PDA

View Full Version : Gary Goodridge.....



micha
21-10-2008, 08:30
hier nog eentje voor de azijnpissers:

http://nl.youtube.com/watch?v=BzFgAH3J0Wo

Tony
21-10-2008, 09:21
?

welke azijnpissers? Heb ik iets gemist?

chief108
21-10-2008, 09:56
?

welke azijnpissers? Heb ik iets gemist?
als je niet roept dat GG RULEZZZ!!!! :thup::thup::thup::thup:

dan...
ben je een azijnpisser

jeweettog...

Tony
21-10-2008, 10:08
boks ouwe

MMA-knaller
21-10-2008, 10:12
Hahaha het staat er zelfs bij 1997 .... even tellen
2008 -..........

micha
21-10-2008, 10:13
Hahaha het staat er zelfs bij 1997 .... even tellen
2008 -..........


1997 is het jaar dat sherdog werd opgericht. Maar toen was jij pas 7 of niet?

Ralph
21-10-2008, 10:42
Leuke HL! Ook leuk met dat interview er achteraan. Lijkt me ook nog wel een aardige partij om een keer te zien: Goodridge vs Yvel.

Pimp-Daddy
21-10-2008, 11:49
Shit, ik zag zelfs een armklem voorbij komen....:thup:

dirk5
21-10-2008, 12:03
dat beeld van die Crucifix en de daarop volgende ellenbogen zal ik nooit vergeten..

Denk dat dit een makkie gaat worden voor Allistair, Gary is ver over zijn top heen en word eigenlijk alleen gebruikt als Cannonfodder.

en Ralph, hoop ook dat die partgij nog ooit gaat komen, dan mag het alleen wel wat langer duren dan de vorige keer

micha
21-10-2008, 12:32
Shit, ik zag zelfs een armklem voorbij komen....:thup:


Bob schreiber pakte hij met een enkelklem

A.F.
21-10-2008, 12:51
GG RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzz

anonymous001
21-10-2008, 12:53
GG RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzz

:thup:

Greetzzzz:sleep1:

Jochem
21-10-2008, 13:04
Hahaha het staat er zelfs bij 1997 .... even tellen
2008 -..........

hehe lol. Wel grappig dat ze in 1997 geluidsfragmenten gebruiken uit een film die pas 8 jaar later uitkomt ;). Inderdaad, wat micha zegt klopt.

micha
21-10-2008, 13:53
hehe lol. Wel grappig dat ze in 1997 geluidsfragmenten gebruiken uit een film die pas 8 jaar later uitkomt ;). Inderdaad, wat micha zegt klopt.

dank u reps

renamer
21-10-2008, 14:18
gilbert yvel tegen big daddy

oeh das idd een geveecht wat ik graag nog een keer zou zien.. (en dan iets langer als wat ze in pride deden)

marcelt
21-10-2008, 14:36
dat beeld van die Crucifix en de daarop volgende ellenbogen zal ik nooit vergeten..

Denk dat dit een makkie gaat worden voor Allistair, Gary is ver over zijn top heen en word eigenlijk alleen gebruikt als Cannonfodder.


Mag je niet zeggen he. Anders ben je een azijnpisser :ehhh:

marcelt
21-10-2008, 14:44
hier nog eentje voor de azijnpissers:

http://nl.youtube.com/watch?v=BzFgAH3J0Wo

Vet filmpje Micha.

Marcel "Azijnpisser" T.

dirk5
21-10-2008, 14:56
Mag je niet zeggen he. Anders ben je een azijnpisser :ehhh:

sorry.

zo beter: Dat ze die man in de bloei van zijn carriere tegen Allistair laten vechten is een wilde gok van GG. Maar naast UITSTEKENDE vechters, de beste fans, een geweldig logo en een naam die bij mij altijd doet denken aan een rare vorm van sex waarbij warm lichaamsvocht komt kijken hebben ze gewoon ook ballen.

Ik zeg GG for president....

beter?

chief108
21-10-2008, 15:00
sorry.

zo beter: Dat ze die man in de bloei van zijn carriere tegen Allistair laten vechten is een wilde gok van GG. Maar naast UITSTEKENDE vechters, de beste fans, een geweldig logo en een naam die bij mij altijd doet denken aan een rare vorm van sex waarbij warm lichaamsvocht komt kijken hebben ze gewoon ook ballen.

