijke mensen zijn weggegaan bij RR.
Collina vraagt; Waarom zijn er JUIST een paar belangrijke mensen weg bij RR, en wat waren dan deze problemen? (ik/ wij verwachten toch dan ook wel een helder antwoord als jij dit zo stellig zegt)!!


Danial zegt: Het is een compleet nieuwe begin voor de nieuwe team van RR. Ze hebben het zeker goed gedaan voor eerste keer. We zijn al blij dat RR terug is.
Collina zegt: Wellicht is het raadzaam om voor jezelf te praten ipv Wij, want wie zijn Wij? Wie is blij dat Royal Rumble terug is? Jij en andere met jou, maar ik en vele met mij niet. Maak dingen niet mooier dan dat ze zijn.
Het blad Royal Rumble is namelijk niet terug want het HART van Royal Rumble (zoals jij dat zo mooi zegt: DE BELANGRIJKE MENSEN) zijn weg!


Danial zegt: Ik zei het al, het is een nieuw team en ze doen hun best, we zullen zien wat ze in toekomt aan ons bieden.
Collina zegt: Als dit je visitekaartje is voor het “weer op nieuw” lanceren van een blad? Dan heb ik daar een hardhoofd in. “Want als dit al je best doen is…….: Dan sluit ik me aan, aan het spreekwoordelijke gezegde: Soms is je best doen niet voldoende”


Collina

paspoes
21-10-2008, 12:52
Waar blijft Ram Muay artikel in RR:(

danial
21-10-2008, 16:25
Collina legt uit: Kan me voorstellen dat jij dat niet snapt, maar als je Royal Rumble vanaf het ontwerp stadium heb gevolgd tot aan het definitief ontwerp en ziet wat er nu voor terug gekomen is, zou jij je dan kunnen inleven dat echte vechtsport liefhebbers die gecharmeerd waren van Royal Rumble nu teleurgesteld zijn?
Tip: Pak alle Royal Rumbles bij elkaar en zoek de verschillen en leef je in. (Oja, de prijs is het zelfde gebleven).

Ik heb die blad ook altijd gehad, En ik zei ook niet dat blad net zo goed is. Voor een nieuw team hebben ze het erg goed gedaan (eerste keer)


Waarom zijn er JUIST een paar belangrijke mensen weg bij RR, en wat waren dan deze problemen? (ik/ wij verwachten toch dan ook wel een helder antwoord als jij dit zo stellig zegt)!!

Dat je de reden wil is een andere vraag, maar je probeert eerder de nieuwe team zwart maken dan......
Bij elke bedrijf kunnen problemen ontstaan, ik vind het ook jammer dat ze weg zijn. Maar niks aan te doen



Wellicht is het raadzaam om voor jezelf te praten ipv Wij, want wie zijn Wij? Wie is blij dat Royal Rumble terug is? Jij en andere met jou, maar ik en vele met mij niet. Maak dingen niet mooier dan dat ze zijn.
Het blad Royal Rumble is namelijk niet terug want het HART van Royal Rumble (zoals jij dat zo mooi zegt: DE BELANGRIJKE MENSEN) zijn weg!
Collina
WIJ, ik en vele andere vinden dat ze het TOP hebben gedaan voor eerste keer. Gezien dat het je eerste post is en dat je direct zo post, ben je een anonieme die gewoon slecht wil praten over de nieuwe RR.

zoals ik al aangaf WIJ (ik met veel andere liefhebbers) zullen afwachten en zien hoe de toekmstige bladen eruitzien. Tijd zal het leren. Wij zijn nogmaals erg blij dat RR terug is

mama
21-10-2008, 16:30
ipv zo aangesproken te voelen kan het ook opbouwende kritiek zijn.....

Tsuki
21-10-2008, 16:31
verder moet je deze doorstart gewoon zien als een doorstart


Ahaaaaa!!![/quote]

gniffel ..............reps

The Bulldog
21-10-2008, 16:36
Ook ik ben erg blij met de terugkomst van RR....en heb er vertrouwen in dat dit blad op een andere manier als eerder een goede, leuke en positieve bijdrage kan leveren....

