PDA

View Full Version : Dana White: ‘The door is wide open’ for Fedor Emelianenko to fight in UFC



Tony
20-10-2008, 09:11
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2008/10/fedor.jpg


“The door is wide open. I want Fedor to come in and fight the best. At the end of the day, I’m a fight fan. That’s what I really am, and I want to see the best fight the best. Let’s find out if he’s the best. I want to do it…. I still feel the same way about Fedor [after beating Tim Sylvia]. I want to see Fedor fight the best in the world. People want to call him the best heavyweight pound-for-pound. Wait until he gets in and starts fighting some of these guys. I give him credit for fighting Tim Sylvia, but there are better guys out there than Tim.”

UFC President Dana White softens his stance, indicating that he welcomes Fedor Emelianenko as a possible addition to his heavyweight division. White and Co. worked hard to bring the Russian on board after the collapse of Pride FC; however, talks broke down when the parties could not agree on an exclusive fight contract. Emelianenko now competes primarily for Affliction MMA and is apparently locked in to a deal that would prevent him from competing in the Octagon anytime soon. Unless, of course, the upstart promotion falls on hard times in 2009 and beyond. Even still, it would be a minor miracle if Emelianenko ever signed with the UFC … he and his camp appear to mix like water and oil when it comes to working with UFC execs. Stranger things have happened, however. In the meantime, Emelianenko is penciled in to fight former UFC heavyweight champion Andrei Arlovski sometime early in the New Year, which is a fantastic and highly anticipated match up.

micha
20-10-2008, 09:37
pfffff UFC wurgcontracten en exclusiviteit.....linke boel als je daar 1 keer verliest ...zien we jaren niet

Tony
20-10-2008, 09:46
Vraag me af welke HW vechters Dana in de UFC heeft zitten die fedor zouden kunnen hebben?

Misschien doelt ie op Big Nog.. maar die heeft al 2 of 3 keer een behoorlijk pak rammel gekregen van Fedor...

Mir, Lesnar, Gonzaga, Werdum.... die hebben allemaal geen shit op Fedor...

Alhoewel, Mir en Lesnar mij wel interessant lijkt om te kijken... Tegen Couture zal wellicht ook nooit meer gebeuren.

el bastardo
20-10-2008, 09:58
Watn aap. Dana roept ook elke week wat anders. Vorige week was Fedor nog een nobody. Hoe graag ik hem ook tegen een aantal gasten uit de UFC zou zien, zou ik hem ook begrijpen als ie niet kiest voor zo'n klote contract bij UFC.

OehlersMan
20-10-2008, 11:00
Tegen Couture zal wellicht ook nooit meer gebeuren.


ik denk van wel man misschien wil Dana dat het gevecht in the ufc gebeurt hij denk aan de sold out arena heb ook een video van Couture gezien dat hij zegt dat het soon zal gebeuren maar hij wil in een octagon vechten omdat het aan zijn voordeel is

Tony
20-10-2008, 11:09
ik denk van wel man misschien wil Dana dat het gevecht in the ufc gebeurt hij denk aan de sold out arena heb ook een video van Couture gezien dat hij zegt dat het soon zal gebeuren maar hij wil in een octagon vechten omdat het aan zijn voordeel is

dana zal zeker weten het gevecht in Vegas willen laten plaatsvinden in een sold out arena...

Maar denk dat fedor er allemaal niet meer intrapt. als dana het had willen laten gebeuren dan was het al mogelijk geweest.

OehlersMan
20-10-2008, 15:33
dana zal zeker weten het gevecht in Vegas willen laten plaatsvinden in een sold out arena...

Maar denk dat fedor er allemaal niet meer intrapt. als dana het had willen laten gebeuren dan was het al mogelijk geweest.


ja klopt maar alleen als ik me niet vergist heeft dana al een contract aan Fedor aangeboden maar hij wil niet vast aan een contract zijn vanwege hij wou nog sambo ect ect doen en Dana zei ja ik bied jou een vaste contract je mag niet voor andere organisatie vechten ook geen sambo

zo iets geloof ik

Tony
20-10-2008, 15:34
Is idd een gedeelte van het verhaal ja...

dimitri
20-10-2008, 17:05
Watn aap. Dana roept ook elke week wat anders. Vorige week was Fedor nog een nobody. Hoe graag ik hem ook tegen een aantal gasten uit de UFC zou zien, zou ik hem ook begrijpen als ie niet kiest voor zo'n klote contract bij UFC.