Ik zeg GG for president....

beter?
ja...
komt in de buurt, maar je bent vergeten om af te sluiten met "GG rulez!!!:thup:"

marcelt
21-10-2008, 15:19
?

welke azijnpissers? Heb ik iets gemist?

Kennelijk. Lees hier Tony dan kan je lezen hoe enkele azijnpissende vechtsportfans kritiek durven hebben :ehhh: op GG matchmaking:

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=86316&page=2 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=86316&page=2) posts 41 tm 50

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=624020#post624020 (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=624020#post624020) posts 6 tm 47
Goede genuanceerde reactie van Martijn trouwens .

De man van 14K
21-10-2008, 16:10
in 1997 was Goodridge een leuke semi middenklasser.
nu.. zwaar over de top.
Ali trekt hem uit elkaar.
Letterlijk

chief108
21-10-2008, 16:13
denk ik helaas ook...

maar Micha staat erop dat we toch ook nog hoop hebben dat Gary onverwachts met een flinke hoek Ali KO'ed....
nou...
dan doe ik dat maar

micha
21-10-2008, 17:29
denk ik helaas ook...

maar Micha staat erop dat we toch ook nog hoop hebben dat Gary onverwachts met een flinke hoek Ali KO'ed....
nou...
dan doe ik dat maar

jij bent de enige die ik ken die alistair graag ziet verliezen. van wie dan ook.
jij bent gewoon anti - Alistair.

das gewoon jammer en niet echt objectief

Tsuki
21-10-2008, 17:38
jij bent de enige die ik ken die alistair graag ziet verliezen. van wie dan ook.
jij bent gewoon anti - Alistair.

das gewoon jammer en niet echt objectief


ik zie alistair absoluut niet graag verliezen maar chief heeft wel een punt ................

je dikt het zoals gewoonlijk weer veel te veel aan gozert .......

ps : GG RULEZZZZZZZZZZZZ

dontmindme
21-10-2008, 17:39
jij bent de enige die ik ken die alistair graag ziet verliezen. van wie dan ook.
jij bent gewoon anti - Alistair.

das gewoon jammer en niet echt objectief


isj nie waar, al zie ik liever valentijn verliezen!

ps: gg ruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzt zacht

leks
21-10-2008, 17:44
Gary was vroeger een geweldige brawler, maar die tijd is lang geleden nu is het nog maar een schim van die vechter, maar dat weet toch iedereen.

Tsuki
21-10-2008, 17:47
ik vrees dat Gary nog wat meer tanden gaat verliezen de 9e ...............

micha
21-10-2008, 18:16
Gary was vroeger een geweldige brawler, maar die tijd is lang geleden nu is het nog maar een schim van die vechter, maar dat weet toch iedereen.


laat mij 1 partij zien waar hij een schim is dan

marcelt
21-10-2008, 18:25
jij bent de enige die ik ken die alistair graag ziet verliezen. van wie dan ook.
jij bent gewoon anti - Alistair.

das gewoon jammer en niet echt objectief

HAHAHAHAHAHA Micha heb jij wel eens objectief gepost over GG ?:whistling:

danial
21-10-2008, 18:27
Ik ben ook van mening dat Alistair makkelijk gaat winnen, Maar ik vind het super dat Gray hier komt en vecht.
Ik ben van partij

marcelt
21-10-2008, 18:28
Misschien kunnen we wedden in het wedkantoor of Alistair het record van Yvel tegen Goodridge gaat verbeteren ;)

anonymous001
21-10-2008, 18:48
jij bent de enige die ik ken die alistair graag ziet verliezen. van wie dan ook.
jij bent gewoon anti - Alistair.

das gewoon jammer en niet echt objectief


HAHAHAHAHAHA Micha heb jij wel eens objectief gepost over GG ?:whistling:

x2...

Het moet niet veel gekker worden hier...:eek:

Straks gaat Bas Boon zich hier nog over de spelling en interpunctie lopen beklagen...

