PDA

View Full Version : SHOOTO & MUAY THAI event 7 december in "De Voltreffer'"



Duncan
28-10-2008, 18:56
Beste Sporters & sportschoolhouders,

Op 7 december a.s. organiseer ik i.s.m. v Dams een “SHOOTO & MUAY THAI” gala in “De Voltreffer” te Nieuwegein.
Het evenement zal voornamelijk bestaan uit amateur-shooto wedstrijden aangevuld met 6 a 8 thaiboks partijen en 2 a 3 pro-SHOOTO partijen en zal onder de vlag van SHOOTO & WFCA gehouden worden.

Geef je vechters, dus evt ook thaiboksers z.s.m. op via mailadres:

[email protected]

Met sportieve groet,

Marc Duncan
http://www.teamduncan.nl

HUNTER
28-10-2008, 23:58
goed bezig Marc!

micha
29-10-2008, 07:34
top

Jetli
29-10-2008, 09:56
is er een line up bekend?

paspoes
29-10-2008, 10:24
@Marc, Voltreffer is een mooie locatie voor publiek maar voor de fotografen is het wel minder. zijn er mogelijkheden om meer licht te plaatsen daaro.

MMA-knaller
29-10-2008, 12:49
Mooi dat er wat meer aandacht komt voor amateur MMA... Zie ik helaas heel weinig.
Ik train zelf in Utrecht maar ben nog niet helemaal toe aan een partij. Mischien volgend jaar.

Zal wel zeker gaan kijken...

Mr 1 Leg
29-10-2008, 13:19
ik ben wel geinterseerd in een mma partij marc maar ik heb maar 1been maar ik ga op 16 november op staredown mijn mma debuut maken zo zie zelf maar of je geiterseerd bent groeten uit belgie je kent me wel ik heb je in ede gezien ik wil -70 of -75kg vechten ik zal er ook met mijn trainer over praten ben dandois van team perfeckt want ik wil zoveel mogelijk partijen draaien thanks in ieder geval

paspoes
29-10-2008, 13:37
@Mr 1Leg, vraagjes
maak je gebruik van kunststof been in de ring?
hoe zit met je evenwicht op 1 been?
moet de regels aangepast worden ?
Hoe gaat het met trappen ?

Persoonlijk denk ik dat een tegenstander zich gaat richten op jou been.

Ben zelf geen promotor maar ben wel benieuwd, zie in verschillende topics dat je heel graag wil vechten.

Wellicht is het handig om video beelden van jou trainingen hier te plaatsen. misschien gaan veel meer deuren voor je open in NL.

@Iedereen: hebben we in het verleden een vechter gehad met 1 been, ik ken wel 1 vechter met een stomp maar 1 been in NL niet.

Succes bij staredown 2 Mr 1leg.

Mr 1 Leg
29-10-2008, 15:13
ik doe het op 1been heb een goed evenwicht met mijn kunstbeen zou ni eerlijk zijn is van metaal ik heb het al 8jaar meer zeg ik ni je zult versteld staan over hoe ik punch en de rest lukt mij ook makelijk kom kijken en je zal zien dat gehandicapten er nog iets van proberen te maken thanks voor je intrese ;)

Mr 1 Leg
29-10-2008, 15:16
ik trap niet en de regels blijven hetzelfde en ik heb nog andere trouven bedankt voor je steun ik zie je daar wel groetjes mr 1 leg

anonymous001
29-10-2008, 15:16
ik doe het op 1been heb een goed evenwicht met mijn kunstbeen zou ni eerlijk zijn is van metaal ik heb het al 8jaar meer zeg ik ni je zult versteld staan over hoe ik punch en de rest lukt mij ook makelijk kom kijken en je zal zien dat gehandicapten er nog iets van proberen te maken thanks voor je intrese ;)

:eek::eek::eek:

paspoes
29-10-2008, 15:17
Mooi om te lezen, zal mijn best doen om te gaan, beloof niks iig succes :thup:

Mr 1 Leg
29-10-2008, 15:19
bedankt mannen das tof van jullie ik hoop jullie daar te zien groeten from antwerpen

paspoes
29-10-2008, 15:20
Weer Ontopic,

@Marc, jou gala doe je toch samen met Clide van Dams?

a.s.c.
29-10-2008, 17:21
ik doe het op 1been heb een goed evenwicht met mijn kunstbeen zou ni eerlijk zijn is van metaal ik heb het al 8jaar meer zeg ik ni je zult versteld staan over hoe ik punch en de rest lukt mij ook makelijk kom kijken en je zal zien dat gehandicapten er nog iets van proberen te maken thanks voor je intrese ;)

Off Topic:

Diep respect! Ik heb je BJJ zien knokken met 1 been en dat vond ik al uitzonderlijk (goed).. Maar MMA.. wow.. Ik heb wel een heleboel vragen; over hoe je bijvoorbeeld een lowkick blokt maar ik denk dat het meer zin heeft om te komen kijken als je gaat knokken!