+1

Maar toch zou ik hem graag tegen Nog zien vechten, tot Nog een keerje kan winnen...

kooivechter
20-10-2008, 17:55
wordt zo moe van die dana white. als hij daar niet president was dan had een fedor al lang getekend en zovele andere goede vechters. Dan had je nagenoeg alle goede vechters onder 1 dak gehad, dat weet ik zeker. vind het slechte reclame voor de sport die man.

chief108
21-10-2008, 08:20
:stupid:

Chico
21-10-2008, 09:57
Fedor heeft tegen elke voormalige (en huidige) ufc kampioen gewonnen... marc coleman 2x, kevin randleman, tim sylvia en nog

Hij moet alleen nog maurice smith, randy couture, bas rutten, josh barnett, rico rodriguez, frank mir en andrei arlovski,

arlovski komt eraan, smith en rutten zijn met pensioen, rico rodriguez is momenteel een impressie van jabba the hut aan het doen, denk niet dat die aan vechten toekomt..

hou je barnett, couture en mir over.. en die komen nog wel denk ik

wat ik hier mee wil zeggen.. dunno..

anonymous001
21-10-2008, 10:44
wat ik hier mee wil zeggen.. dunno..

:lol:

Elke ufc kampioen, euh... 4 van de 11... ;)

Tony
21-10-2008, 10:44
Als we het rijtje afgaan...Dan zou ik zeggen:

Laat Fedor nog knokken tegen:
-Mir
-Couture
-Barnett
-Lesnar
-Werdum

evt tegen Gonzaga... maar dat hoeft van mij niet perse.

Chico
21-10-2008, 10:46
:lol:

Elke ufc kampioen, euh... 4 van de 11... ;)
sorry

elke ufc kampioen waar hij tegen gevochten heeft...

het is vroeg laat me... :whistling:

steven_v_geel
21-10-2008, 12:21
is silvia niet het afdankertje van de ufc net als arlovski? arlovski lag 10 minuten in N-S met halfe guillotine en kon het gevecht niet eindigen in zijn laatste ufc gevecht... oke z'n standup is netjes maar zijn grond werk is nou niet echt je van het. zie het gevecht tegen roy nelson.

iedereen flamed dana wel maar hij doet best veel goeie dingen voor de sport waar niet of nauwlijks naar gekeken word. natuurlijk zijn er zeker een aantal punten die echt niet netjes zijn van hem (contracten, het willen kiezen van opkomst muziek, nergens aan mee werken, etc.) maar vergeet de positieve dingen eens niet... en dit soort uitspraken tja geef hem eens ongelijk... zuluzinho? coleman? mark hunt? lindland als hw? choi? dat zijn 5 van zijn tegenstanders uit zijn laatste 6 gevechten. fedor is zeker een van de beste maar over zijn tegenstanders valt te twisten.

Tony
21-10-2008, 12:26
wie acht jij momenteel dan beter dan Fedor?

steven_v_geel
21-10-2008, 12:34
wie acht jij momenteel dan beter dan Fedor?
zijn er weinig maar ik denk dat randy het kan, brock moet zich zeker nog bewijzen maar er zit wel wat in die gast, Mir maar eens zien tegen Nog en dan kan hij er ook misschien wel tegen. Josh barnett? vind echt zo jammer dat het weer niet gelukt is, z'n standup is niet super maar zijn grondwerk is wel sterk.

Judas
21-10-2008, 13:05
choi? dat zijn 5 van zijn tegenstanders uit zijn laatste 6 gevechten. fedor is zeker een van de beste maar over zijn tegenstanders valt te twisten.

Je kan zeggen over Choi wat je wilt, maar ik zie hem nog menig HW in de UFC slopen.

Chico
21-10-2008, 13:07
het probleem is meer dat veel mensen niet tegen fedor willen als het puntje bij paaltje komt...

je kunt zeggen wat je wilt over mark hunt maar ik denk dat hij het menig hw nog moeilijk maakt...