Jeru
21-10-2008, 20:22
Hey vet een highlight waarin de hoofdrolspeler iedereen in elkaar beukt! Nog nooit gezien man, nieuw?
Zou nu toch ineens wel heel erg grappig worden als Alistair wel verliest...

marcelt
21-10-2008, 21:27
Is er ook een highlight met alle keren dat Big daddy KO ging ;)

chief108
21-10-2008, 21:27
jij bent de enige die ik ken die alistair graag ziet verliezen. van wie dan ook.
jij bent gewoon anti - Alistair.

das gewoon jammer en niet echt objectief
ik snap er niks meer van...

je mag niet zeggen dat dit een walkover voor Ali is
en je mag niet zeggen dat Goodridge wel kan winnen :wacko:

whatever: GG rulez! :thup:

zo...
is jouw dag ook weer goed :wink:

TOON
21-10-2008, 22:07
ik snap er niks meer van...

je mag niet zeggen dat dit een walkover voor Ali is
en je mag niet zeggen dat Goodridge wel kan winnen :wacko:

whatever: GG rulez! :thup:

zo...
is jouw dag ook weer goed :wink:

whahahahahahahahaaaaa
chief = correct!

chief108
21-10-2008, 22:11
whahahahahahahahaaaaa
chief = correct!
't is een gave.... :rolleyes:

The Bulldog
21-10-2008, 22:15
whahahahahahahahaaaaa
chief = correct!
:osu::oops::stupid::chief::spam:

micha
21-10-2008, 22:16
mijn naam staat niet onder in beeld toch?

volgens mij staat er hotrodded by Chief108

chief108
21-10-2008, 22:44
yup...
so?

what's your point dude... :confused:

mag ik daarom geen voorkeuren hebben?
Mickey en Wheelie zijn enorme GG nuthuggers
mag Wheelie dan ook geen Ali sig meer hebben van je?
:rolleyes:

Jeru
21-10-2008, 22:59
Komt dit nog live op sbs.nl? :)

simtekf1
22-10-2008, 00:11
laat mij 1 partij zien waar hij een schim is dan

MMA partijen zullen er ook ongetwijfeld zijn maar die zoek je zelf maar op.
Hier heb je zijn record nog even: http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Goodridge

http://nl.youtube.com/watch?v=NpxFvVjiXD4

http://nl.youtube.com/watch?v=s6nlL3IJxx8

kooivechter
22-10-2008, 00:31
10 jaar geleden was het een ander verhaal geweest voor allistair. ben nu bang dat het binnen 1 minuut gebeurd is

marcelt
22-10-2008, 00:36
MMA partijen zullen er ook ongetwijfeld zijn maar die zoek je zelf maar op.
Hier heb je zijn record nog even: http://en.wikipedia.org/wiki/Gary_Goodridge

[
Filmpje 2 onderstreept wel heel erg mijn (en dat van anderen) punt. Gary is kansloos tegen Patrick Barry, best een goede vechter, maar nou niet echt de top zo gezegd. Nou ja hoop toch voor degenen die gaan dat het alsnog een mooie pot wordt, maar het zou me zeer verbazen als Big Daddy het langer dan een halve ronde volhoudt tegen Alistair.

J_roen
22-10-2008, 00:38
Vroeger was gary echt een goeie knokker. altijd doorzetten en het gevecht aangaan.

tegenwoordig gebruiken ze hem als swiffer. Zonde

De man van 14K
22-10-2008, 01:34
yup...
so?

what's your point dude... :confused:

mag ik daarom geen voorkeuren hebben?
Mickey en Wheelie zijn enorme GG nuthuggers
mag Wheelie dan ook geen Ali sig meer hebben van je?
:rolleyes:


http://media.ebaumsworld.com/picture/Tarkus/FacePalm.jpg

micha
22-10-2008, 07:30
yup...
so?

what's your point dude... :confused:

mag ik daarom geen voorkeuren hebben?
Mickey en Wheelie zijn enorme GG nuthuggers
mag Wheelie dan ook geen Ali sig meer hebben van je?
:rolleyes:

ik zie van hun nooit negatieve posts over Team Hardcore............Het zou toch raar zijn als wheelie en Mick hier zouden verkondigen dat ze een hekel hebben aan het MMA gezicht van Team Hardcore (wie dat ook mag zijn). Maar jou naam staat hier op het scherm en toch loop je je eigen club te promoten en je laat geen kans onbenut om iedereen te laten merken dat je een hekel hebt aan Alistair.

that's my point.

chief108
22-10-2008, 09:24
misschien komt dat omdat jezelf ook redelijk selectief leest? :rolleyes:

anonymous001
22-10-2008, 09:37
ik zie van hun nooit negatieve posts over Team Hardcore............Het zou toch raar zijn als wheelie en Mick hier zouden verkondigen dat ze een hekel hebben aan het MMA gezicht van Team Hardcore (wie dat ook mag zijn).

