PDA

View Full Version : Vervolg vechter met 1 been



paspoes
30-10-2008, 11:14
@admins, Heb een post hier geopend, wil niet Marc Duncan zijn post vervuilen met andere vragen waar niks mee te maken heb.

O ja hoop dat meerder scheidsrechters ook gaan reageren vandaar mijn post hier en niet in offtopic.

@Mr 1Leg, sorry dat ik een topic heb geopend over vechter met 1 been. Maar jou motivatie en spirit om te vechten boeit mij heel erg en heb veel repsect man.

Voor mij is het nieuw.

@Phranq: stel jij moet de partij van Mr 1Leg scheidsen.
Hoe ga jij mee om kijk je het anders of let je meer op dat de tegenpartij niet veel lowkick uitdeelt?

hoop dat dit wel een slimme vraag is.

En volgens mij worden tijdens grapplen geen trappen uitgedeelt toch.

Glen
30-10-2008, 11:18
@Phranq: stel jij moet de partij van Mr 1Leg scheidsen.
Hoe ga jij mee om kijk je het anders of let je meer op dat de tegenpartij niet veel lowkick uitdeelt?

hoop dat dit wel een slimme vraag is.


Sorry Paspoes, mijns inziens geen slimme vraag aan Phranq, Mr 1 Leg doet mee aan een normale MMA partij en vecht dus ook onder normale regels. De valide vechter zou zich dus moeten aanpassen?
Het is juist de grens die Mr. 1 leg verlegt, hij wil niet 'gehandicapt' vechten (als ik het goed lees)
Mr. 1 Leg :thup::thup::thup:

phranq
30-10-2008, 11:24
Glen is correct, dat zou hetzelfde zijn als ik tegen Federer sta te tennissen en aan hem vraag of ie niet zo hard wil slaan ;)

En als een gehandicapte zwemmer mee zwemt met de valide zwemmers gaan ze ook niet langzamer zwemmen..

Fr3ddy
30-10-2008, 11:28
ik doe het op 1been heb een goed evenwicht met mijn kunstbeen zou ni eerlijk zijn is van metaal ik heb het al 8jaar meer zeg ik ni je zult versteld staan over hoe ik punch en de rest lukt mij ook makelijk kom kijken en je zal zien dat gehandicapten er nog iets van proberen te maken thanks voor je intrese ;)

Respect man!

Tony
30-10-2008, 11:47
Damn... ik dacht altijd dat het maar een nick name was... maar Mr 1 Leg is dus een legitieme Grappler/mma vechter die dus inderdaad maar beschikt over 1 been... (en 1 kunstbeen)

Respect hoor... ongelofelijk zeg... Denk dat veel gezonde mensen met beiden benen nog intact nog een hoop van jou kunnen leren...

OehlersMan
30-10-2008, 11:50
heb heel veel respect voor Mr 1 leg heb hem aantal keren op bjj toernooi zien rollen
echt supper dat hij een warrior mentaliteit heeft

ik heb al respect voor iemand die de kooi of de ring in gaat maar op 1 been wow vet man

phranq
30-10-2008, 11:51
Dit is ook een held trouwens: http://www.dumpert.nl/mediabase/284741/294e9234/wat_nou_een_handicap_.html

Tony
30-10-2008, 11:54
top... die rolstoeler crowdsurf... echt top :)

Mr 1 Leg
30-10-2008, 17:51
ik vecht op 1been maar daar moet geen enkele vechter rekening mee houden de regels blijven hetzelfde ik wil gewoon vechten als een ander het zou ook niet eerlijk zijn dat mijn tegenstander zich moet aanpassen ik wil gewoon vechten als elke vechter no mercy met mij gewoon doen wat je moet doen zo heb ik het liever ik ga er ook gewoon voor thats the spirit life goes on met 1 of 2 benen al denken er veel mensen anders over maar ik ga laten zien dat het zo ook kan thanks voor jullie steun allemaal :thup:

mdk
30-10-2008, 17:57
@ Franky: RESPECT!

Volgens mij ben je op BJJ/Grappling tournooien al vaker in de prijzen gevallen dan de "meer" valide mensen.

Jij hebt bewezen dat een heleboel dingen mogelijk zijn als je er 100% voor gaat!

Mr 1 Leg
30-10-2008, 17:59
thanks mdk je kent me ik geef nooit op en ga er zeker 100 procent voor

NTT-FX
30-10-2008, 18:02
Zwaar respect !

oliebol
30-10-2008, 18:09
respect man, echt knap van je mr 1 leg

Bosco Baracus
30-10-2008, 18:11
Ik ben ook heel onder de indruk! Zwaar respect! :thup:

Heb erover ook en posting op het duitse mma forum geplaats ;):

Einbeiniger Kaempfer macht sein MMA Debuet!!! - Kampfkunst-Board (http://www.kampfkunst-board.info/forum/f24/einbeiniger-kaempfer-macht-mma-debuet-84780/)

Ik hoop het was OK twee mixfight.nl fotos te benutten ;).

Briant
30-10-2008, 18:24
http://www.bjjholland.com/img/hgc08-pic-2.jpg

marcelt
30-10-2008, 18:42
Damn... ik dacht altijd dat het maar een nick name was... maar Mr 1 Leg is dus een legitieme Grappler/mma vechter die dus inderdaad maar beschikt over 1 been... (en 1 kunstbeen)

Respect hoor... ongelofelijk zeg... Denk dat veel gezonde mensen met beiden benen nog intact nog een hoop van jou kunnen leren...
X2

kmr
30-10-2008, 19:03
Voordeel: een lowkick blokken met een kunstbeen kan de tegenstander veel pijn bezorgen.

Daarom: geen goed idee.

