PDA

View Full Version : Prijswinnaars 100% MMA & Thaiboxing Kaarten!



Mickey
31-10-2008, 17:54
Beste Forumbroeders & -zusters!

Op Zondag 2 November 2008 Zal de eerste editie plaatsvinden van 100% MMA - MUAY THAI in het Zonnehuis te Amsterdam-Noord

Mixfight.nl mocht 10 kaarten verloten aan haar leden voor dit evenement!

De winnaars zijn geworden:
1. Marco (Scheids)
2. Tony
3. Blazin Arrow
4. MaartenJackie
5. Rosso

Van de winnaars word verwacht dat ze Earl een PM sturen (http://www.mixfight.nl/forum/private.php?do=newpm&u=12471) met hun persoonsgegevens! De kaarten zullen bij de ingang op jullie liggen te wachten!

http://www.djqlick.com/MMA_ZONNEHUIS_AMSTERDAM.jpg

Meer informatie:
Op het programma staan MMA Pro Partijen - MMA Amateur partijen en natuurlijk een aantal Muay Thai partijen.

Met onder andere Billy Kaptijn - Danny van Bergen - Nills van Noord - Buffort Thorne - Danny Hoolwerf - Rivo Slory - Jamie de Vries beloofd het een zeer spectaculaire avond te worden.

Jamie de Vries zal voor dit evenement zijn kickbokshandschoenen verwisselen voor MMA Gloves. Hij heeft beloofd te gaan Knallen, zijn tegenstander is nog niet bekend maar dat het een ware beukpartij zal gaan worden staat vast.

Voorlopige Matchmaking:

MMA Pro

Billy Kaptein (Oscar vd Veen) vs Marciano Bruns (FC Purmerend)
Danny van Bergen (Mike's Gym) vs Hyram Rodriguez (ATF Militia Eindhoven)
Ulas Uygun (Sanches Gym) vs Raymond Jarman (Mike's gym)
Jamie de Vries (Mike's Gym) vs TBA 80kg

B Klasse Muay Thai

Rhevano Blokland (Seconds Out) vs Fatih Ulusoy (Mike's Gym)
Danny Hoolwerf (Mike's Gym) vs Glenn Groen (Days Gym)
Joel Groenberg (Mousid Gym) vs Mohamed Medhar (Team Fightplaza)
Rivo Slory (Vos Gym) vs TBA 84kg

MMA Amateur

Denny Smit (Kops Gym) vs Said Esen (Close Combat Almere)
Remco v Baardewijk (Team Agua/ Dragon Gym) vs Marvin Wolf (BJJ Purmerend)
Jody de Waater (Close Combat Almere) vs Luwelle (ATF Militia Eindhoven)
Dennis Vlaskamp (Team Hardcore) vs Sylvester Mendes (Mike's Gym)
Rowan Tol (Team Petres) vs Gregory Oehlers (ATF Militia Eindhoven)

C Klasse Muay Thai

Cedric (Mike's Gym) vs Samir ( Team Fightplaza)
Sev Rijsel (Mousid Gym) vs Marcel (Cassa di Charro)
Terence vd Biezen (FFC) vs Dicky de Goede (Pancration)
Darryl van Duijvenvoorde (Mike's Gym) vs David Derkacs (Days Gym)
Othman Allach ( Pancration) vs TBA 63.5

N Klasse Muay Thai

Marvin Droefs (Days Gym) vs Jasper Mirani (FC Purmerend)
Zekaj (FC Haarlem) vs Nasser (Loekies Gym)
Ridouan Stitou (FC Purmerend) vs Justin Lee (Days Gym)

J Klasse Muay Thai

Maik Redan (Mike's Gym) vs Richy (Team Fightplaza)
Andy Oosterling (FFC) vs Tyani Beztati (Pancration)

Tony
31-10-2008, 18:58
Heel erg klote dit.

