PDA

View Full Version : UITSLAGEN GALA VLAARDINGEN 25-10-08



Maupie
26-10-2008, 02:00
J Nick (Club Fit) vs Mehemet Erbek (ss Ommoord) WOP
J Kevin (Club Fit) vs Montaser (ss Ommoord) WOP
N Bernadett (Club Fit) vs Busra Akdag (Thanigul) WTKO
N Hasim Korkmas (Horroz Gym) vs Mathijs van Lee (Thanigul) WTKO
N Atlia Cara (Horroz Gym) vs Kevin (MT Dordrecht) WOPG
N Dennis (Club Fit) vs Samir (Montero Gym) WTKO
N Lotfie (Club Fit) WOPG vs Gilliano Pinas (Montero Gym)
N Jair Silva (Club Fit) WOP vs Kada Yeh (ss Ommoord)
C Nannie (Club Fit) WTKO vs Stefie Montero (ss Ommoord)
N Ismael (Club Fit) WOP vs Leroy Hey (Thanigul)
A Hans Paztjerik (club Fit) vs Mohammed (Topfighters) ONBESLIST
N Saskia (Club Fit) WOP vs Renee Schell (Budokai Tilburg)
B Ilkay Altinkaya (Club Fit) vs Robert Li (ss Ommoord) WOP
N Fiets (Club Fit) vs Bilal (MT Dordrecht) WTKO
B Robin Vlieger (Thanigul) vs Halim Haryouli (TB Den Haag) WOPG
N Maty Mersch (Club Fit) WOP vs Francois (Budokai Tilburg)
B Adnan Kaplan (Club Fit) WKO vs Kristof (Bulls Gym)
A Belal Mouradi (Budokai Tilburg) vs Arjan (Friends Gym) WOP
C Mick (Pendekar) WOPG vs Dwayne Waterval (Montero Gym)
MMA Johan Kroes (Club Fit) vs Samir Noory (Tatsujin Dojo) WOP (extra ronde)
A Gilbert Hardenberg (Club Fit) WMed.Int. vs Jesus Semendo (Pendekar)
A Samir Boukidous (Club Fit) WOP vs Hicham Achali (TB Den Haag)

Richelieu
26-10-2008, 11:29
Thanks Maupie! Waarschijnlijk een gala van Club Fit (Paztjerik) aangezien er wel heel veel vechters van hun op de lineup staan. Wel raar dat er geen ene vechter van Gym Internationaal op het programma stond?

Misschien kan Robin Vlieger een verslagje van zijn partij posten aangezien hij ook meeleest @ Mixfight.

Jeru
26-10-2008, 11:34
Thanks Maup!

PartySnipes
26-10-2008, 11:55
Was weer gezellig he maupie!

OehlersMan
26-10-2008, 13:09
any foto's ?

a.s.c.
26-10-2008, 14:41
MMA Johan Kroes (Club Fit) vs Samir Noory (Tatsujin Dojo) WOP (extra ronde)

Dit was echt een fantastische mma partij... Beide vechters gaven werkelijk alles! Hoewel ik vond dat Samir de strijd al na twee ronden in zijn voordeel had beslist vond de jury dat er nog een derde ronde aan te pas moest komen. Ik weet niet of er beelden beschikbaar gaan komen maar anders wil ik iedereen aan raden deze partij eens te kijken.

OehlersMan
26-10-2008, 19:02
oke oke waar kunnen we die wedsrijd zien

Justinian
26-10-2008, 19:04
MMA Johan Kroes (Club Fit) vs Samir Noory (Tatsujin Dojo) WOP (extra ronde)

Dit was echt een fantastische mma partij... Beide vechters gaven werkelijk alles! Hoewel ik vond dat Samir de strijd al na twee ronden in zijn voordeel had beslist vond de jury dat er nog een derde ronde aan te pas moest komen. Ik weet niet of er beelden beschikbaar gaan komen maar anders wil ik iedereen aan raden deze partij eens te kijken.
Zou je een beschrijving van deze partij kunnen geven? Ben namelijk erg benieuwd. Danial zou een tijd geleden tegen deze Johan Kroes vechten, maar dat ging toen niet door. Wellicht dat het er nog een keer van komt ;)