Mr 1 Leg
30-10-2008, 19:28
ik vecht zonder kunstbeen ik vecht op 1been grtz

Mr 1 Leg
30-10-2008, 19:44
ik zou nog even willen mededelen dat ik echt hard gertraind word door mijn team , ben dandois , kris van boom , tommy de pret enz... team perfect is de club waar ik mij super goed voel en zwaar afzie dat is wat ik wil geen medelijden gewoon behandeld worden als mijn team genoton op 2 benen ik ben hun daar enorm dankbaar voor dit wou ik nog even zeggen thanks mannen en de groeten

Biiyen
30-10-2008, 20:07
Cool verhaal! Veel succes in ieder geval Mr 1 Leg. Het voordeel is in ieder geval dat ze niet voor de dubbel leg take down kunnen gaan.

Tsuki
30-10-2008, 20:08
suc6 man ................. break a leg ;-)

Mr 1 Leg
30-10-2008, 21:00
thanks en das waar een dubbel takedown zal niet lukken bij mij hahaha wel een single ;)

JP
30-10-2008, 21:25
Mr 1 Leg aka Frankie aka de submission koning. Ik ken de man persoonlijk niet maar heb hem zien vechten in Aertselaar vorig w-e. 3 keer rollen en 3 keer via sub gewonen en veel andere subs pogingen die best gevaarlijk leken.

Hoe hard die gasten probeerden zijn guard te passeren aan de kant waar hij geen been heeft hoe zot Franky ze alemaal gemakkelijk in een triangle of een armbar kreeg. Best indrukwekkend.

Chapeau voor zijn mentaliteit en zijn moed.

Toffe kerel ook. Succes met uw kamp.

J_roen
30-10-2008, 21:28
Wow respect!!

Super veel succes!

Mr 1 Leg
30-10-2008, 21:44
thanks mannen ik vindt het super tof dat jullie mij steunen

Marco (scheids)
30-10-2008, 21:52
Zeker geen aangepaste regels ... Mr 1 leg zal alleen eerder op een lowkick neergaan, maar als ie direct opstaat is er niets aan de hand. Maar je kan t als scheids zeker niet anders beoordelen.

Ik heb ook partijen gescheidst met dove vechters, is ook niet makkelijk om dan je commando's te geven, maar je kan en mag ze niet anders beoordelen dan valide vechters.

Ik heb overgens ook veel respect voor Mr 1 leg dat hij en partij gaat knokken als gehandicapte (zo zal hij het overgens niet zien, en dat getuigd van absolute klasse !!)

Ik wens m dan ook heel veel succes toe.

paspoes
30-10-2008, 21:59
thanks mannen ik vindt het super tof dat jullie mij steunen


Ok Mr 1 Leg, ik wil naar jullie gala foto's maken aan de ring en backstage. kan jij mij pmen de nummer van de organisator.

Zal hier de foto's plaatsen, heb wel 1 voorwaarde: mits aantal mensen met mij meerijden :lol: ik haal jullie thuis op en breng jullie weer naar huis Emmen - Antwerpen is ver fietsen :wacko: heb 3 plekken in de auto.

Zal ook mijn goede vriend Payap bellen of hij mee wil, kunnen we meteen een reportage maken van Mr 1 Leg in Fight Scene.

Groundwork
30-10-2008, 22:24
Mr 1leg of Frankie ;)
Zo goe ken ik u ni kem paar keer me u gerold bij Exit en dan na ne lange tijd kwam ik u dees weekend dus tege op de Brabo Challenge in aartselaar.

3 wins by submission, khad ni anders gedacht in feite :p Ik herinner mij nog den eerste keer dak me u moest rolle en ik dacht van amai da ga raar zijn ma toch ni, kem toen fameus veel geleerd van u en zelfs nu denk ik dak nog een dik pak rammel zou kunne verwachten op den tatami ;)

Soit ik denk da ik over een week of 2 op dinsdage BJJ mee kom doen bij den Ben, dan zien ik u nog is op de mat misschien en anders wens ik u al veel succes me uw MMA partij!

Mr 1 Leg
30-10-2008, 22:30
de organisators zijn ben dandois van team perfect en yves van booster fit store ben is mijn trainer en daar kan je het beste mee afspreken dit is zijn gsm nr 0472279594 of je kan op de website van perfect team een kijkje nemen en zo ook contact nemen grtz je kunt ook op WWW.staredown.be (http://www.staredown.be) gaan kijken

Christophe
30-10-2008, 22:36
Frankie wordt beroemd! :thup:

What's next : Franky goes to Hollywood?! ;)

paspoes
30-10-2008, 22:45
de organisators zijn ben dandois van team perfect en yves van booster fit store ben is mijn trainer en daar kan je het beste mee afspreken dit is zijn gsm nr 0472279594 of je kan op de website van perfect team een kijkje nemen en zo ook contact nemen grtz je kunt ook op WWW.staredown.be (http://www.staredown.be) gaan kijken

Heb net Payap gesproken, hij gaat zeker daarheen wellicht rijden wij samen die kant op. ;)

Ik zal de organisatie bellen.

topfighter
30-10-2008, 23:08
ik vecht op 1been maar daar moet geen enkele vechter rekening mee houden de regels blijven hetzelfde ik wil gewoon vechten als een ander het zou ook niet eerlijk zijn dat mijn tegenstander zich moet aanpassen ik wil gewoon vechten als elke vechter no mercy met mij gewoon doen wat je moet doen zo heb ik het liever ik ga er ook gewoon voor thats the spirit life goes on met 1 of 2 benen al denken er veel mensen anders over maar ik ga laten zien dat het zo ook kan thanks voor jullie steun allemaal :thup:

dat was de voorwaarde dat ik de partij liet doorgaan!!! Dezelfde regels!!! Respect Franky!

Mr 1 Leg
30-10-2008, 23:29
bedankt benny dat aprecieer enorm dat je mij hebt aanvaard om te vechten en ik zou het niet anders willen om met aangepaste regels te willen vechten dat zou niet eerlijk zijn tegenover andere vechters want we moeten er allemaal even hard voor trainen en ik ga ervoor maar ik blijf wel met mijn 1ne voet op de grond hahahaha ik wil zeker niet te hoog van de toren blazen ik wil gewoon vechten groeten en tot 16 november respect

kmr
31-10-2008, 01:25
ik vecht zonder kunstbeen ik vecht op 1been grtz

Dan vind ik je niet goed bij je hoofd, grappling kan nog wel, maar mma? Je gaat zelf geen stoot uit kunnen delen, want dan val je meteen om. En eigenlijk ga je op de grond ook ontzettend in het nadeel zijn door minder balans.