Ik kan de kaarten niet aannemen. Gisteren hebben we een vervelend voorval gehad in de privé/familie sfeer. Hierdoor heb ik zondag een aantal zaken die een hogere prioriteit hebben op dit moment. :(

@moderators: Wat is de eerlijkste oplossing om de kaarten aan iemand anders op mixfight te geven? Want er zijn tal van andere forumleden die staan te springen voor die kaarten.

Tony
31-10-2008, 18:59
Neemt niet weg dat ik mixfight en 100% bij deze wil danken voor het feit dat ik de kaarten gewonnen heb.

chief108
31-10-2008, 18:59
bummer dude.... :(

Tony
31-10-2008, 19:02
vind het wel ironisch... Ik ben zo iemand die dus echt nooit wat wint...
(ofja, ooit een "groetjes uit Salau" Dance-cd gewonnen via de veronica gids)

en dan zie je dat als je eindelijk wat wint... dat het dan weer langs je neus gaat...

Soort van "later kunnen we er om lachen"

chief108
31-10-2008, 19:18
natural born loser... :rolleyes:

Tony
31-10-2008, 19:25
bad karma

Huite
31-10-2008, 19:29
je mag ze wel bij mij kwijt joh;)

OehlersMan
01-11-2008, 00:30
Gaat er iemand van de pers naar de weging is van 12 tot 1 bij mikes gym 1 nov

HUNTER
01-11-2008, 00:37
Zou wel een leuke reportage kunnen worden, Greg....

wat pers betreft ben ik e rniet bij, maar zondag gelukkig wel. Wellicht dat Helen wat foto's kan maken?

HUNTER
01-11-2008, 00:45
enne tony....

ik heb nog wel wat armlastige vriendjes die graag heen willen. Dus als je echt niemand meer weet...... ;)

Jeru
01-11-2008, 10:19
Super voor jullie!! Alleen heb ik nog niemand buiten Tony zien reagereen dus zometeen blijven er nog flink wat gratis kaartjes liggen ;)
dussss TTT

Oh ja ennuh Blazin'..... vriendjes? ;)

Garcia
01-11-2008, 12:03
Damn dat is balen Tony!!

Tony
01-11-2008, 12:46
Mannen ik ben vandaag redelijk vaak online... Ik wacht even een reactie af van een van de mods..

En anders verdeel ik de kaartjes gewoon verder....

Hou dit topic in de gaten

ulysse
01-11-2008, 13:02
Kan ik misschien alsnog naar het gala :ohyeah:

Barang
01-11-2008, 13:08
Zou wel een leuke reportage kunnen worden, Greg....

wat pers betreft ben ik e rniet bij, maar zondag gelukkig wel. Wellicht dat Helen wat foto's kan maken?

Sorry het zal mij niet lukken om vandaag foto's te maken zit druk in de voorbereiding voor het feestje van mijn vader die morgen zijn 85ste verjaardag viert.:thup:

dus helaas ik ben niet bij de weging.:blush:

Jeru
01-11-2008, 13:12
Net Blazin' aan de telefoon. Die was dus vergeten om de PM te sturen. TTT om hem er aan te herinneren vanavond :whistling:

Ronald
01-11-2008, 13:16
Mannen ik ben vandaag redelijk vaak online... Ik wacht even een reactie af van een van de mods..
Het zijn jouw kaarten Tony. Jij mag ze verdelen als je dat wilt ;)

chief108
01-11-2008, 13:41
:stupid:

Tony
01-11-2008, 14:32
Ok dan...

Ik neem aan dat het 2 kaarten zijn dan he?

Anyway... Wil jij morgen naar 100% en kan je ook 100% gaan (en niet als mij dat er iets tussen komt)... Laat dit dan weten in dit topic. Dan maak ik een selectie uit de gegadigden.

Ik maak de winnaar rond 18.00u bekend. :)

Tony
01-11-2008, 15:20
Om alles centraal te houden:

reageer in het nieuwe topic als je de kaarten wilt hebben: Gratis kaartjes voor 100% MMA Thaiboxing - www.MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=636713#post636713)

Marco (scheids)
01-11-2008, 15:43
Yeeeeehhhhh......mn eerste kaartjes gewonnen sinds de oprichting van Shooto.com

THX !!!!!