En inderdaad ziet het er anders uit....de kosten die gemaakt moesten worden wogen niet op tegen de opbrengst waardoor het blad en dan vooral de verkoop er voor zorgde dat het dood bloedde...

er is nu gekozen voor een betaalbaardere uitgave..Papier en manier van drukken zijn duidelijk anders...

dat vind ik persoonlijk niet zo belangrijk....wel vind ik het persoonlijk...(praat voor mezelf) belangrijk wat er in staat....en of dat er correct instaat ...

het gaat om de info toch??? of hangen we de bladen op aan de muur omdat ze zo mooi zijn...

danial
21-10-2008, 16:43
ipv zo aangesproken te voelen kan het ook opbouwende kritiek zijn.....
bedoel je mij of collina?

ontopic, goeie eerste blad

Tsuki
21-10-2008, 16:46
bedoel je mij of collina?

ontopic, goeie eerste blad

als we het dan toch over spelfouten hebben :whistling:

mama
21-10-2008, 16:59
bedoel je mij of collina?

ontopic, goeie eerste blad

wie voelt zich aangesproken?

danial
21-10-2008, 17:04
wie voelt zich aangesproken?
collina lol:D


als we het dan toch over spelfouten hebben :whistling:
Gelukkig is hier een forum en geen blad;)

marcelt
21-10-2008, 17:39
ik heb er net nog 1 uit de kast getrokken en doorgelezen maar ik zie echt niet zoveel spelfouten hoor! (nummers uit 2001 en 2003)
.
Ik vond de Action Sports vooral slecht geschreven . (Sorry Marieke :blush: )

Collina
21-10-2008, 17:52
@ Mama moderator "thanks"!

@ Danial,

Beste Danial,

Als eerste wil ik je meegeven dat ik totaal geen anoniem ben, mijn naam is Collina en spreek mij uit wat mijn beleving is van het "nieuwe" Royal Rumble!

Al heette ik overigens: Pietje, Klaas of Jantje" Wat is het verschil? (ik zie overigens namen tussen het form staan waarbij ik denk van "zo heet hij of zij toch niet echt hé?" Dus wat bedoel jij precies met anoniem? (kan je mij dit uitleggen)?

Serieus Danial, ik ben hier niet om jou uit te lullen of mond dood te maken. Ik ben hier zelfs niet om express het blad Royal Rumble zwart te maken. (Ik hoop dat het team dit ziet als positieve kritiek, het zijn ondernemers en die kunnen wel tegen een stootje)!

Wel zou ik graag willen waar ik abonnee op ben (waar ik notabenen voor betaal) weer terugkomt, want laat dát nou de reden zijn dat ik een abonnement nam! (i hope you’ve got the point). Dus met een simpel weg argument “ze doen wel hun best” is voor mij niet genoeg.

Voorbeeld:
Als je een commercieel bedrijf laat runnen door doofstomme mensen die telefonische acquisitie moeten doen en je baas vraagt aan jou waarom er geen omzet is, denk ik niet dat jij ermee weg zou komen met als argument: “Jaaaa, maar ze doen wel hun best” (nogmaals, i hope you’ve got the point). (met alle respect naar doofstomme mensen).

Ik schrijf een provocerend stuk over het nieuwe blad Royal Rumble, dat is niets anders dan redactionele vrijheid en dat ik mijn frustratie uit, is dat nog steeds mijn ding.

Maar Royal Rumble express zwart maken en medestanders zoeken die dat ook vinden, “dan heb jij mijn topic/ post niet helemaal goed gelezen”.

Leuk dat er vele reageren hoor, maar Danial: ook dat ligt buiten mijn cirkel van invloed, het is namelijk de mening van hun! “zij die dit namelijk ook vinden”!

Collina.

Marchell0
21-10-2008, 18:33
Voor Danial en Dragontail

Ik kom misschien dramatisch over voor jullie maar ik ben van de stempel ik betaal ergens voor en verwacht er ook wat van terug. In dit geval vind ik gewoon dat wij als lezer gematst moeten worden wanneer men in kwaliteit achteruit gaat. Alles is verandert behalve de prijs, dus met andere woorden de lezer is de enigste die hier de lul is. Kan mij voorstellen dat wanneer er geen adverteerders zijn dat het blad het niet gaat redden punt, maar wat voor mij het belangrijkst is dat ik niks hoor!!
Het is gewoon een schande dat wanneer ik hun mail dat niemand mij te woord wil staan, ook bellen nemen zij niet op. De website ligt helemaal stil met geen enkel reactie van hun kant en vervolgens krijg ik doodleuk na 3 maanden een nieuw nummer in de bus...Wat er niet uit ziet!!
Heb ik daar voor betaald?? Nee dus je kan wel zeggen niet zo dramatisch doen over een stuk papier maar ik verheugde mij altijd op een nieuw nummer.
Dat het jullie niks boeit maakt mij niet uit, ik ben gewoon een fan die betaald heeft. Verder post ik ook voor het 1e keer maar dat hoeft toch niet uit te maken. Ik probeer geen personen zwart te maken alleen het bedrijf zelf want zij reageren niet en zij nemen de lezer gewoon niet serieus.

