PDA

View Full Version : Wedden op: Dave v/d ploeg vs Atty gol



*.Lionheart.*
31-10-2008, 16:50
Beste mensen,

Hoe kan ik wedden? Ik wil graag wedden op deze partij. Ik neem aan dat het om echt geld gaat, haha!!
Kortom: Hoe kan ik zo'n ''wedrekening'' openen?
Misschien dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt,

OSh

HAY
31-10-2008, 16:54
ik hoop voorje dat je op atty gaat wedden!

paspoes
31-10-2008, 16:55
Beste mensen,

Hoe kan ik wedden? Ik wil graag wedden op deze partij. Ik neem aan dat het om echt geld gaat, haha!!
Kortom: Hoe kan ik zo'n ''wedrekening'' openen?
Misschien dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt,

OSh

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=636344#post636344

klik hierop en vul je bedrag bij Dave v/d ploeg in :lol: nee zonder geintje boven zie je 2 namen en daar kan je je vcash invullen. succes:thup:

Illest
31-10-2008, 16:55
Beste mensen,

Hoe kan ik wedden? Ik wil graag wedden op deze partij. Ik neem aan dat het om echt geld gaat, haha!!
Kortom: Hoe kan ik zo'n ''wedrekening'' openen?
Misschien dat iemand mij kan helpen.
Alvast bedankt,

OSh


Hey Lionheart:),

Leuk om te horen dat je meedoet. Ik stuur je het bankrekeningnummer van 'MFBETS' (mixfight bets). Daar kun je het bedrag dat je wenst in te leggen, op storten. Tevens dien je je mobiele telefoonnummer door te geven en zodra het bedrag binnen is, stuur ik jou een bevestigingsmail.

minimale inleg is 50,-

succes!

paspoes
31-10-2008, 16:56
Hey Lionheart:),

Leuk om te horen dat je meedoet. Ik stuur je het bankrekeningnummer van 'MFBETS' (mixfight bets). Daar kun je het bedrag dat je wenst in te leggen, op storten. Tevens dien je je mobiele telefoonnummer door te geven en zodra het bedrag binnen is, stuur ik jou een bevestigingsmail.

minimale inleg is 50,-

succes!

:lol:

Khanom Thom
31-10-2008, 18:43
Hey Lionheart:),

Leuk om te horen dat je meedoet. Ik stuur je het bankrekeningnummer van 'MFBETS' (mixfight bets). Daar kun je het bedrag dat je wenst in te leggen, op storten. Tevens dien je je mobiele telefoonnummer door te geven en zodra het bedrag binnen is, stuur ik jou een bevestigingsmail.

minimale inleg is 50,-

succes!


:rolleyes:

Tony
31-10-2008, 19:00
Hey Lionheart:),

Leuk om te horen dat je meedoet. Ik stuur je het bankrekeningnummer van 'MFBETS' (mixfight bets). Daar kun je het bedrag dat je wenst in te leggen, op storten. Tevens dien je je mobiele telefoonnummer door te geven en zodra het bedrag binnen is, stuur ik jou een bevestigingsmail.

minimale inleg is 50,-

succes!

Ik doe ook mee.. Heb het geld al overgemaakt.
Ben benieuwd of ik mijn 100 euro kan verdubbelen.

761217186
31-10-2008, 20:18
o, cool... wist nooit hoe ik moest wedden, heb 50 euro overgemaakt en mijn mobiele nummer gegeven, is dit alles, of moet ik nog meer gegevens doorgeven?

HUNTER
01-11-2008, 00:41
damn wat gaat dit goed..... ik ben al bookie zeer tervreden over de inleg van dit event.

J_roen
02-11-2008, 22:56
was een mooie partij las ik in het wedkantoor.

kan iemand een klein verslagje typen van hoe de wedstrijd verlopen is?