OehlersMan
26-10-2008, 19:05
heb het al gevonden hij is geen kroes maar Croes

OehlersMan
26-10-2008, 19:07
Johan Croes die had ook laatst van Hyram Rodrigeuz verloren op Aruba

Hagelslag
27-10-2008, 00:32
Misschien kan Robin Vlieger een verslagje van zijn partij posten aangezien hij ook meeleest @ Mixfight. Nou, daar komt ie dan hoor.
Eigenlijk valt er vrij weinig te vertellen. Halim had me in de eerste ronde al vol te pakken op mijn lichaam. Ik kreeg geen lucht meer en kon mijn eerste 8 tellen incasseren. Daarna wist hij precies waar hij me moest raken en maakte het af. M'n tweede 8 tellen en John Bijl stopte de partij. Winaar op TKO Halim.

a.s.c.
27-10-2008, 14:58
Zou je een beschrijving van deze partij kunnen geven? Ben namelijk erg benieuwd. Danial zou een tijd geleden tegen deze Johan Kroes vechten, maar dat ging toen niet door. Wellicht dat het er nog een keer van komt ;)

Het verslagje hieronder is mogelijk niet helemaal chronologisch maar dit is hoe ik me de partij herinner:

1ste ronde:
Beide vechters starten agressief. Johan gebruikt veel lowkicks en Samir kiest meer voor stoten. Als Johan na een aantal stoot- en trapuitwisselingen tussen beide vechters doorkomt met een scherpe lowkick antwoord Samir met een rechter-directe die Johan richting de touwen stuurt, Johan lijkt aangeslagen, zeker wanneer hij Samir half zijn rug toe draait terwijl hij naar de touwen veert. Samir gaat hem achterna en maakt een gesprongen knie die op het borstbeen of de kin van Johan terechtkomt. Even lijkt het alsof het gevecht over gaat zijn, Maar Johan knokt zich terug door naar de
(worstel-)clinch te gaan waar beide vechters knieën uitwisselen. Samir maakt vervolgens een takedown en komt bovenop halfguard uit van waar hij Johan stevig begint te G’n’P en. Omdat het gevecht uit de de ring dreigt te raken worden de vechters uit elkaar gehaald en wordt het gevecht in het midden van de ring staand hervat (belachelijke regel, maargoed). Wederom volgen er slagenwisselingen gevolgd door een takedown van Samir welke nu in mount uitkomt. Ook ditmaal zijn de vechters aan de rand van ring belandt en dus moet Samir’s G’n’P’ onderbroken worden om in het midden staand verder te gaan. Tegen het einde van de eerste ronde weet Samir Johan wederom te raken met een rechtse cross die hem doet wankelen op zijn benen, maar ook hier vecht Johan zich door heen.

2e ronde
De vechters gaan in de tweede ronde vrolijk verder waar ze mee bezig waren in de eerste ronde. Goede stotenwisselingen gewisseld door clinch werk met harde knieën van beide kanten. Als Samir een jab van Johan ontwijkt en countert met een rechter of linkerhoek gaat Johan neer en landt op zijn buik. Samir volgt hem en komt in de side uit terwijl Johan op handen en knieën zit. Ook ditmaal zijn ze aan het randje van de ring en moet de strijd staand hervat worden in het midden van de ring. Als Samir vervolgens een takedown maakt en in de butterflyguard van Johan terecht komt is hij iets te gretig om over te gaan naar de pass en wordt gekanteld. Johan maakt hier goed gebruik van het momentum van de sweep om op te staan en te stoten naar het hoofd van Samir welke op dat moment nog op een knie zit. Samir maakt echter nog een shoot en neemt Johan mee naar de grond. Johan probeert de takedown te counteren met een guillotine maar deze zit niet en Samir eindigt de partij met G’n’P vanuit de guard van Johan.

3e Ronde
Samir scoort een takedown en weet Johan ditmaal naar het midden van de ring te draaien. G’n’P van Samir volgt tot het einde van de partij.

Justinian
27-10-2008, 19:17
Goed verslag, bedankt! Volgens mij zou jij het ook goed doen als reporter ;)

761217186
27-10-2008, 22:56
Goed verslag, bedankt! Volgens mij zou jij het ook goed doen als reporter ;)

2x man, hier moet je echt meer mee doen...