Voor Chief108

Dat jij de website zou doen maar je nog niks heb gehoord heb ik dus precies hetzelfde!
Ik mail en bel maar hoor niks! Totaal geen reactie, dat vind ik gewoon triest en zielig.
De website is denk ik al maanden lang hetzelfde! Maar kunnen wel een nieuw blad maken.

Voor Collina

Ik begrijp jou wel maar waar het mij om gaat is dat ik niks hoor en dat niemand op de hoogte wordt gehouden. Als je het niet mooi meer vind dan koop je het gewoon niet meer, ik heb een abonnement dus ik zit een jaar vast!! Ik probeer het opnemen voor de mensen die een jaar hebben betaald. Als je hem los koopt maakt het niet uit.

Voor Underdog

Ik kocht juist de RR omdat ik het zo mooi vond. Alle informatie die er in stond kon ik al vinden op het internet en kijk altijd K-1 op Eurosport en SBS. Ik hang ze niet aan de muur omdat zij niet groot genoeg zijn hahah want als ik er posters voor kon bestellen had ik dat zeker gedaan bij sommige covers. Heb ze allemaal bewaard behalve nummer 1,2 en 3 niet want die heb ik niet. Heeft iemand die voor mij trouwens?

Iedereen heeft het over een doorstart maar als je een merknaam overneemt en je kan de verwachting niet nakomen dan ga je het merk toch niet gebruiken. Dat is volgens mij van hun kant niet slim, dan kan je beter een nieuw merk lanceren zodat het lijkt dat het om iets nieuws gaat. Wanneer jij een stempel erop zet moet je dat ook kunnen waar maken. Ik wist namelijk niet dat het een nieuw team was die dit heeft gemaakt vandaar dat ik zo boos was. Ik krijg Royalrumble dus ik verwacht Royalrumble. Dat jullie inside informatie hebben dat het een nieuw team is dat kan ik moeilijk weten toch? In de voorwoord waren het maar twee mensen die weg gegaan zijn en niet een heel team dus die twee kan je toch gewoon vervangen.




Marcel

The Bulldog
21-10-2008, 18:46
Betret het nieuwe team en dergelijk is er een topic op dirt forum geweest volgens mij...

ik begrijp je verhaal en vind het een stuk genuanceerder dan van anderen...

Jeru
21-10-2008, 19:33
Zelf heb ik bijna vanaf het begin meegewerkt aan Royal Rumble. Mijn hoofdtaak was het stuk over Thailand (Ram Muay) en af en toe sprong ik bij met verslagen of fotoreportage's. Na de overname heb ik niets meer vernomen over mijn werkzaamheden. Ben niet meer gevraagd (wat ieder's goed recht is uiteraard) maar dan verwacht je toch op zn minst een telefoontje waarin dit fatsoenlijk wordt medegedeeld. Nu weet ik zo goed als zeker ook wel de reden hiervan maar liever hou ik de vuile was binnen.


Ik heb het blad alleen maar doorgebladerd in mijn pauze met de bedoeling om het te kopen (en te lezen) als het er goed uitzag.
Dat is er dus niet van gekomen.
Zag dit stuk dan ook staan en dacht eigenlijk meteen dat jij het had geschreven. Beetje jammer dat het zo moet gaan.

mama
21-10-2008, 20:10
Ik vond de Action Sports vooral slecht geschreven . (Sorry Marieke :blush: )

Maakt niet uit Marcel, ik schreef er niet voor. Hielp alleen met hem maken van het blad. De plaatjes inplakken enz.
Heb er qua photoshop en quarkxpress een hoop geleerd

mama
21-10-2008, 20:15
Volgens mij moeten wij van nummer 1 nog wel een aantal hebben. Zal ff kijken. Mocht het zo zijn dan krijg je wel een pm van mij Marcel...

LOL @ Danial.. jij ook wel een beetje hoor.

Ik snap degene die lid zijn van de RR best wel. Het is niet het blad wat ze gewend waren. Ze betalen daar geld voor, dan mogen ze daar op zijn minst kritiek op geven. Dat is hun mening. Of jij het er mee eens bent of niet. Jij ziet het anders omdat jij degene kent die achter de RR zitten. Dan kan je (naar mijn mening) geen eerlijke kijk hebben op iets.
Maar goed als de RR goed mee leest weten ze wat ze moeten doen.