Maar ach, ik hoor wel hoe het gaat.

jopke
31-10-2008, 01:32
Dan vind ik je niet goed bij je hoofd, grappling kan nog wel, maar mma? Je gaat zelf geen stoot uit kunnen delen, want dan val je meteen om. En eigenlijk ga je op de grond ook ontzettend in het nadeel zijn door minder balans.

Maar ach, ik hoor wel hoe het gaat.


wat een onzin!

de man heefd zich bewezen met het grappelen.
misschien maakt ie wen niet eens een stoot, maar duikt hij direct naar de benen van zijn tegenstander!
en submitt hij hem binnen 10 seconden!
laatst was hier toch ook iets te lezen over een kickbokser mer maar 1 arm?

het is niet voor miets mma, iedereen kan proberen waar hij goed in is!
je kent de man niet dus weet niet wat hij kan(ik zelf ken hem ook niet trouwens)

ik heb respect voor deze man, en hoop dat hij een goede partij neerzet, en de partij ook zal winnen!

Gary
31-10-2008, 02:45
Dan vind ik je niet goed bij je hoofd, grappling kan nog wel, maar mma? Je gaat zelf geen stoot uit kunnen delen, want dan val je meteen om. En eigenlijk ga je op de grond ook ontzettend in het nadeel zijn door minder balans.

Maar ach, ik hoor wel hoe het gaat.

Wie ben jij om andere mensen beperkingen op te leggen? Hoe weet jij dat Mr1leg niet kan stoten? Heb jij ooit met hem in de ring gestaan? Ik heb sowieso respect voor iedereen die de ring instapt. Hell, ik heb respect voor iedereen die zijn dromen nastreeft, wat dit ook is. In het leven krijgen we veel tegenslagen en problemen te verduren, iedereen weet dit. Maar grapplen en mma vechten (en het ook nog goed doen!) met één been, terwijl al je tegenstanders er 2 hebben vergt enorm veel hart. Ik weet dat mr1leg geen 'extra respect' wilt voor wat hij doet, maar je snapt dat jou verhaal voor de meesten hier een enorme bron van inspiratie is.

Mr 1 Leg
31-10-2008, 07:55
kmr ik ga je 1ding zeggen man ik kan stoten en de rest zul je later wel zien probeer je mij belachelijk te maken of zo ik doe het tog maar he jongen je maakt mij echt boos maar dat is goed jongen denk eerst na voor je iets zegt ok ik ga bewijzen wat ik kan dit is voor jou kmr :twak: dat doe ik met je ok

Marco (scheids)
31-10-2008, 08:10
kmr ik ga je 1ding zeggen man ik kan stoten en de rest zul je later wel zien probeer je mij belachelijk te maken of zo ik doe het tog maar he jongen je maakt mij echt boos maar dat is goed jongen denk eerst na voor je iets zegt ok ik ga bewijzen wat ik kan dit is voor jou kmr :twak: dat doe ik met je ok

STOP !!!! BREAK !!!!

Mr 1 leg .... een hoop mensen waaronder ik zelf geven jouw wel de support, maar er zijn ook mensen, en dat kan ik me ook voorstellen, die het niet zullen begrijpen/toejuichen) ....

Mr 1 Leg
31-10-2008, 08:16
kmr ik ben nu pist of ok ik heb meer balans dan je denkt ik sta al 8jaar op 1been en vecht al jaren op 1been volgens mij ben je jaloers of ben je zelf op je hoofd gevallen als je zulke dingen schrijft onderschat nooit iemand en wat mij stoten betreft ik val ni zo snel om ik denk dat ze mij niet zomaar in de ring laten gaan voor ze weten of het verantwoord is ik ben een vechter en daarom mag ik van benny rogmans en van de bmko bond mma partijen draaien en als je zo veel praatjes verkoopt zou je beter een keer tegen mij moeten vechten ik eet je op lul je hebt me zwaar boos gemaakt ik hoop dat ik je nooit tegen kom want dan zul je zien wat ik waard ben denk na voor je iets zegt over mensen met een handicap je hebt geen respect dan zul je het ook nooit terug krijgen en nu ga ik stoppen met lullen tegen jou want dat ben je niet waard ok ik ga er niet meer op reageren voor mij ben jij nu lucht zeikerd

Mr 1 Leg
31-10-2008, 08:24
thanks gary maar trek het je ni aan die jongen is lucht voor mij ik ga gewoon mijn droom achter na meer ni respect man

Iwan
31-10-2008, 09:14
Ik kan wel zeggen dat Franky een tijdje bij ons heeft getraind en hij zeker niet zielig of beperkt is door z'n handicap.
Goed bezig Franky!

Mr 1 Leg
31-10-2008, 09:47
bedankt iwan en sorry dat ik zo reageer mannen maar dit was er over voor mij ik ga mij nu extra bewijzen meer ni groeten uit belgie

paspoes
31-10-2008, 11:43
Mr 1 Leg, je moet je niet bewijzen naar anderen maar voor je zelf;)

paspoes
31-10-2008, 11:46
Ik kan wel zeggen dat Franky een tijdje bij ons heeft getraind en hij zeker niet zielig of beperkt is door z'n handicap.
Goed bezig Franky!

