PDA

View Full Version : Gala Balans 02-11 afgelast ??



Glen
30-10-2008, 07:35
Weet iemand of dit serieus is ??
(Bron Kickbox.nl)


http://www.kickbox.nl/forums/images/postbitedge2.gif


[/URL]


Balans Gala 02-11 Is Afgelast

Beste Sportvrienden,

Bij deze wil ik laten weten dat het gala van Balans Fight Night van 2 november afgelast is.
We hebben dit jammer genoeg MOETEN doen omdat onze hoofsponsor spoorloos verdwenen is en veel beloofde VIP tafels werden 1 om 1 afgemeld.
Dit sponsor probleem hebben wij 15 maart 2008 ook mee gemaakt dit gala heeft ons dan ook heel veel geld gekost.
Deze keer ging het weer hetzelfde dan op 15 maart en nu willen we geen risico nemen.
Veel mensen zitten nu in financiele en andere problemen waardoor zij ook geen VIP tafel konden betalen.

Dit alles heeft ons er toe geleid om het gala af te moeten zeggen.
Als we het toch door hadden laten gaan had het Halit weer veel geld gekost .
Wanneer het volgende gala plaast gaat vinden horen jullie vanzelf.
Halit wil IEDEREEN bedanken voor de steun en vetrouwen die hij heeft mogen ontvangen.

Halit gaat de komende twee weken naar Turkije om daar zijn rust te vinden. * (telefoon zal vanaf morgen 30-10 dan ook uit staan)
Als Halit weer terug in Nederland is gaat hij weer contact opnemen met jullie.
E - Mailen kunnen jullie wel als jullie iets kwijt willen
E mail adres is [email protected]

Met sporttieve groeten,

MVO namens Halit Kurt.


sportieve groeten
halit kurt"USTA"
[URL="http://www.balansevent.com"]BALANS EVENT FIGHT NIGHT (http://www.kickbox.nl/forums/newreply.php?s=&action=newreply&postid=255848)

paspoes
30-10-2008, 09:06
Goede beslissing van Halit.

dannyhoyer
30-10-2008, 09:33
BALEN!!!!!!! Had echt zin om te knallen.

paspoes
30-10-2008, 09:39
BALEN!!!!!!! Had echt zin om te knallen.

x2;)

PartySnipes
30-10-2008, 09:42
Halit succes man, jammer want we weten allemaal dat je er veel moeite en geld in steekt...Erg jammer in elk geval!

MMAFAN-1122
30-10-2008, 09:45
Halit succes...

Highline
30-10-2008, 11:15
beetje jammer dat de vechters persoonlijk niet worden ingelicht...lijkt me dat dit er toch ook al wel langer aan zat te komen dan? Nu missen de vechters wel hun inkomen terwijl ze anders mss op een ander gala wel hadden kunnen vechten

Paganstars
30-10-2008, 11:21
@ Highline... Ik denk dat dit buiten de schuld van Halit ligt en ja dat het op deze manier moet gebeuren is jammer, maar onoverkomelijke pech als dit je voor de 2e keer gebeurd! Wat betreft de vechters ik kan hun frustratie echt wel snappen... Maar vind het persoonlijk lulliger voor de organisatoren!

paspoes
30-10-2008, 11:26
beetje jammer dat de vechters persoonlijk niet worden ingelicht...lijkt me dat dit er toch ook al wel langer aan zat te komen dan? Nu missen de vechters wel hun inkomen terwijl ze anders mss op een ander gala wel hadden kunnen vechten

Highline met zon reactie, kom bij mij 1 naam voor Jantje Siersma.;)

Moest hij daar vechten?

Ik denk voor iedereen is het vervelend.

