PDA

View Full Version : Silva/Cote *spoiler*



Tony
27-10-2008, 08:43
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2007/09/patrickcote.jpg


I was in the best shape of my life, I was ready to go and I think that I proved to everybody that this guy’s not unbeatable. I think I fucked him up really bad. My game plan was good and I think he was scared to exchange with me. I received all his best punches and all his best knees and I was still there.

-UFC middleweight contender Patrick Cote shares his inebriated thoughts with MMACanada.net on his performance against Anderson Silva at UFC 90: “Silva vs. Cote” from the Allstate Arena in Rosemont, Illinois. “The Predator” was defeated via TKO after re-aggravating a previous knee injury that prevented him from continuing, thus ending a rather bizarre affair that saw “The Spider” possessed with happy feet for two rounds, engaging only in short bursts and timed intervals.

Tony
27-10-2008, 08:45
Om nu te zeggen dat Silva echt bang was gaat denk ik te ver... Maar man man man... Ik zweer het je.. Cote had alles in zich om van deze fight dé upset van het jaar te maken...

dimitri
27-10-2008, 08:47
lol @ cote

silva is er twee ronden mee aan het spelen geweest en had cote makkelijk vroeger kunnen afmaken. Ik denk dat silva na het zeer korte irvin-gevecht nu het publiek wat meer waar voor z'n geld wou geven, maar cote con zelfs dat niet aan.

bryan
27-10-2008, 08:50
cocaine is a hell of a drug....

Tony
27-10-2008, 08:53
T punt is dat Silva er compleet anders uit zag als normaal (met al zijn gedans)... Misschien was dat omdat ie zich gewoon ff geen houding wist te geven ofzo.. . want zo is silva normaal gesproken totaal niet.. (dit kwam gewoon jokerig over op een gegeven moment)..en elke keer als Silva ef los ging en Cote vol raakte gaf Cote geen krimp.

cote bewoog goed en hield zijn kop erbij... Ik wil graag een rematch zien... (als dat tegen die tijd nog aan de orde is vanwege silva's move to light heavyweight)

XedgeX
27-10-2008, 10:15
Heeft cote silva uberhaubt geraakt dan? Ik snap dat "i fucked him up really bad" zinnetje niet echt...
In mijn woordenboek betekent dat toch echt dat je iemand finaal de tering in slaat, tot op het randje van leven...

anonymous001
27-10-2008, 10:33
T punt is dat Silva er compleet anders uit zag als normaal (met al zijn gedans)... Misschien was dat omdat ie zich gewoon ff geen houding wist te geven ofzo.. . want zo is silva normaal gesproken totaal niet.. (dit kwam gewoon jokerig over op een gegeven moment)..en elke keer als Silva ef los ging en Cote vol raakte gaf Cote geen krimp.

cote bewoog goed en hield zijn kop erbij... Ik wil graag een rematch zien... (als dat tegen die tijd nog aan de orde is vanwege silva's move to light heavyweight)

Dimitri=correct.

Silva wachtte gewoon het moment af dat hij het af zou maken. Het was Cote die geintimideerd werd en niet dichterbij kon/ durfde te komen.

En 'gaf geen krimp'? Dat is niet wat ik gezien heb, bijvoorbeeld bij dat knietje.

En die sprawl van Silva! Zo snel, zo technisch...:eek:

Tony
27-10-2008, 10:41
Silva wachtte niet af.. Silva zat totaal niet in zijn ritme.. Dit hebben silva en dana achteraf ook al in de post-fight interviews gezegd...

coté bewoog heel goed vond ik.. zijn voetenwerk en head movement was dik in orde... Dit is iets wat bij veel vorige tegenstanderd van Silva wel anders was.. Misschien dat Silva daarom maar niet in zijn ritme kwam...

Zo zie ik het... en dus weer props voor coté.

Die ene sprawl waar jij het over hebt kan ik me ff niet herinneren... Wel kan ik me een ubervette takedown van silva herinneren.. silva zat op de gron.. cote stormt op hem af en silva plukt hem zo uit de lucht en legt hem neer.

Tony
27-10-2008, 10:41
Trouwens... schiet me net binnen..

hebben jullie die ali-shuffle gezien van hun beiden.... Meesterlijk.. ik lach in een deuk.