Kijk dit zegt genoeg :thup:

jan sensei kyokushin
31-10-2008, 12:20
http://img266.imageshack.us/img266/5493/examenrandoriekumiteshioc8.th.jpg (http://img266.imageshack.us/my.php?image=examenrandoriekumiteshioc8.jpg)http://img266.imageshack.us/images/thpix.gif (http://g.imageshack.us/thpix.php)

Osu de jongen op de voorgrond met groeneband is stokblind hij doet al jaren aan let op fullcontact kyokushin karate en echt hij krijg keiharde stoten en lowkicks hij wil geen medelijden maar hij deelt zelf ook hardestoten uit en lowkicks op zijn hoofd mogen ze niet raken echt mensen hij knok op gehoor en gevoel en hard met power en spirit wil geen medelijden hij doet examen voor zijn 3kyu ,ik hield hem in de gaten ik loop daar met de zwartepet rond zat in de examen commisie hij slaagde hij voor zijn examen hij knokte 15partijen hij gaf ook nog een kihon lesje voor en dikke 300 karateka,s ik had zeeeer veel respect voor deze jongen het is een bikkel hij was al voor de 4e keer op het kamp in hongarije &boedapest aan deze knaap kunnen veel heel veel karateka,s en vechtsporters een voorbeeld aan nemen zijn geleidehond keek toe .

Respect !!!

osu
http://nordj02.hyves.nl

voor de foto,s

paspoes
31-10-2008, 12:26
lijkt mij beter zo Jan;)

http://img266.imageshack.us/img266/5493/examenrandoriekumiteshioc8.jpg

Fr3ddy
31-10-2008, 12:43
Osu de jongen op de voorgrond met groeneband is stokblind

Stekeblind/ stokdoof?

Mr 1 Leg
31-10-2008, 12:48
respect voor die blinde jongen dat is nog sterker dan wat ik doe hoedje af voor die karateka en zeker dat ik mij voor mezelf wil bewijzen groetjes

A.F.
31-10-2008, 12:55
Stekeblind/ stokdoof?

lol

jan sensei kyokushin
31-10-2008, 13:05
respect voor die blinde jongen dat is nog sterker dan wat ik doe hoedje af voor die karateka en zeker dat ik mij voor mezelf wil bewijzen groetjes OSU ook jij bent en bikkel waarmenig vechtsporter een voorbeeld aan kan nemen die wel alle ledenmaten heeft en Mr1leg je doet het en je traint voor je zelf met je in eiggen kunnen en inzicht en mogelijkheden maar luister wel naar je lichaam je bent een man met ballen met de juiste spirit en instelling .
sportgroeten .
veel respect !!
jan osu

blazin.arr0w::::
31-10-2008, 13:13
Iedereen die in de ring stapt verdiend respect en iedereen die zijn beperking zijn dagelijks leven, hobbies en dromen niet laat beperken verdiend dat nog meer.

Als ik het zo lees is Mr1Leg zo iemand en dat is gewoon top! Punt.

goro
31-10-2008, 13:16
ik ga komen kijken en supporteren! Mr 1 leg!
Respect!

Jarno
31-10-2008, 13:37
Mr 1leg of Frankie ;)
Zo goe ken ik u ni kem paar keer me u gerold bij Exit en dan na ne lange tijd kwam ik u dees weekend dus tege op de Brabo Challenge in aartselaar.

3 wins by submission, khad ni anders gedacht in feite :p Ik herinner mij nog den eerste keer dak me u moest rolle en ik dacht van amai da ga raar zijn ma toch ni, kem toen fameus veel geleerd van u en zelfs nu denk ik dak nog een dik pak rammel zou kunne verwachten op den tatami ;)

Soit ik denk da ik over een week of 2 op dinsdage BJJ mee kom doen bij den Ben, dan zien ik u nog is op de mat misschien en anders wens ik u al veel succes me uw MMA partij!

Top geschreven post in jullie eigen taal... Reps!!! @ Franky : Succes en respect van mijn kant, zoals PP zegt je doet dit om jezelf wat te bewijzen...:thup:

Mr 1 Leg
31-10-2008, 16:42
bedankt jarno das :cool2: van je om het zo te vermelden groetjes from antwerpen

761217186
31-10-2008, 21:14
wat voortkomt uit innerlijke overtuiging faalt nooit.

ijsblok
01-11-2008, 00:22
even advocaat van de duivel spelen hoor: met 1 been ben je een stuk lichter dan mensen met 2 benen, dus ik neem aan dat jij tegen iemand komt die kleiner en fysiek minder is (behalve dan dat hij 2 benen heeft natuurlijk) dan jij?

verder veel reps dat je gewoon die ring in stapt.

Mr 1 Leg
01-11-2008, 07:38
thanks ijsblok dat is zo maar ik had liever 2 benen gehad maar ja god heeft het zo gewild maar bedankt dat je respect voor mij hebt en de rest ook allemaal grtzzzzzzzzzzz

anonymous001
01-11-2008, 11:34
even advocaat van de duivel spelen hoor: met 1 been ben je een stuk lichter dan mensen met 2 benen, dus ik neem aan dat jij tegen iemand komt die kleiner en fysiek minder is (behalve dan dat hij 2 benen heeft natuurlijk) dan jij?

:lol:

Je wil eigenlijk zeggen dat hij een oneerlijk voordeel heeft ten opzichte van de rest?

@Mr 1 leg: vergeet niet om de partij op te nemen! Met zoiets kan je volgens mij wereldberoemd worden, zeker als je wint...

Bovendien kan ik zelf niet daar zijn, dus ik ben ook gewoon heel erg benieuwd.:whistling:

Mr 1 Leg
01-11-2008, 13:23
zal ik zeker doen socrates thanks en wat oneerlijk blijkt ik had liever op 2benen gevochten maar ja das het leven he ik kan er ook niks aan doen de weegschaal liegt niet zodus groetjes mr 1 leg

heintz
01-11-2008, 19:06
Mr 1 leg ik heb je in Ede bezig gezien, niets anders dan respect!!!