Highline
30-10-2008, 13:19
ja die moest daar idd vechten, ik beschuldig toch ook verder niemand, en al helemaal halit niet! ben altijd bij al zijn gala's geweest dus waarom zal ik erover gaan zeuren. kan me indenken dat het voor vechters heel lastig vervelend is, het is toch hun brood dat ze ermee moeten verdienen

MataLeo
30-10-2008, 18:11
sterkte en succes Halit

Jarno
30-10-2008, 18:13
Wat een milde reacties allemaal... Wat als een andere grote promotor dit bericht 3 dagen voor het gala erop zet, en zijn telefoon uitzet? Denk niet dat er dan ook zo wordt gereageerd... Of het nu Halit is of niet dit verdient geen schoonheids prijs...

ICON
30-10-2008, 18:23
balen zeg. duane en moreno zouden er ook vechten

micha
30-10-2008, 18:25
Iedereen die een kaartje heeft voor dit gala krijgt een tientje korting op een kaartje van Glory 10.

Jeru
30-10-2008, 19:49
Iedereen die een kaartje heeft voor dit gala krijgt een tientje korting op een kaartje van Glory 10.

Denk dat ze liever hun geld terug willen.... maar leuk gebaar.

chief108
30-10-2008, 19:51
Iedereen die een kaartje heeft voor dit gala krijgt een tientje korting op een kaartje van Glory 10.
netjes....

Wheelie
30-10-2008, 20:24
Denk dat ze liever hun geld terug willen.... maar leuk gebaar.

Krijgen ze hun geld niet terug dan ?

Jeru
30-10-2008, 20:34
Nou ja ik heb het even doorgelezen, maar zie nergens staan waar je je geld terug kan halen.... neem aan dat het wel kan, maar waar en hoe?

Highline
30-10-2008, 20:50
op kickbox.nl wordt er gereageerd door een medeorganisator. daar staat het een en ander over het retouneren van geld:

http://www.kickbox.nl/forums/showthread.php?threadid=25214&perpage=15&pagenumber=1

chief108
30-10-2008, 20:53
klinkt niet echt positief... :wink:

phranq
31-10-2008, 07:32
Wat een milde reacties allemaal... Wat als een andere grote promotor dit bericht 3 dagen voor het gala erop zet, en zijn telefoon uitzet? Denk niet dat er dan ook zo wordt gereageerd... Of het nu Halit is of niet dit verdient geen schoonheids prijs...

Jarno is correct!

Highline
31-10-2008, 08:34
Jarno is correct!

dat dus!

A-team
31-10-2008, 09:32
Na dan wordt je dus bedankt!

Fight Master
31-10-2008, 10:57
Dit is echt klote voor de vechters die hier weken of maanden voor getrained hebben. De mensen die een kaartje gekocht hebben kunnen naar hun geld fluiten denk ik. Beetje laf om dan je telefoon uit te zetten en op vakantie te gaan.

remco pardoel
31-10-2008, 11:05
Micha,
het is een mooi initiatief van GG, dat siert jullie...

het is idd jammer van alle mensen die zich er op voorbereid hebben, en ook een stukje inkomsten mislopen. Op het ene gala vechten betekend op het andere gala moeten afzeggen. Ik denk dat we een leuk gala in Nederland gaan missen. en dat is jammer

Highline
31-10-2008, 14:39
en nu hoor je paspoes of pagan niet terwijl er meer mensen dezelfde mening als mij hebben...

paspoes
31-10-2008, 14:53
en nu hoor je paspoes of pagan niet terwijl er meer mensen dezelfde mening als mij hebben...

:lol:ik ben er hoor, zal beter uitleg geven.

Dat Halit tijdig de gala aflast ben ik zeker mee eens.

Dat Halit naar Turkije is vertrokken ben ik niet mee eens.
Hij had beter hier moeten blijven en de trainers, vechters en iedereen eerst moeten bellen voor (tekst en uitleg) zon bericht op internet te plaatsen maar goed mensen maken fouten en ik ook dus, als je begrijpt wat ik mee bedoel;)

Als de hoofd sponsor op de laatste moment terug trekt kan je een promotor niet afrekenen.

En natuurlijk is het balen voor iedereen man.

als laatste ik ken Halit goed en weet dat hij zijn best doet om iets moois neer te zetten.