Je zegt het al...:rolleyes:

Fan zijn van een vechtsportmanagement is al raar, vind ik.

Maar in tegenstelling tot de meest fanatieke voetbalsupporter heb jij -en die rare kameraden van je die in een keer uit het niets kwamen- ook nog eens geen enkel vermogen tot kritiek. Dat is gewoon maf...

Als er van Hardcore nog zo'n gek rondliep zou het forum definitief verpest zijn. (hoewel Hardore Hooligan wel een stuk beter bekt dan GG Hooligan...)

Greetzzzzz:sleep1:

chief108
22-10-2008, 09:52
Als er van Hardcore nog zo'n gek rondliep zou het forum definitief verpest zijn. (hoewel Hardore Hooligan wel een stuk beter bekt dan GG Hooligan...)

breng mensen nou niet op een idee man....

wat Micha niet wil en kan inzien is dat ik me niet erger aan GG
integendeel, het is een goed team
aantal topvechters, goede prestaties etc.
'nuff said

waar ik wel problemen mee heb is het gedrag van hemzelf, Jamila, die GG Hooligans (zijn er al 2 geloof ik) en andere GG gasten die opeens opduiken en in elke fucking post "GG rules! :thup:" zetten

ach ja....
:rolleyes:
heb ook helemaal geen zin om me daar druk over te maken

zoals Rosso al zei in Rotterdam toen iedereen vol verbazing keek toen hij als net gekleed mannetje zichzelf voorstelde als "DE" Rosso en ieders bek van verbazing openviel: "Hey!!! het is maar internet hoor!!!" :lol:

Tony
22-10-2008, 09:53
Sjongejonge... wat een mieterig gehuil hier...

Waar hebben we het in godsnaam over...... De GG fanboys en girls die elke reply afsluiten met GG Rulezzzz :thup:

eeuwige nuthuggerij....

MAar dat maakt niet uit.. het zijn immers fans van GG en hun Vechters... Dat mag.. dit is namelijk een forum.

Aan de andere kant mag dan niemand iets negatiefs zeggen over bv alistair... Wat een klinkklare onzin... Waarom zou Chief niet mogen zeggen dat ie een hekel heeft aan Alistair?

Micha, als alistair jou zou flikken wat ie chief heeft geflikt dan zou je die gast ook niet mogen.. simple as that.

Feit is en blijft dat niet iedereen hier dezelfde voorkeur heeft voor vechters.. De ene adoreert Alistair, de andere kan hem niet uitstaan..

nou, prima toch..

Maar ga niet lopen huilen dan, omdat je zelf een nuthugger bent.

Alistair is een prima vechter en zie hem graag in de ring... maar als iemand anders een pesthekel aan die vent heeft dan heeft ie daar gewoon recht op..

micha
22-10-2008, 10:00
ik weet ook niet waar ze vandaan komen maar ik vind het wel ok. Wat Tony zegt dit namelijk een forum. en iedereen die hier voor het eerst post komt uit het `niets`.

We´ve only just begon.....

Virus
22-10-2008, 10:32
Het is nu al de tweede keer dat Tony mij nieuwsgierig maakt naar het hetgeen Alistair Chief geflikt heeft, wat hem vervolgens zo over Alistair doet denken... ;)

Ik heb Overeem begin dit jaar een keer ontmoed en ik moet zeggen dat hij op mij als een mega relaxte gozer overkwam... Kan het zijn Chief dat jij hem een beetje bijdehand behandeld hebt? Zo kom je hier op Mixfight soms over en misschien dat ie daar niet zo van gediend was... ;)

chief108
22-10-2008, 10:36
maakt geen zak uit...
gaat ook niemand wat aan toch?

ben al zo'n allemans vriendje hiero, mag ik ook gewoon een hekel aan iemand hebben?

al moet ik zeggen dat dat ook wel weer meevalt trouwens
maar vind het ook gewoon leuk om Micha en die andere nuthuggers te stangen hiermee :evil:

micha
22-10-2008, 10:55
maakt geen zak uit...
gaat ook niemand wat aan toch?