Mr 1 Leg
01-11-2008, 19:10
bedankt jongen das vriendelijk van jou groeten uit antwerpen :thup:

renamer
01-11-2008, 19:39
Kerel.. je hebt het voor elkaar... ik was bij de zona no gi cup in amsterdam en toen heeft mijn vriendin jou bezig gezien.. en later hebben we nog ff staan praten.. toen ik haar vandaag vertelde dat jij een mma partij ging vechten was dr eerste reaktie "wauw dat wil ik echt wel zien gaaf man!" echt waar dat heeft ze nog nooit over een partij gezegt. ze geeft namelijk geen hol om mma.. thnx man!

ps... nee neem dit niet verkeerd op...

heel veel suc6 en ik hoop het filmje snel te kunnen aanschouwen..

gr Ian

Mr 1 Leg
01-11-2008, 19:46
thanks ian ik zal zeker het filmpje posten daar mag je op rekenen groetjes voor jou en je vriendin :thup:

Mr 1 Leg
02-11-2008, 12:08
goro cool dat je komt kijken het zal een mooi gala zijn en mooie partijen onderandere een europees titel gevecht a-klasse mma met tommy de pret tegen cezig dana dat gaat ook een knaller worden en de rest ook groetjes

Mr 1 Leg
03-11-2008, 08:23
hoi paspoes en heb je al iemand kunnen berijken van de organisators of van mijn trainer ben dandois hij zit ook in de organisatie groetjes en veel geluk franky en de groeten aan paypap tot ziens en bedankt

paspoes
03-11-2008, 10:10
@Mr 1 Leg, nee nog niet, ik bel hem deze week moet nog een afspraak zien te verplaatsen naar andere datum:twak:

761217186
03-11-2008, 11:04
Mr 1 leg ik heb je in Ede bezig gezien, niets anders dan respect!!!


Ik heb jou ook in Ede gezien, ook niet anders dan respect..:thup:

Mr 1 Leg
03-11-2008, 12:47
ok is goed en jullie zijn al hartelijk bedankt voor jullie steun groeten uit anvers allemaal op de forum respect terug

Necrodamus
03-11-2008, 20:10
Franky succes man met je partij, ook al heb je maar 1 been je hebt een vechters hart voor 2. Haha kan me nog wel een paar circuitjes bij de Groot herinneren..

Groeten Menno

Mr 1 Leg
03-11-2008, 20:52
hoi menno geloof me ik train hard nu ik weet wat ik doe ik ga er gewoon voor man thanks voor je steun als je tijd hebt your welkom het gaat er knallen no pain no gain als je ni kan komen zet ik mijn gevecht zeker op de forum beloofd groeten aan heel team de groot ik heb veel respect voor jullie mannen

Mr 1 Leg
07-11-2008, 21:37
er is ook een m 1 selection meer info op www.staredown.be (http://www.staredown.be) groeten en succes iedereen ;)

micha
07-11-2008, 22:11
he mr 1 leg komen jullie ook naar Arnhem zondag?

Mr 1 Leg
07-11-2008, 22:23
nee micha ik kan spijtig genoeg niet komen ik ben net aan het verhuizen sorry had er graag bij geweest maar mijn trainer ben en tommy de pret komen zeker ik vind het zelf kut maar volgende keer ben ik er zeker martijn de jong heeft ze uitgenodigd thanks in ieder geval ik zie je zeker nog wel groeten en respect ;)

micha
07-11-2008, 22:38
nee micha ik kan spijtig genoeg niet komen ik ben net aan het verhuizen sorry had er graag bij geweest maar mijn trainer ben en tommy de pret komen zeker ik vind het zelf kut maar volgende keer ben ik er zeker martijn de jong heeft ze uitgenodigd thanks in ieder geval ik zie je zeker nog wel groeten en respect ;)

Jammer man.

Doe Tommy de groeten van mij.

Mr 1 Leg
07-11-2008, 23:05
zal ik zeker doen daar mag je op rekenen

micha
07-11-2008, 23:12
zal ik zeker doen daar mag je op rekenen

ik kom regelmatig in Antwerpen zitten jullie daar in de buurt?

123trisweat
08-11-2008, 01:11
YouTube - Franky van hove-one legg-bjj (http://www.youtube.com/watch?v=hHuHvVCjfhc)

Mr 1 Leg
08-11-2008, 08:41
ja micha we zitten in merksem op de oude bredabaan perfect team en de bulldogs postcode 2170 antwerpen altijd welkom bedankt om mijn snelste submision te posten wie het ook heeft gedaan dit was 3weken geleden op brabo challege in aartselaar ik had er ook nog 2 armbars uitgedeeld was een jaartje geleden met gi aan was even terug aanpassen ben het gewoon om mma te trainen nu heel ander spelletje bedankt iedereen en respect :thup:

Mr 1 Leg
08-11-2008, 08:51
micha het is net bij het sportpalijs en de lotto arena als je in de buurt bent kun je me altijd een belletje geven dit is mijn gsm nummer 0487432119 grtz from antwerpen

micha
08-11-2008, 09:00
micha het is net bij het sportpalijs en de lotto arena als je in de buurt bent kun je me altijd een belletje geven dit is mijn gsm nummer 0487432119 grtz from antwerpen


thanks man

Mr 1 Leg
09-11-2008, 10:06
graag gedaan micha altijd welkom bij ons ;)

paspoes
10-11-2008, 10:18
@Mr 1 Leg, helaas kan ik volgende week niet aanwezig zijn ivm een afspraak :twak:

Mr 1 Leg
10-11-2008, 14:45
geen probleem volgende keer dan dit is niet mijn laatste partij het moet nog beginnen mijn mma gevechten groeten uit belgie ik zie je nog wel ;)

A.F.
10-11-2008, 16:54
Zorg dat het gefilmd word! want ik denk dat dit wereldnieuws gaat worden!

succes man

Mr 1 Leg
10-11-2008, 18:54
zal ik zeker doen flipper en bedankt voor je steun gtrz from antwerpen

Christophe
10-11-2008, 19:03
YouTube - Franky van hove-one legg-bjj (http://www.youtube.com/watch?v=hHuHvVCjfhc)

Hahahahaha ... very cool! Goed gedaan Franky! :thup:

Altijd al geweten dat die stomp nog veel mensen een onaangename verassing zou bezorgen! ;)

MilfhunterMMA
10-11-2008, 22:33
man ik hoop echt dat mr 1 leg dit gaat winnen, dat zou echt een ongelooflijke prestatie zijn.