Collina
21-10-2008, 22:51
Ik snap degene die lid zijn van de RR best wel. Het is niet het blad wat ze gewend waren. Ze betalen daar geld voor, dan mogen ze daar op zijn minst kritiek op geven. Dat is hun mening. Of jij het er mee eens bent of niet. Jij ziet het anders omdat jij degene kent die achter de RR zitten. Dan kan je (naar mijn mening) geen eerlijke kijk hebben op iets.
Maar goed als de RR goed mee leest weten ze wat ze moeten doen.

@ mama, correct!

Khanom Thom
21-10-2008, 23:09
... Heb ze allemaal bewaard behalve nummer 1,2 en 3 niet want die heb ik niet. Heeft iemand die voor mij trouwens?

Ik zal zeggen, neem contact op Royal Rumble ;)

De man van 14K
21-10-2008, 23:14
@marcelT, ga niet fucken met mn jeugdsentiment!!


(dat het eigenlijk prut was maakt dan niet uit ;) 0

de foto's waren wel erg goed trouwens!

En voor de rest, die hele RR boeit me geen reet. Waarom zou ik een tijdschrift kopen als ik het maanden daarvoor hier al gelezen heb? Dan blader je door oudnieuws.. en als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat het wel.

marcelt
21-10-2008, 23:41
@marcelT, ga niet fucken met mn jeugdsentiment!!

(dat het eigenlijk prut was maakt dan niet uit ;) 0



Sssssorrry Rosso. Ik zal het noooooit meer doen :cool2:

Dragon Tail
22-10-2008, 00:47
bedoel je mij of collina?

ontopic, goeie eerste blad
als we het dan toch over spelfouten hebben :whistling:

Volgens mij zijn die woorden wel goed gespeld:
-goeie of goede
-eerste
-blad

danial
22-10-2008, 04:40
Volgens mij zijn die woorden wel goed gespeld:
-goeie of goede
-eerste
-blad
hij leest het graag anders:D

Collina
22-10-2008, 13:19
Volgens mij zijn die woorden wel goed gespeld:
-goeie of goede
-eerste
-blad

Volgens mij heb je helemaal gelijk, alleen klopt de zinsbouw niet. :whistling:

Nu pest ik je maar hé :D

sportfan
22-10-2008, 14:41
Alle goedbedoelde 'hardcore' members ten spijt; het huidige blad is niet te vergelijken met wat het was. Het had een (ik vond het een beetje overdreven maar goed) glossy uitstraling met een geweldige opmaak en nu is het niveau gedaald tot schoolkrantniveau.

Ik ben geen lid maar kan me voorstellen dat als je aan een abonnement vastzit je belazerd voelt indien je hetzelfde bedrag zou moeten betalen hiervoor. Je zou minimaal de keuze moeten krijgen om je abonnement stop te laten zetten.

Ook lees ik 'goedbedoelde' reacties m.b.t. Action Sports ... met alle respect dit was toch het WPKL/Sitan Gym clubblad der zelfverheerlijking? Met verschrikkelijke teksten (zowel qua spelling, grammatica en journalistieke inhoud)? Dit was toch het blad waarin de hoofdredacteur/manager/promotor/trainer/bondsvoorzitter iedereen zwart maakte die hem tegenzat? Dit was toch het blad met misschien leuke kleurenfoto's waarop de Sitan Gym vechters altijd uitdeelden en nooit incasseerden?

Hou op zeg... op dit moment staat Ringsports op eenzame hoogte in Nederland (terwijl dit ook al niet echt geweldig is vind ik, maar goed ik ben een azijnpisser). Het wegvallen van Royal Rumble (want dat is dit mijn inziens) zal hoop ik niet resulteren in een 'luie' Ringsports. Je kon duidelijk merken dat toen Royal Rumble verscheen dat Ringsports gedwongen werd meer kwaliteit te bieden.

Aan de andere kant is dit slechts mijn mening en zal ik wel door de hardcore members/fans afregekend worden op spelfouten of zo...

anonymous001
22-10-2008, 14:44
Ook lees ik 'goedbedoelde' reacties m.b.t. Action Sports ... met alle respect dit was toch het WPKL/Sitan Gym clubblad der zelfverheerlijking? Met verschrikkelijke teksten (zowel qua spelling, grammatica en journalistieke inhoud)? Dit was toch het blad waarin de hoofdredacteur/manager/promotor/trainer/bondsvoorzitter iedereen zwart maakte die hem tegenzat? Dit was toch het blad met misschien leuke kleurenfoto's waarop de Sitan Gym vechters altijd uitdeelden en nooit incasseerden?
.

Yup, that's the one...Hoezo? :)

The Bulldog
22-10-2008, 14:45
ha ik die spelfouten herken.....nope.....

en jij zegt weinig anders dan ik...behalve dat ik het nivo van schoolkrant wat overdrevenw vind...