PDA

View Full Version : Rayen Simson vs Lamsongkram



Wheelie
28-10-2008, 12:23
http://i38.tinypic.com/651vgk.jpg

Fasada
28-10-2008, 12:31
Vette poster ;)

Ik denk dat Rayen dit moet kunnen winnen, hij speelt een thuiswedstrijd dus wanneer het publiek achter hem staat gaat het lukken

bryan
28-10-2008, 12:38
simson all the way ! vet dat hij weer een keer vecht ! zat pas te denken hij zal toch ook wel aan zijn afscheidspartij denken ?

El Bambino
28-10-2008, 20:28
Ik hoop natuurlijk Simson (palomero).
Wens je veel succes Amigo.

blackadder
28-10-2008, 20:31
Moet men nu niet het poster en het promo filmpie aanpassen nu de WBC eruit is gestapt?

Fight Master
01-11-2008, 16:54
hoe zo is de wbc er uit gestapt ? trubala gaat dit winnen :)

Jarno
01-11-2008, 18:02
hoe zo is de wbc er uit gestapt ? trubala gaat dit winnen :)

Daar staat op kickbox.nl een hele topic over... Is een geldkwestie geloof ik... Payap zal het denk ik wel weten...

Richelieu
02-11-2008, 11:36
Word een lastige partij voor Rayen, maar als iemand het kan is hij het wel! Toch denk ik dat Lamsongkram deze partij gaat winnen.

Jeru
02-11-2008, 11:39
Daar staat op kickbox.nl een hele topic over... Is een geldkwestie geloof ik... Payap zal het denk ik wel weten...

Je hoort er verder niet veel over, maar als het waar is dan is dit dus ook geen wereldtitel gevecht? Welke organisatie zal er dan instappen? En mag het dan wel met ellebogen :confused:

Jarno
02-11-2008, 12:44
Dat met ellebogen sanctioneren van een gevecht, lijkt me niet zo'n probleem... Weet dat b.v Glen Huisman in Thailand een scheidsrechter-diploma heeft behaald waarmee hij bevoegd is om ze te mogen leiden... En het is geloof ik in het verleden al vaker gebeurd hier in Nederland... Voor de rest kan denk ik alleen de organisatie of iemand daarvan antwoord geven op de andere vragen..

payap
02-11-2008, 14:46
Rayen Simson kan dit gevecht winnen. Hij is een echte nakmuay die weet hoe je op de Thaise regels moet vechten. Hij heeft tegen de beste Thai's in de ring gestaan en ook in het de grote stadions van Thailand zelf. Hij heeft eht zelfs nog gebracht tot een nr.2 positie in het Rajadamnern stadion.

Rayen is net als Lamsongkram ook er lang. Hij zal alleen erg moeten oppassen voor de knieen van LAmsongkram maar nog meer voor de ellebogen van Lamsongkram. Deze is daar een expert in. Hij heeft al heel wat vechters KO gemapt ermee of losgesneden.

Als Rayen dit gevaar weet te elimineren geef ik hem een goede kans. En Lamsongkram heeft een hekel aan harde poeiers op zijn kin. Hij heeft ook een beeje het Le Banner syndroom wat dat betreft.