Tony
01-11-2008, 19:14
de uiteindelijke winnaar van mijn kaartjes is geworden Cholitzu!

Proficiat.

@admin: Neem aan dat Cholitzu nu gewoon zijn persoonsgegevens kan PM'en naar mij en dat ik die doorgeef aan Earl? Dan zouden er morgen dus 2 kaartjes voor Cholitzu klaarliggen bij de kassa... Kan iemand dit bevestigen?

blazin.arr0w::::
01-11-2008, 19:19
Yeahaaaa! Te gek! Gisteren dienst van 15 uur gedraaid om na 8 uur weer aan de slag te gaan dus het was me ontschoten om te PMen. Ga ik zo doen. Door dit communistische regime van mijn werk ook niet naar Enschede vanavond, dan maar wat biertjes drinken in de HMH :) Kijken hoeveel bier mijn vriendschap (en dus kaartje) waard is voor Jeru et al.

Mixfight.nl & organisatie 100% MMA & Thaiboxing super bedankt. Ga ik de zondag toch nog nuttig invullen!

Op naar de PM:corsodispari_banana

De man van 14K
01-11-2008, 20:17
Jeru heeft net mijn kaartjes gehad. bedankt organisatie, ik zit helaas met een dead (death) line voor de studie dus zit opgesloten op de zolderkamer.

Tony
01-11-2008, 20:43
hoe heb je ze overgedragen rosso? Heb je Earl de persoonsgegevens van Jeru doorgegeven of hoe?

Jeru
02-11-2008, 02:43
hoe heb je ze overgedragen rosso? Heb je Earl de persoonsgegevens van Jeru doorgegeven of hoe?

Ik heb contact gehad met Rosso (thanks man!!!) en hoop dat het goed is door gekomen bij Earl ander staan we morgen voor jan l*l daaro en dat is ook geen goed reclame ;)

Tony
02-11-2008, 02:58
Kheb Earl inmiddels gePM'd en reactie retour gehad... Dus alles is in orde hier.

cholitzu
02-11-2008, 03:10
Kheb Earl inmiddels gePM'd en reactie retour gehad... Dus alles is in orde hier.


Oke dan Tony....thanks again...!:thup:

De man van 14K
02-11-2008, 21:43
ik heb earl pmed en Jeru zal ongetwijfeld al dronken zijn.

enjoy!

Jeru
02-11-2008, 23:49
Hahaha you know me well..... ;)
Gelukkig was ik echter vannacht al dronken dus kon ik vandaag wat rustiger aan doen met de alcohol :)
Was zeker een erg geslaagd gala! Nog wel even grappige momenten om binnen te komen, maar het is gelukt. Nogmaals bedankt!

HUNTER
02-11-2008, 23:58
heb je niet eens gezien Jeru???

genoeg MF members gezien maar niet iedeeen dus :s

blazin.arr0w::::
03-11-2008, 00:39
Wij zien iedereen ;) Het was een geslaagd gala.

HUNTER
03-11-2008, 00:56
ow ja.... en BA ook niet eens gezien. waarom komen jullie niet ff een praatje maken dan?

mama
03-11-2008, 01:02
flauw hoor dat jullie niet ff gedag komen zeggen
tss :twak:

Jeru
03-11-2008, 08:59
We zaten boven in de sauna van ´t Zonnehuis :D

blazin.arr0w::::
03-11-2008, 12:06
ow ja.... en BA ook niet eens gezien. waarom komen jullie niet ff een praatje maken dan?



flauw hoor dat jullie niet ff gedag komen zeggen
tss :twak:

Nou, eerlijk gezegd zag ik Hunter pas na de pauze zitten aan de ring en bovendien zag ik je zeer rap typen dus ik vermoede al een live PbP :)

En Mamma, je liep een cm of 5 langs ons maar was druk in discussie met een ander, dus ik wou je ook niet storen.

Volgende keer dan maar weer :)