Mr 1 Leg
11-11-2008, 09:07
thanks amigo en multifigter ik ga er voor 16 november mijn stompel zal zeker voor verasingen zorgen ik ben er 200percent klaar voor thanks voor jullie steun mannen en ik heb zwaar getraind voor mijn mma partij nog 5 daagjes en ik zal jullie het laten weten hoe het is gegaan en het filmpje zeker op de forum zetten :thup: respect

Fr3ddy
11-11-2008, 09:44
.. mijn stompel ..

:hugegrin:

Mr 1 Leg
11-11-2008, 19:37
freddy hoe moet ik het anders noemen hahahahah tog geining of ni we moeten tog eens kunnen lachen het is zo ik ben een optimist plezier maken en vechten das het leven voor mij respect en tot ziens

DannyvK
11-11-2008, 20:08
Poeh echt respect ja!
Succes hea! Laat het weten, ben zeeer benieuwd! :thup:

Mr 1 Leg
11-11-2008, 20:14
zal ik zeker doen danniboi en thanks voor de steun :thup:

Mr 1 Leg
14-11-2008, 08:40
nog maar 2 dagen en ik zal mijn uitslag bekend maken mannen ik ga er volledig voor kick som ass dat is wat ik wil doen ik wil ierdereen nogmaals bedanken voor jullie steun

Iwan
14-11-2008, 08:53
STOMP 'm in mekaar Franky!

Mr 1 Leg
14-11-2008, 23:14
zal ik zeker doen iwan je kent me ik ga ervoor man geen compassie gewoon vechten ik laat zeker iets weten ik kom na de partij wel nog is langs bij team de groot respect en doe iedereen de groeten van mij daar :thup: en nathan ook de groeten jullie waren toffe gozers en nog steeds hahahahahahahah

drt
15-11-2008, 15:41
succes:thup:

the boxer
15-11-2008, 16:34
Knallen Franky!!

PD_EC
15-11-2008, 17:50
Zet em op Mr 1 leg

BBC
15-11-2008, 18:33
WAR Franky!!

Mr 1 Leg
15-11-2008, 21:39
thanks mannen en ik ga er zeker voor gaan jullie steun geeft mij nog meer spirit morgen laat ik het weten hoe het is verlopen respect en kick som ass ik heb er echt zin mijn droom komt uit :thup:

mdk
15-11-2008, 21:47
Franky, succes morgen.

Mr 1 Leg
16-11-2008, 08:12
thanks man binnen een paar uurtjes is het zover ik ben er voledig klaar voor eindelijk respect :thup:

paspoes
16-11-2008, 11:11
Yo Mr 1 Leg, succes straks man :thup:

payap
16-11-2008, 12:26
Frank, succes kerel! Je bent zo wie zo een topper ongeacht wat de uitslag wordt!

Was er graag bijgeweest voor een fotoverslag maar ivm familie omstandigheden gaat het mij niet lukken.

761217186
16-11-2008, 13:30
su6 vandaag! ik hoop dat er daar iemand is die nog wat verslag kan/ wil doen... Er doen namelijk ook veel nederlanders mee die een MMA partij draaien, zowel wat jongeren uit Apeldoorn (ALL in) als Arnhem, (waar Dion de trainingen) geeft.

Justinian
16-11-2008, 13:35
Ik wens je heel veel succes Franky!

stiffler
16-11-2008, 14:18
heel veel succes franky !!

breen07
16-11-2008, 15:21
Yo succes man! Ik train vanaf volgende week elke woensdag bij jullie en krijg dan hopelijk de eer om met je te trainen! Grtz

stiffler
16-11-2008, 19:28
hoor net van Forumbroeder Primal dat mr1leg (Franky) heeft verloren op punten...
het was duidelijk een grondpartij... Hij heeft de partij ook gefilmd en zal deze straks posten

The Bulldog
16-11-2008, 19:35
op punten....diep diep respect....

jammer van de uitslag maar echt top dat je gevochten hebt

oliebol
16-11-2008, 19:38
jammer dat je verloren hebt mr1leg. maar toch erg veel respect dat je die ring in bent gegaan, dat zouden niet veel mensen je nadoen!

Primal
16-11-2008, 19:50
Live vanuit Deurne...
Franky heeft de partij op punten verloren... Hij heeft dus beide rondes uitgevochten.
Groot respect voor beide vechters!
Er zijn geen low-kicks gevallen,weinig staande actie,maar wel mooi grondwerk,van beide vechters!!
Ik heb vanuit publiek er getracht een filmpje van te maken,maar helaas niet super... Zal hem vanavond wel uploaden naar Youtube ;)
Verder zijn er 2 M1 challange partijen geweest.
De eerste is gewonnen dor de Belg (mijn zwager/trainer) Kurt Verschueren en de 2de partij is gewonnen door de Nederlander Raymond Jarman.

ICON
16-11-2008, 19:52
congratz!

Primal
16-11-2008, 20:04
Main event: Tommy Depret (be) vs Cenzig Dana (du)

1ste ronde gaat naar thuisvechter en favoriet(als we het publiek moeten geloven) Tommy depret

Primal
16-11-2008, 20:09
(btw sorry dat dit in de post van Franky stat,maar zit hier via mijn tel te internetten)
2de ronde veel GnP met wederom Tommy in de hoofdrol.
And it's all over!! reff interferance... Tommy Depret is Europees kampioen!

761217186
16-11-2008, 20:21
goed gedaan Mr1leg!!!

ook goed dat er wat verslag wordt gedaan van het gala:thup:

Justinian
16-11-2008, 21:08
Veel respect voor Franky!!

the boxer
16-11-2008, 21:12
ja zeker weten :respect Franky!!