ben al zo'n allemans vriendje hiero, mag ik ook gewoon een hekel aan iemand hebben?

al moet ik zeggen dat dat ook wel weer meevalt trouwens
maar vind het ook gewoon leuk om Micha en die andere nuthuggers te stangen hiermee :evil:


klopt ik mag Martin niet

chief108
22-10-2008, 10:57
klopt ik mag Martin niet
zie?
ook Micha heeft mensen die hij niet mag

MF verbroedert after all...

well....
sort of.... :wink:

Shooto Holland
22-10-2008, 10:59
Mensen, ik ben mischien niet helemaal in de positie om dit te zeggen, maaruuu let's stay on topic..

Osu,

Martijn

chief108
22-10-2008, 11:03
LOL..

en gelijk heb je...

GO GOODRIDGE!!!!!

micha
22-10-2008, 11:05
War Alistair

De man van 14K
22-10-2008, 11:19
GG RULZZZZ

Tony
22-10-2008, 12:28
GG iS dA SHiT... Th3y RuLE 4EvvaH

stiffler
22-10-2008, 12:30
GG iS dA SHiT... Th3y RuLE 4EvvaH

:thup::D:lol: GG for life !! :cool2::rolleyes:

Wheelie
22-10-2008, 12:37
Ik weet wat het verhaal is tussen chief en Alistair, maar laten we daar nu maar over ophouden.
Lijkt mij een beetje onnodig om dat in elke topic over Alistair te laten blijken maar goed ;)
Vanaf nu maar weer wat strenger zijn en topics ontopic houden.

Alistair vs Goodridge: Alistair wint :)

chief108
22-10-2008, 12:44
zolang ik maar gewoon kan zeggen dat het me leuk lijkt dat Ali klappen krijgt vind ik alles best

Tony
22-10-2008, 13:01
Alistair vs Goodridge: Alistair wint :)

Net als Fedor...... Poedelnaakt en met een banaan in zijn reet....

Denk dat Ali het klusje klaart binnen 2 minuten.

chief108
22-10-2008, 13:06
Net als Fedor...... Poedelnaakt en met een banaan in zijn reet....

Denk dat Ali het klusje klaart binnen 2 minuten.
:stupid:

walkover... :lol:

Tony
22-10-2008, 13:22
jupz.... dikke walkover...

Tenzij Big Daddy een mooie suckerpunch weet te landen :)

Tsuki
22-10-2008, 13:29
door al dat gezeik krijgt deze partij wel een extra lading ....................

Fasada
22-10-2008, 13:40
Ik vind het toch vreemd dat mensen dit zien als een walkover, Gary is naar mij weten zeker niet de favoriet maar heeft tegen veel Nederlanders gewonnen...
Schreiber, Valentijn en Lloyd van Dams. Denk daarom dat Gary Goodridge zou winnen van de top van Nederland (Yvel en Alistair niet meegerekend dan)

Zo heeft hij ook veteranen Norjte, Don Frye en Dan Bobish en Oleg Taktarov verslagen.

Niet onbelangrijk is zijn laatste optreden tegen Paul Buentello, hij verloor weliswaar maar Buentello had het niet makkelijk en Gary had een inval partij dus hij maakt zeker een kans om het Alistair moeilijk te maken...

A.F.
22-10-2008, 13:43
Ik vind het toch vreemd dat mensen dit zien als een walkover, Gary is naar mij weten zeker niet de favoriet maar heeft tegen veel Nederlanders gewonnen...
Schreiber, Valentijn en Lloyd van Dams. Denk daarom dat Gary Goodridge zou winnen van de top van Nederland (Yvel en Alistair niet meegerekend dan)

Zo heeft hij ook veteranen Norjte, Don Frye en Dan Bobish en Oleg Taktarov verslagen.



allemaal leuk en aardig ... maar dat was vorige eeuw!

Het is gewoon algemeen bekend dat Gary weinig klappen kan hebben tegenwoordig... En buentello, COME ON!!! nee dat is een top 10 klasse vechter

WALKOVER voor Alistair

Karel
22-10-2008, 13:46
door al dat gezeik krijgt deze partij wel een extra lading ....................

haha idd, zou met meer partijen moeten gebeuren

anonymous001
22-10-2008, 13:49
door al dat gezeik krijgt deze partij wel een extra lading ....................