Hiro
27-10-2008, 10:47
Silva was inderdaad zichzelf niet en waar dat aan lag dat weet niemand, maar het lag zeker niet aan Cote. Cote had echt werkelijk niks in te brengen en maar blij zijn in elk interview zeggen dat hij de 3e ronde had gehaald wat niemand voor hem is gelukt in de UFC. Dat hij de 3e ronde had gehaald lag aan Silva omdat hij meer met een dans routine bezig was ipv te vechten.

Ronald
27-10-2008, 12:45
Beetje blabla van Cote. Silva is zelfs nog een klasse beter als ie niet in z'n ritme zit. Echt fantastisch om naar te kijken die man.

XedgeX
27-10-2008, 13:22
Die ene sprawl waar jij het over hebt kan ik me ff niet herinneren... Wel kan ik me een ubervette takedown van silva herinneren.. silva zat op de gron.. cote stormt op hem af en silva plukt hem zo uit de lucht en legt hem neer.

damn hahahaha ja die sprawl/takedown van silva!

Cote rende op hem af, ik dacht voor een takedown, je zag hem ook al naar onder duiken. Silva laat zich echter bijna compleet vallen en maakt er zelf een takedown van. Was geen sprawl, maar een takedown onder een andere takedown door! Geniaal!

cholitzu
27-10-2008, 13:25
Silva was bang, bang om hem binnen 10 sec ko te slaan/trappen/knieen etc. , en op die manier het publiek de grote verliezer te maken.

Cote mag idd blij zijn dat hij de 3e heeft gehaald, maar dat heeft hij echt niet aan zichzelf te danken.
Anderson speelde gewoon met hem, gunde het publiek gewoon een langere wedstrijd en waar voor hun geld.
Maakte er ook beetje show van, vond hem alleen meer dansen dan normaal omdat zijn gevechten normaal niet zo lang duren.

Vond de "shuffle" van Cote nergens op lijken, en volgens mij is zijn knie verdraaid omdat hij een paar flinke lowkicks heeft gekregen en daarna probeerde silva na te doen.

IMO

Silva is baas.

SPIDER BEAT PREDATOR

anonymous001
27-10-2008, 13:32
damn hahahaha ja die sprawl/takedown van silva!

Cote rende op hem af, ik dacht voor een takedown, je zag hem ook al naar onder duiken. Silva laat zich echter bijna compleet vallen en maakt er zelf een takedown van. Was geen sprawl, maar een takedown onder een andere takedown door! Geniaal!

Euh... Ja, die bedoel ik. Zal er vanavond nog een keer naar kijken. Was in ieder geval een supermooie move...

dimitri
27-10-2008, 14:35
Silva was bang, bang om hem binnen 10 sec ko te slaan/trappen/knieen etc. , en op die manier het publiek de grote verliezer te maken.

Cote mag idd blij zijn dat hij de 3e heeft gehaald, maar dat heeft hij echt niet aan zichzelf te danken.
Anderson speelde gewoon met hem, gunde het publiek gewoon een langere wedstrijd en waar voor hun geld.
Maakte er ook beetje show van, vond hem alleen meer dansen dan normaal omdat zijn gevechten normaal niet zo lang duren.

Vond de "shuffle" van Cote nergens op lijken, en volgens mij is zijn knie verdraaid omdat hij een paar flinke lowkicks heeft gekregen en daarna probeerde silva na te doen.

IMO

Silva is baas.

SPIDER BEAT PREDATOR

Cholitzu & Socrates zijn hier emmers vol waarheid aan het legen!

El Bambino
27-10-2008, 14:38
pff wat een KLAPLOPER die Cote zeg. Silva had geen kind aan hem en Silva nam hem niet eens serieus in de ring na al die praatjes can Cote voor de wedstrijd!

cholitzu
27-10-2008, 15:51
http://media.ufc.tv/i.cfc?method=get&w=550&cs=1&s=38F67C10-1422-0E8C-9A3D18C2BD7AC2A1.jpg



Vind Cote zijn knie er hier al erg vreemd uit zien....

cholitzu
27-10-2008, 16:14
damn hahahaha ja die sprawl/takedown van silva!

Cote rende op hem af, ik dacht voor een takedown, je zag hem ook al naar onder duiken. Silva laat zich echter bijna compleet vallen en maakt er zelf een takedown van. Was geen sprawl, maar een takedown onder een andere takedown door! Geniaal!

1.25 min

http://www.youtube.com/watch?v=THSq3bmQ5nw&eurl=http://nl.truveo.com/UFC-90-Anderson-SIlva-VS-Patrick-Cote-Part3/id/757631278





En check die elleboog op 4:50 min...