Primal
16-11-2008, 22:41
Ben filmpje aan het uploaden, maare tis 600 MB....Is youtube niet helemaal blij mee :p
Keep you posted ;)

J_roen
16-11-2008, 22:48
600 mb wtf. kun je dat wel is uploaden op joeptjoep?

Diep respect Mr 1 Leg! op punten.

natuurlijk dikke reps!

Primal
16-11-2008, 22:51
Hij lijkt het te gaan doen....:S maare anders post ik het wel anders;)
Ff afwachten nog. Heb het net aan Forumbroeder Stifler laten zien, was iets beter beeld dan ik verwacht had, maare heel vervelend ging iedereen bij de vips ervoor staan... Ze kwam gwoon aan de ring, zodat anderen vrij weinig meer konden zien....

Primal
16-11-2008, 22:57
Even alvast 2 foto's ;)
MR 1 LEG
http://82.161.127.74/fotos/Deurne-16-11-08/Franky.JPG

Kurt Verschueren en Tommy Depret
http://82.161.127.74/fotos/Deurne-16-11-08/Kurt+Tommy.JPG

topfighter
16-11-2008, 23:24
HEB UITSLAGEN GEPOST!!!!
RESPECT FRANKY!!! ECHTE VECHTERSMENTALITEIT!!!!

USH!!!

J_roen
16-11-2008, 23:47
Kom op met dat filmpje man!!!! :pimp:

ik word gruwelijk nieuwschierig:thup:

Primal
16-11-2008, 23:53
Haha, tja...hij is nog bezig...:s Ik zie alleen geen progressie balkje, maar hij gaat rustig door!
Ik laat mijn laptop lekker door pruttelen...post morgen wel de link. Srry guys ;)

Primal
17-11-2008, 07:39
http://nl.youtube.com/watch?v=pxNrAiBeQTM

PD_EC
17-11-2008, 08:24
onvoorstelbaar RESPECT

mdk
17-11-2008, 08:50
Je hebt dan weliswaar op punten verloren maar,
door deze ervaring op vele vlakken heel veel gewonnen!

Ik denk dat vele mensen iets zouden kunnen opsteken als ze jou verhaal horen!

Veel RESPECT ,Franky!

Tony
17-11-2008, 09:17
verloren op punten of niet.. voor mij ben je toch een morele winnaar hoor...

goeiedag zeg.. .en dan zeggen ze dat mensen met maar 1 been zielig zijn... nou, onze mr1leg is toch alles behalve zielig..

respect hoor!

paspoes
17-11-2008, 10:24
Tony = Correct, kerel respect man :thup:

danial
17-11-2008, 13:36
Prachtig hoe je vecht en wat een doorzetting. Uiteraad ben je de winnaar

ps. Voor je eerste partij had je best pittige tegenstander

Fr3ddy
17-11-2008, 13:40
Wat een knokker ben je! Respect man!

Primal
17-11-2008, 13:50
Even voor de tegenstander van Franky, Eddie Arapetjan. Ook volle respect voor hem. Je moet het maar aandurven om een partij te vechten terwijl je weet dat je tegenstander maar 1 been heeft. Ik vind dat Eddie Arapetjan met respect voor Franky gevochten heeft. Hij heeft er geen "misbruik" van gemaakt en heeft Franky op eigen grond bevochten. Nogmaals, Mooie partij!

PerfectTeam
17-11-2008, 13:58
Franky kreeg bij aanvang te horen dat zijn oorspronkelijke tegenstander veel te zwaar woog waardoor de partij niet kon doorgaan. We waren genoodzaakt om een switch te maken en Franky zou een sterkere tegenstander krijgen. Voor Franky maakte dit allemaal niet uit, hij wilde alleen knokken en dit is ook wat hij deed. Zijn tegenstander besloot om het grondspel niet mee te spelen en probeerde staand te werken. Mister One Leg kreeg hem na een hele inspanning toch te pakken en wist de partij bijna te beslissen op submission met een triangle en een armbar. De vechter van Team MMA International was goed voorbereid en kon de submissions ontlopen. Verder domineerde Eddy de partij met ground & pound en won deze bikkelharde partij op punten. Respect voor Franky, die met slechts 1 been iedereen toonde wat een karaktervechter hij is.

Tony
17-11-2008, 14:04
thanks voor je berichtgeving...
Wat een knokker die Franky... ongelofelijk :)

blazin.arr0w::::
17-11-2008, 14:08
Dat is pas doorzettingsvermogen. Mooie partij. Thanx voor het uploaden.

Goede partij gedraaid MrFranky! Op naar de volgende.

?
17-11-2008, 14:12
Yo beast !!!

Het doet me deugt om eens het beast in u naar boven te zien komen !! Chapeau Franky goed gevochten !! En ik moet toegeven uw grondwerk ziet er ook al veel beter uit . Tot nog is op de mat !!

Hulk

goro
17-11-2008, 14:41
Amai, harde jongen ben je! Respect! Echt.

Kleyne
17-11-2008, 16:43
Franky, je hebt gisteren fantastisch gevochten !
Een overwinning had de kers op de taart geweest, maar de taart zelf was al subliem (ofte: je hebt alles gegeven in de ring, danig goed en clever gevochten dat het resultaat misschien tegenvalt, maar behoorlijk irrelevant is)
kortom: hoedje af ! respect

Koen

a.s.c.
17-11-2008, 16:52
Geweldige partij... respect!

Myny
17-11-2008, 16:55
Respect man!

J_roen
17-11-2008, 18:02
SUPER!!

je bent echt een harde!! top gevochten.

REPS

J_roen
17-11-2008, 18:03
Edit: reps. Als het weer kan!

jopke
17-11-2008, 18:39
lijkt me trouwens ook heel erg zwaar om steeds met 1 been te hupsen en na een val op te moeten krabbellen!

heel erg netjes gevochten!