On Topic:
Super! De voltreffer is een ideale locatie en met Marc als organisator heb ik er alle vertrouwen in dat het een knaller van een gala wordt...

paspoes
29-10-2008, 17:33
On Topic:
Super! De voltreffer is een ideale locatie en met Marc als organisator heb ik er alle vertrouwen in dat het een knaller van een gala wordt...

x2, :thup:

Mr 1 Leg
29-10-2008, 18:11
je zult zien hoe ik een lowkick blok als je komt kijken meer kan ik niet zeggen maar ik zal jullie zeker niet proberen teleur te stellen groetjes ik ben er klaar voor ;)

Duncan
29-10-2008, 18:56
@Paspoes,
1)Is mijn 1e galaatje en doe het zonder sponsoring dus bij een evt volgende keer zal ik kijken om hoevere er iets met het licht gedaan kan worden!
2) Yep, doe het e.e.a. samen met Clyde!

@Jetli,
Line-up?...Ja, heb al wel enkele matches op papier staan maar ik wil graag eerst meer aanmeldingen zodat ik een zo eerlijk mogelijke matchmaking kan gaan maken! zodra ik meer aanmeldingen en duidelijkheid heb zal ik het hier posten!

@Mr 1-Leg,
Nothing but respect!, maar dat heb ik je in juli al verteld bij Glory.
Ik heb je er graag bij mits Ben akkoord gaat!
Ik had zelfs graag een exhibition-match tegen je willen knokken als we geen tegenstander mochten vinden MAAR ik word komende maand geopereerd aan mijn schouder dus dat zit er denk ik niet in!....

Mr 1 Leg
29-10-2008, 23:29
tof dat je mij in je gala wil laten vechten dat aprecieer ik enorm marc ik ga het er zeker met ben over hebben ik hoop dat je snel terug beter wordt na je operatie aan je schouder ik wens je alvast veel sterkte ik spreek je later als ik meer weet van ben je bent alvast bedankt ik zal je ni teleur stellen ik train er enorm hard voor veel mensen kunnen het niet geloven maar toch doe ik het maar ik hou je op de hoogte over stardown waar ik mijn mma debuut maak groetjes mr 1leg

phranq
30-10-2008, 08:40
maak je gebruik van kunststof been in de ring?


Hele slimme vraag dit... zie je het al voor je bij een leglock? Dan word de uitdrukking een beentje mee naar huis nemen wel erg letterlijk....

paspoes
30-10-2008, 10:16
@Paspoes,
1)Is mijn 1e galaatje en doe het zonder sponsoring dus bij een evt volgende keer zal ik kijken om hoevere er iets met het licht gedaan kan worden!
2) Yep, doe het e.e.a. samen met Clyde!


@Marc, Thx voor je uitleg en sterkte met je schouder operatie. Hoop dat het een kleine ingreep is man.


Hele slimme vraag dit... zie je het al voor je bij een leglock? Dan word de uitdrukking een beentje mee naar huis nemen wel erg letterlijk....

@Phranq, niet zo piepen en had niet nagedacht over leglock? vind al knap dat Mr 1Leg met 1 been in de ring stapt. voor velen zal dit nieuw zijn denk ik dan.;)

phranq
30-10-2008, 10:53
Het is niet helemaal nieuw, heb wel eens iemand zien grapplen zonder benen..heb er uiteraard wel ontzettend veel respect voor!

paspoes
30-10-2008, 11:06
@Phranq, heb een topic geopend.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=86764

MB667
30-10-2008, 11:26
diep respect voor mr1leg. succes!

Wheelie
30-10-2008, 11:27
Respect mr 1 leg !!!

Succes Marc

Mr 1 Leg
30-10-2008, 17:57
thanks wheelie tof van je gozer en respect terug voor jou man :thup:

wrestler_nl
03-11-2008, 16:25
respect mr 1 leg!!!!