Ja, ik denk ook dat Goodridge vol spanning zit mee te lezen achter zijn computertje... Die had natuurlijk geen idee van de beef tussen Chief en Ali toen hij voor deze partij tekende. Had hij maar geweten wat er op het spel stond...;)

chief108
22-10-2008, 13:55
jupz.... dikke walkover...

Tenzij Big Daddy een mooie suckerpunch weet te landen :)
precies....
en hoop doet leven :lol:


door al dat gezeik krijgt deze partij wel een extra lading ....................


Ja, ik denk ook dat Goodridge vol spanning zit mee te lezen achter zijn computertje... Die had natuurlijk geen idee van de beef tussen Chief en Ali toen hij voor deze partij tekende. Had hij maar geweten wat er op het spel stond...;)
sta ook stiekum op de loonlijst van Glory en GG

ALL HAIL GG RULEZZZ!!! :thup:

Tony
22-10-2008, 14:04
GG RULEZZZ!!!1!one :thup:

micha
22-10-2008, 14:26
Ja, ik denk ook dat Goodridge vol spanning zit mee te lezen achter zijn computertje... Die had natuurlijk geen idee van de beef tussen Chief en Ali toen hij voor deze partij tekende. Had hij maar geweten wat er op het spel stond...;)


geloof mij maar dat hij weet wat hier speelt. Hij stond niet voor niets met een "speech" op de promovideo.
Ik weet zeker dat hij keihard aan het trainen en in zijn gedachten speelt wat er kan gebeuren als hij wint.
Geloof mij maar die komt opgefokt als de hel naar Arnhem

Karel
22-10-2008, 14:43
GG RULEZZZ!!!1!one :thup:

Gary Goodridge?

Glen
22-10-2008, 15:52
En buentello, COME ON!!! nee dat is een top 10 klasse vechter
Waar Alistair de titel van won ???

chief108
22-10-2008, 15:59
Gary Goodridge?
don't spoil the joke dude.... :twak:

mama
22-10-2008, 15:59
geloof mij maar dat hij weet wat hier speelt. Hij stond niet voor niets met een "speech" op de promovideo.
Ik weet zeker dat hij keihard aan het trainen en in zijn gedachten speelt wat er kan gebeuren als hij wint.
Geloof mij maar die komt opgefokt als de hel naar Arnhem

Leest Gary Goodridge hier ook mee...... cool

Fasada
22-10-2008, 16:08
@Glenn

Ja dat is Paul Buentello

@Flipper

Paul Buentello heeft een 2/3 geleden nog in veel top 10 lijstjes gestaan dus zo slecht is deze beste man ook niet.. oh shit dat is een eeuw geleden dus hij is vast heel slecht geworden ;)

chief108
22-10-2008, 16:09
Leest Gary Goodridge hier ook mee...... cool
jeweettog...

daarom zeggen ze ook de hele tijd GG Rulez! :thup:

Glen
22-10-2008, 16:10
@Glenn

Ja dat is Paul Buentello


Ik wilde je niet in de maling nemen, maar het was sarcastisch bedoeld...

mama
22-10-2008, 16:12
oh op die fiets...... :hypocrite:

Fasada
22-10-2008, 16:54
@ Glenn, altijd lastig om dat te merken achter je computer op werk ;)

Nee ik weet ook wel dat Alistair zwaar favoriet is en dat hij deze partij op zeker moet winnen maar vind persoonlijk Gary niet een walkover...

Wiseguy
22-10-2008, 17:14
Of dat hij KO ging tegen DIE FAUST.

Hij lag 2 uur lang gestrekt

Ps: GG RULEZ

Heihachi
22-10-2008, 17:21
Alistair sloopt Gary! De eerste ronde op TKO!

A.F.
22-10-2008, 17:46
Paul Buentello heeft een 2/3 eeuwen geleden nog in veel top 10 lijstjes gestaan dus zo slecht is deze beste man ook niet.. oh shit dat is een eeuw geleden dus hij is vast heel slecht geworden ;)

dat bedoel ik...

edit: GG rulezzzzzzzzzzz

De man van 14K
22-10-2008, 18:42
Paul Buentello fingeerde als perfect kanonnenvoer voor Arlovski..
edit: hij heeft in iedergeval gewonnen van Gary Goodridge.. haha