:neversurrender:

Mr 1 Leg
17-11-2008, 18:45
iedereen bedeankt voor jullie steun spijtig ik had hem bijna 2keer maar ja volgende keer beter respect voor mijn tegenstander volgende keer gaan we er gewoon terug voor meer kan ik, ni doen harder trainen ik wil gewoon vechten meer ni normaal moest ik tegen jull michielsen maar was 7kg te zwaar ik 70kg en hij 77 ik wou tegen hem vechten maar ze hebben beslist dat het ni mocht al goed dat eddy araptejan met mij wou vechten eerst ni maar uiteindelijk heeft hij het tog gedaan top van die jongen respect en jullie zijn allemaal super bedankt om achter mij te staan ik laat iets weten als ik mijn volgende partij vecht dit was mijn 1ste mma partij op naar de volgende ik wil zo snel mogelijk de ring terug in mma is mijn leven bjj en grapling ook maar mma is voor mij iets speciaal ik ,had zelf na mijn acident en mijn amputatie van mijn been nooit gedacht dat het mij ging lukken maar het zit gewoon in me ik geef nooit op en alle mensen die ook,een handicap hebben steun ik en wil laten zien dat het nog altijd wel gaat groeten uit antwerpen en next time better :thup:

axel van den broeck
17-11-2008, 18:48
http://nl.youtube.com/watch?v=pxNrAiBeQTM
goed gevochten franky .na een dag vol stress.
respect ik kijk al uit naar de volgende
grz:thup:

tom l
17-11-2008, 18:49
Netjes gedaan Franky! Uiteindelijk sta je dan toch in de ring! Respect!

ZanZaiZuk
17-11-2008, 19:39
Respect Franky, amai!
Ook proficiat aan Eddy die de partij heel sportief opnam!

anonymous001
17-11-2008, 19:40
Diep respect.
:osu:

MilfhunterMMA
17-11-2008, 19:41
Dik respect!

Briant
17-11-2008, 20:02
niet mr 1 leg maar mr Braveheart!!

paspoes
17-11-2008, 20:11
Heb net de beelden kunnen zien:eek:, Frankie helaas heb je verloren maar je liet wel jou visitekaart achter man :thup:

Om eerlijk te zijn had ik in begin van hoe zal het gaan met hem maar na de beelden damn kerel.

Blijf doorgaan man, hou ons op de hoogte van de volgende partij ;)

Zielig is hij zeker niet zeg!!!

NTT-FX
17-11-2008, 20:14
onvoorstelbaar... dit is met recht een voorbeeld voor velen !
Respect !

marcelt
17-11-2008, 20:33
respect Franky!

Perry..
17-11-2008, 22:33
Respect.
Wat een prestatie man:thup:
petje af!

qball
18-11-2008, 00:09
yo frankie -san , bangelijk gedaan gast , een paar keer was het zo dicht bij dat ik het kon proeven vanachter men scherm... (die triangle en die arm bar) , jammer genoeg kwam het er net niet uit , volgende keer beter gast in ieder geval supper gevochten de zaal had je in ieder geval mee ik heb maar één naam horen roepen , ik denk dat iedereen wel onder de indruk was , het was je eerste fight en met nog wat ervaring en aangepaste training kom je nog een heel eind , rome stond er ook niet op één dag hé...
greets and massive respect ...
thierry

OehlersMan
18-11-2008, 00:21
respect voor jou franky

jammer dat ik bronchities heb gekregen en moest mn partij aflasen had ook zin in
en ook naar jou wou ik live zien

maar ik heb respect voor jou sinds je had beslist om mma te doen.

Christophe
18-11-2008, 07:16
Hey Franky, goed gedaan kerel ... al heb ik daar nooit aan getwijfeld! :)

Keep up the good work amigo! :thup:





maar ik heb respect voor jou sinds je had beslist om mma te doen.

Daarvoor niet?! :confused:

Mr 1 Leg
18-11-2008, 17:21
jullie zijn enorm bedankt voor de steun op naar de volgende partij ik zal jullie zeker op de hoogte houden voor mijn volgende partij nogmaals bedankt en respect aan iedereen van mixfight en iedereen die mij steunt groetjes from antwerpen :D

Mexican Stud
18-11-2008, 17:53
ur fkn crazy!! RESPECT!

Mr 1 Leg
18-11-2008, 19:47
http://www.mixfight.nl/forum/picture.php?albumid=20&pictureid=97

FOCUS
19-11-2008, 10:01
:icon22:diep respect

remco pardoel
19-11-2008, 10:27
repect!
Ik kon er door omstandigheden niet bij zijn!
maar super dat je het aangaat

ChimiChero
19-11-2008, 13:32
Respect uit Spanje ( kijk jouw pm)
Daar vinden ze dat jij (plat gezegd) een vechter bent met 1 been en 3 ballen!
Van mijn kant petje af.
Tot in Ede over twee weken.

Christophe
19-11-2008, 20:15
Respect uit Spanje ( kijk jouw pm)
Daar vinden ze dat jij (plat gezegd) een vechter bent met 1 been en 3 ballen!
Van mijn kant petje af.
Tot in Ede over twee weken.

Hier in Mexico gaat het ook vooral over zijn ballen als ik vertel wat Franky gedaan heeft! :p

Mr 1 Leg
19-11-2008, 22:15
ola amigo je kent me goed genoeg he ik heb met jou leren rollen en dat vindt ik een eer echt waar kristof je weet wat mijn doel was en dat is uitgekomen ik doe ook nog altijd bjj en grapling ik zou niet zonder kunnen ik leef om te vechten ik geef nooit op doe iedereen de groeten in mexico van mij en je mag me er zeker op een keertje verwachten dat beloof ik je grtz from your frend mr 1 leg :thup:

Mr 1 Leg
28-11-2008, 14:31
ik heb mijn best gedaan maar niet genoeg maar er komt meer van dat never give up het kan alleen maar beter worden hoop ik hahahaha thanks

The Wes
28-11-2008, 18:30
Shit. Ik ben echt onder de indruk van jou Franky. Jij bent echt een voorbeeld voor velen. Keep up the good work

Mr 1 Leg
29-11-2008, 07:54
thanks wes dat is heel vriendelijk van jou grtz uit antwerpen :D